Albert Sawmi är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Albert Sawmi har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Albert Sawmi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.6. Albert Sawmi har haft 13 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 15 Läs vad Albert Sawmi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Albert Sawmi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Spånga Bromsten
    2022-03-05 Verifierad kund
    Ringde Albert på vinst och förlust på morgonen och på eftermiddagen var lägenheten min! Supertrevlig mäklare som verkligen gör det lilla extra! Hämtade vid stationen, visade mig runt i området, kom över med alla papper senare. Något som betyder mycket. Har bara gott att säga om Albert!
    Tack så mycket för de fina orden Maria! Du var en stjärna! Albert Sawmi
  • Martin R
    • Vällingby - Råcksta
    2022-02-04 Verifierad kund
    Trevlig, seriös, tydlig o snabb i kommunikationen. Rekommenderar starkt. En mäklare för såväl säljare som köpare.
    Tack så hjärtligt mycket för de fina orden Martin, hoppas du trivs i ditt nya boende!
    Bästa hälsningar, Albert Sawmi!
    Albert Sawmi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Albert Sawmi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Strand
    2022-01-31 Verifierad kund
    Albert var mycket professionell och vänlig i sitt bemötande och lyckades sälja lägenheten snabbt på ett mycket tillfredsställande sätt. Rekommenderar gärna honom
    Tack så mycket Elisa för de fina orden, du var väldigt enkel att samarbeta med!
    Hoppas du trivs i din nya bostad!
    • Spånga Sundby
    2022-01-08 Verifierad kund
    Jätte snabb på att svara alltid trevlig bemötande samt påläst kring lägenheten
    Stort tack för de fina orden Hugo, hoppas du trivs i din nya lägenhet! :) Albert Sawmi
  • 2021-10-27 Spontant omdöme
    Albert sawmi
    "Helt fantastiskt bemötande.
    Albert är mycket kunnig, god kännedom om marknaden och trevlig.
    Han är kompetent och väldigt realistisk. Inga övervärderingar och bra på att få igenom..."
    "Mycket trevlig o professionell. Fick mycket information på visningen om huset och omrdet i vinsta välingby.
    Jag rekommenderar......
    Yousen mahdi
    Tack så mycket för de fina orden Mahdi, du är en stjärna! Albert Sawmi
    • Spånga Sundby
    2021-09-12 Verifierad kund
    Flera brister i sitt arbete som mäklare. Mäklaren skrev aldrig ett tilläggsavtal enligt Ök, vägrade vara den som mäklar mellan köpare och säljare utan la gång på gång ifrån sig all ansvar. Var inte hjälpsam i någon del av processen och och skapade ständigt nya irritationer. Hela upplevelsen var en mardröm för oss. En anmälan kommer upprättas och jag hoppas innerligt att jag aldrig kommer behöva ha att göra med Husmanhagberg & Denna mäklare igen!
    Hej Roland och tack för ditt omdöme!
    Till att börja med så vill jag naturligtvis be om ursäkt om du har upplevt försäljningen och arbetet som jag har utfört negativt.

Som du beskriver gällande tilläggsavtalet, hade jag kunnat vara mycket tydligare med och det är en sak jag känner att jag hade kunnat göra bättre. Min förklaring till att det blev som det blev är att på grund av att köpare och säljare inte kom överens om vilken dag som tillträdet skulle ändras till. Jag som mäklare kan inte ändra dag för tillträde om inte båda parter är överens om det.

Sammanfattningsvis så är jag jätteledsen att du/ni känner som du/ni gör.
    Finns det något jag kan göra för att du ska bli mindre missnöjd så tveka inte en sekund på att höra dig.
    Albert Sawmi
  • köpte sitt hus med hjälp av Albert Sawmi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-09-08 Verifierad kund
    Jätte trevlig och snäll han visar allt och han va hjälp sam med allt. Säger allt i huset .
    Tack så mycket Klibar för de fina orden! Hoppas ni trivs i det nya huset!:) Albert Sawmi
  • sålde sitt hus med hjälp av Albert Sawmi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevlig, insatt och engagerad mäklare.
    Tack så mycket Håkan, du får ha det så trevligt uppe i norr! Albert Sawmi
    • Vällingby - Vinsta
    2021-08-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid lätt att nå och svarade på alla funderingar och frågor gav råd och bra information. Han levde upp till alla mina förväntningar. Var realistisk trevlig och gav känslan att han kan det här vilket gjorde mig trygg.
    Tusen tack för de fina orden Anne, grattis till ditt nya boende! :D Albert Sawmi
    • Hässelby Gård
    2021-07-20 Verifierad kund
    Albert var en helt okej mäklare som sålde vårat radhus.