Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder. Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se

Vårt andra kontor ligger på Karlavägen 63.

Läs vad 193 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

• Per G
    Per G skrev om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bästa mäklaren som finns att finna! Kunnig,driven,korrekt och förtroendeingivande.
    /Per
  • Malin G
    Malin G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Fantastiskt proffsigt bemötande från dag ett. Vi är mer än nöjda från A-Ö
  • Biljana B
    Biljana B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bara fina och varmaste rekommendationer till vår mäklare Nadune Ekstrand.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor gjorde ett otroligt proffsigt intryck. Han höll mig hela tiden informerad under processens gång. Han var alltid lätt att få tag på och hade alltid svar på mina eller köparnas frågor. En mäklare jag varmt kan rekommendera!
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Snabbt avslut med gott resultat. Mycket bra initial rådgivning och mycket bra rådgivning under säljprocessen. Vi ger våra bästa rekommendationer.
  • Ursula B
    Ursula B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica var tillgänglig och tillmötesgående i all kontakt. Veronica gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vår lägenhet. Snabbt, proffsigt bemötande gentemot både oss, köparna och föreningen. Vi kan verkligen rekommendera Veronica vidare till andra som står i säljartagen med sina lägenheter.
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine är en bra och proffesionellt mäklare. Jag upplever att hon har ordning och reda, är rak och ärlig både gentemot mig som säljare men även mot köparna, vilket jag uppskattat båda gångerna som jag anlitat henne. Varmaste rekommendationer!
  • Per-johan G
    Per-johan G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine är professionell, trevlig och positiv. Min förväntan var att hon skulle ta omhand säljprocessen och ge vägledning när det behövdes, vilket hon svarade upp till med beröm.
  • Nora B
    Nora B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som är väldigt påläst och kunnig. Vi rekommenderar gärna vidare henne till vänner och bekanta som söker mäklare.
  • Erika B
    Erika B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket energi, stor lyhördhet, ärlig och proffsig. Kan verkligen rekommendera!
  • Emil L
    Emil L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trevlig,kunnig,noggrann och framförallt serviceinriktad
    och målmedveten vilket gav oss ett väldigt bra slutresultat.
    Tusen tack Veronica.
  • Rafael K
    Rafael K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket nöjd. Uppfyllde alla mina förväntningar från en mäklare. Mycket bra bemötande. Tina kommer jag gärna kontakta igen.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mkt kunnig & proffsig, bra bemötande. Kan varmt rek. henne till andra!
  • Filip K
    Filip K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Väldigt proffsigt bemötande. Som kund fick jag en väldigt bra bild av lägenheten och föreningen.
  • Chris O
    Chris O skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    har Guidat mig under mina köp & försäljning bra under det senaste åren så jag kan varmt rekommendera Lars till er som letar eller ska sälja bostad
  • Esse M
    Esse M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor är en professionell och korrekt mäklare! Super service och ett tryggt köp. Tillgänglig och ett kanon bemötande under hela affären!
  • Johan J
    Johan J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra kontakt och bra genomförda visning och affär.
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag fick ett väldigt bra intryck av Victor och han skötte allt kring lägenhetsköpet väldigt proffsigt. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Vera W
    Vera W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Helt klart den bästa mäklarsamarbetet jag haft! Tina är proffsig, påläst och förtroendeingivande både mot mig som säljare samt mot spekulanterna. Hon är mycket duktigt att på återkoppla och är noga med att du får veta det du behöver veta.
    Allt gick smidigt och snabbt och jag är övertygad om att vi fick det bästa resultatet, Tina jobbar verkligen på till du är nöjd. Jag kommer att anlita Tina nästa gång jag står i behov igen!
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag upplevde Veronica som professionell, tydlig och korrekt.
    Det var ett bra samarbete och allt gick smidigt. Jag kan rekommendera
    henne som mäklare och vill tacka för väl genomförd försäljning av min lägenhet.
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars förtjänar naturligtvis 5 stjärnor rätt igenom, utan tvekan.

Det senaste året har jag kommit i kontakt med/- hört om mäklare både genom min sambos försäljning av hennes lägenhet, vårt eget köp av bostad samt sambons bror som gjorde en liknande resa med hans tjej (dvs sålde sina lägenheter och flyttade ihop till en gemensam) m.fl.

Jag har många exempel och Lars är en grym mäklare och med de exempel jag sett och hört om så är han i särklass bäst helt enkelt.
  • Gia S
    Gia S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Utomordentligt bra mäklare med bra känsla för klienten och köpare
  • Adam O
    Adam O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica har i kontakter med säljare, köpare uppvisat ett sympatiskt bemötande och stor skärpa. Hon är inlyssnande, kommunikativ, och mycket serviceinriktad. Hon är duktig på att forma gemensamma förväntningar och kämpar oförtrutet på för att uppnå så goda resultat som möjligt.

Den som lyssnar på Veronica lär märka att hon erbjuder mervärden till försäljningen på många olika sätt.
  • Anders L
    Anders L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell, engagerad och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars Östblom är en ren Gud på att kränga lyor, målinriktad med finess skulle beskriva denna unga mannen väl.
    // Makkan återkommande kund.
  • Pirre P
    Pirre P skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har bara positivt att säga om Lars Östblom. Oerhört proffsig och kompetent. Någon man verkligen kan lita på. Han har fått förtroende att sälja 3 st lägenheter som jag har bott i och har aldrig gjort mig besviken. Det känns verkligen skönt att anlita en mäklare som finns med under hela säljprocessen. Även de gånger som vi har funderat på att flytta och tittat på andra objekt har han tagit sig tid och givit mig nyttig information gällande den nya bostaden, området och pris. Det har verkligen underlättat när vi köpt en ny lägenhet.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag har använt mig av många olika mäklarbyråer för mina lägenhetsaffärer, HusmanHagberg i Vasastan är utan tvivel den bästa och jag kommer aldrig vända mig någon annan stans igen.

Vettig prissättning och helt löjligt hög professionalism och erfarenhet. Jag har både köpt och sålt med mäklaren Lars Östblom, mina försäljningar har legat långt över medelsnittet för stadsdelen vid varenda tillfälle. Han är gatusmart, professionell och en trygg part för både köpare och säljare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars är en ärlig, alert och trevlig mäklare med oerhört god insyn i Stockholms bostadsmarknad.
  • Krister F
    Krister F skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra i sin helhet med god service nivå!
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trevlig. Sympatisk. Påläst. Lätt att "ha att göra" med. Snabb återkoppling vid mail och sms kontakt. En toppen mäklare! Kan verkligen rekommendera Veronica!
  • Johan W
    Johan W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bästa mäklaren i stan! Punkt slut.
  • Elin L
    Elin L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell, engagerad och kompetent!
  • Linda L
    Linda L skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell och engagerad. Skapar förtroende och är lätt att nå per mail eller telefon. Fingertoppskänsla om marknaden och försäljning.
  • Natalia K
    Natalia K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine är expert i sitt område, verklige kunnig, professionell , ska gärna rekommendera henne till mina vänner och bekanta
  • Claudia R
    Claudia R skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionellt. Entusiastisk.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine har en oslagbar kombination av driv och social kompetens. Hon är trygg, kunnig och smidig. Samtidigt som hon inger förtroende sprudlar hon av engagemang. Precis så som man vill att en mäklare ska vara. Trots en svår marknad lyckade hon få till ett högt slutpris.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine kan sitt mäklarjobb. Hon är snabb, trevlig och effektiv. Hon har total kontroll över uppdraget och processen. Med Nadine som mäklare, kan man koppla av!
  • Sam E
    Sam E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Super bra. Rekommenderas starkt!
  • Ida G
    Ida G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Nadine, bra, professionell och trevlig.
  • André T
    André T skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra jobbat! Och ett bra resultat på försäljningen.
  • Inger H
    Inger H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trevlig och duktig mäklare som jobbar hårt.
  • Perttu V
    Perttu V skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jätte vänlig och kunnig mäklare.
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Gott samarbete ledde till att vi nådde vårat mål i försäljningen!
  • William Ö
    William Ö skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Veronica Duljic. Proffsig och snabb service. Hon har ett förstående för såväl säljare som köpare som jag tror är avgörande för en duktig mäklare.
  • Rolf C
    Rolf C skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Väl bemött, mycket kompetent, lyhörd och följsam, noggrann och pedagogisk.
  • Bora B
    Bora B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket bra job, själgående, lösningaorienterad, proffsigt och väl utfört arbete
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina är exemplarisk rakt igenom. Det vore idiotiskt att anlita någon annan mäklare. 10 av 10. Mvh Jimmy
  • Marcus A
    Marcus A skrev om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Fick ett väldigt trevligt bemötande av mäklaren, påläst och proffsig.
    Kändes som man gjorde en trygg affär när vi sedan skrev kontrakt.
  • Alex A
    Alex A skrev om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag har båda köpt och sålt via henne och båda gångarna har hon varit proffsig och engagerat!
  • Samira
    Samira skrev om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Patrik Ekdahl har varit otrolig trevlig, väldig engagerad och mycket professionell mäklare. Jag vill varmt rekommendera Patrik.

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm