Läs vad 61 Läs vad Rebecca Löwå

• 2021-01-10
    Jag är mycket nöjd med Rebeckas insatser under försäljningen av min lägenhet. Professionellt och noggrant agerande från början. Dessutom lyckades hon hitta en seriös köpare redan innan första visningen och försäljningen gick alltså mycket snabbt till ett bra pris.
    Magnus E
    • 1:a
    • 27.0 m²
  • 2020-12-11
    Hon utförde ett utmärkt jobb. Påläst om fastigheten, samt bra på kommunikationen mellan alla parterna i en fastighetsförsäljning.
    Oscar B
    • 1:a
    • 19.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-12-08
    Sålde med Rebecca. Snabb på att svara på frågor, kändes tryggt.
    Emily L
    • 2:a
    • 65.0 m²
  • 2020-12-08
    Extremt engagerad och ger 100% av sin tid för jobbet. Kompetens och mycket lyhörd och tillmötesgående.

Kommer definitivt att rekommendera Rebecca till andra och även anlita henne igen om jag skulle behöva hennes tjänster igen. Rebecca är en stjärna på uppgående!
    Pia L
  • 2020-12-06
    Tillmötesgående,, förtroendeingivande, professionell i sitt bemötande i samband med vårt köp av ny bostad
    Inga-Lena N
  • 2020-12-04
    Rebecca hjälpte oss att köpa en 3a på mindre än en vecka. Snabb, flexibel, lyssnande, kreativ, noggrann och tålmodig vid genomgång av avtal.
    Ulf N
  • 2020-11-09
    Jag sålde nyligen min trea i Vasastan. Rebecka var min mäklare under denna process. Hon har varit ambitiös, trevlig och transparent under hela processen och kommit med välbehövliga råd om vad som behöver göras och inte under tiden.
    Mikael S
    • 80.0 m²
  • 2020-10-27
    Trevlig och proffsig! Kanonbra kommunikation.
    Martina L
    • 2:a
    • 77.0 m²
    • Östermalm Vasastan
  • 2020-10-22
    Har sålt en lägenhet i Vasastan vilken avyttrades efter första visningen. Allt gick mycket smidigt.
    Margareta L
    • 82.0 m²
  • 2020-10-22
    Köpte lägenheten från Rebecca. Professionellt och trevligt bemötande.
    Victor T
    • 82.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Löwå en del av HusmanHagberg Vasastan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte