Ulrika Biewald
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-02 - 2019-01
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Läs mer

Läs vad 55 kunder tycker om Ulrika Biewald

• Semra C köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-01-21

5:a
    100m²
    Hässelby Strand
    Trevlig mäklare, återkopplar snabbt och svarar sakligt. Läs mer
  • Anna j köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-22

136m²
    Hässelby
    Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar. Läs mer
  • Christer E
    Christer E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

28.1m²
    Hässelby Backlura
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-18

34.9m²
    Engagerad, trevligt. Mån om kunden. Läs mer
  • Jennifer E sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-17

45m²
    Vällingby Centrum
    Jag sålde en lägenhet på Kirunagatan 15. Försäljningen gick smidigt, sålde efter en förhandsvisning och skrev papper samma kväll, vill minnas att det var en lördag. Ulrika var professionell och kunnig, förklarade alla delar av kontraktet och jag o min ex-pojkvän kände oss trygga.
    Köparen kontaktade mig och mitt ex flera gånger efter skrivet kontrakt om saker som hen tyckte att vi behövde åtgärda i lägenheten trots att hela affären var avklarad och lägenheten var i samma skick som vid visning. Ulrika stöttade oss dem jobbiga veckorna och var tillgänglig per telefon när vi behövde hjälp. Läs mer
  • Sebastian B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-16

26.5m²
    Hässelby Backlura
    Köpte en nyproduktion av Ulrika och Pierre. Allt gick enkelt, mycket flexibel, lyssnade väl och hade svar på alla frågor jag hade kring detta då det var mitt första köp av nyproduktion. Hon uppfyllde alla förväntningar man kan ha och jag kan definitivt rekommendera Ulrika och mäklarna på HH. Kommer aldrig sälja med någon annan mäklarbyrå 👍👍 Läs mer
  • Bessim C köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-10-16

114m²
    Pålitlig
    Håller tider
    Ärlig
    Hjälpsam Läs mer
  • Vajo L skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2018-03-16

Jätte trevlig upplevelse och bemötande. Läs mer
  • Caroline S skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2017-04-07

Allt har varit väldigt tydligt och proffsigt genom hela försäljningen.. Bara positivt! Skulle gärna ta hjälp av Ulrika igen :) Läs mer
  • Towe Ö skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2017-01-24

Bra bemötande. Fått svar på de frågor som funnits med en bra förklaring. Trovärdig. Trygghets-känsla vid möten. Läs mer

Senaste försäljningarna

Blomsterkungsvägen