Camilla Cederlund är mäklare på HusmanHagberg Växjö

Camilla Cederlund har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Camilla Cederlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.5. Camilla Cederlund har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-02

Läs vad 55 Läs vad Camilla Cederlund

• sålde sin stuga med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • 46.0 m²
    2021-02-28
    Tomt med stuga och tre uthus. Väl mottagen och vi kom direkt överens om villkoren. Budgivningen startade blev det fart. Slutbudet blev 4.350.000. Förväntningarna var då väl uppnådda. Väl mottagen och hon kunde sitt arbete som mycket kunnig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • 60.0 m²
    • Centrum
    2021-02-17
    Jag har sålt en central lägenhet med hjälp av Camilla som har varit trevlig, hjälpsam och professionell i sitt bemötande. För det mesta var hon lättillgänglig och som oftast fick jag snabba svar på både mail, sms och telefon. Hon gjorde antagligen ett bra jobb vid visningen då många kom och det blev en budgivning som resulterade i en snabb försäljning.
    Jag fick dock lägga en del tid på korrekturläsning av själva annonsen då den innehöll många faktafel och stavfel, trots att vi tidigare gått igenom fakta och hon uppgav att en kollega korrekturläst annonsen. När någon får så pass bra betalt för att sälja något som är förhållandevis lättsålt förväntar jag mig ändå att man kan ta reda på fakta och stava.
    Stylisten som ingick i priset var också en besvikelse. Hon påpekade de mest självklara saker (såsom att vi borde städa, plocka ur diskstället och plocka undan pryttlar, vilket vi inte hunnit göra när hon tittade på lägenheten veckor innan fotograferingen) istället för att komma med konkreta tips och råd om exempelvis möblering, färgval, etc.
    Sammanfattningsvis är jag dock mycket nöjd, men mitt objekt var förhållandevis lättsålt och jag tror att jag hade varit nöjd oavsett vilken mäklare jag valt, Camilla gjorde en stabil och bra men ingen extraordinär insats.
  • skrev om Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    2021-02-15
    Jag köpte Nebulosavägen 2 via Camilla och hon hjälpte även till med pappersarbetet när jag sålde min bostadsrätt privat.
    • 1:a
    • 42.5 m²
    • Centrum
    2021-02-13
    Köpte lägenheten genom Camilla så det fanns väl en anledning att man återkomm när man skulle sälja lika nöjd nu rekommenderar järna andra att höra av sig till Camilla
    Tack för rekommendationen och roligt att ni känner er nöjda.

• 49.0 m²
    • Öster
    2021-02-13
    God hjälp med att sälja en bostadsrätt på kort varsel. Camilla är väldigt professionell och återkopplar snabbt på frågor. Hon får mina varmaste rekommendationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Hov
    2021-02-12
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Väldigt trevlig bemötande.
    Däremot uppstod tyvärr en diskussion huruvida persiennerna ingick inköpet eller inte. Och det fanns inget i beskrivningen om att de inte skulle ingå utan detta dök upp vid kontraktsskrivningen. Jag följde med sen, men lite trist ändå.
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Välle broar
    2021-02-01
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mycket nöjda med mäklaren som vi tyckte var väldigt sympatisk och duktig på sitt jobb.
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Välle broar
    2021-02-01
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande. Härligt med en mäklare som inte var supersäljande varken i utseende eller bemötande.

Gick smidigt och bra!
    • 56.0 m²
    • Hovmantorp
    2021-01-24
    Camilla har sålt en villa och en bostadsrätt åt mig . Har känt mig trygg och nöjd igenom hela affären . Bara goda rekommendationer !
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Hov
    2020-11-29
    Trevlig, professionell och tydlig i alla detaljer.