Siw Rönnberg
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 43 Läs vad Siw Rönnberg

• Jens T sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-19

Vik
    Utmärkt och personligt. Med bra kunskap om både fastigheten och vi som varit inblandade Läs mer
  • Kim Inger Sook-an G sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-11-04

Farsta Slottsvik
    Sålde vårt kedjehus. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Höll det som utlovades, gav tydliga besked, bra återkoppling och det kändes tryggt och seriöst under hela processen. Vi har erfarenhet av Siw både som köpare och säljare och upplever att hon på ett seriöst och professionellt sätt bemöter kunden från båda utgångslägena. Läs mer
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-10-31

Fågelbro Säteri
    Vi ville sälja vår villa på Fågelbrolandet snabbt. Siw har lokalkännedom, kontaktnät och ett underbart driv. Ställde upp på kort varsel och agerade blixtsnabbt med sitt professionella team. Två veckor från första kontakt till kontrakt. Vi är nöjda med priset.
    Vill å det varmaste ge Siw Rönnberg högsta möjliga rating! Läs mer
  • Adam A sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-10-21

Fågelbro Grönköping
    Siw sålde vårt brf-parhus på Fågelbro på Värmdö. Hon är extremt proffsig och kunnig och vi kände oss hela tiden trygga med att hon skötte det hela. Toppklass, helt enkelt! Läs mer
  • Lotta sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-08-11

Värmdö Golf
    Siw är har skött såväl familjens som vänners fastighetsaffärer i många år. Hon är mycket erfaren och väldigt professionell i sitt yrkesutövande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Jill R gillar detta
  • Adam E köpte sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-04-03

Gustavsbergs Hamn
    Bra bemötande. Hög servicegrad. Läs mer
  • Robin A sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-03-18

Gustavsbergs Hamn
    Det som jag hade förväntat mig mer av var kontinuerliga uppdateringar. Annars möttes mina förväntningar. Läs mer
  • Elke Ingeborg F skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2017-12-13

Mycket trevlig och toppen mäklare som vi fick förtroende för att sälja vårt fantastiska hus😄 Läs mer
  • Sara Cecilia R
    Sara Cecilia R skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2017-12-09

Personligt, korrekt, trevligt
    Det kändes naturligt och bra Läs mer
  • Susie P skrev om Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö

2017-12-07

Fantastisk person som med mycket engagemang och genuint intresse för alla parter varit trygg och proffsig genom hela proceduren. Läs mer

Senaste försäljningarna

Näverängsvägen