HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 756 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö 2

2021-05-17
    Per är väldigt snäll, hjälpsam och stödjande i alla aspekter under hela processen från början till slutet.
    Hans kunskap och tydlighet när han kommunicerar är fantastisk.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-17
    Exceptionellt engagemang och driv, alltid tillgänglig och på tå för att få ihop affären. I vårt fall gjorde hon verkligen det lilla extra som sannolikt var avgörande för att allt gick i lås på ett smidigt och bra sätt för oss som säljare. Toppklass!
    2021-05-17
    Superproffsig mäklare som engagerade sig till 100% i vår husförsäljning. Återkopplar och håller det hon lovar. Rekommenderar varmt.
    2021-05-10
    Bra åsikter och kunskap om huset och marknaden
  • Jessica M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-10
    Anders är en väldigt bra mäklare med stor lokalkännedom, han hjälpte mig att sälja min tvåa i Viksjö. Håller kundens förväntningar på en bra nivå och är noga med att alla parter är uppdaterade och vet vad som gäller. Rekommenderas varmt och jag kommer absolut att anlita honom igen om det blir aktuellt. :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-08
    Jag har köpt en lägenhet.

Anders Trotzig är ,professionell ,hjälpsam och
    transaktionen var i en trevlig atmosfär.
    Jätteduktig mäklare.
    2021-05-06
    Jag köp en lägenhet
    Väldet bra bemött av mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-06
    Han var väldigt noggrann, kunnig och professionellt i alla punkter
    Hej, stort tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. För att jag ska kunna utvecklas som mäklare är det viktigt att få del av mina kunders feedback. Per Stenmark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-04
    Har köpt en lägenhet, men affären är inte avslutad ännu.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-04
    Sålt en bostadsrätt.
    Seriös, positiv.
    Ville göra en snabb affär, vilket det också blev.
    Kan verkligen rekommendera honom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-05-03
    en perfekt liten etta!

Blev bemött på ett proffsigt, personligt plan. Hon tog sig tid och svarade på alla frågor!

Hon fyllde alla mina förväntningar för hur jag föreställer mig en mäklares roll.

Hon är trevlig, jordnära, och lyssnar på både säljare och kund. Skulle verkligen rekommendera henne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-08
    Anders har varit tydlig, bra och hade stort tålamod med oss köpare, som hade många funderingar och fick snabbt bra svar. Vi köpte ett radhus på Ekedalsvägen 71 i Jakobsberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-08
    Vi har sålt vårt radhus. Anders har mött våra förväntningar på ett utmärkt sätt och med sin goda sociala kompetens i kombination med ett professionellt kunnande hanterat affären perfekt.
    Vi är mycket nöjda med hela affären !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-06
    Engagerad och proffsig.
    Bred kunskap i sitt område.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-06
    Jag köpte ett rad hus i högbyvägen 181 och mäklare var en underbar man. Han bemötande oss på ett mycket bra sätt som jag uppskattar av honom. Jag var mycket nöjd på allt som han gjorde när jag skrev kontrakt med säljare.
  • Bzar M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-04
    Anders är en mäklare som är pålitlig och kämpar för att uppfylla säljarens och köparens behov. Han är trevlig och väldigt kunnig inom bostäder i Järfälla. Speciellt på Bolinders strand där jag sålde min lägenhet. Både jag och köparen skrev under avtalet med ett leende på läpparna vilket bevisar att alla parter blev nöjda. Anders levde upp till alla mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-02
    Vi fick flera hundra tusen mer för vår lägenhet än vad vi väntade oss. Utöver det var Erika väldigt lätt att jobba med.
    Tack för feedback och kul att ni är nöjda, har uppskattat vårt samarbete som pågått under några år. Så glad för er skull att ni nu kommer vidare till en ny stad med en annan unik lägenhet! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-03-31
    Jag har köpt mitt nya boende via Per Stenmark, men har ännu inte sålt mitt hus. Jag har fått ett väldigt bra intryck av Per, kunnig/erfaren, väldigt serviceminded, följer upp och återkommer löpande. Det känns tryggt och bra i och med att jag köpt ett brf-parhus som är under uppbyggnad och även inför den kommande försäljningen.
    2021-03-31
    Rekommenderar Husmanshagberg, självklart rekommenderar jag Anders också.
    Jag har köpt bostad från Husmanshagberg 2 gånger och såld med de 1 gång. Det är väldigt enkelt och smidigt göra bostads affär med de.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-03-26
    Jag sålde en lägenhet och Anders Trotzig var både professionell och lättsam att ha och göra med så det var en mycket trevlig upplevelse.
  • Anna J
    2021-03-17
    Köpt en bostadsrätt på 51kvm. Upplevde Maria som en väldigt kunnig och erfaren mäklare och dessutom personlig, engagerad i sitt bemötande och i sin kommunikation genom hela processen. det enda som hade kunnat klargöras var alternativet om klausul i det fall lånelöfte inte går vidare till ett beviljat bolån. Hade inte några särskilda förväntningar på en mäklare som man köper bostad av kanske ändå att dessa var något lägre än då man säljer sin bostad, i vart fall överträffade Maria dessa förväntningar, rekommenderas.
    2021-03-10
    Vi tog hjälp av Anders med försäljning av vår lägenhet i Viksjö och vårt första möte kändes jätte bra och proffsigt.
    Under hela försäljningen så fick vi löpande information kring status osv. Vi rekommenderar verkligen Anders till alla!
    2021-03-08
    Per är en engagerad och aktiv mäklare så att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    2021-03-07
    Völ organiserad, trevligt uppträdande, förstående atityd, god detaljkunskap, och uppenbarligen lååång erfarenhet!
    Kan inte önska mig en bättre mäklare.
    Hej Fredrik, Stort tack för din feedback. Vi hörs. Per Stenmark
    2021-03-05
    Förtroendeingivande och saklig. Kan rekommendera honom som mäklare. Har både erfarenhet vid köp och sälj av bostad och det har fungerat bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-02-27
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Johan Han är mycket professionell och samtidigt personlig Kan rekommendera honom starkt
  • sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-02-26
    En utmärkt mäklare.
    Botan hjälpte oss att sälja vårt hus på Högbyvägen i Järfälla. Mycket trevlig person, lugn och lyhörd och väldigt lätt att ha och göra med,
    Mina förväntningar uppfylldes med råga.
    Träffade Botan när han hjälpte min dotter med förväntningen av deras hus, och redan då fick jag positiva känslor och bestämde mig för att anlita honom med försäljningen av vårt hus, sagt och gjort.
    2021-02-24
    Mycket nöjd över vårt val av mäklare när vi sålde vår lägenhet. Engagerad och proffsig men med ett personligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-02-24
    Jag och min sambo kände oss trygga hela vägen med Maria och bemötandet vi fick var av högsta kvalité. Rekommenderas starkt!
    • Jakobsberg - Berghem
    2021-02-23
    I bought an apartment through Maria, she was very good, responsive, supportive and informative.
    Very good communication skills.
    • Jakobsberg - Berghem
    2021-02-23
    I bought an apartment through Maria, she was very good, responsive and supportive.
    Very good communication skills.
    2021-02-22
    Köpt 2rok <50kvm norrort Sthlm. Gott bemötande. Noggrann och kunnig, även personlig och tillmötesgående.
    2021-02-20
    Hela processen var smidig från början till slut. Per Stenmark är en pålitlig mäklare, med lång erfarenhet inom bostadsaffären. Vi kände oss trygga och lugna under hela processen. Kraft rekommenderat till alla som vill köpa eller sälja bostad!
    2021-02-05
    Jag fick mycket professionell hjälp av Per Stenmark vid försäljning av min bostadsrätt i Jakobsberg. Jag har fullt förtroende för Per och vill varmt rekommendera honom.
    Hej Adrienne, tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina upplevelser kring försäljningen av din lägenhet. Vi hörs framöver. Per Stenmark
    2021-02-05
    Johan har absolut uppfyllt våra förväntningar när han sålt vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda. Johan har varit tillmötesgående och väldigt informativt i varje steg av försäljningen vilket skapar trygghet hos oss.
    2021-02-05
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mäklaren har mycket erfarenhet med vad han gör, man känner sig trygg för han har nästan all information man behöver veta om.
    Per är trevlig och ordningsam med sitt jobb.
    Mitt köp gick jätte snabbt, jag är jätte nöjd.
    Hej, stort tack för att du delar med dig av din uppfattning, det är viktigt för mig som mäklare att löpande få del av kundernas intryck av mitt arbete för att på så sätt kunna utveckla mig. Per Stenmark
    2021-01-26
    Jag har både varit på visning men även sålt min lägenhet via Anders och varje tillfälle har alltid varit lika professionellt. Förutom detta är han en väldigt trevlig och tillmötesgående person som ställt upp och hjälpt till i andra boendefrågor.

Därför kan jag starkt rekommendera Anders oavsett om du tänkt köpa eller sälja din bostad genom honom!
    2021-01-24
    Jag sålde en 1,5a i en tid när många andra gjorde detsamma och det blev en långkörare för både mig och Botan. Han har under hela resans gång varit proffsig, hållit mig uppdaterad på läget (både marknaden, trakten och intressenterna) och visat att han är mån om att hjälpa mig att sälja den för rätt pris trots att andra mäklare i flödet sänkt priset för att snabba på deras processer. Han har lyssnat på mina önskemål till 100%, varit otroligt generös och jag har känt mig trygg med försäljningen genom honom. Han levde absolut upp till mina förväntningar och jag är tacksam att han hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris jag var trygg med. Jag skulle absolut rekommendera Botan!
    Stort tack för de fina orden och vi ses på tillträdesdagen! Botan Barzanji
    2021-01-12
    Jag har köpt och sult hos Johan han är en kunnig mäklare.
    2020-12-26
    Per Stenmark förmedlade en extraordinär lägenhet till mig som jag kommer tillbringa min framtid i.
    Jag har bara positivt att säga om Per.
    Trevlig bemötande och väldigt seriös, kunnig och erfaren.

Jag kan absolut rekommendera Per och HusmanHagberg.
    Allt gick smidigt och enkelt, och Per gjorde verkligen det där "lilla extra".
    // Gunilla
    Hej Gunilla, tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av dina intryck. Önskar dig stort lycka till i din nya bostad. Per Stenmark
    2020-12-25
    Sålt en bostadsrätt och fick professionellt bemötande från början till slut. Min mäklare Per Stenmark ingav förtroende och gjorde det lilla extra så jag som kund skulle känna mig trygg och lugn hela vägen. Han var alltid tillgänglig och har lotsat mig genom hela processen på ett bra sätt. Jag är supernöjd och rekommenderar Husman Hagberg och Per Stenmark starkt.
    Hej Nikoletta, stort tack för ditt omdöme. Per Stenmark
    2020-12-23
    Smartaste och ärligaste mäklare. Hjälpsam Toppen bemötande.
    Hej, tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina intryck. Vi hörs inför affärsavslutet. Per Stenmark
    2020-12-22
    Väldigt engagerad och lätt tillgänglig!
    2020-12-11
    Har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt sålt en bostadsrätt i Viksjö.
  • Håkan L
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-12-08
    Jag har sålt min villa med hjälp av Johan. Han hjälpte min syster och mig att sälja vår mammas villa när hon gick bort. Johan har sedan dess alltid haft tid för lite småprat när vi träffats på ICA. Jag har alltid blivit positivt bemött vid varje tillfälle jag haft en fråga. Min tidigare positiva erfarenhet av Johan levde han upp till till 100 procent.
    Johan hade alltid tid att uppdatera mig om utvecklingen av affären. Om någon vän till mig skall sälja sitt boende kommer jag att rekommendera Johan.
    2020-12-07
    Duktig och ärlig mäklare som gör det han säger
    2020-12-07
    Ett mycket gott bemötande hela vägen i engagerad närvaro. En trygg och professionell känsla processen igenom.
    2020-12-04
    Köpt lägenhet på Axvägen. Jordnära Mäklare med bägge fötterna på Jorden som såg till att allt gick lätt och smidigt. Trovärdig.
    2020-12-03
    Maria Fernström klev in som min mäklare då hennes syster Erika, som jag tidigare varit i kontakt med, var mammaledig. Jag kände väldigt snabbt starkt förtroende för Maria och hennes engagemang, något som kännetecknar systrarna men också hela kontoret HusmanHagberg i Jakobsberg.

Maria har bra energi och attityd, tillmötesgående och alltid tillgänglig. Hon är lyhörd inför mina funderingar kring försäljningen och positiv utan att ge fel förväntningar. Super proffsig!
    Hon var mycket grundlig i sitt förarbete och genom hela processen vilket gjorde mig trygg. Teamet runt Maria är också proffs, framförallt fotografen som fotade min lägenhet.
    Jag rekommenderar henne varmt, hon är fantastisk!

Hälsningar
    Elisabeth
    2020-11-26
    Sålt en bostadsrätt. Botan har varit engagerad och samarbetsvillig och varit väldigt tillmötesgående. Han är lätt att ha och göra med och tillgängligt. Toppen, helt enkelt.