Rebecca Löwå

Läs vad 42 Läs vad Rebecca Löwå

• Jenny W
    Jenny W skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-07-28

Professionell, väl bemött, smidig och snabb affär samt mycket hjälpsam. Inget att anmärka på! Läs mer
  • Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-29

Vasastan Sibirien
    Sålt en 2:a i Vasastan under Corona-tider.
    Blev väl bemött och tycker att Rebecca gjorde ett bra jobb. Hon återkopplade snabbt och bra och höll en rimlig förväntansbild. Efter bra insats av Rebecca så lyckades vi överstiga målpriset. Läs mer
    Rebecca L gillar detta
  • Hanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-29

Vasastan Sibirien
    Köpt bostad. Gick väldigt fort och smidigt med snabb skrivning. Läs mer
  • Björn K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-26

3:a
    Vasastan
    Hon var väldigt professionell! Läs mer
  • Katarina E köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-20

Vasastan
    Smidig och snabb bostadsaffär, tack vare Rebecca! Läs mer
  • Lukas M sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-17

2:a
    Sålde min lägenhet med hjälp av Rebecca. Hon var engagerad, snabb på att svara och kunnig. Är väldigt nöjd och kan lämna min rekommendation! Läs mer
  • Adam R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-12

4:a
    Vasastan Atlas
    Sålt lägenhet i centrala Stockholm. Trevligt, sakligt och professionellt bemött. Jag förväntade mig en rimlig värdering och en snabb affär och detta genomförde Rebecca mycket väl. Mycket duktig och driven mäklare. Läs mer
  • LISA J
    LISA J skrev om Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-09

Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Joakim H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-24

4:a
    Hagastaden Vasastan
    Rebecka är en mycket proffsig, effektiv och engagerad mäklare som skött vår affär på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Thomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-20

2:a
    Rebecka är en väldigt trevlig och lyhörd mäklare som man känner stor tillit till. Fina tips som höjer känslan för ett trevligt samarbete från start till mål. Vi rekommenderar Rebecka till alla som vill ha en bra affär. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tomtebogatan