en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

5.0 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Lars Östblom

• Filip S
    Filip S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars är en mycket erfaren och kompetent mäklare, som haft en konsulterande och professionell approach genom hela processen att sälja min lägenhet i Vasastan.

Jag är mycket nöjd med Lars insats, som är långt över vad jag förväntar mig av en mäklare. Skulle aldrig anlita en annan mäklare än Lars, rekommenderas starkt!
  • Louise
    Louise skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi kom i kontakt med Lars när vi köpte vår nya lägenhet, som Lars förmedlade. Genom hela processen har vi haft en bra dialog, Lars var kunnig om fastigheten och föreningen och var alltid snabb på att återkoppla. Jag skulle varmt rekommendera att sälja med Lars (han lyckades dessutom få oss att betala riktigt bra för lägenheten :) och utifrån en köpares perspektiv kändes hela processen väldigt förtroendeingivande!
  • Olle B
    Olle B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har nu använt mig av Lars vid mina två försäljningar:
    Han har sålt min etta i Birkastan för ett par år sedan vår trea i Vasastan nu i år.
    Lars är väldigt förtroendeingivande, erfaren, lagom säljig, alltid i tid, påläst och har verkligen lyckats med försäljningarna.
    Jag kan varmt rekommendera honom om du på riktigt söker en riktigt bra mäklare.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Kan varmt rekommendera att anlita Lars vid er försäljning. Vi är så otroligt nöjda med både försäljningsprocessen och resultatet! Lars har bra koll, är noggrann, trevlig, tydlig, anträffbar och inger starkt förtroende.
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Kan varmt rekommendera Lars som sålt två av mina senaste bostäder i Vasastan. Med Stor Erfarenhet, lokalkänsla och fingertoppskänsla för affärer känns det tryggt att anlita honom.
  • Chris O
    Chris O skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    har Guidat mig under mina köp & försäljning bra under det senaste åren så jag kan varmt rekommendera Lars till er som letar eller ska sälja bostad
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars förtjänar naturligtvis 5 stjärnor rätt igenom, utan tvekan.

Det senaste året har jag kommit i kontakt med/- hört om mäklare både genom min sambos försäljning av hennes lägenhet, vårt eget köp av bostad samt sambons bror som gjorde en liknande resa med hans tjej (dvs sålde sina lägenheter och flyttade ihop till en gemensam) m.fl.

Jag har många exempel och Lars är en grym mäklare och med de exempel jag sett och hört om så är han i särklass bäst helt enkelt.
  • Gia S
    Gia S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Utomordentligt bra mäklare med bra känsla för klienten och köpare
  • Anders L
    Anders L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell, engagerad och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars Östblom är en ren Gud på att kränga lyor, målinriktad med finess skulle beskriva denna unga mannen väl.
    // Makkan återkommande kund.
  • Pirre P
    Pirre P skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har bara positivt att säga om Lars Östblom. Oerhört proffsig och kompetent. Någon man verkligen kan lita på. Han har fått förtroende att sälja 3 st lägenheter som jag har bott i och har aldrig gjort mig besviken. Det känns verkligen skönt att anlita en mäklare som finns med under hela säljprocessen. Även de gånger som vi har funderat på att flytta och tittat på andra objekt har han tagit sig tid och givit mig nyttig information gällande den nya bostaden, området och pris. Det har verkligen underlättat när vi köpt en ny lägenhet.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag har använt mig av många olika mäklarbyråer för mina lägenhetsaffärer, HusmanHagberg i Vasastan är utan tvivel den bästa och jag kommer aldrig vända mig någon annan stans igen.

Vettig prissättning och helt löjligt hög professionalism och erfarenhet. Jag har både köpt och sålt med mäklaren Lars Östblom, mina försäljningar har legat långt över medelsnittet för stadsdelen vid varenda tillfälle. Han är gatusmart, professionell och en trygg part för både köpare och säljare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars är en ärlig, alert och trevlig mäklare med oerhört god insyn i Stockholms bostadsmarknad.
Victor Sjölund
Nadine Ekstrand