Camilla Cederlund

Camilla Cederlund

Camilla Cederlund är mäklare på HusmanHagberg Växjö

Camilla Cederlund har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Camilla Cederlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.6. Camilla Cederlund har haft 40 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 93 Läs vad Camilla Cederlund

• sålde sin bostad med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vi råkade ut för något väldigt speciellt, nämligen att mäklarfirman gick i konkurs mitt under försäljning. Det gjordes oss oroliga och vi hade en del kontakt med konkursförvaltaren och andra aktörer.
    Vi har full förståelse för att konkursen måste varit mycket jobbig för Camilla också. Därav fanns nog inte det där extra engagemanget och snabba responsen, som vi tror att Camilla annars besitter.
    Genom hela processen var dock Camilla alltid trevlig i sitt bemötande, tålmodig och vi är mycket glada att hon fick affären i hamn, speciellt under dessa extra ordinära omständigheter.
  • köpte sin bostad med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-11-02 Verifierad kund
    Det här var en mäklare som man fick förtroende för på en gång, var kunnig och hjälpsam med alla frågor som man har. Kan varmt rekommendera Camilla som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Centrum
    2022-09-22 Verifierad kund
    Lyhörd och tillmötesgående. Levde upp till våra förväntningar av att göra det bästa för affärens skull. Serviceinriktad!
    • Långa Rör
    2022-08-27 Verifierad kund
    Camilla har på ett trevligt och professionellt sätt skött försäljningen av vår bostadsrätt. Hon har varit lättillgänglig vid frågor och funderingar. En lugn och trygg mäklare. Vi kan varmt rekommendera Camilla vid val av mäklare!
    • Långa Rör
    2022-08-26 Verifierad kund
    Trevlig, inga bekymmer och lättillgänglig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Vikaholm
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött, utmärk mäklare
    • Välle broar
    2022-07-26 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och genomgående professionell mäklare.
    • Centrum
    2022-06-03 Verifierad kund
    Camilla har ett förtroendeingivande bemötande, hon har hållit vad hon lovat och hon är lätt att få kontakt med vid frågor och funderingar.
    Hon känns trygg och det känns som att hon vill göra det så bra så möjligt för både säljare och köpare.
    Jag är mycket nöjd med valet av mäklare.
    • Hov
    2022-05-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare med ett härligt engagemang.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Lammhult