Alberto Johansson Alvarez

Alberto Johansson Alvarez

Alberto Johansson Alvarez är mäklare på HusmanHagberg Växjö

Alberto Johansson Alvarez har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Alberto Johansson Alvarez har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.8. Alberto Johansson Alvarez har haft 51 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 141 Läs vad Alberto Johansson Alvarez

• sålde sitt hus med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-09-22 Verifierad kund
    Alberto fanns tillgänglig för oss när helst vi ställde en fråga. Han stöttade oss och gav oss råd när vi bad om det. Att vi sen fick dåligt betalt för huset beror ju på allt tråkigt som sker just nu med höjda priser och krig. Inget Alberto kunnat påverka. Vi är jättenöjda med honom.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Hej! Alberto är en fantastisk mäklare, noggrann och ihärdig. Man får ett stort förtroende för honom och hans kunnande. Jag tycker han har gjort ett fantastiskt arbete.
    Bengt Lövkvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-09-21 Verifierad kund
    Han var mycket hjälpsam och bemötte våra förväntningar så att upplevelsen av mäklaren var positivt.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Alberto var väldigt trevlig, professionell samt hjälpsam. Han bemötte våra förväntningar väl och såg till att köpet gick så smidigt som möjligt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, fick hela tiden fortlöpande information.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mäklaren har väldigt bra bemötande och väl strukturerad. Han är alltid tillgänglig och svara snabbt och tydligt på alla frågor.
    • Väster, Alvesta
    2022-08-19 Verifierad kund
    Alberto är väldigt duktig och professionell , alltid tillgänglig. Bra bemötande.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Han var Mycket bra. Han är väldig trevlig.
    Han är väldig öppen.
    Vi kändd oss bekvämma och kunde prata om våra synpunkter
    • Centrum
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jättetrevlig och mycket bra bemötande när man har frågor. Väldigt hjälpsam och stöttande med hela köpet.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevlig och saklig, fick bra känsla av känsla av Alberto som person.