Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 320 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• 2019-03-18

Vanessa P skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet i Viksjö där Mariana var mäklare för. Jag fick ett riktigt bra bemötande när jag kom på visningen och kunde ställa konstiga frågor utan att känna mig dum. Jag tyckte att Mariana var jätte duktig och levde över förväntan upp till mina förväntningar.
    Hon får 10 av 10 stjärnor! Läs mer
  • 2019-03-15

Anders K skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt ett radhus i Viksjö. Vi hade ett antal mäklare på besök men Johan från HusmanHagberg var den som vi ansåg klart bäst. Saklig, kunnig, effektiv och mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-03-14

Helena B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt radhus i Viksjö. Erika har alltid varit varm o trevlig, proffsig, tålmodig, intresserad. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Helena Läs mer
  • Jonas H

2019-03-12

Jonas H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag fick Erikas namn på referens. Erika är mycket bra på att kommunicera mellan säljare och kund. Även aktiv inom försäljningen och delaktig i frågeställningar om budgivningar och hur man ska tänka där. Ska du sälja din BR eller ditt hus så ska du defintivt kontakta Erika. Läs mer
  • 2019-03-11

Lucy K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Det är tredje gången jag anlitar Per Stenmark, denna gång att sälja en bostadsrätt. Hans värdering av lägenheten var mitt i prick! Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera Per. Läs mer
    2019-03-11 Per S svarar Lucy K
    Hej Lucy, tack för din återkoppling. Det är viktigt att jag hela tiden får del av mina kunders uppfattning om hur arbetet utförs, för att på så sätt kunna utveckla och förbättra det. Tack för förtroendet att återigen få hjälpa dig.
  • 2019-03-11

Bengt Göran I skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt radhus i Viksjö Järfälla.
    Jag tycker engagemanget var bristfälligt hos först Maria och sedan Johan och drivit saknades att sälja till priset de själva satt för att få uppdraget. Beklagade sig mest över att marknaden var dålig och saknade förslag på att komma vidare. Kan tyvärr ej rekommendera Husmanhagberg till andra pga dåligt engagemang, fel pris sättning. Läs mer
    2019-03-18 Johan A svarar Bengt Göran I
    Tack för din feedback!
    Merparten av mina kunder har, under dessa 10 år som jag varit verksam, alltid uttryckt en hög kundnöjdhet så det är verkligen trist att höra att du inte är nöjd med den hjälp du fått utav mig och jag hade uppskattat om den dialogen förts mellan oss tidigare så jag hade haft en chans att rätta till. Det är aldrig enkelt att som mäklare ta över en affär från annan mäklare när era förväntningar redan är satta utifrån den värdering min kollega satte, men jag har verkligen velat er allt gott i detta. Att marknaden är sämre än för ett år sedan är ett faktum och vi mäklare gör vårt yttersta för att från början sätta det pris vi upplever och tror är realistiskt för bostaden. Ibland tycker dock marknaden dvs kunderna annorlunda pga. olika parametrar. Det gäller då att vara lyhörd över det och anpassa sig efter marknaden vilket vi sedan gjorde genom att sänka priset och det gav då resultat. Vi har hos oss haft flertalet försäljningar i området som fått anpassa sig på liknande sätt. En utveckling i marknaden som vi som enskild mäklare tyvärr inte kan påverka. Det är såklart olyckligt att det därmed blev till en lägre köpeskilling än uppskattningen från början men det är också valfritt att som säljare acceptera ett slutpris, det är alltid ni som avgör och ni valde att sälja. Alternativet är ju att ha fortsatt fler visningar (vilket ni och Maria hade) eller avvakta. Jag tog över affären från min kollega Maria som gick på föräldraledighet och har verkligen försökt göra mitt yttersta för att få huset sålt, vilket det också blev. Jag hoppas ändå att ni känner er nöjda med det och jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet då vi kan prata vidare om det du upplevt. Jag utvecklas gärna och lyssnar på dina tankar men vill ändå betona att valet alltid varit ert. Vi kan ibland ha fel som mäklare eller hamna mitt i en nedåtgående marknad och därmed är lyhördheten från säljare av yttersta vikt i det läget vilket ni agerat väl utefter. Allt gott och väl mött!
  • 2019-03-09

Jack O skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en trevlig och ödmjuk mäklare som rekommenderas Läs mer
  • Munis S

2019-03-09

Munis S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Good kommunicate with people
    helping to sort problems! Läs mer
  • 2019-03-07

Baha Amin S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en vila.
    Jag fick svar på nästan alla frågor som jag hade. Mäklaren var några med beskrivning och Det var väl bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-04

Lars O skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Driven och duktig. Väldigt proffsigt bemötande. Mycket noggrann vilket kändes extra bra vid budgivning och kontraktsgenomgång. Läs mer
    2019-03-05 Mariana H svarar Lars O
    Tack för rekommendationen Lasse, det glädjer mig extra mycket att du uppmärksammar just det jag alltid strävar efter i mina affärer. Stort tack och lycka till med ert nya projekt! :)
  • Jens A

2019-03-04

Jens A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Tillgänglig, trevlig, engagerad och proffesionell genom hela affären. Läs mer
  • 2019-03-04

Soran R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Grymt jobb han gör! Helt fantastiskt. Läs mer
  • Jennifer E

2019-02-28

Jennifer E skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag anlitade Mariana för försäljning av min lägenhet i Viksjö. Hon är väldigt proffesionell, trevlig och hjälpsam! Enligt mig- allt man önskar sig av sin mäklare. Läs mer
    2019-03-01 Mariana H svarar Jennifer E
    Tack så mycket för din fina rekommendation Jennifer. Det betyder mycket!
  • 2019-02-27

Mustafa O skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Friliggande kedjehus,det va trevlig att göra äffar med honom Läs mer
    2019-03-04 Anders T svarar Mustafa O
    Det var mycket trevligt att hjälpa er med köpet också. Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas i huset nu!
  • 2019-02-27

Hans L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt bostad och fått en professionell hantering från mäklarens sida. Läs mer

Esra Ö skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är väldigt trevlig och glad! Detta gör att både köparen och säljaren känner sig trygga. Vi är jätte nöjda! Läs mer
    2019-03-04 Anders T svarar Esra Ö
    Kul att höra Esra! Det var ett nöje att hjälpa er =)

Darko J skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    -Vi sålde lägenhet i Järfälla.
    -Vi var bemötta på ett trevlig sätt.
    -Jag har förväntat att sälja fört och med bra pris. Mäklaren Anders Trotzig har gjort ett kanon bra jobb.
    -Jag trodde inte att den ska gå sälja så fort, överraskad på positivt sett från både Anders Trotzig och HusmanHagberg.
    Tack för allt! Läs mer
    2019-03-04 Anders T svarar Darko J
    Det glädjer mig att ni skriver dessa fina ord. Att kunna sälja bostaden så snabbt så vi gjorde i det här fallet är inte alltid lätt i den här marknaden. Men nu kan ni koncentrera er på att hitta ert drömhus. Jag önskar er all lycka i fortsättningen!
  • 2019-02-25

Melinda L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    lägenhet i Jakobsberg , mäklaren var proffsig och väl förberedd Läs mer
  • 2019-02-23

Richard Öhlin O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag anlitade Johan för ett försäljningsuppdrag på min lägenhet. Han var den första mäklaren jag pratade med och efter första mötet kändes det klockrent. Väldigt trevlig och kunnig. Helhetsbilden kunde inte varit bättre.
    Vid frågor jag haft har det varit snabba, enkla svar och bra förklarade svar på dom lite svårare frågorna.
    Som sagt, Johan har skött sitt uppdrag med bravur och jag kunde inte tänkt mig en bättre mäklare.
    /Richard Läs mer
  • 2019-02-23

Anders B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt. Mycket bra bemötande, proffsig och hjälpsam under hela köpprocessen. Skulle jag sälja skulle jag välja Erika för uppdraget. Läs mer
  • 2019-02-21

Håkan J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Tydlig och realistiskt med hög servicenivå.
    Jag har anlitat Torbjörn vid ett flertal tillfällen och han uppfyller mina förväntningar både vid köp och försäljning. Läs mer
    2019-02-25 Torbjörn J svarar Håkan J
    Hej Håkan!
    Stort tack för att du tog dig tid att svara, ditt fina omdöme om min tjänst och för förtroendet att återigen hjälpa dig med din försäljning.
    Må så gott så hörs vi igen.
    Med vänlig hälsning
    Torbjörn Johansson
  • 2019-02-19

Anna Karin Maria Sabelström H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi anlitade Per inför försäljningen av vårt hus. Per är en mycket gedigen mäklare som har lång erfarenhet vilket känns mycket tryggt i en husaffär.

Han fanns med i alla stadier under processen och guidade med van hand. Han visade vidare på ett stort engagemang och mycket hög tillgänglighet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Per! Läs mer
    2019-02-25 Per S svarar Anna Karin Maria Sabelström H
    Hej, stort tack för din feedback, som är oerhört viktigt för att hela tiden kunna utveckla mitt sätt att arbeta.
  • 2019-02-19

Alisa M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostadsrätt.

Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt.

Vi förväntade oss en nogrann beskrivning av hur allt går till då det var vårt första köp. Det fick vi. Vi fick även tydliga och snabba svar på alla våra frågor.

Sammanfattningsvis är vi super nöjda! Läs mer
  • 2019-02-18

Fredrik H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sakligt och professionellt bemötande. Tillgodosåg våra önskemål och såg till att affären löpte smidigt. Läs mer
  • 2019-02-17

Elizabeth S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt perfekt,Erica Aspenberg- Läs mer
  • 2019-02-16

Abdulla M skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vasavägen 49 , blev bemött på bästa sättet av mäklaren, han va ödmjuk , driftig mäklare som hade svar på alla frågor , han va välförberedd inför kontrakt påskrivning , toppen mäklare Läs mer
  • Pia S

2019-02-15

Pia S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jättebra stöd och hjälp med försäljningen av min lägenhet i Järfälla. Vänligt, personligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera Johan. Läs mer
  • Dimitrios T

2019-02-15

Dimitrios T skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet i Jakobsberg, och då det är min första lägenhet så hade jag definitivt inte stenkoll på hur hela processen går till, och vad man bör tänka på. Jag känner att Erika har förklarat hela den processen och guidat mig igenom den väldigt bra! Och har jag haft frågor så har jag vänt mig till henne och fått svar rätt så snabbt, vare sig det har varit via telefonsamtal, sms eller mail! Läs mer
  • 2019-02-14

Sören B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffsigt agerande från första kontakt till kontraktskrivande Läs mer
    2019-02-21 Torbjörn J svarar Sören B
    Hej!
    Stort tack för att du tog dig tid att svara och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Roligt att du är nöjd med min tjänst.
    Ha det gott så ses vi snart igen.

Ruta P skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    vi har köpt en bostad med hjälp av mäklare Torbjörn Johansson. vi var super bra bemöta på visningen samt på den dagen när vi skrev på papperna. Mäklare arbeta informativt och effektivt, vi är jätte nöjda av allt med som gällde vårt köp av lägenheten och sommarbete med mäklare. Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Ruta P
    Hej!
    Vad roligt att ni känner att ni är nöjda och att ni tycker att allt har gått bra.
    Det är allrid lika uppskattat att ha nöjda kunder.
    Ha det fint så ses vi snart igen.

Arvin T skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra mäklare! lyhörd, organiserad och bra på att återkoppla.
    Hel het en bra upplevelse. Läs mer

Busra Y skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Busra Y
    Hej Busra!
    Tack för att ni tog er tid att svara och för ert fina omdöme.
    Må så gott så ses vi snart igen.
  • 2019-02-09

Eva-Britt G skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Eva-Britt har inte själv haft personlig kontakt utan kontakterna har skötts av mig, hennes syster, Ingrid Hagen,
    Försäljningsobjektet: En lägenhet på tre rum och kök i Jakobsberg med renoveringsbehov. Läget är utmärkt med närhet till centrum och pendlingståg.
    Jag har alltid blivit korrekt och trevligt bemött av mäklaren
    Torbjörn Johansson. Han har genom telefonsamtal och mail hela tiden hållit mig väl underrättad om vad som hänt under försäljningstiden.
    Förväntningarna var inte så uttalade. Så att försäljningen gick snabbt och att priset blev så pass högt är naturligtvis positivt. Eva-Britt har uttryckt sin glädje över det.
    Sammanfattningsvis har kontakterna med mäklaren gjort att jag inte behövt vara så aktiv vid försäljningen och det är jag tacksam för.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid Hagen Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Eva-Britt G
    Hej Ingrid!
    Tack så mycket för fina ord och ditt omdöme om mitt jobb och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Roligt att du och Eva-Britt känner att det har gått bra och att ni uppskattar mitt arbete.
    Hälsa henne och ha det fint så ses vi snart igen.
  • 2019-02-07

Karin U skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt hus och vii är mycket nöjda med Mariana. Seriös, välformulerad, noggrann och trygg genom hela processen.
    Vill absolut rekommendera henne. Hon är bäst. Läs mer
    2019-02-11 Mariana H svarar Karin U
    Tack så mycket Karin för din rekommendation. Det glädjer mig extra mycket att du som säljare känner dig nöjd med hela processen! Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • 2019-02-06

Malin B skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus i Jakobsberg som Mariana var ansvarig mäklare till. Mäklaren var väldigt trevlig och hade svar på alla frågor om huset och samfälligheten. När vi hade frågan om att få köpa innan visning kollade hon upp det direkt och vi fick svar fort från säljarna. Även fast vi hade problem att få tag på vår bank så ordnade Mariana att vi i stället kunde skriva på en lördag. Det gick smidigt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2019-02-11 Mariana H svarar Malin B
    Tack Malin för din fina rekommendation, det betyder mycket för mig att ni som köpare känner er nöjda med ert husköp! Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • 2019-02-05

Thomas K skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lugn, lyssnande, kommunikativ och engagerad. Läs mer
    2019-02-11 Mariana H svarar Thomas K
    Tack Thomas för rekommendationen!
  • 2019-01-31

Björn Yngve H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har haft denna mäklare vid tidigare försäljning och var då liksom nu mycket nöjd.

Då liksom nu sålde jag en villa Läs mer
    2019-01-31 Per S svarar Björn Yngve H
    Hej Björn, tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det är viktigt för mig att få återkoppling från kunderna. Vi hörs.
  • 2019-01-28

Anna B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett radhus i Viksjö som Anders förmedlade. Anders var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var noggrann och tydlig, vilket vi uppskattade.
    Vi är väldigt nöjda och trygga med Anders!! Läs mer
    2019-03-04 Anders T svarar Anna B
    Tack Anna! Jag måste säga att jag är lite avis på er för det uterummet och spabadet som ingick ert fina hus. Jag kanske kommer förbi nån dag på ett dopp =)
  • 2019-01-24

Ferhat A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn har påvisat hög profession hela vägen från första kontakten till kontraktsskrivningen, han har varit tillgänglig och behjälplig hela vägen.

Därmed rekommenderar jag Torbjörn Johansson till alla potentiella säljare och köpare där ute.

Med vänlig hälsning/ Ferhat Läs mer
    2019-01-28 Torbjörn J svarar Ferhat A
    Hej!
    Tack för ett så fint omdöme om min tjänst och vad roligt att ni är nöjda.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
    Vi hörs och ses.
  • 2019-01-24

Emel A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett kedjehus av Torbjörn Johansson. Väldigt trevlig, lyhörd och var väldigt bra bemötande. vi uppskattar all hans hjälp. Vi är så nöjda och är jätte glada över vårt hus köp! Läs mer
    2019-01-28 Torbjörn J svarar Emel A
    Hej Emel!
    Härligt att ni är nöjda med mig och husköpet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset och i området.
    Sköt om er så hörs och ses vi.
  • 2019-01-10

Margareta B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    55 kvm Solna
    Snabbare försäljning än väntat och mer betalt!
    Bravo Botan! Läs mer

Christina R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra och trevligt bemötande som motsvarade mina förväntningar. Tydlig information och inget hetsande säljsnack. Är mycket nöjd med hur mitt ärende hanterades när jag köpte bostadsrätten. Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Christina R
    Hej Christina!
    Tack för så fint om mig som mäklare. Jag önskar dig ett stort lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Det är bara att återkomma om du undrar över något.
    Ha det gott!

Hanna Ö skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Hanna Ö
    Hej Hanna!
    Ett stort och varmt tack för ett så fint omdöme om mig som mäklare och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Ha det gott så ses vi snart igen.

Lena H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt nyproduktion och allting gick väldigt smidigt till. Proffesionellt bemötande och Erica var oerhört trevlig. Läs mer
    2019-01-21 Erika F svarar Lena H
    Tack Lena! Hoppas du skall trivas väl : )
  • 2019-01-02

Kifleyesus D skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bostadsrätt
    Mäklaren bemötte oss på ett bra vis.
    Våra förväntningar av mäklaren Var att få bodstaden såld snabbt och för ett bra pris.
    Vår upplevelse går att summera som mycket nöjda av arbetet från Johan. Läs mer
  • 2019-01-02

Zhigang L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per Stenmark var så aktiv/possitiv hela väg och jag rekommenderar honom starkt när ni ska sälja din bostad! Läs mer
  • Aso N

2018-12-24

Aso N skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Saknade en spegeldörrar, det är en brist, men han talade inte om antingen säljaren köpa ett nytt skjutdörr eller köparen, och gav intet tid att tala om det, och räknade inte att jag ta hand om dödsboet på min eget bekostnad , skulle hade jag fått i form av avdrag eller få hela dödsboet . Men de talade också om halva februari månads hyran som jag vill inte betala förrän mars månad, eftersom jag måste ha tillträde och tid för att laga kakel i badrummet som istället få den lagad jag erbjudit få hela dödsboet, vilket som jag sagt halva dödsboet måste kastas köra till tippen för återvinning, det är mer besvär än att nytta. Men vi får se vad jag kommer och få i ersättning som vi har kommit överens för kakel och spegel skjutdörr. Jag menar det borde han var lite snällare mot mig eftersom jag accepterade utgångspriset, men han printat ut allt utan men medvetenhet och bad mig skriva på mer än 50 signatur jag har gjort.och på första och andra visning var stressigt och avtal skrivning var skrivits utan mig. Men jag hoppas på gott avslutning, vi få se hur det blir? Men han är helt ok.. tack för er alla på Husman Hagberg, god jul och gått nytt år. Läs mer
  • 2018-12-22

Olof Chama L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vid slutet av budgivningen när vi hade åsikter om krav så borde han ha föreslagit lösningar i stället för att antyda att det kan bli krångligt - och därmed försöka att övertyga oss att inte göra det. Läs mer
  • 2018-12-22

Ulrik B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa och har fått ett bra stöd från mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Torbjörn J svarar Ulrik B
    Tack för det Ulrik.
    Ha en fin ledighet så hörs vi igen.
  • 2018-12-19

Anna C skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus som han ansvarade för. Professionell och lätt att göra med. Läs mer

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla