Jaime Markenbjörk

Jaime Markenbjörk

Jaime Markenbjörk är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Jaime Markenbjörk har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Jaime Markenbjörk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 325 omdömen med ett betyg på 4.9. Jaime Markenbjörk har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

325 omdömen om Jaime Markenbjörk

Sofie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Lyhörd, lugn och förtroendegivande

Vasilika K
Köpte sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Vällingby - Kälvesta

Jätte proffsig jobb. Alltid tillgänglig för att svara alla våra frågor .

Erind J
Vällingby - Kälvesta

Jätte bra bemötande! Fint genomgång och man fick svar på alla frågor på visning. Jätte nöjda med Jaime!

Britt-Marie Ingela P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Strand

Jättetrevlig tillmötesgående och hjälpsam mäklare. Dessutom skåning som vi🙂

Svar från Jaime Markenbjörk

Tack för fina omdömet! Varm välkomna till Hässelby Strand! Här kommer ni trivs :)

Gazi T
Spånga Bromsten

Han är jätte trevlig och försöker hjälpa med allt .Jag kommer och rekommenderar honom till alla som jag känner

Svar från Jaime Markenbjörk

Stort grattis till din fina lägenhet! Här kommer ni trivas! Ha en underbar dag!

Torkel E

Jaime har demonstrerat ett exceptionellt kundbemötande och utstrålar professionalitet. Snabb att svara och gick utöver vad jag kunde förvänta mig av en mäklare. Jaime fixade en snabb och smidig affär.

Svar från Jaime Markenbjörk

Tusen tack för fina omdömet! Tack för förtroendet!

Sumit K
Vällingby - Kälvesta

Very professional way of dealing. Explained and answered all queries with patience. Friendly behaviour. It was overall very nice experience of buying the property with Jaime.

Ingrid E
Hässelby Strand

Jaime har haft ett väldigt vänligt och bra bemötande under hela processen. Har alltid svarat snabbt på de frågor vi haft och informerat oss om visningar m.m. Vi rekommenderar verkligen Jaime.

Mekhribanum A
Hässelby Gård

Jaimy Markenbjörk Professionell i sitt arbete. Närmar sig försiktigt statistiken över försäljning och köp av bostäder. Alltid uppmärksam på att ge sina kunder råd. Jag är nöjd . Önskar i framtiden samarbeta med Jaimy M. Med vänlig hälsning, Mekhribanum Aisarova

Svar från Jaime Markenbjörk

Tack för ditt fina omdöme! Roligt att få hjälpa er

Lisa V
Sålde sitt hus med hjälp av Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
Hässelby Villastad

Utan att krångla till saker har Jamie med stor lyhördhet för min vilja drivit försäljningen.