Charlotte Balcker

Charlotte Balcker

Charlotte Balcker är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Charlotte Balcker har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Charlotte Balcker har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 214 omdömen med ett betyg på 4.9. Charlotte Balcker har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

214 omdömen om Charlotte Balcker

Sedan starten hos Reco 2018
Christer B
Södra Kopparmora

Charlotte har uppfyllt alla våra önskemål och varit mycket tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Svar från Charlotte Balcker

Tack Christer för alla fina samtal vi haft och ert förtroende när ni valde mig som er mäklare. Ni lämnar nu ert fantastiska hus som du lagt mycket tid i. Önskar er allt det bästa vid flytten🏡

Karin Elisabet B
Södra Kopparmora

Charlotte har varit professionell hela tiden. Hon har bemött oss mycket bra och uppfyllt mina förväntningar mer än bra. Alltid varit tillgänglig och svarat på våra frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Svar från Charlotte Balcker

🌼Tack Karin för att ni valde mig som mäklare och för ett fint samarbete vid försäljningen av er villa. Extra tack till dig som hjälpte till med flertalet fina bilder till fina annonsen. .Hoppas nu att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Annars är ni hjärtligt välkomna tillbaka till Värmdö 😉☀️

Siv S
Södra Kopparmora

Charlotte är en varm och omtänksam person ett riktigt proffs hörde av sig flera gånger under tiden försäljningen pågick så vi är supernöjda kan varmt rekommendera henne

Svar från Charlotte Balcker

Tack Siv och Ove för att ni välde mig som mäklare. Det har varit så trevligt och enkelt att jobba tillsammans med er vid försäljningen. Ni var ytterst tillmötesgående och en snabb affär blev av. Önskar nu er riktigt mycket lycka till med ert köp av lägenhet. 🌼☀️

Anna-Karin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Kunnig och professionell. Fick bra hjälp vid mitt lägenhetsköp.

Svar från Charlotte Balcker

Tack och stort grattis till din försäljning och ditt köp. Önskar dig och killarna allt det bästa ert nya boende i Gustavsberg 🌼

Daniel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Porslinskvarteren

Trevlig, professionell, rak!

Svar från Charlotte Balcker

Tack Daniel för förtroendet att sälja er lägenhet och tack för de tre starka orden som jag uppskattar att höra om mig 😀 Lycka till med sökandet efter bästa bostaden!

Håkan W
Gustavsberg Hästhagen

Väldigt hjälpsam och visade källarlokalerna bra

Svar från Charlotte Balcker

Hej, Vad bra att ni är nöjda, jag tror ni kommer trivas väldigt bra i området. Visst är det fantastiska källarutrymmen. Lycka till med försäljningen av er lägenhet. Hälsningar Charlotte

Leif J
Gustavsberg Hästhagen

När vi träffades första gången inför värderingen av lägenheten så infann sig en stor känsla av förtroende och att det kändes lugnt och bra inför försäljningen.

Svar från Charlotte Balcker

Tack Leif för fin rekommendation. Jag är så glad för vårt möte och att försäljningen gick så smidigt nu kan du njuta av våren. Ses snart 🌸

Leif J
Skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

Jag är mycket nöjd med valet av HusmanHagberg som jag anlitade för försäljningen av min och min avlidna hustrus seniorlägenhet, lätt snabbt och proffsigt utfört av Charlotte Balcker. Stort tack för allt. Leif J

Charlotte B gillar detta
Svar från Charlotte Balcker

Tack Leif för fint samarbete vid försäljningen av lägenheten. Nu hoppas jag du kommer trivas i Hjo. Lycka till med flytten 🍀

Lucia F
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
Barnvik

Trevligt bemötande vid visning! Jätte bra vid budgivningen och efteråt. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Charlotte Balcker

Tack, ja det var en budgivning som jag inte kommer glömma i första taget. Saker och ting blir som det ska bli. Ni har köpt ett väldigt fint 🏡 grattis till er 💫

Thomas F
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
Barnvik

Väldigt bra och trevlig. Ger ett erfaret intryck som överensstämmer med verkligheten.

Svar från Charlotte Balcker

Tack för komplimangen💫 ser fram emot att höra vidare om hur ni kommer utveckla er nya bostad. Hälsningar Charlotte