Veronica Duljic

Veronica Duljic

Veronica Duljic är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Veronica Duljic har varit registrerad mäklare sedan 2015-11. Veronica Duljic har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.9. Veronica Duljic har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det jag älskar med mitt yrke är att få vara delaktig i en av livets viktigaste faser. Det reflekteras i omtanken och i noggrannheten jag lägger ner i mitt arbete. Som mäklare är jag engagerad och påläst. Med mitt starka sinne för detaljer lämnar jag inget i processen åt slumpen. Genom min erfarenhet vet jag att nyckeln till en lyckad affär görs genom en perfekt kombination av sälj och service. Därför är mitt mål som mäklare att leverera både en utmärkt service och att låta mitt hårda arbete reflekteras i slutpriset.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 104 Läs vad Veronica Duljic

• köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan Norrmalm
    2021-06-24
    Veronica Duljic gav oss ett mycket sakligt och vänligt intryck då vi kom på visning. Svarade nyfiket och kunnigt på våra frågor men var aldrig påtryckande, utan lät oss i lugn och ro bekanta oss med bostaden.

Då vi visade intresse för objektet var hon transparent med information och bemötte oss empatiskt, vilket gjorde oss trygga att i slutändan kunna fatta ett köpbeslut.

Väl på kontoret hade hon alla dokument i ordning och gick igenom innehållet med samtliga parter på ett tydligt sätt, så vi visste vad det var som behövde undertecknas, samt vilka steg som ännu var på kommande innan flyttdagen. I sin helhet m.a.o. en väldigt god upplevelse!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Duljic en del av HusmanHagberg Vasastan
    • Vasastan Sibirien
    2021-05-25
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket nöjda med utfallet
    Snabb, effektiv
    2021-05-04
    Jag har sålt min bostad via husmanhagaberg med en av bästa mäklare Veronica Dulic. Hon är en fantastiskt mäklare.
    2021-05-03
    Veronica hjälpte oss sälja vår 4a i Vasastan på ett föredömligt sätt. Hennes bästa egenskap är att hon verkligen engagerar sig i uppdraget och i oss som säljare. Hon är analytisk och noggrann i sitt sätt att arbeta och är mycket bra på att kommunicera. Vi rekommenderar varmt Veronica!
    2021-04-29
    Veronica är en person med en gigantisk portion av tålamod och fint bemötande, hon käns lojal mot uppdragsgivaren och lättillgänglig vid behov under helar försäljningsprocessen.
    En mäklare med super bra egenskaper..
    Mvh / Pakhshan &Yama
    2021-04-23
    Lägenhetsköp,
    topp professionell bemötande, bra pandemi anpassade visning, engagerad och aldrig påträngande, bra kommunikation av allt som händer. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse
  • Anna L
    2021-03-05
    Vi sålde vår lägenhet på Vattugatan och hade Veronica som mäklare. Veronica är en FANTASTISK mäklare! Vi är extremt nöjda med hennes insats och det har vi varit redan från första mötet. Både jag och min sambo har stött på många mäklare tidigare men ingen är på samma nivå som Veronica. Extremt driven, proffsig, kompetent, engagerad, ödmjuk och bara alldeles underbar! Hon är extremt omtyckt i vår familj, även vår lilla hund älskar henne! Hon överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera Veronica!
    2021-02-26
    As first time home-buyers in Sweden, we were looking for an apartment in central Stockholm.
    We chose to buy an apartment Veronica was the broker for and
    we are very lucky to have met her. She was very patient with us and was able to explain how the process worked very clearly.
    Veronica spent extra time with us and answered all of our questions both in-person, by email and SMS. She was always responsive, transparent and trustworthy.
    Personally, I was impressed with her knowledge of the area, and her long history of selling apartments and homes in and around Stockholm.
    We would happily recommend her without hesitation.
    2021-02-24
    Vi har tillsammans med Veronica Duljic hos HusmanHagberg nyss sålt en 3 rok i Norrmalm Stockholm
    Vi är oerhört nöjda med kontakten med Veronica från första mötet till att vi signade försäljningen.
    Veronica är en mycket proffsig mäklare med sinne för de små detaljerna. Men det vi framförallt vill framhäva är hennes varma fina sätt och omtanke vid genomförandet av säljprocessen.
    Från det vi skrev på med Veronica och HH tog det hela drygt 1 månad.
    De förväntningar vi hade uppfylldes med råge.
    Vi kan varmt rekommendera Veronica för framtida uppdrag och vi önskar henne all lycka till.

Anders&Ewa Axén
    2021-02-23
    Köpte en trea på Klara Tvärgränd som förmedlades av Veronica, hennes bemötande var trevligt, socialt och man kände sig väldigt bekväm med henne från start. Alla frågor besvaras snabbt, det märks att hon trivs med sitt jobb och är väldigt kunnig.
    Mina förväntningar var rätt låga på grund av bemötande från andra mäklare så jag blev mycket positivt överraskad.
    Rekommenderar verkligen Veronica som mäklare, oavsett om du planerar att köpa eller sälja en lägenhet.