Joel Wikström
en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga.
Ångermannagatan 158
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Joel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 41 kunder tycker om Joel Wikström

• Gabriela B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Som köpare av ett bostadsrättsradhus har vi uppfattat Joel som inte bara väldigt trevlig, han är snabb i sin återkoppling vid frågor, kunnig och professionell. Läs mer
  • Glenn A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lyhörd, tillmötesgående. Hör servicekänsla. Professionellt genomförande. Läs mer
  • Ann-sofie L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus. Joel har ett öppet och personligt bemötande, han är inte överdrivet ”säljig” som många mäklare kan vara. Han gav oss en realistiskt bild av säljläget i området.
    Han övertalade oss att sälja vid en snarare tidpunkt än vi planerat, vilket visade sig vara ett lyckokast.
    Han har varit anträffbar och stödjande under hela processen
    Vi kan varmt rekommendera Joel. Läs mer
  • Väldigt bra mycket trevligt och kompetent Läs mer
  • Filip A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Upplevelsen från början till slut var helt underbar! Läs mer
  • Magnus V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är som alla mäklare mycket trevlig och aktiv i det inledande skedet men tappar snabbt intresset när köpehandlingarna är undertecknade. Det är väl inte mycket att orda om det, så har alla mäklare jag haft att göra med fungera.
    Däremot tycker jag att det är dåligt när inte mäklaren påtalar vikten av noggran flyttstädning i anslutning till ut-/inflyttning. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt 2a Bostadsrätt i Spånga. Joel var tillmötesgående, trevlig och flexibel. Då vi bor i Skåne sköttes kommunikation och diverse transaktioner på distans. Det mötte inga hinder. Tydlig och pålitlig. Läs mer
  • Köpt en tvåa på runt 50m2 i Västerort Trevligt bemötande Pålitlig Kanske kunde mäklaren trycks på att säljaren verkligen flyttstädat Fick förhandla om det själv, för det var antingen inte gjort eller väldigt dåligt gjort Det mesta andra fungerade smidigt och mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Åsa Å skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har både köpt och sålt hus med Joel. Jag har upplevt honom som personlig, engagerad o kunnig. Stort tack! Läs mer
  • Louise J skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad och med ett trevligt bemötande! Läs mer
    2018-08-13 Joel W svarar Louise J
    Hoppas ni hittar en lägenhet som passar er perfekt nu!
  • Björn N
    Björn N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Med Joels hjälp blev allt bara så enkelt, steg för steg och han lyckades sudda ut alla mina oroligheter kring köpet av min första bostad! Tack Joel, du är grym! Läs mer
    2018-08-13 Joel W svarar Björn N
    Tack för dom fina orden Björn! Du kommer trivas sjukt bra i din nya lägenhet! :D
  • Louise L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt vill på Flystaslingan 20
    Blev väl bemött, Joel är väldigt skicklig på bemötande och på att hantera kunder.
    Förväntningar på mäklaren är att få saklig information om det objekt man köper; både om objektet o marknaden. Fick info om marknaden men var nog själv lite naiv förstagångsköpare av hus; Joel hade kunnat peka på behovet sv underhåll lite mer så att jag hade fattat HUR mkt renovering som behövdes.

Sammanfattningsvis ör jag mer än nöjd pga sv hans glada och trevliga sätt. Läs mer
    2018-08-13 Joel W svarar Louise L
    Nu får du andas ut lite och spendera lite mer tid med hästarna!
  • Ann-Sofi L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Joel har varit lyssnande och tänkte lite utanför boxen när det gällde tidpunkten för försäljningen vilket visade sig vara helt rätt. Han var tillgänglig och stötande, vi är väldigt nöjda med hans jobb. Läs mer
    2018-08-06 Joel W svarar Ann-Sofi L
    Tack så mycket för de fina orden Ann-Sofi! Ni får ha en trevlig sommar på Gotland nu :)
  • Despina S
    Despina S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har både köpt och sålt lägenhet via Joel och vi kändes oss väldigt trygga att ha just honom som mäklare.
    Joel är jätte duktig, aktiv och proffsig mäklare.
    Han är trevlig, glad och tillmötesgående.
    Joel var alltid tillgänglig och svarade på våra frågor väldigt snabbt.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt!!!😉 Läs mer
    2018-07-05 Joel W svarar Despina S
    Tack för dom fina orden! Ha en bra sommar och njut av Grekland :D
  • Mikael T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har köpt en villa via Joel.
    Vi fick ett mycket bra intryck av honom.
    Trevlig och kunnig.
    Joel har hjälpt till och varit tillgänglig hela tiden.

Helhetsintrycket har bara varit positivt.
    Joel har visat stort intresse och varit lyhörd. Som köpare vill man gärna veta lite om området också, och det kunde Joel svara på utan problem.
    Vi skulle gärna rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-07-05 Joel W svarar Mikael T
    Tack för det Micke! Trevlig sommar så hörs vi :)
  • Hans B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Glad o trevlig. Lätt till skratt uppskattades. Läs mer
  • Amir skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabbt och smidigt och aktiv👌. Läs mer
  • Cicila M skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Positiv och hungrig mäklare som alltid försöker göra sitt yttersta för att man ska bli nöjd! Läs mer
  • David A
    David A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en lägenhet i Spånga/Bromsten. Blev bemött oerhört fint med ett stort leende och förväntan. Visningen gick snabbt fint och kändes helt rätt. Bra genomgång om lägenhet och område. Kunde faktiskt bestämma mig på plats om att jag ville ha den. Mötet med mäklare och säljaren för underskrifter gick väldigt bra och pedagogiskt då det är min första egna bostad. Så jag skulle vilja tacka Joel Wikström för all hjälpen och den härliga bemötningen. Helt enkelt en duktig och väldigt trevlig mäklare så som en bra affär. Bra jobbat! Läs mer
  • Anass A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    han är mycket bra och hjälpsam och man får bra information om det man vill Läs mer
  • Azadeh N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I found an apartment via Hemnet.se at Hässelby strand. I sent a sms to Joel to get more info and the possibility of having a time for showing as I could not go for the planed ''visning'' times. Joel has been replying very promptly and he mange a visiting for me just 2 days afterwards. He gave me all info and detail that I needed to know as it was my first real visining. Joel has been very helpful, flexible and generous to give advice and answer the questions.
    In general my experience, as an English speaker client, to buy an apartment was very satisfying and Joel as a broker helped me out to understand the regulations and making the contract. Läs mer
    2018-06-04 Joel W svarar Azadeh N
    Thanks for the kind words! You will love the apartment so much!
  • Patrik T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevliga, snabba med att svara på alla frågor som dök upp på vägen. Vårt främsta skäl till att vi valde Joel Wikström och Husman & Hagberg är flexibiliteten i upplägget! Läs mer
  • Monika T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lätt att samarbeta med Joel, trevligt bemötande och nådde nästan ända fram till önskemål om försäljningssumman. Läs mer
  • Lee S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel was excellent. He provided us with good information. He was upfront and honest about the process and specifics of the purchase. He was very accommodating of our specific requirements and resolved all issues promptly with a balanced focus towards both the sellers and ourselves. I would not only recommend him from a purchasing perspective but from a selling one as well. He did a great job. Läs mer
    2018-03-15 Joel W svarar Lee S
    Thanks so much for the kind Words Lee! You guys will love the house.
    Trevligt och korrekt bemötande, möjligen något forcerad affär. Läs mer
  • Lena H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han var trevlig och glad . Gav ett förtroendeingivande intryck. Kan rekommendera honom varmt Läs mer
  • Caroline R skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag upplevde Joel som en bra mäklare. Han var alltid snabb på att svara på mina frågor och var alltid tillgänglig på telefon och på SMS. Väldigt personlig och trevlig. Hörde av sig ett flertal gånger bara för att stämma av och fråga om jag hade ytterligare frågor. Mitt enda minus var att jag fick felaktig information gällande operatör av fiber i huset och att prospektet inte var uppdaterat med den nya avgiften.

Men allt som allt är jag nöjd men min mäklare och skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-03-07 Joel W svarar Caroline R
    Tack för dom fina orden och vad jag kan utveckla. Grattis till lägenheten du kommer trivas super :)
  • Sven D
    Sven D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Inlyssnande, tillmötesgående, lösningsorienterad, trevlig och serviceinriktad. Dessutom snabb och följsam kring våra behov och frågor. Läs mer
  • Fernando G skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han har varit jätte trevlig. kunnig och professionell
    han får 10 av 10 av mig Läs mer
    2018-02-13 Joel W svarar Fernando G
    Du får 15/10 av mig! Hoppas du kommer trivas bra i huset!🏆🏆🏆
  • Salim D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    han är väldigt proffsig och ödmjuk och flexibel, kunnig och i informativ..
    han intresserad av sitt yrke och roll och säkerligen kommer att framgångsrikt lyckas med det arbete. Läs mer
    Joel W gillar detta
  • Dusko S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en supertrevlig och kunnig mäklare, han var tillgänglig samt återkopplade under hela processen vilket gav en trygg upplevelse för mig som säljare.

Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    Joel W gillar detta
  • Enkhtuya B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick ett mycket bra intryck av både Joel och HusmanHagberg. Joel är mycket trevlig och tillmötesgående samt professionell. Han fick oss att känna oss lugna vilket vi särskilt uppskattade då vi är förstagångsköpare. Joels kommunikation är snabb och tydlig. Vi kan rekommendera Joel Wikström som Mäklare. Läs mer
    Joel W gillar detta
  • Kaisa T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel visade att han är mycket duktig och kunnig mäklare. Mycket bra kundbemötande och vi är mycket nöjda. Läs mer
    Joel W gillar detta
  • Boel B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket bra och proffsigt bemötande av Joel. Alltid snabb att svara och bra stöd och råd i försäljningsprocessen. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Joel Läs mer
  • Mirtunjay K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Good guy to communicate with. He was always quick in giving response.
    He assisted me really nice right from the house showing until now.
    Professionally as well personaly he is really good to talk to.

I wish him good luck. Läs mer
  • Ola O skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel infann sig på plats med en timmes varsel, fantastiskt. Jag fick ett mycket bra bemötande. Joel har ett förtroendegivande sätt som skapar trygghet utan att bygga upp för stora förväntningar. Skulle helt klart rekommendera andra TT använda Husman Hagberg. Läs mer
    2017-12-21 Joel W svarar Ola O
    Tack så mycket för dom fina orden Ola! 🤘
  • Laila H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en härlig och driven mäklare , kände mig trygg med honom från start till slut. Läs mer
  • Kim A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel gav snabb återkoppling, han lyssnar, är lösningsorienterad och kommunikativ på ett personligt sätt. Tydlig, rak och trevlig. Läs mer
  • Robert B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En stjärnmäklare som med hjärtat förmedlar objekt med glädje o tar tillvara på klientens intresse är mycket nöjd o kan rekommendera honom till andra Läs mer
    2017-11-07 Joel W svarar Robert B
    Tack så Mycket Robban :) Hoppas du trivs bra i lägenheten!
  • Birgitta B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har bara bra erfarenheter hittills av mäklaren. Gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Patrik N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en mycket trevlig kille som man gillar från första början och får förtroende för. Han har hela tiden lyssnat på mig som kund och följt mina direktiv. Han är även bra med att återkomma och informera vad som händer mm. Läs mer
    2017-11-07 Joel W svarar Patrik N
    Tack så mycket Patrik! Hoppas det löste sig med dörren på baksidan med :)
Jaime Markenbjörk
Emelie Lagerqvist