Siw Rönnberg

Siw Rönnberg

Siw Rönnberg är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Siw Rönnberg har varit registrerad mäklare sedan 1991-04. Siw Rönnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.6. Siw Rönnberg har haft 12 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 50 Läs vad Siw Rönnberg

• köpte sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    2021-05-09
    Vänligt, lugnt och professionellt bemötande hela vägen.
    • Herrviksnäs
    2021-05-07
    Trevlig och trygg bemötande! Vi är glada hitta Siw som våra mäklare!
  • Katarina H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Porslinskvarteren
    2020-10-02
    Trygg, kunnig ,proffsig
    Toppen rakt igenom!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-05-27
    Jag hade Siw som mäklare när jag köpte mitt hus och hon är otroligt proffsig. Hon balanserar ärlighet, saklighet och har samtidigt en god känsla för vad som är av intresse utanför själva beskrivningen i offerten. Siw är engagerad och ser till att både köpare och säljare är nöjda till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-05-19
    Siv gjorde det hon skulle, vi visste vad vi ville, och affären gjordes upp snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-05-01
    Siw sålde våran bostadsrätt så snabbt och smidigt att vi knappt hann reagera, till begärt pris och utan några som helst problem. Hon är världens bästa mäklare. Miche
    • Vik
    2020-02-19
    Utmärkt och personligt. Med bra kunskap om både fastigheten och vi som varit inblandade
    • Farsta Slottsvik
    2019-11-04
    Sålde vårt kedjehus. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Höll det som utlovades, gav tydliga besked, bra återkoppling och det kändes tryggt och seriöst under hela processen. Vi har erfarenhet av Siw både som köpare och säljare och upplever att hon på ett seriöst och professionellt sätt bemöter kunden från båda utgångslägena.
    • Fågelbro Säteri
    2019-10-31
    Vi ville sälja vår villa på Fågelbrolandet snabbt. Siw har lokalkännedom, kontaktnät och ett underbart driv. Ställde upp på kort varsel och agerade blixtsnabbt med sitt professionella team. Två veckor från första kontakt till kontrakt. Vi är nöjda med priset.
    Vill å det varmaste ge Siw Rönnberg högsta möjliga rating!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2019-10-21
    Siw sålde vårt brf-parhus på Fågelbro på Värmdö. Hon är extremt proffsig och kunnig och vi kände oss hela tiden trygga med att hon skötte det hela. Toppklass, helt enkelt!