Rebecca Löwå

Rebecca Löwå

Rebecca Löwå är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Rebecca Löwå har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rebecca Löwå har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Löwå har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 80 Läs vad Rebecca Löwå

2021-06-30
    Mäklaren var tydlig och informativ.
    Inga konstigheter.
    • Östermalm Vasastan
    2021-06-23
    Trevligt och bra bemötande.
    Vi nådde dessvärre inte upp till den förväntade prisnivån, men marknaden är ju svårbedömd just nu.
    • Östermalm Vasastan
    2021-06-21
    Rebecca är kunnig och engagerad. Snabb och arbetar hårt för att det ska bli ett bra avslut!
    2021-06-15
    Ambitiös och professionell mäklare som lotsar så väl säljare som köpare genom processen.
    2021-06-09
    Trevlig, serviceinriktad och med grymt bra kunskap om föreningen, området och både köp- och säljprocessen.
    2021-06-08
    Rebecca sålde min lägenhet, hon har i flera år arbetet för en bra relation vilket gjorde att jag valde henne. Under försäljningen bearbetade hon kontinuerligt olika köpare och sökte av kundregistret för att hitta rätt köpare, under visnings- och slutfasen av försäljningen höll Rebecca kontinuerlig kontakt och uppdaterade mig på processen och vilka köpare som var intresserade. Just den kontinuerliga uppdateringen var mycket uppskattad. Rebecca "översålde" heller inte andra tjänster utan var konkret och relevant vilket var uppskattat!
    • Hagastaden Vasastan
    2021-05-14
    Renecca var korrekt och transparent i sitt uppträdande som ingav ett stort förtroende. Då hon dessutom hade ett trevligt uppträdande utan typiska överdrifter har hon alla möjligheter att bli en mycket framgångsrik fastighetsmäklare.
    Önskar henne all framgång
    Olov Enström
    Business Broker Investment Officer
    2021-05-10
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare från början till slut. Gick igenom hela försäljningsprocessen på bästa möjliga sätt. Viktigast av allt, lättillgänglig, lyhörd och väl målinriktad. Tack för ett väl utfört arbete!
    2021-05-04
    Rebecca är snabbfotad lyhörd och service minded. Sålde 2a i Vasa stan snabbt och smidigt
    2021-04-15
    Vi har köpt och har blivit bemötta på ett professionellt sätt.