HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears
1 202

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga! Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då...

1202 omdömen om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Sedan starten hos Reco 2017

Dawid O
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Joel jätte duktig ch trevlig 👌⭐⭐⭐⭐

Svar från Joel Wikström

Nu ska vi sälja ditt hus också :D Hoppas på fin intresse!!

Conny Och Ina A
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Korrekt och trevligt bemötande. Väldigt bra genomförd affär.

Camilla A
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Villastad

Skriver som köpare: Emelie är snabb på att ta reda på frågor som man har om fastigheten och hjälper till med alla frågor som uppstår när man köper hus för första gången. Tillmötesgående och professionell.

Anne U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Gård

Tydlig, trevlig, lyssnade, informerade, allt gick snabbt och smidigt fungerade lika bra som förra gången jag anlitade er

Ali F
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Joel är super! Kan området och snabb med återkoppling och support!

Svar från Joel Wikström

Tack Ali för de fina orden! Du har varit grym att samarbete med också! Hoppas jag hittar det nya boendet till dig nu också :D

Christina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Vinsta

Emelie fanns alltid på plats när man hade frågor att ställa och fick alltid svar tillbaka. Toppen! Hon ordnade fram en köpare som la ett bud som jag accepterade tyvärr mycket lägre än jag gav när jag köpte den. Ställde upp när en köpare viille

Christina T
Hässelby Norra Villastad

Jag hoppas verkligen att hon kan sälja min lägenhet. Känner mig lite nervös för det.

Thomas Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist  en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby Centrum

Ingav ett mycket trovärdigt intryck. Snabbt bra avslut. Mycket bra information. Tillgänglig.

Ingrid Ö
Vällingby Centrum

Mycket bra, smart och klok mäklare.

Mona K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Strand

Trevlig, professionell, snabb på att återkoppla. Smidig handläggning då jag bor på Öland och inte har haft möjlighet att alltid vara på plats.

Svar från Joel Wikström

Hej! Tack för de fina orden! :)

Priyanka G
Hässelby Norra Villastad

Ja, det var jätte bra med honom. Han hade gett oss väldigt bra service.

Ingegerd Elin Valborg L
Hässelby Norra Villastad

Emelie är en väldigt duktig Mäklare.

Bo A
Hässelby Norra Villastad

Emelie Clarberg är kunnig och visar engagemang I uppdraget hon har fått.

Elin D
Vällingby - Kälvesta

Joel är kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med, rekommenderas!

Johan Elias Martinsson L
Vällingby Nälsta

Emelie och Husman Hagberg gjorde jobbet. Huset blev sålt och dom tog hand om allt runt omkring.

First-Name L
Hässelby Villastad

She is professional and calm and easily available to answer questions, you can use her guidance and help

Sergei S
Hässelby Norra Villastad

Emelie Clarberg är mycket erfaren kunnig lyhörd mäklare. Hon lyckades sälja vår lägenhet på en visning i tider när det var svårt att sälja alls.

Moa B
Skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Joel är den första mäklaren vi kom i kontakt med i Vällingby, när vi började leta ett nytt hem i området. Det slutade tillslut med att vi köpte vårt första hus, via honom. Joel är mycket trevlig och kom ihåg oss från i våras, nu när vi träffade honom igen 6 månader senare. Joel är mycket bra på att återkoppling och mån om att göra både säljare och köpare nöjda. Vi hoppas Joel fortfarande är mäklare när vi ska sälja vårt hus i framtiden, för då använder vi oss gärna av honom. Rekommenderar er varmt att anlita Joel om ni säljer...

Svar från Joel Wikström

Hej Moa! Jag blir generad av de fina orden ❤️ Tack så mycket! Ha en fin helg! / Joel

Åke P
Hässelby Gård

Vi kunde inte fått en bättre mäklare, Joel har varit helt fantastisk. Engagerad, positiv och uppmuntrande, alltid vänlig och hjälpsam när vi ringde och ställde frågor.Trots tufft läge lyckades han tillslut hitta en köpare. Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera Joel.

Svar från Joel Wikström

Tack så mycket för dom fina orden! :D

Mariann B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

Jag är super nöjd med Emelie som mäklare. Jag som köpare kände mig trygg och fick svar direkt på mina frågor. Man känner och ser att Emelie kan sitt jobb och är väldigt erfaren. Rekommenderar henne verkligen och den dagen jag säljer så är hon min mäklare :)

Svar från Emelie Clarberg

Tack Mariann!! Är övertygad om att ni kommer trivas så bra i lägenheten :)

Gunnar F
Hässelby Strand

Snabbt agerat. Bra. Känner till området och lätt för oss att hitta kontoret.

Peter E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Strand

Bra bemötnde och ambitiöst arbete. Jag är mycket nöjd med kontakterna med Joel Wikström.

Svar från Joel Wikström

Tack så mycket för det Peter! Hoppas du ska trivas bra i din lägenhet!

Mary Christina L
Vällingby - Vinsta

Emelie har en stor erfarenhet och väldigt kunnig och hjälpsam . Messar man eller mailar henne får man alltid snabbt svar. Kommer rekommendera vänner som ska sälja att kontakta henne

Svar från Emelie Clarberg

Jättetack för dessa fina ord Christina. Va så trevligt att få hjälpa er med försäljningen och önskar er all lycka nu framåt med nya lägenheten :)

Sofie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Lyhörd, lugn och förtroendegivande

Vasilika K
Köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Jätte proffsig jobb. Alltid tillgänglig för att svara alla våra frågor .

Erind J
Vällingby - Kälvesta

Jätte bra bemötande! Fint genomgång och man fick svar på alla frågor på visning. Jätte nöjda med Jaime!

Ying L

Positiv, entusiastisk och uppmärksam

Svar från Emelie Clarberg

Tack Ying! Ni kommer trivas så bra med familjen i ert nya fina radhus :)

Jarl S
Hässelby Södra Villastad

Emelie Clarberg har skött försäljningen av min villa på ett exceptionellt positivt sätt. Från första kontakten till färdigt signerat köpekontrakt har Emelie alltid varit professionell, hållit energinivån uppe trots svår marknad att sälja på och sett till att försäljningsaktiviteterna varit på en hög nivå. Dessutom har Emelie hela tiden haft ett mycket trevligt bemötande både mot mig som säljare och spekulanter. Hon har varit helt transparent mot alla kring fakta och kommunikationen har varit snabb och korrekt. Försäljningen...

Svar från Emelie Clarberg

Wow, tack snälla för dessa fina ord Jarl. Detta värmer och jag har verkligen uppskattat att få samarbeta med dig och hjälpa dig med försäljningen. Nu ska vi hitta en bra köpare till din tomt också :)

Malin G

Bra bemötande, flexibel och tillmötesgående. Snabb respons!

Ronny G
Hässelby Strand

Duktig, kunnig och mycket behjälplig i och med fastighetsköp.

Svar från Emelie Clarberg

Tack Ronny! Önskar er all lycka i er nya fantastiska lägenhet :)

Jonathan Magee P
Vällingby Centrum

Emelie was very helpful and great to work with. We were first time home buyers, and she was very patient with all of the various questions we had along the way.

Denise C
Hässelby Strand

Joel är informativ, trevlig och tillgänglig. Han finns där för att bolla alternativ och hans råd känns genuina. Alltid ett trevlig och personligt bemötande. En toppenmäklare som vi absolut rekommenderar!

Britt-Marie Ingela P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Strand

Jättetrevlig tillmötesgående och hjälpsam mäklare. Dessutom skåning som vi🙂

Svar från Jaime Markenbjörk

Tack för fina omdömet! Varm välkomna till Hässelby Strand! Här kommer ni trivs :)

Gazi T
Spånga Bromsten

Han är jätte trevlig och försöker hjälpa med allt .Jag kommer och rekommenderar honom till alla som jag känner

Svar från Jaime Markenbjörk

Stort grattis till din fina lägenhet! Här kommer ni trivas! Ha en underbar dag!

Lillemor S
Vällingby Centrum

Mycket professionell och kunnig, ställde upp och hade visning även när det inte var bestämt. Mycket nöjd över allt hon gjorde. Alltid på gott humör och trevlig. Mvh: Lillemor Söder-Rigi Vittangigatan 37

Abeba I
Vällingby Centrum

Joel är lugn Lyssnande tålmodigt mäklare. Trots lågkonjunktur svår att få köpare kändes bra att ha Joel på sin sida.

Linn C
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Bromma Beckomberga

Isak har uppfyllt samtliga av våra förväntningar - från första till sista möte. Isak har varit lyhörd, tillgänglig, noggrann, engagerad, effektiv och otroligt serviceinriktad genom hela processen. Tack vare Isaks förmåga att fånga upp intressenter fick vi ett slutpris vi är mycket nöjda med - trots skakig marknad. Vi rekommenderar Isak till alla som önskar en enkel, personlig och proffsig bostadsförsäljning.

Michael L
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist  en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Emelie var väldigt professionellt och hjälpsam när vi köpte vårt första hus. Det var väldigt betryggande att köpa av en så kunnig mäklare!

Pirko S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lagerqvist  en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Norra Villastad

We have been very lucky to meet Emelie when we bought our home and now while selling the same home! She has been very supportive and helpful and we can definitely recommend her whenever you need to sell or buy home :) We are very thankful for all the help and support during these years! :) Pirko & Arthur

Britt-Marie C
Hässelby Villastad

Tycker hon fungerade bra med att lämna information och handhavandet av uppdraget.

Svar från Emelie Clarberg

Tack för ditt omdöme! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet nu :)

Torkel E

Jaime har demonstrerat ett exceptionellt kundbemötande och utstrålar professionalitet. Snabb att svara och gick utöver vad jag kunde förvänta mig av en mäklare. Jaime fixade en snabb och smidig affär.

Svar från Jaime Markenbjörk

Tusen tack för fina omdömet! Tack för förtroendet!

Zana D
Vällingby - Vinsta

Trevlig och ärligt mäklare bra bemötande

Birgitta E
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lagerqvist  en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Proffsig,kunnig, tillmötesgående noggrann och hjälpsam och ett glatt humör alltid med ett leende på läpparna och kunden framför allt

Matthias Valur H
Hässelby Villastad

Trevlig, tillmötesgående och kunnig.

Svar från Joel Wikström

Tack Matthias! Skolavslutningstider för din del så hoppas du får presenter av eleverna! :D

Alma B
Vällingby - Kälvesta

Hon var trevlig, hade bra kundservice och mottagning. Hon hjälpte mig direkt och tycker hon är en av dom bästa mäklare som jag har träffat. Jag kommer rekommendera henne till andra och nästa gång jag ska köpa/sälja kommer jag kontakta henne först.

Mostafa E
Hässelby Villastad

Kunnig, sympatisk, snabb feedback på frågor, kan området, gav goda tips inför försäljning!

Svar från Joel Wikström

Hej Mostafa! Tack för de fina orden! Hoppas ni ska trivas ut i nya huset! :D Hoppas Lilian kommer bli nöjd med trädgården också!

Jasmine H
Vällingby Centrum

Grym Mäklare, bra på återkoppling. Mycket nöjd och kommer definitivt höra av mig till Joel när det ska säljas!

Svar från Joel Wikström

Tack så mycket Jasmine! Hoppas du och syrran trivs bra i Vällingby! :D Ha en fin sommar.

Leif W
Hässelby Norra Villastad

Professionell, serviceinriktad, lyhörd och framför allt positiv. Joel är en mäklare vi varmt rekommenderar.

Svar från Joel Wikström

Hej Leif, Vad skönt att vi fick ihop affären till slut efter mycket slit! Hoppas golfen går bra i sommar så ses vi!

HADI B
Vällingby Nälsta

Joel is the best. The whole process was done smoothly. All questions were answered in detail. He always was available, evenings and weekends.

Svar från Joel Wikström

Thanks Hadi you are the best! Have a great summer!

Tom R
Vällingby - Råcksta

Mycket bra och trevligt bemötande. Lätt att ha och göra med.

Tack Tom! Hoppas du ska trivas ute i "orten" :D