en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 18 rekommendationer
Ingen bostadsaffär är den andra lik. När du väljer mig som mäklare kan du känna dig trygg genom hela försäljningsprocessen, från första mötet till avslutad affär. Jag har alltid förespråkat kvalitet framför kvantitet och det genomsyras i mina affärer. Tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för att nå de högsta slutpriserna.
Med erfarenhet av både uppåtgående och nedåtgående marknad har jag den trygghet och säkerhet som krävs för att driva just din affär i rätt riktning. I det här yrket gäller det att kunna kombinera många aspekter där min förmåga att se möjligheter framför problem, mitt driv och engagemang i kombination med en sprudlande personlighet i min dagliga kontakt med nya personligheter skapar de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Därför älskar jag mitt jobb. Tillsammans når vi framgång!

Läs vad 18 användare tycker om Ellinore Wadelid

• Sven-erik R
    Sven-erik R skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi använde oss av Ellinore vid försäljning av vår lägenhet i Vasastan. Vi är oerhört nöjda med hennes insatser i samband med vår försäljning. Ett superproffsigt bemötande och vi kände oss trygga hela vägen. Vi kommer absolut att anlita henne vid nästa försäljning och rekommenderar henne varmt till andra!
  • Bente M
    Bente M skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket nöjd!

Hälsningar
    Bente Moen
  • Carin J
    Carin J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Ellinore uppfyllde alla förväntningar vi hade som kund på en fastighetsmäklare

carin jernqvist
  • Eva J
    Eva J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    jättebra - tiigänglig och flexibel
  • Anders B
    Anders B skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag är mycket nöjd med Ellinore som min mäklare vid min bostadsförsäljning. Trevlig, positiv och väldigt kompetent. Det enda som var lite negativt var att hon kanske "tog i" lite när hon värderade min lägenhet initialt vilket skapade lite oro när den inte riktigt nådde det priset. Dock var jag nöjd med det belopp som jag fick ut för lägenheten tillslut.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Ellinore är verkligen en mycket duktig och skicklig mäklare. Hon skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt, och det var lätt att samarbeta med henne. Hon löste alla problem och utmaningar snabbt och smidigt. Ellinore hörde alltid av sig omgående om jag försökte nå henne. Dessutom var hon mycket pålitlig och förtroendeingivande - vilket är mycket viktigt när det gäller fastighetsaffärer. Ellinore förtjänar högsta betyg - hon är utan tvekan den bästa mäklaren som jag har haft förmånen att anlita.
    2015-08-19 Ellinore W svarar Magnus F
    Tack så hjärtligt Magnus för de fina orden. Det glädjer mig att höra! :) Vi hade ett bra samarbete genom hela processen och därför vart utfallet över förväntan. Tack för ditt förtroende!

Skulle ni vilja flytta tillbaka till Sverige hjälper jag er mer än gärna att hitta ert nya boende.
    Mvh, Ellinore
  • Malin J
    Malin J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag är väldigt nöjd med Ellinore och tyckte hon var väldigt professionell och kommer att rekommendera henne vidare.
    2015-08-19 Ellinore W svarar Malin J
    Tack så mycket för de fina orden :) Det var en fröjd att samarbeta med dig! Snart hittar vi ett bra boende till er i Vasastan :)
  • Nicole P
    Nicole P skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag blev bemött på ett mycket bra och professionellt sätt och Ellinore levde verkligen upp till mina förväntningar.
    2015-08-19 Ellinore W svarar Nicole P
    Tack så mycket Nicole för det fina betyget. Det var fantastiskt roligt att sälja din fina lägenhet :) Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag valde Ellinore som mäklare därför att hon ingav förtroende vid vårt första möte. Lugn, saklig, trevlig och korrekt. Hon har skött min lägenhetsaffär på ett bra och tillfredsställande sätt.
  • Helene H
    Helene H skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag fick ett fantastiskt fint bemötande.Hon var väldigt proffsig och engagerad.
  • Anna H
    Anna H skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    JAg tycker att Ellinore har ett mycket profitionellt och varmt bemötande. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare och det gick alltid att få svar på frågor som man hade i samband med köpte.
  • Peter E
    Peter E skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi vill inledningsvis framhålla att det var ett synnerligen ynkligt litet belopp ni skänker till Barncancerfonden!!

Ellinore var duktig och gav oss snabbt den kontakt vi ville få. Hon har också hela tiden varit vänlig och uppmärksam. Sammanfattningsvis tycker vi att hon skött sitt arbete professionellt.
    2015-03-04 Ellinore W svarar Peter E
    Hej Peter! Tack snälla för era vänliga ord. Jag hoppas du och Brita trivs bra på Norrbackagatan. Behöver ni en förnyad värdering så tveka inte att höra av er till mig så fixar jag det!

Reko skänker 5 kr till Barncanserfonden för varje svar som inkommer. Jag ska absolut framföra era ord till dem. Tillsammans gör vi skillnad!
  • Arvin T
    Arvin T skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra service tar väl hand om både säljare och köpare och har altid en glimt i ögat ????
  • Christopher W
    Christopher W skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    I just moved back from the US and was going to move in to my first apartment. I didn't know anything about moving or signing contracts but she helped me understand with finesse and ultimately held my hand through the whole experience. I am very thankful for her help and think she deserves all the credit I can give her with helping me make this a very pleasant move.

I hope you can take from this short review that she was very helpful and that I highly recommend her.
  • Jacqueline L
    Jacqueline L skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra och kunnig och mycket vänlig
  • Lars J
    Lars J skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Bra och effektiv mäklare. Hon återkom alltid som hon sagt och meddelade nya bud till alla som var med i budgivningen. Trevlig och kompetent och hjälpsam.
  • Ingalill V
    Ingalill V skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag kan på bästa sätt rekommendera Ellinore Wadelid som arbetar som mäklare. Min erfarenhet av henne är hon är duktig, påläst,
    behaglig framtoning lyssnar till kunden, engagerande, punktlig
    har hon sagt att hon ska återknyta en tid så gör hon det.Den kund som får henne som mäklare kan jag gratulera. Mvh Inga-Lill
  • Christina B
    Christina B skrev om Ellinore Wadelid en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag tycker Ellinore Wadelid var proffsig, inlyssnande och väldigt tillgänglig. Hon hade god kännedom om bostadsområdet och målgruppen och skötte annonsering, kontakt och bemötande av potentiella köpare och visningar på ett mycket bra sätt. Hela processen från lägenhetsfotografering till försäljning och avtalsskrivning förflöt väldigt smidigt och slutpriset blev över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Ellinore som mäklare.
Victor Sjölund
Nadine Ekstrand