Joel Wikström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-01 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga. Läs mer

Läs vad 42 kunder tycker om Joel Wikström

• Omar Alberto D sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-01-08

82m²
    Spånga Flysta
    Sålde ett hus
    Vi blev bemött på ett varm och proffsig sätt
    Vi önskade att sälja ett hus, Joel gjorde det, på den bästa sätt
    Vi kände, värme, erfarenhet och en bra samarbete Läs mer
  • Gabriela B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-26

Som köpare av ett bostadsrättsradhus har vi uppfattat Joel som inte bara väldigt trevlig, han är snabb i sin återkoppling vid frågor, kunnig och professionell. Läs mer
  • Glenn A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-24

Lyhörd, tillmötesgående. Hör servicekänsla. Professionellt genomförande. Läs mer
  • Ann-sofie L sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

99m²
    Vi har sålt ett radhus. Joel har ett öppet och personligt bemötande, han är inte överdrivet ”säljig” som många mäklare kan vara. Han gav oss en realistiskt bild av säljläget i området.
    Han övertalade oss att sälja vid en snarare tidpunkt än vi planerat, vilket visade sig vara ett lyckokast.
    Han har varit anträffbar och stödjande under hela processen
    Vi kan varmt rekommendera Joel. Läs mer
  • Fernando Goyttia E köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

98m²
    Hässelby
    Väldigt bra mycket trevligt och kompetent Läs mer
  • Filip A köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-17

45m²
    Hässelby Strand
    Upplevelsen från början till slut var helt underbar! Läs mer
  • Magnus V köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-17

58.5m²
    Vällingby Centrum
    Joel är som alla mäklare mycket trevlig och aktiv i det inledande skedet men tappar snabbt intresset när köpehandlingarna är undertecknade. Det är väl inte mycket att orda om det, så har alla mäklare jag haft att göra med fungera.
    Däremot tycker jag att det är dåligt när inte mäklaren påtalar vikten av noggran flyttstädning i anslutning till ut-/inflyttning. Läs mer
  • Marie A
    Marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

45m²
    Spånga Bromsten
    Köpt 2a Bostadsrätt i Spånga. Joel var tillmötesgående, trevlig och flexibel. Då vi bor i Skåne sköttes kommunikation och diverse transaktioner på distans. Det mötte inga hinder. Tydlig och pålitlig. Läs mer
  • Lisa Hae-Young S köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

58.5m²
    Vällingby Centrum
    Köpt en tvåa på runt 50m2 i Västerort Trevligt bemötande Pålitlig Kanske kunde mäklaren trycks på att säljaren verkligen flyttstädat Fick förhandla om det själv, för det var antingen inte gjort eller väldigt dåligt gjort Det mesta andra fungerade smidigt och mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Åsa Å skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-16

Vi har både köpt och sålt hus med Joel. Jag har upplevt honom som personlig, engagerad o kunnig. Stort tack! Läs mer

Senaste försäljningarna

Östervägen