Angelika Karlsson Theander

Angelika Karlsson Theander

Angelika Karlsson Theander är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Angelika Karlsson Theander har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Angelika Karlsson Theander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelika Karlsson Theander har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

62 omdömen om Angelika Karlsson Theander

Sedan starten hos Reco 2020
Hanna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Spånga Bromsten

Trevlig, ärlig, snabb på att svara. 👍🏻

Pär H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Spånga Bromsten

Väldigt nöjd med mäklarens arbete. Såg till både mig som köpare men även säljare. Alltid snabb på att svara och återkoppla. Rekommenderar starkt!

Hans Michael B
Sålde sitt hus med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Angelika Karlsson Theander var empatisk och tålmodig i sitt bemötande av oss säljare och lyckades med kunskap och fingertoppskänsla lotsa fram en förhoppningsvis för bägge parter positiv affär trots de svåra tiderna,.

Emma S
Spånga Sundby

Jag blev väl bemött. Trevlig och hjälpsam person. Fick en bra inspelad video då jag i första hand inte hade möjlighet att gå på visning. Angelika upplevdes lugn och lätt att få tag i vid funderingar. Lättsam att prata med och inte påstridig som andra mäklare jag mött. Upplevde däremot budgivningen som väldigt utdragen men slutskedet och kontraktsskrivningen lite stressig/bråttom.

Mariah J
Spånga Sundby

Det har känts tryggt att ha haft Angelika som mäklare, allt har flutit på så smidigt. När jag väl bestämde mig för att sälja min lägenhet så har det gått fort och enkelt. Har hela tiden fått ett bra bemötande, positivitet, flexibilitet och snabba återkopplingar. Är glad att det var just du som varit min mäklare i min försäljning. Tack!

Linda B
Spånga Bromsten

Väldigt trevlig, professionell och ärlig. Jag fick en privat visning på kort varsel vilket Angelika hade fixat iordning lgh som om att det var en vanlig visningshelg men det var fint ordnat med ljus och musik bara för mig.

Simon H
Köpte sitt hus med hjälp av Angelika Karlsson Theander en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Södra Villastad

Angelika var oerhört tillgänglig med fokus på att driva affären framåt för båda parter. Vår förväntan var att mäklaren informerar och presenterar fakta under köpresan vilket gjordes väl trots en del utmaningar med objektet. I stort är vi väldigt nöjda med Angelika.

Chandrani G
Hässelby Norra Villastad

It was nice and pleasant. Should recommend others as well. She was knowledgeable and welcoming in nature.

Len T
Vällingby Centrum

Jag är nöjd med mäcklaren och lägenhet :)

Svar från Angelika Karlsson Theander

Tack för allt och hoppas era barn kommer trivas bra :) Ha det fint i Gävle!

Edward P
Hässelby Södra Villastad

Väldigt nöjd. Längtar tills jag flyttar in

Svar från Angelika Karlsson Theander

Hej Edward. Vad kul att höra! Hoppas du kommer trivas, ha det så fint så länge!