Morgan Flodman är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Morgan Flodman har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Morgan Flodman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Morgan Flodman har haft 30 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 39 Läs vad Morgan Flodman

• sålde sitt hus med hjälp av Morgan Flodman en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Ösbydalen
    2021-09-15
    Proffsigt och affärsmässigt.
    Var informativ och saklig.
    Trevligt bemötande.
    Svarade på mail inom rimlig tid.
    2021-09-12
    Bra mäklare och skötte allt proffesionellt
    2021-09-12
    Riktigt bra mäklare och riktigt trevlig
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2021-08-01
    Hjälpte inte mig som köpare att säkerställa vissa saker som jag frågade eller klagade på inför köpet. Hänvisade inte till säljaren och lämnade inte ut namn och kontaktuppgifter till hen utan valde själv att svara på frågorma och jag trodde att han fick tala för säljaren då svaren var självsäkra.
    Uppvisade arrogans och ointresse på visningen och jagade sedan på för att få ett bud. Har aldrig känt mig så stressad vid ett bostadsköp.
    Hej Kristine,
    Min ambition är alltid att få varje spekulant att känna sig välbemött så jag är ledsen över att du känner så. Önskar dig oavsett lycka till med lägenheten. Mvh Morgan
    • Gustavsberg Lugnet
    2021-08-01
    Jätte trevlig person, och kunnig med sitt yrke.
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2021-07-25
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Besvarade med glädje de frågor som dök upp under förloppet.
    2021-07-21
    Morgan Flodman har visat mig flera objekt som jag var intresserad av i Gustavsberg och svarat på alla frågor jag haft. Morgan har visat mig uppmärksamhet som kund och varit snabb med att svara på mejl. Budgivningen är en känslig fas i processen som jag som köpare ställer höga krav på. Den avlöpte i god ordning. Jag är nöjd med helheten och med att idag vara ägare till en lägenhet i ett område som jag kommer att trivas i.
    2021-07-11
    Första mötet med Morgan var behagligt. Både avspänt och korrekt. Jag och min sambo köpte senare den lägenhet som Morgan visade oss. Vid kontraktsskrivningen var Morgon väl förberedd och på ett pedagogiskt sätt gick han igenom alla handlingar. Hela tiden både leende och lyhörd för våra frågor.
    2021-07-10
    Morgan är en proffsig och trevlig mäklare som vi gärna rekommenderar!
    2021-07-09
    Väl bemött och hade en god bild av slutpriser i området.
    Prestationen var över förväntan!