Läs vad 20 Läs vad Morgan Flodman

• 2020-11-21
    Svårsåld lägenhet som Morgan arbetade metodiskt och effektivt med och uppnådde lyckat resultat. Mycket nöjd.
    Siw  R
    Siw R
    • 1:a
    • 25.0 m²
  • 2020-11-19
    Morgan hjälpte mig med försäljning av lägenhet.Han höll i och drev processen med stort engagemang och kompetens. Lätt att ha att göra med. Kloka synpunkter vid fotografering och många andra frågor man har att hatera vid en bostadsförsäljnig. Rekommenderar honom!
    Karin E
    • 87.5 m²
    • Gustavsberg Östra Ekedal
  • 2020-10-05
    Morgan är trevlig och lättsam att ha kontakt med. Jag upplever honom som rak och ärlig vilket jag verkligen uppskattat under min försäljningsprocess. Han är snabb på att svara och hängiven sitt uppdrag. Jag är nöjd.
    Maria S
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Gustavsbergs Hamn
  • 2020-10-02
    Vi sålde vår villa och är mycket nöjda med Morgan,han var proffsig och lyhörd på alla sätt och vis samt fungerat bra som mellanhand säljare och köpare,kan varmt rekommendera!
    Bengt William R
    • 124.0 m²
    • Hemmesta
    sålde sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
  • 2020-10-02
    Jag köpte en bostad i Gustavsberg : en stor lägenhet med terrass.
    Morgon var både tillmötesgående, professional och Vänlig. Jag köpte lägenheten lite under utgångspriset som säljaren ville ha, men som var orealistisk.
    Jag gav en bra bud under förutsättningen att det togs av marknaden innan andra visningen. Jag skulle antagligen ha fått det billigare men vill inte buda. Jag vill ha lägenheten.
    Morgon var hjälpsam under hela processen.
    Eileen I
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Porslinskvarteren
  • 2020-08-16
    Hej
    jag köpt en lägenhet. Han är trevligt, ärligt.
    Souri S
    Souri S
    • 86.0 m²
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Hej Souri, tack för din Reco och fin kontakt. Hoppas ni stormtrivs i er nya bostad. Allt gott!

• 2020-07-23
    I januari kontaktade jag Morgan första gången och förklarade vad jag och min familj önskade för boende. Efter kontinuerlig kontakt med olika objekt så hittade han äntligen vårat drömhus. Vi har haft bra kontakt hela tiden och Morgan har ständigt återkopplat på dom frågor vi undrat över. Envis och lyhörd. Precis som en säljare ska vara.
    Kan varmt rekommendera Morgan om ni vill ha en mäklare att lita på.

Mvh Glada köpare Finkvägen 23
    Buster P
    • 121.0 m²
    • Gustavsberg Ösbydalen
    köpte sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vad kul att ni är nöjda! Tusen tack till er båda för rekommendationen och för trevlig affär. Ses snart igen!

• 2020-07-23
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Morgan!
    Morgan har varit grym ändå från start!
    Han hörde av sig till oss då han visste vi var intresserade av just ett sådant objekt och har varit en grym mäklare från start. Hört av sig och återkallat precis som vi vill!
    Kan startat rekommendera honom!!!
    Sabina C
    • 121.0 m²
    • Gustavsberg Ösbydalen
    köpte sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tusen tack för fin Reco Sabina. Ses på tillträdesdagen!

• 2020-07-20
    Engagerad, snabb med svar och väl insatt i detaljer.
    Jörgen P
    • 5:a
    • 126.0 m²
    • Fågelbro Grönköping
    köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack Jörgen för Reco och trevlig affär!

• 2020-07-10
    Kunnig, närvarande och professionell.
    Carola M
    • 89.5 m²
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    Tack Carola för Reco och fint samarbete. Önskar all lycka i nya staden!