Valentin Eshaghi

Valentin Eshaghi

Valentin Eshaghi är mäklare på HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Valentin Eshaghi har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Valentin Eshaghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Valentin Eshaghi har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 27 Läs vad Valentin Eshaghi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2021-09-15
    One positive thing about valentine is he is always available. Tries to respond in the most helpful way possible. I believe he will soon be one of the most prominent brokers in the area.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    2021-09-15
    Proffsigt intryck genom hela affären och mycket flexibel och hjälpsam med såväl teoretiska som praktiska frågor kring fotografering, visning och avtalet.
    • Spånga Bromsten
    2021-08-21
    Valentin är Väldigt professionellt
    • Spånga Bromsten
    2021-08-21
    Tycker att jag fick snabb o bra återkoppling. Bra information.
  • sålde sitt hus med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-08-04
    Super nejd
    Valentin är en super mäklare .professionell ock seriös i sin
    arbete, en person man kan lita på.
    Jag rekommenderar honom +++++
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-07-21
    Vi fattade tycke för Valentin,redan under vårt första möte, full av energi på en lagom nivå.

Förväntningarna var att få huset sålt och det lyckades mäklaren med.

Det mesta har fungerat bra, vi är nöjda med hur det gick till och allt skedde relativt snabbt, Valentin svarade alltid när vi ringde eller skickade sms vilket vi uppskattade.
    Lite negativ feedback, efter fotograferingen hade vi önskat mer kontakt, så att vi visste mer vad som skulle ske samt när huset lades ut på hemnet som kommande upplevde vi att det var för lite info om nästa steg om t ex visningsdagar, när det var planerat. Pris kom vi överens om men vilka visningsdagar läste vi själva på hemnet om.

Som säljare är det en stor sak och vill gärna vara mer involverad, samtidigt har vi full förståelse, då vi fattar hur stressigt en mäklares liv är.

Överlag så är vi väldigt nöjda med Valentin.

Vi kan varmt rekommendera Valentin.

Maria Thor
    • Vällingby Centrum
    2021-07-03
    Av fyra olika mäklare från de större bolagen i området valde vi Valentin från Husman Hagberg, avgörande var hans kompetens och raka kommunikation.
    Trots tydlig målsättning från dag ett har Valentin i stort överträffat våra förväntningar vad avser bemötande, hantering såväl som slutpris.
    En exceptionellt skicklig och driven mäklare.
    Rekommenderas varmt.
    • Vällingby Centrum
    2021-06-30
    Valentin is professional and gets the job done. He is patient and answers all questions promptly. He is impartial and offers objective advice. I would recommend him.
  • köpte sitt hus med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Vällingby Nälsta
    2021-06-01
    Valentin var mäklare när vi köpte vår bostad. Han var mycket trevlig, tillmötesgående och lyhörd för våra behov. Vi rekommenderar honom starkt!
    • Vällingby Nälsta
    2021-05-31
    Vi har sålt vårat parhus. Vi fick snabb kontakt med mäklarna och bra info. Dom var två mäklare som hjälpte oss. Det gick snabbt från att vi bestämde oss till visning. Dom fanns alltid tillgängliga för våra och spekulanternas frågor. Vi fick hela tiden information under budgivningen.Trevligt och professionellt bemötande.

Rekommenderas varmt,
    Anneli och Mikael