Veronica Duljic

Veronica Duljic

4.9 i betyg av 87 omdömen

Veronica Duljic är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Veronica Duljic har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 87 omdömen sedan 2016-03-08. Veronica Duljic har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 87 Läs vad Veronica Duljic

• Vid försäljning av vår bostad gjorde Veronika ett toppenjobb! Väldigt engagerad och lyhörd, informativ och jobbade stenhårt. Vi kände en väldig trygghet med Veronika.
    Olsson S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-10-11
    • 64.0 m²
    2020-10-11
  • Köpte en bostadsrätt i stan. Proffsig och trevlig. Återkopplade och hade ordning på alla papper. Lätt och smidig process så här långt.
    Bengt Olof L köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-10-04
    • 4:a
    • 101.0 m²
    • City Norrmalm Vasastan
    2020-10-04
  • Bästa mäklaren i Stockholm! Proffsig, strategisk och trevlig. Kan varmt rekommendera.
    Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-06-17
  • Duktig och professionell mäklare som gladeligen och metodiskt hjälpte en förstagångsköpare genom alla steg i köpprocessen. Mycket professionellt!
    Fredrick Marcus M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-06-17
  • Professionell, tydlig kommunikation levererar det som lovas!
    Jonas M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-06-17
  • Sålt en 3a i Vasastan med Veronica. Väldigt lyhörd, professionell och engagerad. Snabb på att svara och framförallt extremt hjälpsam i köp av vårt nya boende. Hade förväntningar på ett högre slutpris, men Corona satte käppar i hjulen. Vi fick den dock såld väldigt snabbt.
    Victor S
    Victor S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-06-04
    • 83.5 m²
    2020-06-04
  • 5 av 5 stjärnor för väl genomförd försäljning från a till ö. Veronica är mycket professionell och dedikerad och jobbar hårt på att få fram en bra affär för alla parter. Lyhörd och mycket bra på att hålla dialogen igång med uppdateringar, alternativ och nästa steg. Kan varmt rekommendera Veronica till alla som ska sälja lägenhet i Vasastan.
    Cajsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-06-01
    • 60.0 m²
    2020-06-01
  • Det här är mäklaren du vill ha!
    Viktor W sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-05-12
    2020-05-12
  • Trevligt och professionellt bemötande med fin hjälp genom hela säljprocessen av vår lägenhet!!
    Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-05-10
    2020-05-10
  • Tycker Veronica var väldigt professionell och lätt att ha och göra med under hela vår köp-process! Toppen-mäklare 👌🏽
    Linda L köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-05-09
    2020-05-09