HusmanHagberg Västerås

HusmanHagberg Västerås

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Här hos oss på HusmanHagbergs kontor i vackra Västerås hittar du kompetenta mäklare med det lilla extra engagemanget. Vi har den kunskap och erfarenhet som krävs för att hjälpa dig genom bostadsaffären - och gör det med passion! Självklart är vi fria från banker och försäkringsbolag för att affären ska kunna anpassas efter...

426 omdömen om HusmanHagberg Västerås

Sedan starten hos Reco 2017

Anna T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Malmaberg

Trevlig, kunnig och alltid ett glatt bemötande. Anpassar handläggningen efter kundens behov. En riktig pärla!

Björn Harald S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Marstrandshagen

Närvarande.Positiv.Hjälpsam. Förklarande.

Elin G
Vega

Väldigt professionell, ingav en bra trygghet i en stor affär

André P
Vega

Joakim har genom bostadsköpet hela tiden varit förtroendeingivande och lugn. Han har alltid varit tillgänglig och insatt i objektet och affären. Vill man känna sig trygg i sin bostadsaffär så är Joakim en fantastisk mäklare.

Oscar S
Malmaberg

Lena var proffesionell gjorde saker och ting väldigt smidigt.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Oscar, tack snälla för att du kände att processen blev smidig och att du uppskattar att jag alltid försöker lösa det säljare och köpare önskar. Det är det som är roligt med mitt arbete. Att göra alla nöjda och glada :-) Lycka till i ditt nya boende Oscar även om det är ett bra tag till intflytt!

Ulrika M
Skiljebo

Fint och proffsigt bemötande, informativ, lyhörd och kunnig. Vi har träffat Joakim utifrån vår roll som köpare.

Bengt C
Marstrandshagen

Trevlig. Jobbar på och löser det som behöver lösas. Snabb och vill få jobbet gjort vilket var toppen.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Bengt och tack för ditt omdöme. Ja ibland går det snabbt och ibland tar det längre tid. Jag är glad för att det ändå gick så smidigt med din försäljning då du redan bytt boende. Jag önskar dig all lycka i framtiden Bengt.

Margaretha N
Norra Gryta

Jag fick stort förtroende för August Stendahl både vid köp av lägenhet och försäljning av villa.

Angelica D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Lillhamra

En klippa till mäklare! Väldigt engagerad, kunnig, trevlig och stöttande. Sålde min lägenhet med honom, tyvärr gick försäljningen lite trögare än vad vi förväntade oss. Men han fortsatte lika engagerat och drog fram ytterligare ess ur rockärmen så jag kände mig lugn hela vägen. När/om jag ska sälja igen kommer jag garanterat anlita honom igen. Som sagt en klippa!

Barek M
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Stendahl en del av HusmanHagberg Västerås
Skälby

En väldigt trevlig och professionell mäklare. August har varit hjälpsam och lätt att få tag på under hela processen! Rekommenderar August starkt!

Knut Joakim Christoffer R
Tillberga

Han är väldigt professionell i sitt arbete

Hossnia S
Råby

Bra bemötande, kunnig och professionell.

Nathalia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av August Stendahl en del av HusmanHagberg Västerås
Centrum

Effektiv och tydlig kommunikation. Affären genomfördes på ett smidigt sätt med alla önskade krav uppfyllda.

Julia S
Haga

På en dyster marknad så kom Lena in med en positiv kraft och såg till att vi fick önskat pris för vår lägenhet. Vi är mycket nöjda!

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack Julia 🤩 Så glad att jag fick, och kunde hjälpa till! Mitt mål är, och var, att få både säljare och köpare känna nöjdsamhet. Och jag lyckades! Så glad för er skull! Kram 🤗

Anders F
Haga

Lena är en person med hög social kompetens. Lätt att kommunicera med och man får snabb respons på ev. frågor. Allt som allt kan man väl säga att Lena är rätt kvinna på rätt plats. Anders Faxe

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Anders, tack så mycket för att du tog dig tiden och ger mig ett sådant fint omdöme! Innerligt tack! Nu ser jag fram emot att sälja din bostad och det ska bli ett sant nöje. Vänligen Lena

Elhamuddin Q
Råby

Ett proportionell bemötande och kunnig mäklare.

Svar från Joakim Israelsson

Tack för fint samarbete och för fint omdöme :)

Nagaraju M
Haga

August Stendahl is very nice person professionally and personally. He is explained all details from Swedish to English. When i call him to visit the apartment Norra skjutbanegatan 19B, he arranged visioning in less time. Finally i win the apartment.

Josephine Malin Johanne V
Irsta

Från första stund kände jag ett stort förtroende för Joakim och under hela försäljningsprocessen har han levt upp till alla mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Joakim.

Svar från Joakim Israelsson

Tack snälla för fina ord och stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus😊

Stig Jonas V
Irsta

Mycket lyhörd och ödmjuk, Gav mycket bra tips att tänka på och vår försäljning gick smidigt och bra. Kan verkligen rekommendera Joakim

Svar från Joakim Israelsson

Stort tack för fina ord och förtroende. Väldigt kul att du känner dig nöjd😊

Marzyeh K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Israelsson en del av HusmanHagberg Västerås
Råby

Vi mötte mäklaren på en visning. Han var trevligt och tillit. Han är duktigt och jobbar skickligt.

Anna Maarit L
Gideonsberg

August ör en professionell och kunnig mäklare,. Han är förtroendegivande, tillgänglig och har ett gott bemötande vilket är avgörande vid val av mäklare enligt mig. Som säljare hade jag koll på processen hela tiden och vad som skulle bli nästa steg. Försäljningen gick smidigt och enligt planen och jag är jättenöjd😊

Husni F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hamza Hussein en del av HusmanHagberg Västerås
Råby

Kunnig, professionell och engagerad från start till slut! Är väldigt nöjd med Hamza och kan absolut rekommendera till andra!

Lars-Göran N
Köpte sin stuga med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Hjortkvarn

Trevligt proffsigt bemötande , sökte alltid upp information om man frågade något även om det var vardag eller helg. Rekommenderas alla dagar i veckan👍👍

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Lars-Göran, tack så mycket! Det är alltid lika roligt att få uppskattning för sitt arbete. Men så är det också det roligaste arbete jag någonsin haft :-) Njut nu av en vacker sommar i ert fina sommartorp!

Husni F
Skrev om HusmanHagberg Västerås

Anna Sofia Kristina J
Sålde sin stuga med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås
Hjortkvarn

Underbart proffsigt och genuint bemötande. Det märks att hon älskar sitt arbete och tar sig tid att förstå vad klienterna behöver. Vi hade förväntningar om avlastning i husförsäljningen eftersom det blev för jobbigt att sälja själva. När vi kopplade in mäklare blev det så mycket lättare och hon hittade köpare snabbare än vad vi någonsin förväntat oss! Väldigt driven och duktig mäklare som underlättat något enormt för mig den senaste tiden.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Hej Sofia, Tack så fint av dig! En del i mitt jobb är att just underlätta för dig och hålla din hand genom processen som ibland kan ta både tid och kraft. Glad att du uppskattat mitt arbete. Och tack 🙏🏻ännu en gång - vilket fint omdöme! Så tacksam!

Annika K
Hjortkvarn

Hej! Vi blev bemötta med ett glatt humör och Lena svarade utförligt på våra frågor och var snabb i sin återkoppling på sånt hon tog reda på. Lena har från dag ett varit snabb och tydlig och mycket glad och trevlig. Om jag nån gång ska sälja eller köpa så ser jag gärna henne som en mäklare jag skulle kontakta! Lena har också varit bra på att informera om olika saker runt objektet och vad som kommer hända härnäst! Våra förväntningar var väl mest runt huset, mäklaren förväntar man sig är bra och det har Lena varit långt över förväntan! Vänliga hälsningar Annika

Svar från Lena Steding-Lundberg

Kära Annika, Så fint av dig att ta dig tiden och beskriva min prestation så utförligt. Tack 🙏🏻 Jag älskar mitt jobb, blir innerligt glad när jag kan hjälpa till där det ibland inte förväntas. Att vara snabb och tydlig är inte vad min sambo brukar säga; ”snabb och otydlig” tycker han, så nu har jag ett bevis på att han har fel :) Tack än en gång och njut nu i sommar lite för min skull med. Sommartorpet är helt fantastiskt!

Kazi A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hamza Hussein en del av HusmanHagberg Västerås
Råby

an absolute salesman. wishing him success in his track.

Gun Ingalill S
Viksäng

Lugn, saklig och kunnig samt bra lyssnare som ger ett mycket bra intryck. Är även mycket behjälplig att svara på frågor om objekt som vi visar intresse för

Björn F
Bjurhovda

Trevligt och kunnigt bemötande. Mycket serviceinriktad och behjälplig vid frågeställningar.

Alex R
Vetterslund

Väldigt kunnig och trevlig mäklare. En kände sig alltid väl bemött och omhändertagen.

Niklas S
Centrum/Östermalm

Mycket bra erfarenhet! Oerhört professionell och serviceminded.. Kav verkligen rekommendera honom!

Tomas M
Centrum/Östermalm

Som köpare upplevde jag Joakim som lyhörd, tillmötesgående och snabb med återkoppling.

Lars Göran Rickard B
Bjurhovda

Mycket bra bemötande från start och fram till nu. JI levde upp till de förväntningar jag hade. Kontakt vid behov. Råd och stöd fortlöpande. Mycket nöjd med JI som mäklare. Inser att jag valde rätt mäklare!

Ulf Peter B
Viksäng

Trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med. Väldigt professionell. Svar på alla frågor och funderingar som vi har och har haft.

Håkan Patrick G
Tillberga

Trevlig, kunnig och mycket engagerad!! Kan varmt rekommendera August!

Anne Marita G
Tillberga

August är kunnig, trevlig, professionell och har ett gott bemötande. Snabb på att återkoppla och lätt att få kontakt med. Han lyckades sälja vårt hus på en förhandsvisning innan huset kom ut på marknaden. Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera August!

Adrain C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hamza Hussein en del av HusmanHagberg Västerås
Stohagen

Hamza var alltid professionell och villig att lyssna och återkoppla. Alla frågor jag hade, besvarades snabbt. Hamza var alltid beredd att erkänna mina behov, även om det innebar att man återuppkopplade senare på dagen eller kvällen, och även på helgerna.

Per K
Haga

Vänligt och professionellt bemötande rakt igenom!

Mohammad C
Önsta-Gryta

Joakim var verkligen hjälpsam från första dagen jag skickade mil intresseanmälan till honom. Trots han var bortrest under jullovet ändå ordnade han en visning så att jag kan titta på lägenheten. Svarade på mina samtal och sms:ar så fort han kunde. Han förklarade allting tydlig för mig eftersom jag sa till honom att det är första gången jag köper en lägenhet och jag vet inte hur ska man göra. Jag är riktig nöjd med hans jobb som mäklare under vår affär då var han verkligen till hjälp till både sidor, både mig och säljare.

Shuhaib A
Viksäng

Mycket driven och kunnig på sitt jobb

Åsa S
Gäddeholm

Kunnig inom området, proffsig, lätt att samarbeta med och lyhörd!

Jonna H
Önsta-Gryta

När vi var på visningen så hade vi inga förväntningar. Det var första huset vi valt att titta på och vi var inte helt säkra på vad vi sökte. August som var mäklare bemötte oss väl och svarade på allt vi funderade över, var det något han inte kunde svara på direkt så tog han reda på det och återkopplade snabbt. Efter köp valde vi själva att anlita August som mäklare just för hur väl han bemötte oss på visningen. Han är genuin och vill sina kunders bästa. Under hela processen har han gjort vad vi anser är ett exceptionellt jobb. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare.

Veronica R
Haga

Trevligt bemötande, tillgänglig och professionell.

Aris S
Hallstahammar

August has been great and very helpful! Highly recommended for everyone!

John S
Malmaberg

August var noggrann, trevlig och skötte uppdraget utmärkt. Vi kan varmt rekommendera honom.

Abdulsattar A
Bjurhovda

Han är bra kille , hjälpsam jag är väldigt nöjd med han

Sven Conny A
Ljömsebo

Serviceinriktad kunnig o h tillmötesgående

Arzoo H
Bäckby

Jag tycker att August var noggrann, pedagogisk och omvärldskunnig i hela processen. Tillgänglig och alltid hade svar på mina funderingar. Det underlättade för mitt upptagna liv. Jag rekommenderar honom och jag anlitar han igen till min kommande försäljning av bostad.

Danai K
Hallstahammar

August var väldigt hjälpsam och jag kände mig trygg att fortsätta processen. Han var villig att svara på alla våra frågor vilket underlättade processen och bidrog till att förstå vilket nästa steget var. Hela upplevelsen kändes bekväm och mysig!

Maritha G
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Steding-Lundberg en del av HusmanHagberg Västerås

Jordnära mäklare med både säljarens och köparens bästa intressen i åtanke. Snabb att svara på frågor, professionell men med värme.

Svar från Lena Steding-Lundberg

Tack Maritha! Det är viktigt att finnas där både för säljarens och köparens intresse. Och det är det som gör det här arbetet så roligt - ständigt nya möten, nya uppgifter och utmaningar. Tack än en gång!