Emelie Lagerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 116 Läs vad Emelie Lagerqvist

• Alexandra Regina S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-09-12

Hässelby Norra Villastad
    Smart, kunnig och saklig. Fick mitt förtroende som hon förvaltade väl. Evigt tacksam för all hjälp och tips i mitt sälj och köpande av ny bostad. Läs mer
  • Erik S
    Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-09-03

Vällingby Centrum
    Emelie både köpte och sålde min lägenhet åt mig. Mycket trevlig, väldigt professionell och alltid glad. Läs mer
  • Franziska B köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-08-14

Hässelby Strand
    I am buying a Bostadsrätt in Hässelby. Overall I am very satisfied with the performance of Emily. She was always on time, friendly and professional and was happy to answer all my questions. Läs mer
  • Adam N köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-06-17

Hässelby Villastad
    Trevlig, fötroendeingivande och seriös Läs mer
  • Jessica H sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-06-15

Hässelby Villastad
    Emelie har vart fantastisk, anlitade henne vid husförsäljning och värderingar , nu även lägenhetsförsäljning.
    Emelie är professionell, ärlig och någon man litar på. Jag har dekorerat Emelie till föreningen för kommande försäljningar av hyreslägenheter.

En toppen mäklare Läs mer
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-05-13

Hässelby Strand
    Mycket trevlig och ambitiös kan mitt område mycket bra. När jag köpte lägenheten för sju år sen var Emelie mäklare då var hon toppen och jag bestämde mig för att kontakta henne då jag skulle sälja.
    Hon har gjort allt mycket bra även denna gång och jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Ahnete N köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-05-11

Köpt lägenhet.
    Vänligt bemötande.
    Kunnig, engagerad och lojal.
    Snabb på att svara/ komminucera med via mejl/sms.
    Det enda jag kan påpeka var att E inte hälsade vid första gången.
    En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-04-08

Spånga Flysta
    Emelie har just sålt vår villa i Spånga. Har inte sålt bostad tidigare och hade inga större förväntningar på mäklaren. Emelie har verkligen överträffat dem. Trevlig och framförallt engagerad och kunnig. Hon har också varit öppen och objektiv vilket hjälpt till i sälj processen.
    Kan varmt rekommendera henne och HH Läs mer
  • Daniel M köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-07

Vällingby Centrum
    Köp av lägenhet. Professionell, fixar, svarar tydligt på frågor. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-06

Vällingby Centrum
    Emelie kom in i vår lägenhet med ett varmt leende.
    Hon är en positiv, tydlig, ärlig och väldigt hjälpsam person.
    Vi kan varmt rekommendera henne när man är i behov av en mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Snårvindevägen