Christoffer Asplund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 51 kunder tycker om Christoffer Asplund

• Christoffer M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hässelby
    En mycket duktig och trevlig mäklare som tog sin tid o lyssna. Ett stort tack Läs mer
  • Johan V sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Spånga Bromsten
    Bra jobb rakt igenom. Informativ och positiv. Läs mer
  • Nargiza U
    Nargiza U skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har gjort två affär med Christoffer Asplund både har såld och köpt. Så vi är ganska nöjda, väldigt trevligt bemötande, lät att nå honom och kommunicera. Läs mer
  • Mattias V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en mycket professionell mäklare som är synnerligen duktig på att lyssna och förstå kundens behov. Han är mån om att underlätta svårigheter och löser problem på ett effektivt sätt. Drivet hos honom får affären att gå snabbt och enkelt utan att det känns slarvigt. Han har helt enkelt en känsla för service, vilket saknas hos många idag.

Han bemästrar rollen som mäklare och är alltid förberedd och påläst. Han jobbar hårt utan att göra skillnad på stora och små objekt, vilket får en som kund till Christoffer att aldrig känna sig mindre viktig eller bortprioriterad. Objektet lyfts fram på bästa tänkbara sätt och de brister som finns omvandlas till något positivt, utan att för den delen ge en falsk bild av objektet. ”En köpare är en potentiell säljare”, och det är därför viktigt för Christoffer att affären sker på ett schysst sätt för båda parter. När köparens signatur finns på kontraktet finns Christoffer även där för att hjälpa till och underlättar köparens väg till sitt nya boende.

Jag kan med nöje lämna Christoffer mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Ann-Charlotte J köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hässelby Strand
    Trevligt bemötande. Lätt att nå och snabba svar på frågor. Läs mer
  • Daniel S köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Spånga Solhem
    Bra, snabb process. Tillmötesgående med tider och hjälp. Underlättade hela processen när vi köpte hus. Läs mer
  • Anna Katarina T sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vällingby Nälsta
    Sålt ett radhus. Väldigt saklig och lugn. Kan väldigt mycket om området. Läs mer
  • Björn V sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hässelby Strand
    Christoffer Asplund måste vara prototyp för den idealiske fastighetsmäklaren, både för säljare (som jag varit) och köpare Korrekta upplysningar, positivt bemötande, osv, osv.
    Eftersom jag hade en snabb, positiv kontakt med Christer för fem sex år sedan lade jag nu (sommaren 2018) ner målinriktat arbete att leta upp just Asplund och ingen annan, när jag äntligen skulle sälja mina 89 kvm bostadsrätt i Hässelby..
    Han överträffande mina förväntningar. Björn Vinberg Läs mer
  • Perry W sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vällingby Centrum
    Entusiastisk, engagerad, driven, toppen mäklare. Vi är mkt nöjda. Läs mer
  • Wala A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt lägenhet
    Han var fultig och aktiv så vi nådde bra pris Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a