HusmanHagberg Vasastan

HusmanHagberg Vasastan

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTenYears
1 655

Har du extra höga krav ska du träffa en av våra mäklare. Vi är en av de marknadsledande aktörerna i Vasastan och Norrmalm med mångårig erfarenhet och stor kompetens. Det ger dig som kund en stor trygghet såväl som kvalitet i ett stort befintligt kundunderlag med många potentiella köpare som ger dig bättre betalt. Vi har alltid...

1655 omdömen om HusmanHagberg Vasastan

Sedan starten hos Reco 2017

Per S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Mycket nöjd över ett bra samarbete kring min lägenhetsförsäljning. Rekommenderar varmt Nadine.

Magnus F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sjölund en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Victor vad följsam, lyhörd, återkopplade snabbt och gav bra svar på de frågor vi hade.

Erik Isak L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm

Rebecca har gjort ett jättebra jobb under hela processen. Alltid bra kommunikation och återkoppling, samt ett trevligt bemötande. Skötte förhandlingen på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas!

Johanna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Jag har alltid omöjligt höga flrväntningar och lämnar aldrig toppbetyg, men detta var så nära man kan komma, därav 5/5. Andreas ordnade sä att jag (och ytterligare spekulanter) med kort varsel kunde få se lägenheten före visningstiden som inföll under en skollovsvecka. Han var från början tydlig med att något acceptpris eller villkorat bud inte skulle accepteras, och att säljaren (företrädare för dödsbo) ville respektera processen som så och att ingen försäljning kunde forceras. Det tycker jag var heder åt dem båda. Som...

Adam L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Östermalm

Mycket nöjd med mäklarens bemötande och priset vi fick!

Nora H
Vasastan

Vi har genom hela processen blivit bemötta professionellt och trevligt. Andreas har kunnat svara på alla våra frågor. VI är mycket nöjda.

Marcos V
Vasastan Odenplan

Andreas var väldigt lyhörd och höll oss alltid informerade över hur det gick, vilket vi uppskattade väldigt mycket.

Måns W
Vasastan

Vi blev väl bemötta genom hela processen. Extra beröm för att alltid vara tillgänglig, transparent och tydlig. Andreas hade även stor förståelse för att vi är förstagångsköpare och gav mycket information och tips till oss kring saker som är viktigt att tänka på i relation till bank, försäkringar och så vidare. Vi har kollat på ca 15 lägenheter under de senaste veckorna och därmed varit i kontakt med många mäklare. Andreas tillhör definitivt våra favoriter!

Hans K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Proffsigt bemötande genom att vara saklig, ärlig. Maria håller inte på med att sälja in en massa floskler och överdrifter, plus lyssnar mer än pratar vilket skapar förtroende. Maria angav vad hon borde klara, vi höjde ribban och hon antog utmaningen. Lyckades sen leverera ännu bättre genom bra plan och idogt arbete. Det finns mäklare och mäklare, en del man ångrar och en del som gör en nöjd. Tror ovan räcker för att beskriva vår erfarenhet och nu i efterhand är vi glada att Maria åtog sig vårt uppdrag.

Diana K
Vasastan Birkastan

Maria är professionell, tydlig och väldigt kunnig vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Hon lade upp en tydlig plan för vår försäljning och vi fick vår lägenhet såld fort och smidigt. Trevlig, snabb på att svara på frågor som man kan ha. Jag blev också mycket nöjd med fotograferingen, både fotografen som Maria använder och Maria själv har mycket bra känsla för detaljer och den stil som lägenheten har. Vill ni ha en smidig och snabb försäljning, rekommenderar jag stark Maria.

Joakim S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Alexander är väldigt trevlig, kommunikativ och hjälpsam! 5/5 :)

Emma K

Överträffade våra förväntningar - vi är så nöjda 🌟🌟🌟

Jonathan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Hellström en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm Karlaplan

Supernöjd med Rebecca hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet.

Helena V
Vasastan/Norrmalm

Andreas gav ett engagerat och professionellt bemötande med löpande återkoppling under hela processen. Kände mig 100% involverad och informerad från början till slut. Andreas levde definitivt upp till mina förväntningar angående försäljningen av min bostad.

Vilma G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Hagastaden

Vi köpte lägenhet med Philip som mäklare vilket kändes tryggt och bra!

Jakob G
Vasastan Hagastaden

Bra mäklare. Seriöst intryck. Ibland fick man vänta på svar för länge

Peter S
Östermalm Vasastan

Rebecca gav mig rakt igenom hela processen ett vänligt, engagerat och professionellt bemötande. Jag fick efter hennes koll på lägenheten en bra försäljningsplan som jag köpte direkt. Vidare gav hon mig tydliga och informativa svar på alla mina frågor och på förfrågan sina kloka tankar inför olika beslut. Hon var alltid tillgänglig för både mig och ett antal spekulanters/budgivares personliga visningar vilket bidrog till många budgivare, ett snabbt avslut och bra försäljningspris trots en svår marknad. Jag kan utan...

Moa K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Hagastaden

Smidig försäljningsprocess. Hanterat på ett sätt som gjorde att jag som säljare kände mig trygg hela vägen.

Peter H
Vasastan Norrmalm

Ger ett genuint och ärligt intryck

Jonatan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan

Mycket bra och hjälpsam. Det var första gången jag sålde lägenhet så Tina har guidat mig genom processen med bravur.

Adelie Ö
Gärdet

Andreas var alltid tillgänglig och trevlig under hela processen. Väldigt behaglig person att ha att göra med.

Emil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Odenplan

Alexander är en mycket tillmötesgående, trevlig, hjälpsam och professionell mäklare. Det engagemang och driv han visar på är exceptionellt. Jag rekommenderar honom starkt för en trygg affär med bästa möjliga utfall!

Cia A
Vasastan Odenplan

Kontakten har uteslutande varit genom vår son som sålt sin lägenhet som vi varit delägare i och enligt honom har allt sköts ypperligt av Alexander som dessutom presterat som utlovat!

Navid B
Östermalm Norra Djurgården

Philip har varit en riktig klippa i min försäljning. Bra kommunikation och tydlighet som har varit en stor trygghet. Hans engagemang, stora lokalkännedom och erfarenhet gjorde dem stora besluten man tar vid en försäljning lättare att göra. Sist men inte minst är Philip också väldigt trevlig, driven och nogrann. Allt som man letar efter i min åsikt när man letar efter en mäklare i min åsikt, jag hade alla gånger anlitat Philip igen!

Peter A
Vasastan Odenplan

Mycket professionell och ambitiös. Lever upp tillallt han utlovat.

Maximus S
Skrev om Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan

Toppen bra mäklare! Alexander var mycket enkel att kommunicera med, erbjöd all hjälp som kunde tänkas behövas samt såg till att kontraktskrivningen gick smidigt till men framförallt snabbt! Extremt nöjd!

Alexander S gillar detta
Rikard H
Vasastan Odenplan

Effektiv och proffsig med hög servicekänsla, tack för en smidig affär 👍😄

Lisa R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Norrmalm

Maria var mycket hjälpsam under köpprocessen och jag uppskattade hennes skicklighet att få ihop en snabb affär!

Anne-Marie G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Östermalm Nedre Gärdet

Har inga speciella kommentarer då besöket var kort, hade läst annonsen mkt noga o var näst intill övertygad om att vi ville köpa lgh. Trevligt bemötande på alla sätt o bra kommentarer som förstärkte viljan att köpa.

Håkan R
City Norrmalm Vasastan

Gjort ett antal bostadsaffärer genom åren och Philip är en av de bästa jag stött på. Kom i kontakt med honom som köpare den här gången. Med vänlig hälsning, Håkan

ELISABETH L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Christov en del av HusmanHagberg Vasastan
Östermalm Nedre Gärdet

Bättre än bäst på allt. Snabb och ärlig återkoppling. Kom med många bra idéer. Alltid steget före.

Louise B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Nedre Gärdet Östermalm

Mycket professionell på ett trevligt sätt och hjälpsam

David G
Nedre Gärdet Östermalm

Nadine är ett renodlat proffs! Supertydlig, fantastiska och löpande återkopplingar under hela processen med lägesbilden. En otroligt effektiv planering utifrån mina förutsättningar. Jobbade på suveränt från dag ett. Ett självklart val av mäklare!

Richard S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tilda Eriksson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Väldigt driven, positiv, rak och ärlig mäklare. Kan varmt rekommendera henne. Väljer samma om jag säljer igen.

Bengt G
Vasastan Sibirien

Tycker Maria svarat bra som väntat och agerat snabbt i processen. Har inte deltagit vid visningar så vet ej hur det fungerat. Hade förväntningar om högre prisnivå kopplat till läget. Osäker på om det kom fram tillräckligt Fick bra assistans för signering/fullmakt i min frånvaro.

Katarina F
Vasastan Norrmalm

Jag har haft min lägenhet i 20 år så är ej så van vid att köpa och sälja. Men med Maria så kändes allt väldigt bra. Hon är trygg i sitt jobb, kunnig, driven, ger råd och tips. Jag har bara gott att säga om henne och hur hon skötte försäljningen utav min lägenhet.

Titti W
Gärdet

Tilda är fantastiskt duktig! Hon har ett jättebra trevligt bemötande och brinner för sin uppgift och vill helhjärtat nå bästa resultat. Jag är jättenöjd med vad hon har presterat!

Thord D
Vasastan Birkastan

Alexander skötte hela affären galant, höll oss informerade, och ledde till avslut på rekordtid. Rekommenderas varmt!

Helena H
Vasastan Birkastan

Alexander är mycket kunnig och proffsig! Han gav mig som säljare ett lugn och hela processen var väldigt smidig från start till avslut. Han höll oss hela tiden uppdaterade och var tydlig och enkel att ha att göra med. Dessutom är han en riktigt trevlig person! Jag rekommenderar honom starkt.

Timo R
Vasastan Odenplan

Alexander Schöllin var "on top of the game" från första kontakten, lätt att engagera och bedöma olika alternativ med försäljningen. Allt gick extremt smidigt med honom. Kan varmt rekommendera Alexander till alla.

Agnes M
Östermalm

Supernöjda! Rebecca har känts trygg att ha att göra med hela vägen. Enkel, tydlig, snabb återkoppling, kreativ. Bara bra. Rekommenderar starkt!

Per M
Östermalm

En lyckad försäljning i en svår marknad. Rebecca jobbade metodiskt och enträget med en väl uttänkt plan.

Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tilda Eriksson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Jag rekommenderar varmt Tilda på HusmanHagberg hon är är mycket professionell och pålitlig. Jag kan varmt rekommendera Tilda som mäklare.

Tomas G
City Norrmalm Vasastan

Professionell och ansvarstagande för både säljare och köpare. Kan rekommenderas.

Jakob M
Vasastan Odenplan

Trevligt bemötande, tillgänglig, och vi fick ett pris vi är nöjda med!

Hugo U
Vasastan Hagastaden

Alexander är en mycket bra och professionell mäklare.

Alex A
Vasastan Odenplan

Han har varit fantastisk genom hela processen och otroligt bra bemötande! 5/5 .

Felix S

Professionellt bemötande och ett väldigt engagemang.

Donna D
Vasastan Birkastan

Andreas är en väldigt jordnära, professionell och informerande mäklare som gjort att första bostadsköpet har känts helt underbart!

Joanna C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tina Berlin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Fick Tina rekommenderad av bekanta som anlitat henne flera gånger tidigare. Så professionell, pålitlig och lyhörd! Slår andra mäklare med hästlängder och kommer bara använda henne vid framtida försäljningar!