Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Vasastan eller på Östermalm? Vi på HusmanHagberg har lång erfarenhet av bostadsmarknaden i området vilket gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Och att vi är inte är knutna till bank eller försäkringsbolag gör att vi alltid kan ha ditt bästa för ögonen!

Våra fastighetsmäklare har vinnarinstinkt och brinner för sitt jobb. Så oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt. Vi erbjuder dig som vill sälja stark marknadsföring i både traditionella kanaler och sociala medier, det gör att ditt objekt syns precis där potentiella köpare kan se det. För dig som vill köpa har vi full koll på vad som är, och kommer bli, till salu i Vasastan och på Östermalm.

Välkommen till oss på HusmanHagberg!

Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se

Vårt andra kontor ligger på Karlavägen 63.

Läs vad 270 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

• Olof A
    Olof A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trygg, erfaren och hårt arbetande mäklare. Rekommenderas!
  • Fredrik I
    Fredrik I skrev om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Ambitiös, strukturerad, väl förberedd och duktig!
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket bra förberedd vi första mötet. Utmärkt kontakt genom hela försäljningsprocessen.
  • Siri D
    Siri D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trygg, kunnig och mycket trevlig. Victor är tydlig och förtroendeingivande och sköter kommunikationen mellan mäklare, säljare och köpare på ett ypperligt sätt. Kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare.
  • Jeremiah D
    Jeremiah D skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor was very professional and clear throughout the whole process, from bidding to signing to handing over the keys. Since we are still expats still learning Swedish (why I'm writing in English), he was very patient with us and made sure we understood each step of the process. He made us feel very confident about our decisions. I would highly recommend him.
    Oscar A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell och tydlig. Victor var alltid lätt att få tag i, han svarade sakligt och tydligt på alla frågor jag hade och såg till att jag fick den informationen jag efterfrågade.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket professionell och kunnig. Rak och tydlig. Levde upp till mina höga förväntningar
  • Peter M
    Peter M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine var mycket tillmötesgående och vi genomförde min lägenhetsförsäljning snabbt och smidigt. Nadine var lätt att få tag på och höll mig informerad genom hela försäljningen.
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica hjälpte oss att sälja vår tvåa i Vasastan. Hon utförde ett utomordentligt arbete från den dagen vi fick kontakt med henne till det att försäljningen var slutförd.

Veronica tar ett stort ansvar för hela processen och lämnar ingenting åt slumpen vilket var tydligt för oss som säljare. Hon har ett fantastiskt sinne för detaljer och var otroligt noggrann. Hon såg till att vi alltid var uppdaterade om allt som hände utan att vi själva behövde ligga på. Det var tydligt att hon hittat en strategi och metodik för försäljning som bygger på kvalitet, erfarenhet och att uppnå resultat.

Veronica överträffade våra förväntningar och vi fastslog flera gånger under processens gång att vi var väldigt imponerade av hennes arbete. Hon har verkligen våra varmaste rekommendationer!
  • Lina F
    Lina F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor ger ett seriöst och trovärdigt intryck som han har levt upp till under vår köpprocess. Har inget att anmärka på och kan absolut rekommendera Victor till andra.
  • Selma N
    Selma N skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina gjorde en strålande insats från början till slut i vår hittills största affär. Hon är kunnig, saklig och visade största engagemang genom hela processen- både gentemot oss som säljare, såväl som mot spekulanterna. INGET lämnandes åt slumpen, och vi kände oss helt trygga genom hela processen. Vi uppskattar särskilt att Tina anpassade sitt arbetssätt efter objektet och spekulanterna, och tog sig den tid som behövdes för att avsluta affären på bästa sätt. Vi uppskattar även att hon alltid såg till att hålla oss säljare informerade om processen. Vi är mycket nöjda med resultatet! Sammantaget tycker vi att hon är en strålande mäklare för såväl mindre som större objekt (har använt Tina för flera objekt, av olika storlek).
  • Emma E
    Emma E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tydlig och trygg hantering av affären.
  • Mary Ü
    Mary Ü skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Ärlig, snabb i hanteringen, kunnig och gav mer service än han behövde med lyan :)
  • Anders I
    Anders I skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Superhjälpsam och kunnig, rekommenderas starkt
  • Annika O
    Annika O skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag ville sälja min lägenhet. Första mäklarkontakten tog jag i oktober. Hela affären klar i augusti. Trots att det tog tid, fick jag aldrig känslan av att det var besvärligt för Victor. Han hjälpte mig genom affären, gav råd, men inte stressande. Hörde av andra att Victor anses vara en toppmäklare.
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trevligt och proffessionellt bemötande, tillgänglig och lätt att få kontakt med. Det var bekvämt och bra för oss att mäklaren hade sålt lghtr i huset tidigare och på så vis kände till fastigheten och föreningen. Vi upplevde dock att lägenheten blev felvärderad då den såldes för nästan en miljon mindre än vad mäklaren värderade.
  • Anna W
    Anna W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor är en duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Engagerad, trevlig och ärlig.
  • Mats F
    Mats F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har varit punktlig och levt upp till de utfästelser han gjort
    Verkar ha god ordning
    Ger ett rutinerat intryck
    Mycket bra personligt bemötande gentemot mig som kund
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell och trevlig. Inte för mycket sälj-prat.
  • Fritte H
    Fritte H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor hjälpte oss sälja vår tvåa i Atlas. Han gjorde ett mycket bra jobb och vi fick vad vi ville ha och mer därtill. Svarar alltid på frågor och var ständigt lyhörd för våra önskemål och krav. Det märks att han har lång erfarenhet och känner till marknaden väl, han gjorde det där lilla extra för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Kan varmt rekommendera Victor som mäklare.
  • Björn T
    Björn T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Väldigt bra. Enkel att arbeta med, trevlig och rik på energi.
  • Honey H
    Honey H skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Proffsig, kunnig och trevlig!
  • Christian S
    Christian S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Fick mycket hjälp av Victor under säljprocessen med diverse saker som att tex släppa in/ut städ osv. Han ser till att du känner dig trygg under säljprocessen som i alla fall för mig kan vara mentalt påfrestande. Sen viktigast av allt är han en grym säljare som verkligen ser till att du får ut så mycket som möjligt från din lägenhet.
  • Therese S
    Therese S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor gjorde ett suveränt jobb med försäljningen av vår lägenhet på norrmalm. Redan från början kändes han både påläst och engagerad. Han var hela tiden öppen och svarade på frågor och funderingar som vi hade och höll oss lugna och uppdaterade. Dessutom var han ett fantastikt bollplank och gav oss råd och stöttades oss när vi köpte vår nuvarande lägenhet, trots att det var en annan mäklarfirma som sålde den. Vi uppskattar verkligen allt jobb som Victor har lagt ner på försäljningten av lägenheten samt hans glädje och personliga omtanke. Vi hoppas att Victor arbetar som fastighetsmäklare på Kungsholmen nästa gång det är dags att sälja, så att vi kan anlita honom på nytt.
  • Niels V
    Niels V skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bara ett ord: Professionellt! Som köpare kände vi oss lika mycket "värd" än säljaren
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine var verkligen toppen! Lyhörd, gav förslag på bra strategi inför försäljning, hade avstämningar under budprocessen och var väldigt ihärdig när det gäller att jaga budgivare. Vi fick mer betalt för lägenheten än vad vi vågat hoppas på. Jag rekommenderar Nadine starkt!
  • Erika C
    Erika C skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine uppfyllde alla våra förväntningar som mäklare när vi sålde vår lägenhet i juni 2017. Trevligt, ärligt och förtroendeingivande bemötande. Hon gav oss tydlig och rak information under hela processen. Hon gav ett proffsigt intryck och arbetade strategiskt och metodiskt under hela affären. Vi kände oss mycket trygga med Nadine och jag skulle varmt rekommendera henne tll andra säljare.
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica var professionell och drivande när jag sålde min lägenhet! Mycket nöjd!
  • Eva G
    Eva G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor har givit mig ett fantastiskt bemötande från början till slutet av affären och mina förväntningar av resultatet blev över förväntan. Otroligt professionell mäklare som absolut kommer rekommenderas framöver!
    Oscar A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket trevlig och professionell!
  • Helena K
    Helena K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket trevlig och vänlig. Kompetent och proffsig.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra bemötande, bra service, inget att klaga på.
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Väldigt professionell och avslappnad. Victors lugna approach gav mig den säkerhet och lugn jag behövde vid försäljningen. Jag tror inte jag skulle ha nått det resultatet jag nu nådde utan Victor.
  • Olivier T
    Olivier T skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bästa mäklaren jag har haft att göra med och därför andra gången jag anlitar Victor. Som vanligt är jag väldigt nöjd! Victor är engagerad, lyhörd och professionell och har varit ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen, kan varmt rekommendera honom!"
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor var mycket trevlig, professionell och levererade en fantastisk försäljning. Högsta betyg och klar rekommendation!
  • Ingvar P
    Ingvar P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket bra bemötande. Han var stor hjälp med att ordna alla frågor kring försäljning och även köp av ny bostad. Han såg vårt behov och tillsåg att vi fick hjälp med att uppfylla dem.
  • Kim L
    Kim L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor sålde nyligen vår lägenhet på Gärdet. Allt har varit mer än man kan förvänta. Från första mötet, råd om styling, fotografering, uppföjlning och visningar. Vi är mer än nöjda. Rekommenderar honom varmt.
  • Sherif A
    Sherif A skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Till dig som vill sälja eller köpa,så rekommenderar jag Victor Sjölund.

En trovärdig mäklare som är punktlig och trygg och otroligt bra på att återkoppla.

Jag har samarbetat med många mäklare i mitt liv, men Victor är som brukar säga - THE NEXT LEVEL.

Jag kommer definitivt att anlita Victor i framtiden.
    En mäklare med världsklass.

⭐⭐⭐⭐⭐ i min bok
  • Lars H
    Lars H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Min dotter Emelie och jag är mycket nöjda med Victor, från start till mål. Bra presentation på Hemnet och i broschyren som spekulanterna fick. Och bra med info via mail hela tiden till oss.
    Victor hade även lite "is i magen" vid budgivningen och hittade rätt kund (som inte gav det högsta budet) men som hade klart med sin bank.
    Till sist är det enormt skönt att sitta och ta en kaffe med den nya ägaren, medan mäklaren ringer runt till alla banker och ser till att pengarna hamnar på rätt konto.
    Lidingö den 7 juni 2017
    Lars H Lindén
  • Codine W
    Codine W skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor levererade service i världsklass. Han är väldigt kompetent, professionell och service-minded.
  • Therese P
    Therese P skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Super professionell och trevlig!
    Hjälpte oss att få en kanonaffär. Kan definitivt rekommendera Victor.

Therese
  • Elena R
    Elena R skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Processen gick väldigt snabb och enkel och jag gillar det. Jag fick bra rekommendation och mycket detaljerad information om en fastighet och budgivning processen. Hjälpsam och vänlig Veronica hjälpte med alla dokumentar och jag litar på henne.
    Oscar A skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine är strukturerad, trevlig och kompetent. Pålitlig och trygg mäklare
  • Amanda D
    Amanda D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica har varit trevlig och professionell från det att vi först kom på visningen till avslut. Allt har skötts väldigt smidigt och bra. Vi är nöjda!
    2017-06-01 Veronica D svarar Amanda D
    Tack! Inte långt till tillträdet nu, jag är säker på att ni kommer stortrivas där! :)
  • Torsten B
    Torsten B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket vänligt bemötande, proff och insatt i lokalområdet för bostaden samt föreningen, lyssnar till kunden på ett bra sätt. Hanterar alla handlingar på ett ansvarsfullt sätt där båda köpare och säljare kan känna sig trygga.
    2017-06-01 Veronica D svarar Torsten B
    Tack för dom fina orden. Det var jättekul att hjälpa både dig och köparen i processen. Jättekul att du både har köpt och sålt genom oss på HusmanHagberg trots det geografiska avståndet.
  • Hosein G
    Hosein G skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Redan vid första mötet gick vi förtroende för Veronica. Hon är exceptionellt professionell i sitt yrke. Hon har en ödmjukhet som får en som säljare att känna sig lugn och har genom hela försäljningen hållit oss uppdaterade kring läget. Vi rekommendera Veronica alla dagar i veckan och ser fram emot fortsatt samarbete med henne i framtiden.
    2017-06-01 Veronica D svarar Hosein G
    Tusen tack för dom fina orden och för att ni rekommenderade mig till era vänner. Kommer bli väldigt kul att få hjälpa även dom med sin försäljning i sommar. I väntan på tillträde till både er nuv. och nya bostad så får vi ta och dela renoveringstips. :) Stort tack för ett fantastiskt roligt sammarbete!
  • Filip S
    Filip S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars är en mycket erfaren och kompetent mäklare, som haft en konsulterande och professionell approach genom hela processen att sälja min lägenhet i Vasastan.

Jag är mycket nöjd med Lars insats, som är långt över vad jag förväntar mig av en mäklare. Skulle aldrig anlita en annan mäklare än Lars, rekommenderas starkt!
  • Louise
    Louise skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi kom i kontakt med Lars när vi köpte vår nya lägenhet, som Lars förmedlade. Genom hela processen har vi haft en bra dialog, Lars var kunnig om fastigheten och föreningen och var alltid snabb på att återkoppla. Jag skulle varmt rekommendera att sälja med Lars (han lyckades dessutom få oss att betala riktigt bra för lägenheten :) och utifrån en köpares perspektiv kändes hela processen väldigt förtroendeingivande!
  • Iren S
    Iren S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Kan varmt rekommendera Tina som mäklare. Upplevde henne som mycket professionell och tydlig. En förtroendeingivande person som vi gärna arbetar med igen.
  • Olle B
    Olle B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har nu använt mig av Lars vid mina två försäljningar:
    Han har sålt min etta i Birkastan för ett par år sedan vår trea i Vasastan nu i år.
    Lars är väldigt förtroendeingivande, erfaren, lagom säljig, alltid i tid, påläst och har verkligen lyckats med försäljningarna.
    Jag kan varmt rekommendera honom om du på riktigt söker en riktigt bra mäklare.

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm