Veronica Duljic
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset. Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Veronica Duljic

• Astrid Vera M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-28

Ekhagen
    Jag har köpt en etta i Ekhagen.

Jag tycker att jag blev mycket bra bemött av Veronica.

Jag hade inga särskilda förväntningar utöver att hon skulle vara kunnig, vilket hon var. Hon var även mycket trevlig. Läs mer
  • Jonatan L sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-16

Vasastan Odenplan
    Superproffsig och trevlig! Veronica är snabb, lyhörd och Inger ett lugnt förtroende! Läs mer
  • Olof H
    Olof H sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-07

Gärdet Östermalm
    Vi skulle verkligen rekommendera Veronica!

Hon hjälpte oss både vid köp av hus och försäljning av vår lägenhet på Gärdet (trea på 58kvm). Vi fick det pris vi villa ha.

De kändes tryckt att ha Veronica som mäklare. Hon var alltid tillgänglig för att hjälpa oss och svara på alla möjliga frågor :)

Hon hjälpte oss med stylingen och anlitade en mycket bra fotograf. Bilderna blev hur bra som helst.

Hon hade både planerade visningar och kunde ta emot lite mer spontana privata visningar. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Henrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-05

Vasastan Norrmalm
    Jag kan absolut rekommendera Veronica som förmedlat flertalet mycket intressanta objekt via Husman Hagberg.

Jag finner personligen Veronica Duljic som lyhörd, observant och tydlig i sin kommunikation, med absolut rätt social kompetens och glimt i ögat.

Veronica ger en högst önskvärd bild utav vad man idag bör förvänta sig utav en mäklare och hoppas verkligen vi får se fler utav hennes valör i branschen. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Ann-louise M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-04

Vasastan Norrmalm
    Professionellt bemötande, snabb med återkoppling - ordning och reda! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Björn M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-04

Vasastan Norrmalm
    Sålt lägenhet, mycket bra bemötande! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Beata S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-15

Östermalm Gärdet
    Veronica hjälpte mig sälja min etta på Gärdet. Jag fick ett väldigt bra intryck av henne redan från vårt första möte och det höll i sig genom hela processen. Veronica är väldigt snabb på att svara på sms/i telefon och är alltid glad och lätt att ha att göra med. Hon har ett öga för detaljer och lyssnade in vad jag ville få ut av försäljningen och la utefter det upp en bra och tydlig plan. Jag hade stort förtroende för henne under hela processen och hon överträffade verkligen mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Anna V sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-04

Vasastaden
    Veronica var en trygghet under hela processen och var hela tiden informativ och påläst. Jag litade på henne genom hela försäljningen och kände ett stort förtroende att ge henne uppdraget att förmedla min bostad. Hon sålde bostaden till rekordpris vilket visar på hennes skicklighet! Läs mer
    2019-12-04 Veronica D svarar Anna V
    Tack snälla Anna för ett så fint omdöme och ett magiskt samarbete!
    Veronica D gillar detta
  • Johan Mikael Sven W sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-11-15

Gärdet
    Snabb, förtroendeingivande och effektiv. Har väldigt bra koll på Web 2.0 Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-11-07

Vasastan
    Veronica hjälpte mig med försäljningen av min tvåa i Vasastan. Proffsigt och vänligt bemötande och alltid påläst. Jag hade stora förväntningar och Veronica levde upp till dessa. Kan verkligen rekommendera Veronica som mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Herkulesgatan