Camilla Cederlund

Camilla Cederlund

Camilla Cederlund är mäklare på HusmanHagberg Växjö

Camilla Cederlund har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Camilla Cederlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.6. Camilla Cederlund har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Camilla Cederlund

Sedan starten hos Reco 2021
Tina H
Sålde sin bostad med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö

Vi råkade ut för något väldigt speciellt, nämligen att mäklarfirman gick i konkurs mitt under försäljning. Det gjordes oss oroliga och vi hade en del kontakt med konkursförvaltaren och andra aktörer. Vi har full förståelse för att konkursen måste varit mycket jobbig för Camilla också. Därav fanns nog inte det där extra engagemanget och snabba responsen, som vi tror att Camilla annars besitter. Genom hela processen var dock Camilla alltid trevlig i sitt bemötande, tålmodig och vi är mycket glada att hon fick affären i hamn, speciellt under dessa extra ordinära omständigheter.

Jennie J
Köpte sin bostad med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö

Det här var en mäklare som man fick förtroende för på en gång, var kunnig och hjälpsam med alla frågor som man har. Kan varmt rekommendera Camilla som mäklare.

Lisa E
Centrum

Lyhörd och tillmötesgående. Levde upp till våra förväntningar av att göra det bästa för affärens skull. Serviceinriktad!

Jonna T
Långa Rör

Camilla har på ett trevligt och professionellt sätt skött försäljningen av vår bostadsrätt. Hon har varit lättillgänglig vid frågor och funderingar. En lugn och trygg mäklare. Vi kan varmt rekommendera Camilla vid val av mäklare!

Anton A
Långa Rör

Trevlig, inga bekymmer och lättillgänglig.

Hilkie R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
Vikaholm

Mycket trevligt bemött, utmärk mäklare

Alexander W
Välle broar

Fantastiskt bemötande och genomgående professionell mäklare.

Anna L
Centrum

Camilla har ett förtroendeingivande bemötande, hon har hållit vad hon lovat och hon är lätt att få kontakt med vid frågor och funderingar. Hon känns trygg och det känns som att hon vill göra det så bra så möjligt för både säljare och köpare. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare.

Elvis T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
Hov

Mycket trevlig mäklare med ett härligt engagemang.

Glenn Roland A
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö