Philip Andersson

Philip Andersson

Philip Andersson är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Philip Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Philip Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 5.0. Philip Andersson har haft 33 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 47 Läs vad Philip Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan Östermalm
    2021-09-08
    He had previously sold an apartment in thr same house. We were very happy with the way he managed the sales process.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan Birkastan
    2021-09-06
    Köpare. Smidig och hela tiden professionell kontakt vilket fick hela affären att fortlöpa friktionsfritt.
    2021-08-28
    Philip är driven, engagerad och kunnig. Han har också varit tillgänglig på ett imponerande sätt. Kort och gott levde han verkligen upp till det första intrycket som vi fick. Vi rekommenderar honom varmt.
    • Östermalm Vasastan
    2021-08-16
    Proffsig, snabb och flexibel!
    Håller vad han lovar!
    • Östermalm Vasastan
    2021-08-13
    Allt gick väldigt smidigt och med otroligt trevligt bemötande. Bara positivt.
  • Xi L
    • Östermalm Gärdet
    2021-08-08
    Philip is very competent, motivated, super professional and working hard to find the suitable match and strike the deal that benefits both buyer & seller. I highly recommend him for housing sales especially in Vasastan & Östermalm.
    2021-07-23
    Engagerad, driven och bra kommunikation är signifikanta egenskaper hos Philip som skapade förutsättningar för en trevlig säljprocess och en lyckad försäljning.
    2021-07-19
    Snabba svar och bra bemötande. Lyckades styra upp affären väldigt snabbt och smidigt!
    2021-07-12
    Vi väldigt proffsigt bemötta av Philip redan vid första mötet. Philip agerade väldigt snabbt och effektivt då vi hade bråttom att sälja.

Vi upplevde Philip som väldigt engagerad och kunnig så därför kan vi varmt rekommendera honom om du ska sälja din bostad.
    2021-07-12

Vi upplevde Philip som väldigt engagerad och kunnig så därför kan vi varm rekommendera honom om du ska sälja din bostad.