Sandra Liedberg
en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158
162 65 Vällingby — Visa karta

Vad tror Sandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Sandra Liedberg

• Diala A
    Diala A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus.
    Sandra är trevlig, duktig och engagerad mäklare.
    Hon är driven och har överträffat våra förväntningar.
    Med andra ord jag rekommenderar starkt Sandra. Läs mer
  • Nizar A
    Nizar A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt vårt radhus i en väldigt ansträngd marknad.
    Sandra bemötte oss väldigt bra med hennes anusiasm.
    Våra förväntningar på bra försälningspris för vår bostad stämde inte riktigt överens med dagens marknad vilket Sandra kunde förutse. Detta påtalade hon om vilket är profisonellt av henne.
    Sandra är mycket duktig mäklare och vi rekomenderar henne starkt. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sandra var mycket tillmötesgående, trevlig, upplevdes som kunnig och proffsig. Mycket bra helt enkelt.

Vi köpte ett radhus i Kälvesta.

Kan rekommendera Sandra! Läs mer
    2018-09-03 Sandra L svarar Hanna M
    Hej Hanna!
    Tack för din fina rekommendation!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Försäljningen av Pilörtsgränd 16 gick smidigt och snabbt med hjälp av Sandra Liedberg. Läs mer
    2018-08-17 Sandra L svarar Susanne E
    Hej Susanne!
    Tack för din fina kommentar!
    Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av huset!
    Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
    /Sandra LIedberg
  • Paula D
    Paula D skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte vår första lägenhet via Sandra och fick bra och smidig hjälp med allt som hade med själva köpet att göra. Saknade dock detaljkunskapen om vårt objekt (som vilken Internetuppkoppling som ingick och om balkongens värmelanpa skulle ingå) och fick intrycket av att lägenheten förväntades sälja sig själv. I övrig väldigt trevlig mäklare. Läs mer
    2018-08-17 Sandra L svarar Paula D
    Hej Paula!
    Hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Tveka inte att ringa om ni har funderingar kring föreningen eller området!
    /Sandra Liedberg
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad, professionell och trevlig. Hon skötte försäljningen av mina föräldrars lägenhet i Hässelby och vi är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
    2018-08-17 Sandra L svarar Åsa C
    Hej Åsa!
    Tack så mycket för en fin rekommendation. Jag fick en fin kontakt med dina föräldrar och även med er, kändes super bra att få hjälpa er med försäljningen.
    /Sandra LIedberg
  • Kaj J
    Kaj J skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    - Köpt ett hus i Hässelby
    - Väldigt professionell och pålitlig
    - Trevlig, lättsam och tillmötesgående
    - Rekommenderar henne definitivt! Läs mer
    2018-07-02 Sandra L svarar Kaj J
    Tack för en fin rekommendation Kaj. Jag hoppas att ni kommer trivas i huset!
    / Sandra Liedberg
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionell, alltid positiv, förekommande och alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-07-02 Sandra L svarar Ylva E
    Tack för en fin rekommendation Ylva. Det har varit ett nöje att få hjälpa till!
    / Sandra Liedberg
  • Jelena J
    Jelena J skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi köpte ett hus av Sandra och blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Vi fick även den hjälp vi behövde och snabba svar. Läs mer
    2018-07-10 Sandra L svarar Jelena J
    Tack själv Jenela! Jag hoppas att ni är nöjda med ert nya hus! /Sandra
  • Lars N
    Lars N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Förekommande, tillgänglig, trevlig och professionell. Läs mer
    2018-06-29 Sandra L svarar Lars N
    Tack Lars för fina ord och för att jag har fått hjälpa till med förmedlingen av ert radhus. Det har varit ett sant nöje frön min sida!
    /Sandra Liedberg
  • Daban H
    Daban H skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Utmärkt mäklare, trevlig, hjälpsam och har koll på läget! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Daban H
    Tack för en fin rekommendation Daban. Jag hoppas att du kommer att trivas i lägenheten!
  • Peter R
    Peter R skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vid första visningen fick vi litet felaktig information avseende byggmaterialet i huset. Det var högstrålande blåbetong i ytterväggar men vi fick information om att det bara var grunden som hade blåbetong. Vi fick bekräftelse på detta senare genom att gå igenom besiktningsprotokollet.

Efter detta har dock Sandra varit mycket responsiv och vi är mycket nöjda med hennes fortsätta arbete fram till överlåtelsen. Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Peter R
    Hej Peter!
    Tack för en fin rekommendation. Ja ni fick fel information från start på visningen angående detta, men efter det hoppas jag att vi fick till det bra. Hoppas ni trivs i huset!
  • Helena L
    Helena L skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, hjälpsam, snabba svar, alltid kontaktbar, lättsam. Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Helena L
    Tack för en fin kommentar Helena! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av huset!
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt, korrekt och professionellt bemötande.
    Bra och effektiv information.
    Toppen! Läs mer
    2018-02-26 Sandra L svarar Bertil L
    Hej Bertil! Tack för den fina rekommendationen och ett trevligt samarbete. Allt gick smidigt trotts distans från olika länder! Ha det fint så hörs vi av!
    Hälsningar Sandra
  • Rikard Reinhold N
    Tog sig tid att lyssna. Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling Läs mer
    2018-02-05 Sandra L svarar Rikard Reinhold N
    Hej Rikard! Tack för en fin rekommendation. Det var kul att få hjälpa till med försäljningen av ert hus, tack för förtroendet!
  • Ulla-Pia N
    Ulla-Pia N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Possitiv och engagerad i oss som kund. Snabb Återkoppling och lyhörd för våra önskemål. Skapade rimliga förväntningar Läs mer
    2018-02-05 Sandra L svarar Ulla-Pia N
    Tack för den fina kommentaren Ulla-Pia och tack för ett fint sammarbete! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete, då har jag lyckats! Tack!
  • Karin H
    Karin H skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Är mycket nöjd med Sandras hjälp med att sälja min lägenhet. Hon svarade så snabbt hon kunde på mina frågor och såg till att jag kände mig trygg genom hela processen. :) Läs mer
    2018-02-04 Sandra L svarar Karin H
    Tack Karin för en så fin och värmande rekommendation! En av de viktigaste delarna i en försäljningsprocess för mig är att du så kund känner dig trygg och nöjd hela vägen! Det var ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Lycka till i nya lägenheten :)
    / Sandra
  • Bernt Tommy Mikael B
    Tack så mycket tack så mycket det gick bra till slut tack tack Läs mer
    2018-02-03 Sandra L svarar Bernt Tommy Mikael B
    Hej Tommy. Tack för en fin rekommendation! Och ja marknaden var inte med oss hela vägen, men till slut fick vi till det bra! Jag hoppas att ni är nöjda och att flytten till nya huset blir super bra!
  • Bushra A
    Bushra A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett jättebra bemötande, hon tar verkligen ett stort ansvar för situationen och finns alltid när man behöver hjälp med något. Jag fick även väldigt bra information kring bostaden och affären. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-03 Sandra L svarar Bushra A
    Hej Bushra! Det var ett sant nöje att få hjälpa er både med försäljningen av lägenheten och att hitta ert nya hus! Hoppas ni trivs bra huset! :)
  • Sara M
    Sara M skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Det var tidligt och mycket väll bemötande!!!! Läs mer
    2018-02-01 Sandra L svarar Sara M
    Hej Sara. Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! /Sandra Liedberg
Emelie Lagerqvist
Jaime Markenbjörk