Morgan Flodman
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 8 Läs vad Morgan Flodman

• Linnea Emma C sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-12-03

Porslinskvarteren
    Engagerad, alltid tillgänglig och snabb att återkoppla med information under försäljningen.
    Stjärna i kanten till Morgan för snabb och smidig försäljning av min lägenhet i fabrikshuset. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-18

Köpte på Bergmossevägen
    Morgan var trevlig både på visning och i telefon. Lyssnade och var tillmötesgående .
    Stort tack. Vi har ännu inte gjort sista. Inflytt 30/3. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Maria S
    Tack Maria, det var trevligt att förhandla med dig också! Gratulerar till er nya lägenhet, jag tror ni kommer stormtrivas. Hörs och ses snart igen!
    Anton Z gillar detta
  • Amanda N sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-15

Gustavsberg Holmviksskogen
    Vi sålde vår lägenhet med Morgan som mäklare. Han gav ett mycket trevligt och professionellt intryck och var lätt att ha kontakt med. Han återkopplade snabbt och kändes engagerad. Värderingen han gjorde av lägenheten visade sig vara helt rimlig och han jobbade hårt för att vi skulle nå upp till den prisbild vi ville sälja för. Vi är mycket nöjda med Morgan som mäklare! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Amanda N
    Tack snälla Amanda och Markus! Stort tack för fint samarbete och er reco, det uppskattas enormt. Vi hörs snart igen, allt gott!
    Anton Z gillar detta
  • Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-12

Porslinskvarteren
    Precis fått hjälp av Morgan Flodman att sälja vår 2:a i Porslinskvarteren.
    Han är glad, positiv och har mycket energi.
    Jag förväntade mig att bli väl bemött och med respekt. Samt att han skulle få vår lägenhet såld, vilket han lyckades med.
    Kort och gott; en trevlig mäklare som tar sitt arbete på stort allvar. Skulle absolut kunna sälja/köpa med hjälp av Morgan igen!! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Camilla H
    Vad kul att ni blev nöjda med samarbetet! Tackar ödmjukast för förtroendet och er fina reco. Allt gott så ses vi snart igen!
  • Philip J sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-11

Charlottendalshöjden
    Mycket professionell. Lätt att arbeta med och utgår från kundens bästa och önskemål Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Philip J
    Tack Philip, det är verkligen ömsesidigt! Önskar dig all lycka med din nya bostad. Allt gott så hörs vi inför deklarationen :D
  • Jesper R
    Jesper R sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-09

Gustavsbergs Hamn
    Jag valde att samarbeta med Morgan Flodman vid försäljning av min lägenhet på Stig Lindbergs Gata. Morgan är en lyhörd, noggrann och envis förmedlare som alltid står vid din sida.

Min upplevelse är att Morgan lyckades sälja ett svårsålt objekt på en tuff marknad till ett pris ingen annan lyckats med under året. Jag rekommenderar starkt Morgan, en mäklare som aldrig ger upp för sin kund, som är detaljerad, noggrann och effektiv. Detta är en mäklare jag utan tvekan hade anlitat igen. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Jesper R
    Vilken reco, vad glad jag blir! Skam den som ger sig! Stort stort tack Jesper för de fina orden och förtroendet. Ses på tillträdesdagen!
  • Hampus K sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-05

Gustavsberg Holmviksskogen
    Tillmötesgående, tålmodig och effektiv. Vi fick vår bostad såld trots hinder på vägen, mycket till Morgans förtjänst. Rekommanderas! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Hampus K
    Stort Tack för din fina reco Hampus och tack för förtroendet. Vi ses på tillträdesdagen, allt gott så länge!
  • Peter H köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-05

Charlottendalshöjden
    Bra bemötande och serviceinriktad.
    Väldigt nöjd med mäklaren vid vårt köp av lägenhet. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Peter H
    Stort tack för de fina orden Peter, vad kul att ni blev nöjda. Allt gott!

Senaste försäljningarna

Lövsångarvägen