Andreas Helgoson

Andreas Helgoson

Andreas Helgoson är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Andreas Helgoson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Andreas Helgoson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-01 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Helgoson har haft 22 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-07

Läs vad 43 Läs vad Andreas Helgoson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-07-05
    Jag träffade 6-7 mäklare inför försäljningen av min lägenhet. Fler mäklare var riktigt bra men det jag tycker om med Andreas är att han ger ett lugnt, stabilt intryck och han är väldigt påläst. Han återkopplar under hela processen och säljarmässigt tycker jag han besitter stor erfarenhet inte bara kring själva processen men också psykologi vid budgivning och olika strategier. Han för rimliga resonemang och stämmer av med säljaren vad man tycker och hur man känner. Han vågar också ge goda råd på vägen. I det stora hela är jag väldigt nöjd med min kontakt med Andreas och skulle absolut rekommendera honom till mina vänner.
  • 2021-07-01
    Andreas är en toppenmäklare som hjälpte oss att sälja våran lägenhet i Vasastan. Han är lyhörd, pålitlig och man blir alltid trevligt bemött om man har frågor längs vägen.
    En annan sak som hjälpte otroligt mycket var att han hade kontakter för allt småfixande vi behövde göra med lägenheten i sista sekund - snickare, städarservice, mätare etc samt att han skötte allt det praktiska kring det. 5/5 till Andreas, stort tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-30
    Väl påläst om så lägenheten och som om föreningen.
    Välbemötande och trevlig. Delgav via telefon och sms, status kring bud och eventuella hinder på vägen.

Keep up the good work!
    2021-06-28
    Andreas är en toppenmäklare som utförde alla delar i sitt uppdrag på ett perfekt sätt. Från marknadsföring till budgivning.
    2021-06-28
    Andreas var från första samtalet en mycket lyhörd mäklare som gav mig alla svar jag frågade om som spekulant. Andreas var väldigt trygg och professionell under hela bemötandet, från spekulant till köpare. En mäklare som genuint bryr sig!
    Rekommenderas starkt!
    2021-06-27
    Andreas Helgoson är en mycket professionell mäklare och som fick mig att känna mig trygg under hela försäljningen. Jag kom i kontakt med honom när han hade visning för grannens lägenhet och hans vänlighet och prestigelösa attityd gav ett bra och tryggt intryckt redan från första mötet med honom. Under hela försäljningen var han väldigt kommunikativ vilket gjorde försäljningen väldigt enkel men också till en mycket trevlig erfarenhet. Han såg även till att spekulanter och köparen till lägenheten fick all den information som kan tänkas behövas inför visning och köpandet av lägenhet för att göra köpet av min lägenhet så tryggt som möjligt även för köparen. På så sätt ä Andreas och Husman Hagberg mycket bättre, och över förväntan, i relation till mäklaren och mäklarfirman som jag själv köpte lägenheten av. Jag är mer än nöjd med Andreas prestation och kommer vända mig till honom igen om jag skulle köpa eller sälja lägenhet i Vasastan.
    2021-06-14
    Andreas är en synnerligen duktig mäklare som förstår både kund och säljare. Trevligt bemötande och är realistisk i sin bedömning i värderingen. Jobbar in i det sista för att få affären i hamn.
    Andreas är ett föredöme för en bra mäklare!
    2021-06-14
    Andreas Helgoson är vänlig och professionell. Han har ordning och reda på allt som rör lägenhetsaffären. Han hjälpte oss verkligen med att få köpa vår drömlägenhet i Birkastan. Stort tack Andreas!
  • Linda H
    • Vasastan Östermalm
    2021-06-12
    Andreas har jag bara bra att säga om och kan gott rekommendera. Lätt för att samarbeta och bra på att kommunicera. Bidrog till att en trygg försäljning och att båda parterna kände sig nöjda.
    • Vasastan Östermalm
    2021-06-11
    Väldigt bra bemötande av mäklaren vid köp av lägenheten. Seriös, noggrann och kändes genuin och ärlig. Tog reda på frågor som vi hade angående föreningen. Kunnig.
    Rekommenderas starkt, kommer definitivt anlita denna mäklare när vi ska sälja lägenheten
    Med vänlig hälsning,
    Nöjd köpare.