Joel Wikström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten att sätta sina mål samt tider själv - skapa sina egna förutsättningar för att lyckas på bästa sätt.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Med en fotbollskarriär bakom mig på elitnivå är jag envis som få och gräver ner huvudet i den här något trögare marknaden.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, svarar på dina frågor snabbt och alltid tillgänglig.

Hur ser din drömbostad ut?
Sjöutsikt med plats för en egen brygga. Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Joel Wikström

• Barbro G sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-04-29

Fick ett mycket trevligt bemötande när jag kom till Husman Hagberg för att sälja min mammas lägenhet. Allt har gått väldigt smidigt eftersom jag inte bor i Stockholm utan vi har kunnat träffas på tider när jag varit uppe. Läs mer
  • Nathalie D köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-04-29

Joel är en utmärkt mäklare som är lyhörd för dina behov och hjälpsam genom hela processen. Han arbetar med stort engagemang och är väldigt lösningsorienterad. Köpa lägenhet har aldrig varit så enkelt! Läs mer
    2019-04-29 Joel W svarar Nathalie D
    Hej Natalie! Tack så mycket för de fina orden :) Hoppas du kommer trivas super :)
  • Boryana T
    Boryana T sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-04-14

Vällingby Centrum
    Joel hjälpte mid met att sälja en etta i Vällingby. Oerhört positiv attityd genom processen. Effektiv kommunikation trots att allting gjordes på distans. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia M sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-04-03

Hässelby Norra Villastad
    Trevlig, positiv, anpassningsbar. Han förstod oss och vad som var viktigt för oss. Lätt att gilla. Läs mer
  • Rolf Gunnar E köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-29

Hässelby Strand
    Jag köper en bostadsrätt genom Joel. Vi är inte klara än så det här kommer lite tidigt men så här långt har det gått bra. Gott trevligt bemötande, alla frågor har besvarats på bra sätt. Han verkar ambitiös utan att vara påträngande. Går resten av processen lika bra så blir betyget mycket bra. Läs mer
  • Mi-Hwi H sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-27

Hässelby Strand
    Väldigt professionellt bemötande, lyhörd och hängiven gentemot mig som kund.
    Allt gick smidigt med rätta känsla.
    Varmt rekommendera denna fantastisk duktiga mäklare.
    MiHi Läs mer
  • Myung Jin K köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-15

Vällingby
    Fastighetsmäklaren Joel Wikström på Husman Hagberg i Vällingby hade ett imponerande kundbemötande. Man som kund se tydligen att han var opartisk och rättvis. Jag som köparen tycker att många mäklare är på köparens sida, men han var helt opartisk.

När jag säljer min lägenhet i framtiden kommer jag definitivt kontakta honom. Läs mer
    2019-03-27 Joel W svarar Myung Jin K
    Tack så mycket för de fina orden Myung! Hoppas du kommer trivas på i lägenheten och tack igen för inbjudan :)
  • Madeleine S
    Madeleine S köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-03-14

Vällingby Centrum
    Jag har köpt en lgh, Jämtlandsgatan 150 i Vällingby.
    Mäklaren ingav ett personligt och trevligt bemötande. Mäklaren var väldigt lyhörd och uppmärksam, lugn samt gav tips och råd, utan att bli för på.

Första gången jag köper bostad och jag kände mig hela tiden bemött med förtroendeingivande service av Mäklaren! Läs mer
    2019-03-27 Joel W svarar Madeleine S
    Stort grattis till lägenheten Madeleine! Du kommer trivas super tror jag! :)
  • Tuerxun K köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-02-27

Hässelby Norra Villastad
    Driven och kompetent med tydligt fokus på försäljningen, precis det man vill ha av sin mäklare. Bra stöd genom hela affären, tips och råd på vad såväl säljare som spekulant bör tänka på i hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • Philip D köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-02-25

Hässelby Norra Villastad
    Jag har köpt ett hus av Joel som skötte hela processen exemplariskt. Jag har alltid haft intrycket av att mäklare är väldigt knepiga att ha och göra med men Joel bevisade verkligen motsatsen. Jag rekommenderar starkt att ta hjälp av Joel i din bostadsaffär! Läs mer

Senaste försäljningarna

Jämtlandsgatan