Siw Rönnberg

Siw Rönnberg

Siw Rönnberg är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

och har varit registrerad mäklare sedan 1991. Siw Rönnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 48 omdömen sedan 2016-01-28. Siw Rönnberg har haft 10 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Siw Rönnberg

• Trygg, kunnig ,proffsig Toppen rakt igenom!
    Katarina H
    Katarina H sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-10-02
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Porslinskvarteren
    2020-10-02
  • Jag hade Siw som mäklare när jag köpte mitt hus och hon är otroligt proffsig. Hon balanserar ärlighet, saklighet och har samtidigt en god känsla för vad som är av intresse utanför själva beskrivningen i offerten. Siw är engagerad och ser till att både köpare och säljare är nöjda till slut.
    Anna D köpte sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-05-27
    • 6:a
    • 178.0 m²
    2020-05-27
  • Siv gjorde det hon skulle, vi visste vad vi ville, och affären gjordes upp snabbt.
    Caroline T köpte sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-05-19
    • 118.0 m²
    2020-05-19
  • Siw sålde våran bostadsrätt så snabbt och smidigt att vi knappt hann reagera, till begärt pris och utan några som helst problem. Hon är världens bästa mäklare. Miche
    Michael L sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-05-01
    • 124.0 m²
    2020-05-01
  • Utmärkt och personligt. Med bra kunskap om både fastigheten och vi som varit inblandade
    Jens T sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-02-19
    • 112.0 m²
    • Vik
    2020-02-19
  • Sålde vårt kedjehus. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Höll det som utlovades, gav tydliga besked, bra återkoppling och det kändes tryggt och seriöst under hela processen. Vi har erfarenhet av Siw både som köpare och säljare och upplever att hon på ett seriöst och professionellt sätt bemöter kunden från båda utgångslägena.
    Kim Inger Sook-an G sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2019-11-04
    • 165.0 m²
    • Farsta Slottsvik
    2019-11-04
  • Vi ville sälja vår villa på Fågelbrolandet snabbt. Siw har lokalkännedom, kontaktnät och ett underbart driv. Ställde upp på kort varsel och agerade blixtsnabbt med sitt professionella team. Två veckor från första kontakt till kontrakt. Vi är nöjda med priset. Vill å det varmaste ge Siw Rönnberg högsta möjliga rating!
    Anders S sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2019-10-31
    • 177.0 m²
    • Fågelbro Säteri
    2019-10-31
  • Siw sålde vårt brf-parhus på Fågelbro på Värmdö. Hon är extremt proffsig och kunnig och vi kände oss hela tiden trygga med att hon skötte det hela. Toppklass, helt enkelt!
    Adam A sålde sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2019-10-21
    • 126.0 m²
    2019-10-21
  • Siw är har skött såväl familjens som vänners fastighetsaffärer i många år. Hon är mycket erfaren och väldigt professionell i sitt yrkesutövande. Rekommenderas varmt!
    Lotta sålde sitt hus med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2019-08-11
    • 258.0 m²
    • Värmdö Golf
    2019-08-11
  • Bra bemötande. Hög servicegrad.
    Adam E köpte sin lägenhet med hjälp av Siw Rönnberg en del av HusmanHagberg Värmdö
    2019-04-03
    • 2:a