Christoffer Asplund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 64 Läs vad Christoffer Asplund

• Karin B köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-09-26

Spånga Bromsten
    Köpte en villa.
    Bra och korrekt bemötande. Uppmärksam och alert utan att vara påträngande.
    Snabb återkoppling. Korta ledtider. Läs mer
  • Marcus A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-08-09

Vällingby Råcksta
    Christoffer hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Processen gick väldigt smidigt. Christoffer var väldigt närvarande under hela försäljningen och gjorde allt för att underlätta affären.
    Han är beredd att göra det lilla extra i alla situationer för att få både säljare och köpare så nöjd som möjligt. Läs mer
    2019-08-15 Christoffer A svarar Marcus A
    Hej Marcus!
    Tack för din feedback. Stort lycka till med sökandet av ny lya!
  • Jan Olof P sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-06-21

Hässelby Södra Villastad
    En mycket sympatisk och engagerad mäklare som tar sitt jobb på högsta allvar. En lyhördhet och servicekänsla utöver det vanliga. Läs mer
  • Annica F köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-06-20

Hässelby Södra Villastad
    Mycket trevlig och proffessionell! Kunnig och lugn. Jag uppskattar naturliga och inte "säljiga" mäklare, vilket Kristoffer uppfyllde. Läs mer
  • Batkhuyag P köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-04-03

Hässelby - Lövsta allé
    Christoffer är lyhörd och svarar på alla frågor man har. Är snabb med att hjälpa och trevlig i alla lägen. Han hjälpte mig med att få min bostad, jag är väldigt tacksam för hans hjälp Läs mer
  • Amin Hassan Ali A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-26

Hässelby - Lövsta allé
    Har sålt en 2.a med hjälp av Christoffer Asplund. Bemötandet var utmärkt, mycket proffsigt utfört och riktigt fort dessutom. Förväntade mig en längre process.

Rekommenderas starkt!

Mvh Nöjd kund Läs mer
  • Meng J sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-02-19

Vällingby / Råcksta
    Christoffer is amazing. He must be the best broker in this area. we met at least 4 brokers from different companies. then we choose him. Not only because he is professional but also we feel we can trust him.
    Fast: eveything happend super fast and effictive, since we met him until we sold our apartment only within 1 month.
    Realiable: we can trust him indeed cause he help us consider everything, e.g. how to decorate our apartment. whcih kinds of candle we need to buy.
    I will recommended him to anyone who want to sale your apartment. Läs mer
  • Alessandra G sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-02-16

Vällingby Centrum
    Vi bemöttes med hög professionalitet och vänlighet. Han hjälpte oss köpa ett hus och sälja vår lägenhet med de bästa möjliga utfallen. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera Christoffer som mäklare. Mycket trevlig och kompetent. Läs mer
  • Emil Ö
    Emil Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-02-16

Vällingby Råcksta
    Vi köpte och sålde lägenhet i Råcksta med Christoffer, han var väldigt ödmjuk och lyssnade verkligen på våra önskemål. Christoffer var anträffbar hela tiden och återkopplade professionellt. Han gav oss även bra tips för vårat kommande köp i Sundbyberg. Läs mer
  • Beilul G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-01-25

Superbra bemötande,stöd och hjälp. Är evigt tacksam till dig Christofer. Rekommenderar till alla som behöver en trygg, snäll och förstående person vid sin sida under resans gång. Stort tack till dig Christofer! Läs mer

Senaste försäljningarna

Piongränd