Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Vasastan eller på Östermalm? Vi på HusmanHagberg har lång erfarenhet av bostadsmarknaden i området vilket gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Och att vi är inte är knutna till bank eller försäkringsbolag gör att vi alltid kan ha ditt bästa för ögonen!

Våra fastighetsmäklare har vinnarinstinkt och brinner för sitt jobb. Så oavsett om du vill köpa eller sälja strävar vi alltid efter att hjälpa dig till en så lyckad bostadsaffär som möjligt. Vi erbjduer dig som vill sälja starkt marknadsföring i både traditionella kanaler och sociala medier, det gör att ditt objekt syns precis där potentiella köpare kan se det. För dig som vill köpa har vi full koll på vad som är, och kommer bli, till salu på Östermalm och i Vasastan!

Välkommen till oss på HusmanHagberg!

Boka gärna din mäklare direkt på: www.maklarbokningen.se

Vårt andra kontor ligger på Karlavägen 63.

Läs vad 225 kunder tycker om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

• Hosein G
    Hosein G skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Redan vid första mötet gick vi förtroende för Veronica. Hon är exceptionellt professionell i sitt yrke. Hon har en ödmjukhet som får en som säljare att känna sig lugn och har genom hela försäljningen hållit oss uppdaterade kring läget. Vi rekommendera Veronica alla dagar i veckan och ser fram emot fortsatt samarbete med henne i framtiden.
  • Filip S
    Filip S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars är en mycket erfaren och kompetent mäklare, som haft en konsulterande och professionell approach genom hela processen att sälja min lägenhet i Vasastan.

Jag är mycket nöjd med Lars insats, som är långt över vad jag förväntar mig av en mäklare. Skulle aldrig anlita en annan mäklare än Lars, rekommenderas starkt!
  • Louise
    Louise skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi kom i kontakt med Lars när vi köpte vår nya lägenhet, som Lars förmedlade. Genom hela processen har vi haft en bra dialog, Lars var kunnig om fastigheten och föreningen och var alltid snabb på att återkoppla. Jag skulle varmt rekommendera att sälja med Lars (han lyckades dessutom få oss att betala riktigt bra för lägenheten :) och utifrån en köpares perspektiv kändes hela processen väldigt förtroendeingivande!
  • Iren S
    Iren S skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Kan varmt rekommendera Tina som mäklare. Upplevde henne som mycket professionell och tydlig. En förtroendeingivande person som vi gärna arbetar med igen.
  • Olle B
    Olle B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har nu använt mig av Lars vid mina två försäljningar:
    Han har sålt min etta i Birkastan för ett par år sedan vår trea i Vasastan nu i år.
    Lars är väldigt förtroendeingivande, erfaren, lagom säljig, alltid i tid, påläst och har verkligen lyckats med försäljningarna.
    Jag kan varmt rekommendera honom om du på riktigt söker en riktigt bra mäklare.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Kan varmt rekommendera att anlita Lars vid er försäljning. Vi är så otroligt nöjda med både försäljningsprocessen och resultatet! Lars har bra koll, är noggrann, trevlig, tydlig, anträffbar och inger starkt förtroende.
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Kan varmt rekommendera Lars som sålt två av mina senaste bostäder i Vasastan. Med Stor Erfarenhet, lokalkänsla och fingertoppskänsla för affärer känns det tryggt att anlita honom.
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi har haft nöjet att ha Tina som mäklare både när vi köpt och sålt lägenhet (flera gånger) och vi har varit helt nöjda alla gånger. Tina är mycket noggrann, kunnig och engagerad mäklare. Hon är även snabb och alltid tillgänglig. Dessutom alltid mycket trevlig!
  • Peter G
    Peter G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag är mycket nöjd med Nadine Ekstrand! Hon är proffsig, trevlig och inger förtroende, vilket jag även tror att kunderna upplever och uppskattar.
    Vi hade ett bra samarbete genom hela processen och jag upplevde aldrig någon stress eller påtryckningar.
    Jag är verkligen nöjd med helheten och slutresultatet och kan varmt rekommendera Nadine!

Nadine är en toppmäklare!
  • Christian F
    Christian F skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Rekommenderar varmt och starkt Tina. Extremt bra mäklare - trevlig, kunnig och professionell genom hela processen.
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina måste vara en av innerstans bästa mäklare! Hon håller en så enormt hög nivå av professionalism, från första mötet till färdig försäljning. Tina är en fantastisk förhandlare och hanterade hela säljprocessen så väl att vår försäljning gick över förväntan, trots att vi visste att det var ett knepigt objekt.
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica hjälpte till på extremt professionellt sätt genom hela köpprocessen. Genom att ha koll på detaljerna och leverera snabba svar när detta behövdes fungerade processen väldigt enkelt. Kan verkligen rekommendera Veronica!
  • JM F
    JM F skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Very good communication
    Professional
  • Thure T
    Thure T skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor har haft ett mycket bra bemötande under hela processen och varit proaktiv och sammantaget levt upp till alla våra förväntningar.
  • Christian T
    Christian T skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag blev mycket väl bemött av Victor vid vårt köp av lägenhet. Trots att vi var en krånglig kund höll han oss uppdaterade, och var hela tiden rak i sin kommunikation kring vad som gällde.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor uppvisade ett mycket bemötande och hanterade hela försäljningsprocessen mycket professionellt. Kan varmt rekommenderas.
  • Ragna Z
    Ragna Z skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Superbra kundupplevelse från början till slut. Riktigt nöjd - kan varmt rekommendera Victor som mäklare!
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor var mäklaren till lägenheten jag köpte. Det första jag frågade honom var att berätta lite om lägenheten och föreningen, och jag märkte snabbt att han var väldigt påläst inom objektet han sålde. Genom hela den efterföljande processen kände jag att Victor var väldigt kunnig, serviceinriktad och förmedlade ett lugn då jag hade orosmoment. Som person uppfattade jag honom som väldigt proffsig, men samtidigt lättsam och rolig.
  • Linda G
    Linda G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket kompetent och professionell mäklare, kan absolut rekommendera!
  • Philip H
    Philip H skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag skulle inte kunna vara med nöjd med Nadines insats som mäklare. Satte rätt förväntningar och genomförde försäljningen på ett professionellt sätt. Rekommenderas varmt!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell, bra information inför försäljningen. Som säljare känner jag att hon tänker på mitt bästa och säkert köparens bästa också.
    Min bästa mäklare av mina 5 olika mäklare jag haft.
  • Abraham R
    Abraham R skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina var väldigt tydlig och effektiv från första sekund, engegerad och problemlösare så det förvånade. Kunnig i juridik och i proffessionen, kan Vasastan/Birkastan "like the back of her hand" så vi var i trygga händer hela vägen. Väldigt nöjd med "löpet" och resultatet.
  • Johan E
    Johan E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag är oerhört nöjd med hur Victor hjälpte mig genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt, och Victor uppträdde alltid med en professionell och inspirerande attityd. Rekommenderas varmt!
  • Jim S
    Jim S skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    bra och erfaren förmedling, rekommenderar starkt.
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Inga konstigheter, snabbt och proffsigt hanterat och bra slutpris.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Supertrevlig kille. Lätt att ha att göra med, flexibel och lätt att nå. Jag är väldigt nöjd. Rekommenderas verkligen!
  • Malin K
    Malin K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trevlig, seriös, hjälpsam och väldigt professionell.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell och kunnig mäklare. Bästa mäklaren i Vasastan/Östermalm, som jag varmt rekommenderar.
  • Helene S
    Helene S skrev om Anna J Noziglia en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Glad, trevlig, flexibel och tillmötesgående
  • Alma B
    Alma B skrev om Anna J Noziglia en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Hej
    Jag tycker hon är trevlig tillmötesgående och professionell.
    Alma
  • Malin H
    Malin H skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vid en bostadsförsäljning väntar jag mig att mäklaren är förtroendeingivande, seriös och erfaren. Utöver att Victor uppfyllde detta var han även mycket professionell inför budgivningen och kontraktskrivningen var smidig. Victor var öppen genom hela processen och höll mig ständigt uppdaterad. Jag kommer utan tvekan att kontakta Victor inför kommande försäljningar och rekommenderar honom varmt inför bostadsförsäljningar i Vasastan/Östermalm.
  • Tom T
    Tom T skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor har varit till stor hjälp vid försäljningen. Proffsig,lyhörd och engagerad.
  • Biljana B
    Biljana B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Väldigt nöjd med Nadine Ekstrand som mäklare, proffsig och kunnig och en person som ger det där lilla extra som jag uppskattar i en yrkesroll.
    Mina varmaste rekommendationer!
  • Per G
    Per G skrev om HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bästa mäklaren som finns att finna! Kunnig,driven,korrekt och förtroendeingivande.
    /Per
  • Malin G
    Malin G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Fantastiskt proffsigt bemötande från dag ett. Vi är mer än nöjda från A-Ö
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor gjorde ett otroligt proffsigt intryck. Han höll mig hela tiden informerad under processens gång. Han var alltid lätt att få tag på och hade alltid svar på mina eller köparnas frågor. En mäklare jag varmt kan rekommendera!
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Snabbt avslut med gott resultat. Mycket bra initial rådgivning och mycket bra rådgivning under säljprocessen. Vi ger våra bästa rekommendationer.
  • Ursula B
    Ursula B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Veronica var tillgänglig och tillmötesgående i all kontakt. Veronica gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vår lägenhet. Snabbt, proffsigt bemötande gentemot både oss, köparna och föreningen. Vi kan verkligen rekommendera Veronica vidare till andra som står i säljartagen med sina lägenheter.
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine är en bra och proffesionellt mäklare. Jag upplever att hon har ordning och reda, är rak och ärlig både gentemot mig som säljare men även mot köparna, vilket jag uppskattat båda gångerna som jag anlitat henne. Varmaste rekommendationer!
  • Per-johan G
    Per-johan G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Nadine är professionell, trevlig och positiv. Min förväntan var att hon skulle ta omhand säljprocessen och ge vägledning när det behövdes, vilket hon svarade upp till med beröm.
  • Nora B
    Nora B skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som är väldigt påläst och kunnig. Vi rekommenderar gärna vidare henne till vänner och bekanta som söker mäklare.
  • Erika B
    Erika B skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket energi, stor lyhördhet, ärlig och proffsig. Kan verkligen rekommendera!
  • Emil L
    Emil L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trevlig,kunnig,noggrann och framförallt serviceinriktad
    och målmedveten vilket gav oss ett väldigt bra slutresultat.
    Tusen tack Veronica.
  • Rafael K
    Rafael K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket nöjd. Uppfyllde alla mina förväntningar från en mäklare. Mycket bra bemötande. Tina kommer jag gärna kontakta igen.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mkt kunnig & proffsig, bra bemötande. Kan varmt rek. henne till andra!
  • Filip K
    Filip K skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Väldigt proffsigt bemötande. Som kund fick jag en väldigt bra bild av lägenheten och föreningen.
  • Chris O
    Chris O skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    har Guidat mig under mina köp & försäljning bra under det senaste åren så jag kan varmt rekommendera Lars till er som letar eller ska sälja bostad
  • Esse M
    Esse M skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Victor är en professionell och korrekt mäklare! Super service och ett tryggt köp. Tillgänglig och ett kanon bemötande under hela affären!
  • Johan J
    Johan J skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra kontakt och bra genomförda visning och affär.
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag fick ett väldigt bra intryck av Victor och han skötte allt kring lägenhetsköpet väldigt proffsigt. Jag kan varmt rekommendera honom!

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm