Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Veronica Duljic
Veronica Duljic
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11
Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset. Läs mer

Läs vad 45 kunder tycker om Veronica Duljic

• Ramon O sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Karlaplan Gärdet
    Från början ett trevligt och professionellt bemötande som gjorde att vi valde att anlita henne. Veronica har genom hela processen haft en kort svarstid och hållit oss informerade om vad som händer. Vi har haft en rak dialog och vi är absolut nöja med resultatet. Vi rekommenderar Veronica! Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Karlaplan Gärdet
    Jag har köpt en bostad på 42 kvm, Gärdet/Vasastan för accepterat pris. Min upplevelse av mäklaren var professionell, tillmötesgående och smidig att arbete med. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Ci t sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vasastan Norrmalm
    Sålt i vasastan .
    Mycket kompetent, lyhörd , korrekt och enkel att arbeta med. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Cristian Pozo M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vasastan Birkastan
    Jag fick ett professionellt intryck av Veronica som var saklig och trevlig och som köpare var det lätt att ha en bra dialog med henne. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vasastan Birkastan
    Veronica hjälpte oss på bästa möjliga sätt när vi sålde vår 3:a i Vasastan. Alltid professionell och kunnig i sitt bemötande. Förstod vår situation på ett bra sätt och gjorde allt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för att få till en bra affär. Själva försäljningen gick bra och vi kände oss trygga från hela vägen till värdering till kontaktskrivning. Kan starkt rekommendera Veronica som mäklare! Läs mer
  • Pia-Maria T skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Veronica är mycket professionell och återkommer med information lagom ofta. Hon är också envis och ger inte upp - det ger resultat i längden! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Eva Ann-Charlott D sålde sin bostad med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har sålt en lägenhet i Vasastan

Veronica Duljic är professionell, saklig, driven och trevlig på ett sätt som skapar förtroende. Är snabb och har hög tillgänglighet.

Vi är nöjda med priset och med Veronica insats som helhet Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Vasastan. Veronica är väldigt trevlig och professionell. Vi upplevde hela köpeprocessen mycket positiv. Det var lätt och smidigt att få kontakt med Veronica. Läs mer
  • Erik U skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt vår bostadsrätt på Östermalm med Veronica.
    Mycket trevligt, tillgängligt och proffsigt bemötande som levde upp till förväntningar på bästa sätt. Insatt i området och föreningen på bra sätt.
    Bra hanterad budgivning och som helhet en mycket bra process. Läs mer
  • Eva Elisabeth H
    Eva Elisabeth H skrev om Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    Vi har köpt en bostadsrätt på Östermalm. Vi förlorade vår första budgivning i fastigheten. Tack vare Veronicas snabba handlande där hon omedelbart skickade information till samtliga bostadsrättsinnehavare i fastigheten om den gjorda försäljningen och förhörde sig om det fanns någon annan våning tilll försäljning fick vi erbjudande om en annan bostad i fastigheten inom två dagar. Inom 48 timmar hade vi erhållit all information och underlag som krävdes och kontrakt skrevs under.

Det sätt på vilket vi blev bemötta var vänligt, kunnigt och snabbt. Veronicas handläggande av affären var direkt avgörande för att affären kunde genomföras. Vi är utomordentligt nöjda med det vänliga, korrekta och snabba bemötande vi erhållit. Tilläggas kan att Veronica avbröt sin lediga helg för att bistå oss genom hela processen. Att genomföra vårt våningsköp med Veronica var utmärkt och vi rekommenderar henne med varm hand vidare i karriären.
    Med vänlig hälsning Måns och Eva Höglund Läs mer

Senaste försäljningarna