Emelie Clarberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 69 Läs vad Emelie Clarberg

• Veronica M köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-11

Hässelby Strand
    Bought a small apartment in Hässelby strand area. Great help when it came to English and explanations to a first-buyer, to a foreigner. Excellent transparency when it comes to bidding too. I was also very impressed by Emelie's decency, common sense and efficiency. Thank you Emelie! Veronica Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Mehmet K köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-04

Vällingby Centrum
    Tack vart Emelie så köpte jag en helt underbar lägenhet. Allt gick så smidigt och enkelt! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Vidak M köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-01

Vällingby Råcksta
    Emelie var väldigt öppen och trevligt.

Hon svarade på mina SMS och gav mig svar på frågor som jag hade om bostaden. Tex hur bredbandet var eftersom det är viktigt för mig.

Andra mäklare svarade aldrig på mina sms och var inte tillgängliga på telefon vilket fick mig att tappa suget för deras bostäder.

Emelie var också väldigt hjälpsam med att förklara köpeprocessen.

Skulle varmt rekommendera sammarbete med henne. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Jakob A sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-31

Vällingby Centrum
    Emelie Clarberg var trevligt tillmötesgående vid försäljningen av min 1a på 24 kvadrat. Jag förväntar mig att en mäklare är tillmötesgående vilket Emelie var och utöver det kom hon med förslag och initiativ som underlättade försäljningen av min lägenhet. Det gick fort för ett bra pris då jag inte ens hann lägga ut lägenheten på hemnet innan Emelie hittat en köpare som inte fått köpa en lägenhet i liknande storlek till ett pris jag var nöjd över. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Mathias E sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-29

Vällingby Råcksta
    Mycket trevlig! Hjälpsam och duktigt på det hon gör =) Läs mer
  • Najibollah A
    Najibollah A köpte sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-26

Vällingby Vinsta
    Jag har köpt ett radhus.
    Jag blev bemött på väldigt fint sätt.

Min förväntningar var att mäklaren ska vara tydligt och ärligt. Det var det jag upplevde med Emellie.

Jag upplevde jätte bra. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Debadatta M köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-24

Johannelunds Trädgårdsstad
    She is extremely Helpful through out the process. Helped though out the whole process explaining every single detail. I bought an apartment . From day one she is very proactive in making things happen . I wish her all the best and strongly recommend her . Läs mer
  • Ismet A
    Ismet A sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-21

Johannelunds Trädgårdsstad
    Emelie är en utmärkt mäklare som fick oss att inte tappa hoppet hela vägen.

Hon höll oss informerade med minsta Detalj hela tiden.

Vill tacka henne igen ❤️🙏🏻 Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Veli Y sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-15

Spånga Bromsten
    Snabb enkelt o smidigt hjälp av bästa mäklaren Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Jenny Madeleine C sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-10-07

Hässelby Norra Villastad
    Emelie har hjälpt oss sälja vårt radhus. Hon är jättetrevlig, serviceminded, proffsig, snabb på att svara och löste vår bostadsaffär snabbare än förväntat med förhandsvisning. Bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Melongatan