Jaime Markenbjörk
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-01 - 2018-12

Läs vad 109 kunder tycker om Jaime Markenbjörk

• Inger M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-12-06

Vi fick hjälp att sälja lägenheten på kort tid trots att det knappast fanns några kunder.
    Vi fick vår bostadsrätt i Hässelby såld på mindre än två veckor. Jaime skötte det bra. Vi kunde fått ut mera om inte marknaden vänt nedåt under året, men vi är glada att den blev såld. Vi har även under åren fått hjälp med värdering inför två bouppteckningar.
    Bra bemötande, bra service och snabb affär.
    Tack! Läs mer
    2018-12-06 Jaime M svarar Inger M
    Tack för förtroendet! Super kul att ni är belåtna med mitt arbete. Hälsningar Jaime
  • Basudha B köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-26

Hässelby Södra Villastad
    Vi har både köpt och sålt via Jaime. Han är pålitlig, kommunicerar bra och tydlig. Vi kände oss att vi var i goda händer med honom.

Vi skulle rekommendera Jaime högt. Läs mer
  • Tobias D köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-20

Vällingby Centrum
    Svår att komma i kontakt med men trevligt bemötande när man väl får kontakt. Läs mer
  • Rickard O sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-19

Jaime sålde vårt bostadsrättsparhus i Hässelby Villastad.

Jaime är personlig,trevlig, lättillgänglig och kunnig. Läs mer
  • Sofia S köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

Spånga Flysta
    Trevligt och professionellt bemötande. snabb respons. Trovärdig. Läs mer
  • Magnus J köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

Hässelby Södra Villastad
    Jaime är en kunnig, förståndig och hjälpsam mäklare som tar reda på vad som gäller, hjälper till när det behövs och gör ett allmänt bra jobb. Läs mer
  • Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Vällingbyhöjden
    Trevlig hjälpsam o bra att ha att göra med. Snabb på att återkoppla vid frågor. Rak o tydlig. Skulle gärna anlita honom om vi skulle flytta, både för att sälja o för att köpa. Läs mer
  • Harald Klaus Siegfried W sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Vällingby Centrum
    Jag sålde mitt radhus i Vällingby på Kirunagatan. Jag blev mycket kunnig och väl bemött av Jaime, han tog sig tid för mina frågor och jag mig de råd som jag hade förväntad av honom eftersom det var första gång att jag sålde en fastighet. Han förklarade mig vilket det bästa sätt är för mitt radhus i rådande stund att sälja huset och hur han skulle kunna hjälpa mig med försäljning, annonsering o s v . Innan så hade jag haft med uteliggare 2 mäklare för att har en samlad bild inför försäljningen. Jag var väldigt nöjd med honom och valde då Jaime som fick mitt förtroende att hjälpa mig med försäljningen. Allt gick efter mina förväntningar och radhuset blev efter den första visningen såld till ett av mig acceptabla pris.
    Jag kan alltid rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Suvi T köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Hässelby Strand
    Köpte en tvåa i Hässelby Strand.
    Fick gå på privat visning innan lägenheten lades på nätet.
    Bemötandet tyckte jag var vänligt och bra.
    Jag hade nog inga speciella förväntningar så, det var ju lägenheten jag var intresserad av. Men jag tyckte att han var engagerad och fick mig att verkligen vilja köpa.
    Jag känner mig nöjd med köpet. Dock har jag ju inte flyttat ännu. Hoppas att det fortfarande känns så efter några veckor. Läs mer
  • Marita Elisabeth F sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Sålt villa i Spånga.
    Professionell, tydlig och återkopplade bra. Förtroendeingivande.

Sammantaget är vi mycket nöjda. Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a