en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Lars Östblom

• Chris O
    Chris O skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    har Guidat mig under mina köp & försäljning bra under det senaste åren så jag kan varmt rekommendera Lars till er som letar eller ska sälja bostad
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars förtjänar naturligtvis 5 stjärnor rätt igenom, utan tvekan.

Det senaste året har jag kommit i kontakt med/- hört om mäklare både genom min sambos försäljning av hennes lägenhet, vårt eget köp av bostad samt sambons bror som gjorde en liknande resa med hans tjej (dvs sålde sina lägenheter och flyttade ihop till en gemensam) m.fl.

Jag har många exempel och Lars är en grym mäklare och med de exempel jag sett och hört om så är han i särklass bäst helt enkelt.
  • Gia S
    Gia S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Utomordentligt bra mäklare med bra känsla för klienten och köpare
  • Anders L
    Anders L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Professionell, engagerad och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars Östblom är en ren Gud på att kränga lyor, målinriktad med finess skulle beskriva denna unga mannen väl.
    // Makkan återkommande kund.
  • Pirre P
    Pirre P skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Har bara positivt att säga om Lars Östblom. Oerhört proffsig och kompetent. Någon man verkligen kan lita på. Han har fått förtroende att sälja 3 st lägenheter som jag har bott i och har aldrig gjort mig besviken. Det känns verkligen skönt att anlita en mäklare som finns med under hela säljprocessen. Även de gånger som vi har funderat på att flytta och tittat på andra objekt har han tagit sig tid och givit mig nyttig information gällande den nya bostaden, området och pris. Det har verkligen underlättat när vi köpt en ny lägenhet.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag har använt mig av många olika mäklarbyråer för mina lägenhetsaffärer, HusmanHagberg i Vasastan är utan tvivel den bästa och jag kommer aldrig vända mig någon annan stans igen.

Vettig prissättning och helt löjligt hög professionalism och erfarenhet. Jag har både köpt och sålt med mäklaren Lars Östblom, mina försäljningar har legat långt över medelsnittet för stadsdelen vid varenda tillfälle. Han är gatusmart, professionell och en trygg part för både köpare och säljare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lars Östblom en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Lars är en ärlig, alert och trevlig mäklare med oerhört god insyn i Stockholms bostadsmarknad.
Victor Sjölund
Nadine Ekstrand