Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Veronica Duljic
Veronica Duljic
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01
Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset. Läs mer

Läs vad 46 kunder tycker om Veronica Duljic

• Louisa B köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-23

34m²
    Vasastan Birkastan
    Veronica Duljic var mäklare för min lägenhet som jag köpte på St Eriksgatan januari 2019. Redan på visningen fick jag en otroligt varm och välkomnande känsla av henne och från den dagen har hon varit den bästa möjliga mäklare man kan ha. Det uppstod en del strul för mig med banken precis innan kontraktsskrivningen och hon var som min personliga rådgivare under hela den dagen. Svarade i telefon efter en sekund och tipsade även mig om alternativa sätt att lösa mitt problem på.

Väl under kontraktsskrivningen var hennes bemötande varm, professionell och personlig. Hon gick igenom alla delar i kontraktet ordentligt och såg hela tiden till att båda parter hängde med.

Veronica har koll på alla delar kring ett lägenhetsköp och hjälpte mig även att bolla saker runtomkring köpet såsom renovering, vilket egentligen inte är hennes jobb.

Jag ger Veronica 10/10 stjärnor! Alla som köper eller säljer en lägenhet borde ha en mäklare som henne. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Ramon O sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-17

42m²
    Karlaplan Gärdet
    Från början ett trevligt och professionellt bemötande som gjorde att vi valde att anlita henne. Veronica har genom hela processen haft en kort svarstid och hållit oss informerade om vad som händer. Vi har haft en rak dialog och vi är absolut nöja med resultatet. Vi rekommenderar Veronica! Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-15

42m²
    Karlaplan Gärdet
    Jag har köpt en bostad på 42 kvm, Gärdet/Vasastan för accepterat pris. Min upplevelse av mäklaren var professionell, tillmötesgående och smidig att arbete med. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Ci t sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-07

95m²
    Vasastan Norrmalm
    Sålt i vasastan .
    Mycket kompetent, lyhörd , korrekt och enkel att arbeta med. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Cristian Pozo M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-10-13

69m²
    Vasastan Birkastan
    Jag fick ett professionellt intryck av Veronica som var saklig och trevlig och som köpare var det lätt att ha en bra dialog med henne. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-10-10

69m²
    Vasastan Birkastan
    Veronica hjälpte oss på bästa möjliga sätt när vi sålde vår 3:a i Vasastan. Alltid professionell och kunnig i sitt bemötande. Förstod vår situation på ett bra sätt och gjorde allt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för att få till en bra affär. Själva försäljningen gick bra och vi kände oss trygga från hela vägen till värdering till kontaktskrivning. Kan starkt rekommendera Veronica som mäklare! Läs mer
  • Pia-Maria T skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-08-14

Veronica är mycket professionell och återkommer med information lagom ofta. Hon är också envis och ger inte upp - det ger resultat i längden! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Eva Ann-Charlott D sålde sin bostad med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-07-26

22m²
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan

Veronica Duljic är professionell, saklig, driven och trevlig på ett sätt som skapar förtroende. Är snabb och har hög tillgänglighet.

Vi är nöjda med priset och med Veronica insats som helhet Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-07-14

106m²
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan. Veronica är väldigt trevlig och professionell. Vi upplevde hela köpeprocessen mycket positiv. Det var lätt och smidigt att få kontakt med Veronica. Läs mer
  • Erik U skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-05-30

Sålt vår bostadsrätt på Östermalm med Veronica.
    Mycket trevligt, tillgängligt och proffsigt bemötande som levde upp till förväntningar på bästa sätt. Insatt i området och föreningen på bra sätt.
    Bra hanterad budgivning och som helhet en mycket bra process. Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a