Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Veronica Duljic
Veronica Duljic
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06
Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset. Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Veronica Duljic

• Kim L
    Kim L köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-07-21

Vasastan Birkastan
    Veronica mäklade vår drömbostad under sommaren 2019 och även om vi satt på ”fel sida” av affären (köpare) kände vi oss väldigt trygga under hela processen. Veronica agerade proffesionellt, var alltid tillgänglig och stängde budgivningen inom rimlig tid. Vare sig du ska sälja eller köpa rekommenderar vi Victoria för en trygg bostadsaffär. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Nishti H köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-07-20

Vasastan Birkastan
    Närvarande, professionell, god kommunikation längs hela processen och stort hjärta rakt igenom. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Ji Wei Y köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-07-11

Hagastaden Vasastan
    Köpte en lägenhet förmedlas av Veronica. Hon är engaged, trevlig, hjälpsam, noggran, ger snabb respons. Varmt rekommenderar vi henne. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Kanaria A sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-07-11

Vasastan Birkastan
    Extremt professionell och kunnig, lyhörd, närvarande och trygg. Den bästa mäklaren som finns!! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Mina M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-11

Hagastaden Vasastan
    We have sold our apartment via Veronica Duljic and warmly recommend her. She is very dedicated, professional and updates customer frequently.
    I think she does her best to keep both seller and buyer satisfied. Läs mer
  • Emma D
    Emma D köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-05-17

Östermalm Hjorthagen
    Köpt bostad i Hjorthagen. Mycket trevligt bemötande. Rak och ärlig kommunikation samt lätt att samarbeta med. Inga konstigheter. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Nathalie C köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-16

Östermalm
    Ärlig och genuin mäklare som lyssnar på både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Veronica! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Eric G sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-05

Birkastan Vasastan
    Jag skulle verkligen rekommendera att anlita Veronica som mäklare. Jag träffade flera mäklare innan jag valde Veronica och det som stod ut med henne var att hon verkligen hade stenkoll på marknaden samt att hon kunde förklara vad som gjorde henne bäst lämpad för säljuppdraget - att hon alltid lade fullständig fokus på de uppdrag hon tog (och därför aldrig tog för många samtidigt). Det visade hon sedan mycket tydligt genom att alltid vara anträffbar samt proaktivt uppdatera om framdriften i processen. Hon var väldigt kunnig vad gäller allt från exempelvis de legala aspekterna av processen till praktiska frågor kring lägenheten och föreningens ekonomi. Vidare visade hon även prov på starka taktiska färdigheter, vilket skapade fin dynamik i budgivningen och således ett mycket bra pris för lägenheten. Dessutom gick hon ”the extra mile” genom att hjälpa till med saker kring processen som egentligen låg utanför hennes arbetsuppgifter. Jag kommer definitivt använda Veronica nästa gång jag behöver en mäklare och skulle rekommendera alla andra att göra det samma. Inte ens i närheten av en fyra, utan en solklar femma från mig! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Louisa B köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-23

Vasastan Birkastan
    Veronica Duljic var mäklare för min lägenhet som jag köpte på St Eriksgatan januari 2019. Redan på visningen fick jag en otroligt varm och välkomnande känsla av henne och från den dagen har hon varit den bästa möjliga mäklare man kan ha. Det uppstod en del strul för mig med banken precis innan kontraktsskrivningen och hon var som min personliga rådgivare under hela den dagen. Svarade i telefon efter en sekund och tipsade även mig om alternativa sätt att lösa mitt problem på.

Väl under kontraktsskrivningen var hennes bemötande varm, professionell och personlig. Hon gick igenom alla delar i kontraktet ordentligt och såg hela tiden till att båda parter hängde med.

Veronica har koll på alla delar kring ett lägenhetsköp och hjälpte mig även att bolla saker runtomkring köpet såsom renovering, vilket egentligen inte är hennes jobb.

Jag ger Veronica 10/10 stjärnor! Alla som köper eller säljer en lägenhet borde ha en mäklare som henne. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Ramon O sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-11-17

Karlaplan Gärdet
    Från början ett trevligt och professionellt bemötande som gjorde att vi valde att anlita henne. Veronica har genom hela processen haft en kort svarstid och hållit oss informerade om vad som händer. Vi har haft en rak dialog och vi är absolut nöja med resultatet. Vi rekommenderar Veronica! Läs mer

Senaste försäljningarna

Tomtebogatan