Valentin Eshaghi
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 4 Läs vad Valentin Eshaghi

• Rolf H
    Rolf H sålde sitt hus med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-08-12

HusmanHagberg kontaktades i juli, då vi på relativt kort varsel ville sälja en villa i Spånga. Valentin och kollegan Christopher bemötte oss med entusiasm, hyste goda förhoppningar om snar försäljning. Vi förväntade oss en effektiv marknadsföring och välplanerade visningar, vilket Valentin levde upp till. Dock underskattade han hur långt budgivningen skulle gå. I slutänden såldes ändå huset till ett pris vi var nöjda med. Läs mer
  • Allan D
    Allan D köpte sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-22

Vällingby Centrum
    Jag har köpt en tvåa i Vällingby av mäklaren Valentin Eshaghi.
    Jag fick ett otroligt bra bemötande av Valentin som verkligen gjorde allt för att jag som köpare skulle bli så nöjd som möjligt. Då detta var mitt första bostadsköp var han till stor hjälp och jag kände mig väldigt trygg. Läs mer
    Valentin E gillar detta
  • Linus N sålde sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-21

Vällingby Centrum
    Jag sålde min 2:a på 58 kvm i Vällingby Centrum, mitt under covid-19 pandemin.

Jag kontaktade HusmanHagberg för en fri värdering, och bokade in ett möte i lägenheten redan nästa dag.
    Jag fick ett mycket bra intryck och trevligt /avslappnat möte och beslutade att sätta igång processen.
    Jag hade ganska höga förväntningar pga Valentins tidigare recensioner, men var också medveten om att det skulle bli svårare pga pågående pandemin.
    Vi hade tät kontakt och bollade med tider för både öppna och privata visningar, och han gjorde ett superjobb med det, samtidigt visade han också respekt till situationen och min familjs vardagsliv.
    Budgivningen startade och efter ett bra samarbete med Valentin var det klart och alla parter var nöjda.
    Jag var helnöjd med slutpriset och dessutom med kontakten efteråt med att sy ihop alla detaljer. Läs mer
    Valentin E gillar detta
  • Victoria F köpte sin lägenhet med hjälp av Valentin Eshaghi en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

2020-07-20

2:a
    Har köpt en bostadsrätt via Valentin och är otroligt nöjd med hans arbete. Samtliga gånger vi varit i kontakt med varandra har jag fått ett jättefint bemötande. Läs mer

Senaste försäljningarna

Brotorpsvägen