Christoffer Asplund
Registrerad mäklare sedan 2016-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 72 Läs vad Christoffer Asplund

• Anders M sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-05-01

Spånga Sundby
    Trevligt, kunnigt och alltigenom professionellt bemötande när vi sålde vår villa. Läs mer
  • Karin S
    Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-02-26

4:a
    Vällingby
    Sålt 4:a i Vällingby
    Christoffer är ytterst professionell, kunnig och påläst. Han gav mig goda råd, respekterade mina önskemål och vägledde mig på ett förtroendeingivande sätt genom hela säljprocessen.
    Mina förväntningar på slutpris överträffades med råge och han agerade på ett så professionellt sätt att såväl jag som säljare och även köparen tyckte att de gjort en bra affär. Läs mer
  • Daniela G köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-01-11

2:a
    Hässelby - Lövsta allé
    Bought a 2.5 room appartment in a great environment. The broker had been informative and friendly in all situations. He was well prepared at any situations. The handling of the buying process is well handled and communication never gets interrupted. A great and nice opportunity if you search for an object. Läs mer
  • Honghua H sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-26

We've sold the rådhus in Kälvista. It has 3 stories and 4 bedrooms.
    Christoffer is getting along with us well. We are friends now after the process. He taloured the service to suit us -- expats from overseas and not good at Swedish.
    Christoffer's performance exceeds our expetation.
    Christoffer is an excellent real broker. On top of his professionalism, he is talented in dealing with customers, always keeps us confident about the selling, even though in such a challenging market environment. We regard him as "top young professional" in the industry. He is reliable, easy to talk , with sense of humour and get the job done. We will definitely recommend him. Läs mer
  • Matilda M sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-12

Vällingby - Råcksta
    Jag har haft en mycket positiv upplevelse av Christoffer Asplund när han sålt min lägenhet. Han var mycket trevlig och tillmötesgående och förberedd inför vårt första möte och fick min lägenhet såld innan visning. Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-12

Vällingby - Råcksta
    Fick ett bra bemötande. Christoffer gjorde det också möjligt för förhandsvisning och såg till att hela bostadsköpet gick smidigt till.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Sara Maria Kristina Dalström J sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-05

Vällingby - Vinsta
    Christopher har levt upp till våra förväntningar. Tack för en snabb och smidig affär. Och för att du lyhörd och tillgänglig
    Vi är supernöjda !! Läs mer
  • Garik T
    Garik T köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-11-04

Vi har köpt en villa. Mäklaren var mycket professionell. Den hanterade på jobbet på ansvarig och uppmärksam sätt.
    Jag rekommenderar!
    Tack så mycket! 👍😀 Läs mer
  • Karin B köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-09-26

Spånga Bromsten
    Köpte en villa.
    Bra och korrekt bemötande. Uppmärksam och alert utan att vara påträngande.
    Snabb återkoppling. Korta ledtider. Läs mer
  • Marcus A sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2019-08-09

2:a
    Vällingby Råcksta
    Christoffer hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Processen gick väldigt smidigt. Christoffer var väldigt närvarande under hela försäljningen och gjorde allt för att underlätta affären.
    Han är beredd att göra det lilla extra i alla situationer för att få både säljare och köpare så nöjd som möjligt. Läs mer
    2019-08-15 Christoffer A svarar Marcus A
    Hej Marcus!
    Tack för din feedback. Stort lycka till med sökandet av ny lya!

Senaste försäljningarna

Västergöksvägen