Jenny Svensk

Jenny Svensk

Jenny Svensk är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Jenny Svensk har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Jenny Svensk har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 237 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Svensk har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

237 omdömen om Jenny Svensk

Katarina J
Gustavsbergs Hamn

Proffsig och engagerad mäklare. Jag är mycket nöjd över samarbetet vid försäljning samt köp.

Svar från Jenny Svensk

Tack för att du tycker att jag är både proffsig och engagerad. Och vilket roligt samarbete vi haft du och jag!

Carola H
Gustavsberg Farstadal

Vi har upplevt Jenny som mycket bra och professionell i sitt bemötande och under försäljningsprocessen där hon alltid varit tillgänglig och återkopplat regelbundet om vad som händer. Jobbat aktivt för att få bostaden såld till ett så bra pris som möjligt trots rådande marknad. Kan starkt rekommendera Jenny som mäklare och ger därför toppbetyg.

Svar från Jenny Svensk

Åh vilket fint omdöme. Tack snälla! Det är precis så som jag arbetar i varje enskild affär. Och ja jag arbetar alltid för ett så högt slutpris som möjligt, det är det som är mitt absolut största driv.

Axel R
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Smidig och snabb affär, Smidig och snabb affär

Svar från Jenny Svensk

Tack Axel! Va bra att du upplevde processen smidig och snabb. Det är ju så det ska vara. Välkommen till Gustavsberg!

Karin L
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Mycket bra bemötande och engagemang. En öppen dialog som kändes förtroendefull för mig.

Svar från Jenny Svensk

Hej Karin! Tack snälla Karin för de fina orden. Och tack själv för ett mycket bra samarbete under hela processen. Jag har alltid ett genuint engagemang och en öppen dialog är ett måste i de fallen. Stort lycka till med dina nya planer i livet!

Caroline J
Gustavsberg Norra Bruksgatorna

Erfaren .Hon har mycket bra kunskap om området . Trevligt bemötande mot mej som säljare

Svar från Jenny Svensk

Hej Caroline! Tack snälla för dina träffande ord. Lycka till nu med flytt till villa och allt.

Katja S
Gustavsberg Norra Bruksgatorna

Trevligt bemötande, tydlig ! Jag är nöjd !

Svar från Jenny Svensk

Tack Katja för dina fina ord! Jag är säker på att du kommer att trivas i vackra Höjdhagen.

Camilla L
Gustavsberg Höjdhagen

Tydlig, kompetent och professionell. Vi kände oss väldigt trygga som köpare av det objekt som Jenny var mäklare för..

Svar från Jenny Svensk

Hej Camilla! Tack snälla för att du uppmärksammar mitt sätt att vara. Det känns mycket viktigt att ni som köpare känner er trygga i er process och jag försöker skapa trygghet just genom att vara tydlig, kompetent och professionell. Välkomna till Gustavsberg!

Tommy Å
Gustavsberg Höjdhagen

Jenny är den trevligaste, hårdast arbetande och effektivaste mäklaren på värmdö. Har hjälpt både mig och mina föräldrar med flera bra bostadsaffärer. Har stenkoll på marknaden och väldigt mån om sina kunder. Simply the best!

Svar från Jenny Svensk

Tack snälla Tommy för dina fina ord. Det betyder så otroligt mycket för mig att få höra det här just i den här lite trögare marknaden som vi har. Det tar jag med mig!

Eva W
Gustavsberg Lugnet

Jag tycker att Jenny utförde sitt jobb som mäklare på ett väldigt proffsigt sätt hon hörde av sig när hon hade sagt och har hela vägen haft ett otroligt proffsigt och ordning och reda på hela affären.

Svar från Jenny Svensk

Tack snälla Eva för din fina bedömning. Professionalitet, återkoppling och ordning och reda är viktiga byggstenar i min tjänst som fastighetsmäklare.

Sif B
Gustavsberg Lugnet

Jag har anlitat Jenny vid en tidigare försäljning och jag tycker att jag blivit mycket proffsigt bemött. Hon ger ett förtroendefullt intryck, så jag känner mig i goda händer i en situation där mycket pengar står på spel + att det är så många bitar som ska falla på plats.

Svar från Jenny Svensk

Tack Sif! Alltid extra kul att få hjälpa en säljare för andra gången. Jag har lång erfarenhet och bra rutiner för det mesta så du kan känna dig trygg nu resten av processen. Ser också fram emot att vi snart blir goda grannar i Höjdhagen.