Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Nadine Ekstrand har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Nadine Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 227 omdömen med ett betyg på 4.9. Nadine Ekstrand har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

227 omdömen om Nadine Ekstrand

Sedan starten hos Reco 2015
Per S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Mycket nöjd över ett bra samarbete kring min lägenhetsförsäljning. Rekommenderar varmt Nadine.

Louise B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Nedre Gärdet Östermalm

Mycket professionell på ett trevligt sätt och hjälpsam

David G
Nedre Gärdet Östermalm

Nadine är ett renodlat proffs! Supertydlig, fantastiska och löpande återkopplingar under hela processen med lägesbilden. En otroligt effektiv planering utifrån mina förutsättningar. Jobbade på suveränt från dag ett. Ett självklart val av mäklare!

Sylvia Marianne L
Vasastan

Jag har ju inte så stor erfarenhet av mäklare men en bättre kunnigare, förutseende, skickligare och omtänksam mäklare kan jag inte tänka mig.

Alicja B
Vasastan

Nadine är rena drömmen att jobba med. Professionell ända ut i fingerspetsarna, påläst, har koll på varenda detalj och hon är med dig i varenda steg av din försäljning. Hela processen kändes väldigt trygg och smidig. Nadine sätter målet och jobbar mot det, även om man själv blir osäker och kanske börjar backa. Hon stöttar dig hela vägen och håller hela tiden kontakten och finns tillgänglig på telefon, Mail och sms varje dag om så behövs. Fantastiskt mäklare! När ni letar efter mäklare för ert nästa köp el försäljning, välj Nadine! Ni kommer inte ångra er!

Henrik Ö
Vasastan Birkastan

Nadine var professionell, drivande och tydlig med informationen. Hon tog verkligen hand om försäljningen och såg till att det blev en bra affär. Det var skönt att ha någon som hade koll och vågade säga vad hon tyckte.

Björn T
Vasastan

Superproffsig, tillmötesgående och mycket trevlig! Köpte en lägenhet och skulle absolut kunna tänka mig att sälja genom Nadine!

Stefano C
Vasastan

Tidligt snabbt och effektivt! Trots svar marknad vi fick sälja lägenheten på bara knappt 3 veckor och för ett bra pris!

Tove H
Vasastan Rödabergen

Allting gick jättebra och super smidigt!

Johan G
Vasastan

Nadine är en otroligt lyhörd och serviceinriktad mäklare som jag varmt skulle rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet!