Camilla Cederlund

Camilla Cederlund

Camilla Cederlund är mäklare på HusmanHagberg Växjö

Camilla Cederlund har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Camilla Cederlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.6. Camilla Cederlund har haft 56 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 70 Läs vad Camilla Cederlund

• sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Räppe
    2021-10-13
    Uppskattar flexibiliteten, servicen, engagemanget samt viljan att på bästa sätt fullfölja uppdraget med en trygghetskänsla för dem inblandade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Biskopshagen
    2021-10-07
    Skötte affären på ett bra sätt och det gick smidigt
    • Fagrabäck
    2021-09-15
    Super bra bemötande, första gångeb jag har varit i kontakt ntskt med en mäklare angående köp av bostad. Hon löste alla frågor och problem som upstog. Även förklarade pedagogiskt hur allting fungerar i framtideb innab köpet är klart.

10/10
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Centrum
    2021-09-06
    Trevlig, snabb, smidig och enligt överenskommelse!
  • Lilian Marianne N
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    2021-09-01
    Camilla är en fantastisk person. Hon är mycket kunnig och duktig på det hon gör. Hon kontaktade oss efter att vi sökt efter en mäklare efter det har hon skött ALLT. Vi har bara gett henne tillgång till den information som hon behöver för att sälja huset. Måste säga att jag är djupt imponerad av hennes skicklighet som mäklare. Hon fixade det snabbt och smidigt med allt. Kan inte annat än varmt rekommendera henne. Ett stort fång rosor till henne.
    Tack snälla du för dessa fina ord, de värmde. Camilla Cederlund
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Tolg
    2021-07-21
    Trevligt bemötande. Förväntningar uppfyllda med råge. Mycket nöjda med affären
    • Öjaby
    2021-07-20
    Fick mycket bra hjälp av Camilla C.
    Både när det gäller visning av huset o när vi skrev kontraktet.
    Mycket proffesionell mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne.
    • Norr
    2021-05-20
    Jag har fått hjälp med att sälja en bostadrätt/ lägenhet. Camilla har varit mycket hjälpsam kunnig och professionell.
    • Centrum
    2021-05-19
    Jag har köpt en lägenhet i alvesta, Hon är den bästa mäklaren som finns.
    • Hovshaga
    2021-04-11
    Professionell mäklare. Lyssnar och ger förslag på upplägg kring försäljningen. Förtroendeingivande samt kundfokuserad.