Rebecca Löwå
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 37 Läs vad Rebecca Löwå

• Lukas M sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-17

Sålde min lägenhet med hjälp av Rebecca. Hon var engagerad, snabb på att svara och kunnig. Är väldigt nöjd och kan lämna min rekommendation! Läs mer
  • Adam R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-12

Vasastan Atlas
    Sålt lägenhet i centrala Stockholm. Trevligt, sakligt och professionellt bemött. Jag förväntade mig en rimlig värdering och en snabb affär och detta genomförde Rebecca mycket väl. Mycket duktig och driven mäklare. Läs mer
  • LISA J
    LISA J skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-09

Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Joakim H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-24

Hagastaden Vasastan
    Rebecka är en mycket proffsig, effektiv och engagerad mäklare som skött vår affär på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Thomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-20

Rebecka är en väldigt trevlig och lyhörd mäklare som man känner stor tillit till. Fina tips som höjer känslan för ett trevligt samarbete från start till mål. Vi rekommenderar Rebecka till alla som vill ha en bra affär. Läs mer
  • Ludwig W köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-20

Rebecca var professionell genom hela processen. Påläst, trovärdig och konstant tillgänglig. Hon förmedlar en väldig trygghet och upplevs se till både köpare och säljares intressen i en process.

Vi kommer absolut att använda Rebecca vid en framtida försäljning. Läs mer
  • Sara S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-12

Vasastan
    Jag har precis köpt en lägenhet med hjälp av Rebecca som mäklare. Processen gick väldigt snabbt och smidigt. Rebecca fanns alltid tillgänglig och svarade på min mängd frågor (första bostadsköpet). Läs mer
  • Oscar M köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-07

Vasastan
    trevlig och lugn. ger en trygg känsla.
    förmedlar realistiska förväntningar Läs mer
  • Stefan P sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-01-23

Vasastan
    Vi hade höga förväntningar på mäklaren och hon uppfyllde dom till 100%. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Priset på vår lägenhet såldes med ett mycket högre pris än förväntat. Vi kommer att rekommendera Rebecca till andra säljare. Läs mer
  • Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-01-19

Ekhagen
    Sålt etta på 36kvm
    Bra bemötande, bra mängd kommunikation
    Jag hade en lägsta nivå som jag inte kunde gå under och rebecca fick upp priset till en bra och hög nivå. Läs mer

Senaste försäljningarna

Drottning Kristinas Väg