Alberto Johansson Alvarez

Alberto Johansson Alvarez

Alberto Johansson Alvarez är mäklare på HusmanHagberg Växjö

Alberto Johansson Alvarez har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Alberto Johansson Alvarez har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.8. Alberto Johansson Alvarez har haft 58 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 130 Läs vad Alberto Johansson Alvarez

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-07-22 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera med
    Pålitlig
    • Väster
    2022-07-01 Verifierad kund
    Alberto är tillmötesgående, kunnig inom sitt gebit, ärlig och tillgänglig. Rekommenderar starkt!
  • Branka J
    • Väster
    2022-07-01 Verifierad kund
    Det kändes tryggt och säkert, Alberto var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går i säljar tankar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-07-01 Verifierad kund
    I en tid av räntehöjningar och skakiga priser lyckades Alberto leverera. I tuff konkurrens med flera lägenheter ute i min förening säljer han på under två veckor på marknaden. Hela vägen har han varit tydlig i vårt prat om förväntningar. Jag är väldigt nöjd och skulle rekommendera Alberto till alla som ska sälja sin lägenhet i Växjö.
    • Centrum
    2022-06-05 Verifierad kund
    Engagerad och flitig mäklare som genomförde en snabb och smidig affär utan krångel.
    • Gamla Norr
    2022-05-17 Verifierad kund
    Skicklig mäklare som kan ge svar på alla möjliga frågor, även trevligt tillmötesgående och genuin. Mäklaren bemötte mig med respekt och ett genuint intresse av att hjälpa till. Finns inga klagomål, allt var utmärkt.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig och serviceinriktad. Jag är väldigt nöjd med Alberto
    2022-05-11 Verifierad kund
    Alberto var bra men som säljare hade man inte riktigt koll på hur många han bjudits in eller som tackat ja till visning. Han är affärsmässig och sköter uppgiften på ett proffsigt sätt och håller vad han lovar.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Albertos sätt kändes både affärsmässigt och professionellt. Oavsett kontakt via mejl, telefon, eller fysiskt möte hade han alltid full koll på vilken bostad det gällde. Alberto har från start känts vänskaplig och det har känts tryggt för oss. Vi kan varmt rekommendera honom.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött. Trevlig och vänlig

Fullt ut

Inget att klaga på. Synd att man inte riktigt kunde se förrådet och en garderob då det var knöl fullt med saker, men det är säljarens fel.