en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm

Karlbergsvägen 36A, 113 27 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 17 rekommendationer
Jag har jobbat som mäklare i Stockholms innerstad de senaste 12 åren, varav 10 år som ägare och franchisetagare till kontoren i Vasastan och Östermalm. Jag har en bred erfarenhet av alla typer av försäljningar, allt från råvindar, upplåtelser, nyproduktion, andel av fastigheter, bostäder i aktiebolag m.m. Mestadels arbetar jag med vanliga bostadsrättsförsäljningar och min huvudfokus ligger alltid på att se möjligheter i varje enskild affär för att nå maximalt resultat. Min erfarenhet och mitt driv för att göra affärer har gett mig den trygghet och säkerhet som krävs för att förhandla mellan olika parters intressen och finna den bästa lösningen för att driva affären framåt och därmed nå det högsta försäljningspriset. Jag är en tävlingsmänniska, älskar att göra affärer och jag vill alltid att mina kunder ska få bäst betalt, vilket genom åren resulterat i många återkommande kunder och rekommendationer.

Läs vad 17 användare tycker om Tina Berlin

• Rafael K
    Rafael K skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket nöjd. Uppfyllde alla mina förväntningar från en mäklare. Mycket bra bemötande. Tina kommer jag gärna kontakta igen.
  • Vera W
    Vera W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Helt klart den bästa mäklarsamarbetet jag haft! Tina är proffsig, påläst och förtroendeingivande både mot mig som säljare samt mot spekulanterna. Hon är mycket duktigt att på återkoppla och är noga med att du får veta det du behöver veta.
    Allt gick smidigt och snabbt och jag är övertygad om att vi fick det bästa resultatet, Tina jobbar verkligen på till du är nöjd. Jag kommer att anlita Tina nästa gång jag står i behov igen!
  • Bora B
    Bora B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Mycket bra job, själgående, lösningaorienterad, proffsigt och väl utfört arbete
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina är exemplarisk rakt igenom. Det vore idiotiskt att anlita någon annan mäklare. 10 av 10. Mvh Jimmy
  • Anders A
    Anders A skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina var redan från start väldigt engagerad och professionell. Men även efter att hon fått uppdraget var kommunikationen med oss som säljare exemplarisk. Vi har sålt med andra mäklare tidigare som vi varit nöjda med men Tina står i en klass för sig. Hon arbetade verkligen hårt för att detaljerna skulle bli bra och var otroligt påläst och förberedd. Verkligen en mäklare som både köpare och säljare kan känna sig trygga med. Att vi satte husrekord trots att vi bor på våning 1 utan balkong talar såklart också för att Tina är fantastisk.
  • Björn L
    Björn L skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina ordnade upp en strulig budgivning på ett utmärkt sätt.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina skötte min försäljning i Vasastan på ett mycket bra sätt. Hon var noggrann och under hela processen lättillgänglig för att svara på alla frågor jag hade. Jag tyckte också att hon gav en ärlig bedömning av min lägenhet. Det märks att hon har lång erfarenhet i branschen.
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi fick ett mycket professionellt och effektivt intryck av Tina. Hon skötte försäljningen av vår mors lägenhet på ett mycket bra sätt och lyckades sätta nytt prisrekord i fastigheten.
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Trovärdig och duktig - ger både mig som säljare och potentiella köpare en trygghet samtidigt som jag upplever att Tina under budgivningen gör allt för att få ut det rätta priset för bostaden.
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina är en väldigt professionell och förtroendeingivande mäklare som jag inte skulle tveka att rekommendera till andra säljare.
  • Anna B
    Anna B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina är mycket professionell och tillmötesgående. Jag har erfarenhet att arbeta med Tina både vid köp och försäljning av lägenhet. Vid båda tillfällena var Tina oerhört tydlig, strategisk, transparent och tillgänglig. Jag är mycket nöjd med Tinas arbete och skulle varmt rekommendera henne för andra säljare och köpare för den delen.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    När vi letade lägenhet och träffade Tina Berlin för första gången fick vi ett seriöst och ärligt bemötande. Hon var väldigt professionell, trevlig och påläst om lägenheten. Det slutade med att vi köpte av henne och sedan flera år senare när vi skulle sälja hade vi möte med flera olika mäklare inklusive Tina och valet blev självklart tillslut - Tina. Hon är en engagerad mäklare som alltid återkopplar snabbt och när vi än behöver råd eller hjälp med något finns hon där och svarar. Vi upplever vårt köp/försäljning av lägenhet som lätt och smidig, vilket vi tycker är viktigt då man har massa andra saker för sig vi flytt. Tina kan sitt jobb otroligt bra och det har hjälpt och givit oss mycket trygghet när vi gjort våra stora beslut. Det har gjort oss till väldigt nöjda kunder.
  • Peter B
    Peter B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    De gånger vi har anlitat HusmanHagberg Vasastan vid våra lägenhetsförsäljningar så har vi varit väldigt nöjda varje gång. Det känns tryggt och seriöst, och Tina Berlin är enligt min uppfattning ett riktigt proffs. Hon är noggrann, kunnig och släpper inte taget förrän affären är avslutad. Alltid ett trevligt bemötande. Vi är dessutom väldigt nöjda med slutpriset vid våra försäljningar.
    Kan starkt rekommendera HusmanHagberg Vasastan och Tina Berlin.
  • Kristian D
    Kristian D skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Jag har använt mig av Tina Berlin vid flera tillfällen, både när jag köpte min bostad och när jag sen skulle sälja. Hon är otroligt professionell, hjälpsam och har alltid haft ett trevligt bemötande. En mäklare som jag litar på!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi har anlitat Tina Berlin ett flertalet gånger och är mycket nöjda. Hon är väldigt professionell och engagerad och jobbar för att man som kund ska bli 100% nöjd. Vi upplevde att vi fick stöd och hjälp både innan under och efter säljprocessen. Hon såg också till att vi fick sålt vår lägenhet till ett riktigt bra pris!
    Kan varmt rekommendera henne då hon är en väldigt erfaren mäklare med mycket driv.
  • Daniele T
    Daniele T skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Tina är mycket professionell, fokuserad och påläst. Tina är också lätt att samarbeta med då hon är kommunikativ och snabb på att återkoppla. Vi är mycket nöjda med Tina och rekommenderar henne varmt som mäklare.
  • Nusin C
    Nusin C skrev om Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan & Östermalm
    Vi har anlitat Husman&Hagberg i Vasastan flera gånger och är jättenöjda med hela försäljningsprocessen. Tina Berlin är en fantastisk bra och professionell mäklare som alltid ger ett trevligt bemötande och stort engagemang rakt igenom hela processen. Noggrann, kunnig och engagerad i sina kunder och släpper aldrig taget förrän uppdraget är ordentligt genomfört. Vi blev dessutom väldigt nöjda med slutpriset vid varje försäljning. Tryggt, smidigt och seriöst varje gång. Kan absolut rekommendera henne.
Victor Sjölund
Nadine Ekstrand