Veronica Duljic
Registrerad mäklare sedan 2015-11-10
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-08
2019-07 - 2020-06
Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset. Läs mer

Läs vad 84 Läs vad Veronica Duljic

• Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

Vasastan Odenplan
    Bästa mäklaren i Stockholm! Proffsig, strategisk och trevlig. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Fredrick Marcus M köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

Vasastan Odenplan
    Duktig och professionell mäklare som gladeligen och metodiskt hjälpte en förstagångsköpare genom alla steg i köpprocessen. Mycket professionellt! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Jonas M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

Vasastan Odenplan
    Professionell, tydlig kommunikation levererar det som lovas! Läs mer
  • Victor S
    Victor S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-04

Vasastan
    Sålt en 3a i Vasastan med Veronica. Väldigt lyhörd, professionell och engagerad. Snabb på att svara och framförallt extremt hjälpsam i köp av vårt nya boende.

Hade förväntningar på ett högre slutpris, men Corona satte käppar i hjulen. Vi fick den dock såld väldigt snabbt. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Cajsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-06-01

Vasastan
    5 av 5 stjärnor för väl genomförd försäljning från a till ö. Veronica är mycket professionell och dedikerad och jobbar hårt på att få fram en bra affär för alla parter.
    Lyhörd och mycket bra på att hålla dialogen igång med uppdateringar, alternativ och nästa steg.
    Kan varmt rekommendera Veronica till alla som ska sälja lägenhet i Vasastan. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Viktor W sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-12

Gärdet Östermalm
    Det här är mäklaren du vill ha! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-10

Gärdet Östermalm
    Trevligt och professionellt bemötande med fin hjälp genom hela säljprocessen av vår lägenhet!! Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Linda L köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-09

Gärdet Östermalm
    Tycker Veronica var väldigt professionell och lätt att ha och göra med under hela vår köp-process! Toppen-mäklare 👌🏽 Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Sara R köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-03

Vasastan, Birkastan
    Köpt lägenhet av Veronica som var väldigt hjälpsam och trevlig. Höll god kontakt under hela budgivningen och gav ett mycket bra intryck. Svarade snabbt och trevligt och höll mig information. Perfekt match mellan köpare och säljare. Läs mer
    Veronica D gillar detta
  • Sophia O sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-03

Vasastan, Birkastan
    Sålde min etta i Vasastan genom Veronica. Redan från vårt första möte tog hon sig tid att förklara med väl underbyggd fakta hur jag som säljare (och framtida köpare) kan tänka för att navigera rätt i den rådande bostadsmarknaden. Hon satte en prisvärdering som infriades. Veronica är oerhört engagerad och kommunikativ! Hon gav mig löpande information hela tiden, vilket kändes tryggt. Det märks att hon älskar sitt yrke, vilket lyser igenom i hennes driv och dedikation. Lätt att tycka om och lita på. Jag rekommenderar varmt Veronica! Läs mer

Senaste försäljningarna

Frejgatan