Emelie Lagerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-01 - 2018-12
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 104 kunder tycker om Emelie Lagerqvist

• Linus J
    Linus J sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

97m²
    Vällingby / Råcksta
    Professionellt agerande hela vägen och en perfekt dialog om möjligheter och alternativ. Läs mer
  • Rose-Marie H
    Rose-Marie H sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

92m²
    Hässelby Södra Villastad
    Jag har sålt ett radhus i Hässelby Villastad. Jag är väldigt nöjd med Emelie Lagerqvist som mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Kan starkt rekommendera henne!
    Med vänlig hälsning, Rose-Marie Hanning Läs mer
  • Carolina S köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

84m²
    Spånga Solhem
    Köpt bostad. Kunnig, trevlig, seriös mäklare som genomförde sitt jobb på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Jenny Viola D köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

92m²
    Hässelby Södra Villastad
    Hade inga förväntningar, fick ett trevligt och proffsigt bemötande och allt var bra Läs mer
  • Jura M sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-17

1:a
    32m²
    Vällingby Centrum
    Bra och pålitlig mäklare som coachade oss väl genom lägenhetsförsäljningen. Läs mer
  • Per Henrik S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

177m²
    Vällingby Vinsta
    Jag sålde min villa genom Emelie. Det gick jättebra, och jag uppskattade Emelies personliga och naturliga sätt. Läs mer
  • Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2:a
    43m²
    Hässelby
    Från första samtalet då jag bad om en extra visning efter ordinarievisningar varit möttes jag av ett glatt bemötande. Under själva budgivningen och framförallt i samband med kontakten med banken var Emelie ett fint stöd. Gav råd och tips och ryckte även ut när banken inte höll vad de lovat! Läs mer
  • Stefan T sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

58m²
    Vällingby Centrum
    Finns inte bättre mäklare, seriös, kunnig, målinriktad och socialt begåvad Läs mer
  • Sabina S
    Sabina S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

75m²
    Vällingby Råcksta
    Jag har köpt en bostadsrätt i Råcksta
    Av Emelie blev jag bemött på ett bra och trevligt sätt .hade inte direkt några förväntningar.
    Hela upplevelsen bemöttes på ett bra och smidigt sätt. Läs mer
  • Aristeidis M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-09

Emelie är väldigt trevlig, duktig och engagerad mäklare. Lätt att få tag på. Vi fick bra tips och hjälp från henne. Vi rekommenderar Emelie Läs mer

Senaste försäljningarna

Östergökssvängen