Läs vad 13 Läs vad Valentin Eshaghi

• 2021-01-19
    Vi sålde en 3-rummare i Bromma genom Husman Hagberg. Mäklaren var kompetent, kunnig och med förmåga att knyta an till både säljare och köpare. Dessutom otroligt bra på återkoppling. Lägg till det ett bra pris och valet av mäklare kändes självklart.
    Aslög T
    • 78.0 m²
    • Bromma Söderberga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2020-12-17
    Sålt en bostdsrätt. En mycket trevlig och kunnig person med utmärkt bemötande. Höll mig fullt uppdaterad med vad som hände under resans gång. Kan verkligen rekommendera denna person.
    Siv H
    • 58.0 m²
  • 2020-11-29
    Valentin sälde min lägenhet. Han var driven, påhittig, serlös. Han uppdaterade regelbundet mig om sitt arbete.
    Han är socialt kompetent och jag fick god kontakt med honom.
    I denna svåra tid så fick jag trots allt ett bra pris för lägenheten och det är enbart Valentins förtjänst.
    Jag är mycket nöjd med Valentin och rekommenderar honom varmt
    Magnus N
    • 50.0 m²
  • 2020-11-29
    Mycket bra bemötande och hjälpsam. Affären gick snabbt och Valentin kunde svara på alla frågor jag hade.
    Elin P
    • 50.0 m²
    • Vällingby Nälsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2020-11-28
    Vi köpte en lägenhet i Hässelby och Valentin förklarade allt för oss mycket bra och han är väldigt snäll! Vi har all beröm för Valentine!
    Almin C
    • 61.0 m²
    • Hässelby - Lövsta allé
  • 2020-10-30
    Köpt en bostad i Nälsta. Mäklaren var mycket trevlig, tillmötesgående och engagerad. Rekommenderas starkt.
    Therese E
    • 79.0 m²
  • 2020-10-30
    Valentin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han var väldigt proffesionell och målinriktad. Han var alltid tillgänglig och hjälpsam när vi behövde något
    Dany A
    • 79.0 m²
  • 2020-10-22
    Jag sålde min första lägenhet via Valentin. Jag fick ett så bra första bemötande av han. väldigt trevlig, Korrekt och tydlig på vad han menar. Svar på frågor och kollar upp om de så behövs. Någon jag verkligen rekommenderar
  • 2020-08-17
    Köpt hus an Valentin som är vänlig, trevlig, svarar på frågor och tar reda på svar om han inte har dem direkt.
    Karin Maria S
    • 112.0 m²
    • Spånga Sundby
    köpte sitt hus med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • 2020-08-12
    HusmanHagberg kontaktades i juli, då vi på relativt kort varsel ville sälja en villa i Spånga. Valentin och kollegan Christopher bemötte oss med entusiasm, hyste goda förhoppningar om snar försäljning. Vi förväntade oss en effektiv marknadsföring och välplanerade visningar, vilket Valentin levde upp till. Dock underskattade han hur långt budgivningen skulle gå. I slutänden såldes ändå huset till ett pris vi var nöjda med.
    Rolf H
    Rolf H
    • 112.0 m²
    • Spånga Sundby
    sålde sitt hus med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga