Morgan Flodman
Registrerad mäklare sedan 2018-09-12
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 14 Läs vad Morgan Flodman

• Buster P köpte sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-23

I januari kontaktade jag Morgan första gången och förklarade vad jag och min familj önskade för boende. Efter kontinuerlig kontakt med olika objekt så hittade han äntligen vårat drömhus. Vi har haft bra kontakt hela tiden och Morgan har ständigt återkopplat på dom frågor vi undrat över. Envis och lyhörd. Precis som en säljare ska vara.
    Kan varmt rekommendera Morgan om ni vill ha en mäklare att lita på.

Mvh Glada köpare Finkvägen 23 Läs mer
  • Sabina C köpte sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-23

Vi har köpt ett radhus med hjälp av Morgan!
    Morgan har varit grym ändå från start!
    Han hörde av sig till oss då han visste vi var intresserade av just ett sådant objekt och har varit en grym mäklare från start. Hört av sig och återkallat precis som vi vill!
    Kan startat rekommendera honom!!! Läs mer
  • Jörgen P köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-20

5:a
    Engagerad, snabb med svar och väl insatt i detaljer. Läs mer
  • Carola M sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-10

3:a
    Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Kunnig, närvarande och professionell. Läs mer
  • Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-07-07

3:a
    Gustavsberg Farsta Slottsvik
    Bra mäklare som är snabb på att återkoppling ge nästan dygnet runt ;) Proffsig och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-15

4:a
    Fågelbro Grönköping
    Han är mycket trevlig, ambitiös och proffisionell. Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Linnea Emma C sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-12-03

Porslinskvarteren
    Engagerad, alltid tillgänglig och snabb att återkoppla med information under försäljningen.
    Stjärna i kanten till Morgan för snabb och smidig försäljning av min lägenhet i fabrikshuset. Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-18

Gustavsberg Holmviksskogen
    Köpte på Bergmossevägen
    Morgan var trevlig både på visning och i telefon. Lyssnade och var tillmötesgående .
    Stort tack. Vi har ännu inte gjort sista. Inflytt 30/3. Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Maria S
    Tack Maria, det var trevligt att förhandla med dig också! Gratulerar till er nya lägenhet, jag tror ni kommer stormtrivas. Hörs och ses snart igen!
    Jill R, Anton Z gillar detta
  • Amanda N sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-15

Gustavsberg Holmviksskogen
    Vi sålde vår lägenhet med Morgan som mäklare. Han gav ett mycket trevligt och professionellt intryck och var lätt att ha kontakt med. Han återkopplade snabbt och kändes engagerad. Värderingen han gjorde av lägenheten visade sig vara helt rimlig och han jobbade hårt för att vi skulle nå upp till den prisbild vi ville sälja för. Vi är mycket nöjda med Morgan som mäklare! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Amanda N
    Tack snälla Amanda och Markus! Stort tack för fint samarbete och er reco, det uppskattas enormt. Vi hörs snart igen, allt gott!
    Jill R, Anton Z gillar detta
  • Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-12

Porslinskvarteren
    Precis fått hjälp av Morgan Flodman att sälja vår 2:a i Porslinskvarteren.
    Han är glad, positiv och har mycket energi.
    Jag förväntade mig att bli väl bemött och med respekt. Samt att han skulle få vår lägenhet såld, vilket han lyckades med.
    Kort och gott; en trevlig mäklare som tar sitt arbete på stort allvar. Skulle absolut kunna sälja/köpa med hjälp av Morgan igen!! Läs mer
    2019-11-18 Morgan F svarar Camilla H
    Vad kul att ni blev nöjda med samarbetet! Tackar ödmjukast för förtroendet och er fina reco. Allt gott så ses vi snart igen!

Senaste försäljningarna

Gezelius Väg