26 rekommendationer

Veronica Duljic
en del av HusmanHagberg Vasastan

Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset.
Karlbergsvägen 36A
113 27 Stockholm — Visa karta

Vad tror Veronica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Veronica Duljic

• Lars D
    Lars D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica var positiv till att hjälpa till med försäljningen och bistå oss med information angående objektet i fråga. Hon tog sig även tid att svara i telefonen under sin semester innan planerad visning av lägenheten. Det fanns dock bristande information om lägenheten och dess skick samt om att den dessutom inte befann sig på högsta våningen vilket vi hade trott av beskrivningen på hemsidan. Jag anser dock att Veronica uppträdde professionellt mot både oss som köpare och att hon representerade säljarens intresse på ett bra sätt. Jag ger henne mina rekommendationer. Läs mer
  • Dimitris C
    Dimitris C skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Proffsig, driven och vänlig. Hörde av sig ofta och man kände sig trygg med henne. Läs mer
  • Konstantinos K
    Konstantinos K skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica har gjort ett helt utomordentligt jobb genom hela mäklarprocessen, från visning hela vägen till påskrift och allt där emellan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte oss att sälja vår tvåa i Vasastan. Hon utförde ett utomordentligt arbete från den dagen vi fick kontakt med henne till det att försäljningen var slutförd.

Veronica tar ett stort ansvar för hela processen och lämnar ingenting åt slumpen vilket var tydligt för oss som säljare. Hon har ett fantastiskt sinne för detaljer och var otroligt noggrann. Hon såg till att vi alltid var uppdaterade om allt som hände utan att vi själva behövde ligga på. Det var tydligt att hon hittat en strategi och metodik för försäljning som bygger på kvalitet, erfarenhet och att uppnå resultat.

Veronica överträffade våra förväntningar och vi fastslog flera gånger under processens gång att vi var väldigt imponerade av hennes arbete. Hon har verkligen våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica var professionell och drivande när jag sålde min lägenhet! Mycket nöjd! Läs mer
  • Elena R
    Elena R skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Processen gick väldigt snabb och enkel och jag gillar det. Jag fick bra rekommendation och mycket detaljerad information om en fastighet och budgivning processen. Hjälpsam och vänlig Veronica hjälpte med alla dokumentar och jag litar på henne. Läs mer
  • Amanda D
    Amanda D skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica har varit trevlig och professionell från det att vi först kom på visningen till avslut. Allt har skötts väldigt smidigt och bra. Vi är nöjda! Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Amanda D
    Tack! Inte långt till tillträdet nu, jag är säker på att ni kommer stortrivas där! :)
  • Torsten B
    Torsten B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mycket vänligt bemötande, proff och insatt i lokalområdet för bostaden samt föreningen, lyssnar till kunden på ett bra sätt. Hanterar alla handlingar på ett ansvarsfullt sätt där båda köpare och säljare kan känna sig trygga. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Torsten B
    Tack för dom fina orden. Det var jättekul att hjälpa både dig och köparen i processen. Jättekul att du både har köpt och sålt genom oss på HusmanHagberg trots det geografiska avståndet.
  • Hosein G
    Hosein G skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Redan vid första mötet gick vi förtroende för Veronica. Hon är exceptionellt professionell i sitt yrke. Hon har en ödmjukhet som får en som säljare att känna sig lugn och har genom hela försäljningen hållit oss uppdaterade kring läget. Vi rekommendera Veronica alla dagar i veckan och ser fram emot fortsatt samarbete med henne i framtiden. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Hosein G
    Tusen tack för dom fina orden och för att ni rekommenderade mig till era vänner. Kommer bli väldigt kul att få hjälpa även dom med sin försäljning i sommar. I väntan på tillträde till både er nuv. och nya bostad så får vi ta och dela renoveringstips. :) Stort tack för ett fantastiskt roligt sammarbete!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica hjälpte till på extremt professionellt sätt genom hela köpprocessen. Genom att ha koll på detaljerna och leverera snabba svar när detta behövdes fungerade processen väldigt enkelt. Kan verkligen rekommendera Veronica! Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Gustav A
    Tack! Jag hoppas att du har kommit i ordning i lägenheten och att du trivs bra där.
  • JM F
    JM F skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Very good communication
    Professional Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar JM F
    Thank you! And it was so nice to see you again yesterday. Good luck with the house :)
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Snabbt avslut med gott resultat. Mycket bra initial rådgivning och mycket bra rådgivning under säljprocessen. Vi ger våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Per-olof S
    Hej Per-Olof,
    Tack för dom fina orden och för ett bra sammarbete. Hoppas ni trivs bra i Djurgårdsstaden :)
  • Ursula B
    Ursula B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica var tillgänglig och tillmötesgående i all kontakt. Veronica gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vår lägenhet. Snabbt, proffsigt bemötande gentemot både oss, köparna och föreningen. Vi kan verkligen rekommendera Veronica vidare till andra som står i säljartagen med sina lägenheter. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Ursula B
    Tack för den fina rekommendationen Ursula! Hoppas ni stormtrivs i den nya lägenheten :)
  • Emil L
    Emil L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig,kunnig,noggrann och framförallt serviceinriktad
    och målmedveten vilket gav oss ett väldigt bra slutresultat.
    Tusen tack Veronica. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Emil L
    Hej Emil,
    Hoppas allt är bra med dig. Ja vilket fantastiskt resultat vi nådde tillsammans! Jag hoppas att ni unnade er en härlig resa efter det :)
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Mkt kunnig & proffsig, bra bemötande. Kan varmt rek. henne till andra! Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Niklas L
    Stort tack! Hoppas allt är fint med dig och ha en fantastisk sommar.
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag upplevde Veronica som professionell, tydlig och korrekt.
    Det var ett bra samarbete och allt gick smidigt. Jag kan rekommendera
    henne som mäklare och vill tacka för väl genomförd försäljning av min lägenhet. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Tomas F
    Hej Tomas,
    Vill bara återigen tacka för ett bra sammarbete.
    Hoppas du har det bra i Indien, vilket roligt projekt du startar där!
  • Adam O
    Adam O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica har i kontakter med säljare, köpare uppvisat ett sympatiskt bemötande och stor skärpa. Hon är inlyssnande, kommunikativ, och mycket serviceinriktad. Hon är duktig på att forma gemensamma förväntningar och kämpar oförtrutet på för att uppnå så goda resultat som möjligt.

Den som lyssnar på Veronica lär märka att hon erbjuder mervärden till försäljningen på många olika sätt. Läs mer
    2017-06-01 Veronica D svarar Adam O
    Hej Adam,
    Återigen tack för ett bra sammarbete där vi nådde vårt mål och för den fina rekommendationen. Den värmer än idag :)
  • Krister F
    Krister F skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Bra i sin helhet med god service nivå! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig. Sympatisk. Påläst. Lätt att "ha att göra" med. Snabb återkoppling vid mail och sms kontakt. En toppen mäklare! Kan verkligen rekommendera Veronica! Läs mer
  • Inger H
    Inger H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Trevlig och duktig mäklare som jobbar hårt. Läs mer
  • Perttu V
    Perttu V skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jätte vänlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Gott samarbete ledde till att vi nådde vårat mål i försäljningen! Läs mer
  • William Ö
    William Ö skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag kan verkligen rekommendera Veronica Duljic. Proffsig och snabb service. Hon har ett förstående för såväl säljare som köpare som jag tror är avgörande för en duktig mäklare. Läs mer
  • Rolf C
    Rolf C skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Väl bemött, mycket kompetent, lyhörd och följsam, noggrann och pedagogisk. Läs mer
  • Vilhelm B
    Vilhelm B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    väldigt sympatisk och uppmärksam på mina behov som säljer, fick verkligen känslan att hon sålde för min skull! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan