HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 535 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• Aland A

2020-02-16

Aland A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan hjälpte mig med att köpa min första bostad. Han agerade väldigt professionellt och anpassade hela köpprocessen efter min kunskap. Jag fick tydliga och djupgående svar. Hela tiden var han närvarande och tillgänglig. Servicen var helt klart över förväntan.

Jag kan rekommendera vem som helst som önskar en kunnig, serviceminded och personlig mäklare. Min upplevelse var utmärkt och jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-02-15

Bernt Christer B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt! Alltiid glad trevlig positiv kämpe. Rekommenderad mäklare bästa i Järfälla. Har haft samma mäklare tidigare men nu vassare än förra gången. Levererade det jag förväntade mig.

Kunde hålla kontakt även off kontorstid.
    Böst Läs mer
  • Kerstin R

2020-02-13

Kerstin R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har bara gott att säga om Anders Trotzig. Allt har fungerat som man förväntat sig. Inga oklarheter. Jag rekommenderar honom gärna.

Mvh Kerstin o Jan Rylander Läs mer
  • Jenny N

2020-02-13

Jenny N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Så otroligt tryggt och enkelt med Erika. Läs mer
    2020-02-25 Erika F svarar Jenny N
    Tack! Detsamma med er, underbart samarbete!
  • 2020-02-12

Magnus S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte av Erika, fantastiskt bemötande på alla sätt och nås väldigt enkelt. +++++ Läs mer
    2020-02-25 Erika F svarar Magnus S
    Tack, vad kul att du upplevde det så!
  • 2020-02-12

Miikka B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde nyligen en lägenhet, 2 ROK.

Erika är otroligt professionell, ärlig och tydlig. Hon var väldigt tillgänglig under hela processen vilket var viktigt för oss.

Hon lyssnar och arbetar utifrån kundens behov och är professionell mot både säljare och köpare.

Jag har samarbetat med Erika i flertalet bostadsaffärer och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-12 Erika F svarar Miikka B
    Stort tack för tydlig och fin feedback! Jag är så glad och tacksam att fortsatt har ert förtroende och hoppas på en fortsatt kontakt framöver i era ev. kommande förmedlingar. Men nu hoppas jag såklart mest av allt att ni skall landa väl livet och andas ut lite : )
  • 2020-02-10

Mehmet C skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min fästmö köpte precis ett bostadsrätt/lägenhet, vi blev bra bemött och fick all info som behövdes. Per (mäklaren) var väldigt trevlig och verkade väldigt erfaren. Vi är jätte glada att få den hjälp vi har fått och tacksamma för det. Läs mer
    2020-02-10 Per S svarar Mehmet C
    Hej Mehmet, tack för att du tog dig tid att ge feedback på hur du upplevt köpet, så här långt. Vi hörs framöver.
  • 2020-02-08

Merve U skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostadsrätt i form av lägenhet. Per har varit framåtriktad samt väldigt öppen och tydlig med information. Detta både under visningsdagen, budgivningen samt efter kontraktsskrivningen. En mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2020-02-09 Per S svarar Merve U
    Hej Merve, stort tack för din återkoppling och på återhörande.
  • 2020-02-07

Jorid A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har såld en bostadsrätt om 80m2. Jag blev bemött av en glad och positiv och inte minst kunnig mäklare som var insatt i både lägenhetstypen och området som den ligger i. Jag fick hele tiden info ang visning och kontakter som han hade med spekulanter. Hade förväntning på en acceptabel pris och det fick jag pluss att han sålde den för mycket mer än det. Kan rekommendera Anders Trotzig till de som önskar en duktig mäklare. Stort tack! Läs mer
  • 2020-02-07

Britt-marie Ö skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har köpt en bostad där Anders har varit mäklare, allt har gått väldigt smidigt. Anders är informativ och har ett trevligt bemötande, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-04

Elin R skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har på ett tydligt sätt guidat mig i försäljningen av min lägenhet. Hon har gedigen strategisk kännedom om såväl försäljningsprocess och geografiskt område. Hennes realism och positiva anda har varit grundläggande för tillit och ett gott samarbete. Läs mer
    2020-02-04 Erika F svarar Elin R
    Tack Elin! Jag har verkligen uppskattat vårt samarbete och det känns bra för mig att du, trots att du inte just nu bor i bostaden, upplevt en trygghet i processen och en tillit till mig. Verkligen stort tack för fint omdöme!
  • 2020-02-02

John Lukas S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffsigt
    Vänligt
    Bra
    Köpte villa av johan Läs mer
  • 2020-02-01

Wlodzimierz B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snabb och professionell hjälp, trevligt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-01-31

Sophia L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde min 2:a i Jakobsbergs centrum.
    Fått ett bra bemötande under hela processen. Tycker han varit tydlig och ärlig från början om hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Haft bra och tät kontakt. Läs mer

Patric S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Ihärdig och optimistisk med bra återkoppling trots tuff marknad. Läs mer

Jenny N skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Öppen och trovärdig dialog med mig som köpare. Läs mer

Per - Gunnar J skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt bostad är nöjd med processen. Läs mer
  • 2020-01-27

Miltos G skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte lägenhet i Kalhäll. Kunnig, proffsig och hög servicenivå. Jobbade ömsesidigt för både vår och säljarens nöjdhet. Rekommenderas starkt. Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • 2020-01-27

Anna-lena L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt ett hus.
    Bra bemött av Erika
    Jättenöjda med allt Läs mer
    2020-01-27 Erika F svarar Anna-lena L
    Ett sådant trevligt samarbete med er båda, så kul med köparna och att det synkade så bra med er flytt till nya boendet. Kunde inte ha blivit bättre för er! Vi ses framöver igen, hälsa så gott!
  • 2020-01-24

Oskar Z skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde en 2a i Järfälla. Mäklaren levererar enligt vad man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-01-27 Botan B svarar Oskar Z
    Tack för att ni lämnade ett omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med affären. Roligt att ni har upplevt att allt har gått bra.
  • 2020-01-22

Sanna V skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, engagerad och tillgänglig mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Erika F svarar Sanna V
    Tack, lycka till med er försäljning!
  • 2020-01-20

Abdoul Azziz K skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väl bemött och trevlig att göra med . Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Abdoul Azziz K
    Tack, det gläder mig att höra! Vi kanske ses igen i er försäljning : )
  • 2020-01-20

Emma W skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    När marknaden svajade till var det tryggt att ha Erika som mäklare. Hon hade hela tiden en tydlig strategi och ledde med fast hand processen framåt. Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Emma W
    Precis så som jag önskar att mina säljare skall känna, att jag alltid står vid deras sida och driver processen framåt. Vilka vägar den än tar så kommer vi i mål på det, i dagsläget, bästa möjliga sättet. Ni har varit fantastiskt trevliga att samarbeta med, önskar er stort lycka till i nya staden!
  • 2020-01-13

Thomas C skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi anlitade Per Stenmark på Husman & Hagberg när vi åter igen skulle försöka sälja vår villa i Viksjö och tänk han var precis vad som behövdes!! Per är otroligt professionell, han är kunnig och har en otrolig social kompetens. Han har även det där som är så viktigt (tycker vi) när man säljer...att hela tiden få återkoppling! Måste säga att allt gick som "en dans" - han fortsätter också att briljera med allt efterarbete som kommer med deklarationer, betalning av skatter osv... I dag med facit i hand vet jag inte om jag skulle rekommendera någon annan än just Per. Nöjda, glada och tacksamma för all hjälp är vi! Läs mer
    2020-01-13 Per S svarar Thomas C
    Hej Thomas, stort tack för förtroendet och er viktiga feedback som är en förutsättning för att fortsättningsvis kunna utvecklas. Önskar er fortsatt lycka till i nya bostaden.
  • 2020-01-01

Natthaya C skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt bostadsrätt. Men mäklaren var inte riktigt ärlig. Läs mer
  • 2019-12-26

Ulla Brita L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemött i allt!

Rekommenderar mäklaren! Läs mer
  • 2019-12-17

Robert I skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Anders har varit väldigt proffsig, stöttande och förstående under hela processen.
    Anders har ihärdigt jobbat under dygnets alla vakna timmar med att samtala med eventuella köpare, hålla privatvisningar med kort framförhållning mm. Och hela tiden hållt mig ständigt uppdaterad om läget.
    Jag väljer gärna Anders som mäklare igen vid framtida försäljning. Läs mer
  • 2019-12-17

Veronica H skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffsigt & trevligt bemötande! Vi är jättenöjda med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    Mariana H gillar detta
  • 2019-12-13

Lotta B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har köpt ett radhus i Järfälla genom HusmanHagberg. Har använt denna mäklarfirma många gånger i familjen. Alltid lika nöjd över deras proffsighet. Både som köpare och säljare. Per Stenmark är kunnig, saklig och tydlig. Alltid glad och har trevligt bemötande. Man känner sig trygg både som säljare o köpare. Läs mer
    2019-12-16 Per S svarar Lotta B
    Hej Lotta, stort tack för ert fortsatta förtroende för oss på HusmanHagberg.
  • 2019-12-12

Diana N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought an apartment in Järfälla, Sunnanvindsgränd 113. From the very beginning, Erika was very helpful, especially since we don't speak Swedish. Each of our questions was answered very quickly and we successfully completed our purchase. Her professionalism and kindness were at a high level. DIANA Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Diana N
    Thank you so much! I understand that it´s hard to buy the first apartment i Sweden so I´m very glad that you feel safe about me and the process. Looking forward to meet you when it´s time to move in!
  • 2019-12-12

Momcilo N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought an apartment in Järfälla, Sunnanvindsgränd 113. From the very beginning, Erika was very helpful, especially since we don't speak Swedish. Each of our questions was answered very quickly and we successfully completed our purchase. Her professionalism and kindness were at a high level. Momcilo and Diana Nozinic. Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Momcilo N
  • Karashash A

2019-12-12

Karashash A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt fungerade bara bra👌👌👌👌🤗 Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Karashash A
    Hej!
    Jag önskar er en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.
  • 2019-12-11

Avin H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Ja hon levde till våra förväntningar Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Avin H
    Tack Avin! Glad att du upplevde det så : )
  • Marita A

2019-12-10

Marita A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en lägenhet via
    Husman Hagberg
    Kunnigt mycket trevligt bemötande , marknaden är lite mer stilla
    så det blev rätt bra ändå.
    Mycket bra och smidig upplevelse Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Marita A
    Tack Marita, det värmer att höra. Det blev ju bra ändå alltsammans och trevliga köpare. Vi ses framöver!

Sedat A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Kändes bra att ha Torbjörn som mäklare för affären. Han är kunnig inom sitt område, flexibel och tydlig. Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Sedat A
    Hej Sedat!
    Tack för att ni lämnade ett omdöme och roligt att ni upplevde att allt har gått bra med ditt köp.
    Vi hörs igen i januari inför tillträdet. Jag önskar er en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.

Monica Linnéa S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötande, pålitlig och professionell. Han gjorde sitt jobb så som jag förväntat mig. Läs mer
    2019-12-09 Per S svarar Monica Linnéa S
    Hej Monica, stort tack för att du tog dig tid att ge mig din feedback och för ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen av din bostad.

Jon-reidar B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffsigt bemötande. Sålde min lägenhet snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Jon-reidar B
    Hej!
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och roligt att du har upplevt att allt har gått bra med försäljningen.
    Vi hörs igen inför tillträdet i januari. Jag önskar samtidigt dig en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.
  • 2019-12-07

Malin B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    I en skakig marknad har Erika gjort min försäljning till den bästa möjliga. Jag valde Erika som min mäklare efter vårt första möte, hon kändes rätt på alla sätt och hon har bevisat sitt värde för mig 100 gånger om.
    Jag flyttade från min bostadsrätt och bosatte mig 50 mil bort redan innan försäljningen drog igång, trots detta har själva försäljning av bostadsrätten inte varit något problem trots avståndet, tack vare Erikas intresse och engagemang för mig som kund. Hon har hjälpt till med allt hon kunnat för att underlätta för mig.
    Hade jag valt mäklare igen, så hade jag valt Erika. Läs mer
    2019-12-10 Erika F svarar Malin B
    Fina du, vilken resa vi haft men nu kan du äntligen vända blad och blicka mot ett nytt kapitel i livet. Önskar dig all lycka med husbygget och kärleken!
  • 2019-12-05

Taban N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    vi har köpt tomt hon har varit positiv och rekommenderas som bra säljare och hon var trevlig och social parson vi tack henna
    for allt Läs mer
    2019-12-10 Erika F svarar Taban N
    Tack själva, skall bli spännande att följa vad ni kommer bygga på tomten!
  • 2019-12-04

Nathalie L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är otroligt serviceminded och har varit mån om att hålla oss uppdaterade under hela processen och säkerställt att vi har fått den informationen som vi behöver. Han inger förtroende nästan direkt och har ett trevligt bemötande. Vidare är han tillgänglig dygnet runt, flexibel och svarade på alla frågor vi hade. Han har mött alla våra förväntningar och det känns som han gör det där lilla extra för en. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår upplevelse och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-12-03

Mari Ingeborg W skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt hus. Anders hade stor förståelse för vad uppdraget innebar. Läs mer
    Anders T gillar detta
  • 2019-12-03

Daniel S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus och fick all hjälp jag kunde begära. Samt ett trevligt bemötande.
    //Daniel Läs mer
    2019-12-10 Erika F svarar Daniel S
    Det gläder mig att höra, tack! Önskar er en god jul så hörs vi av!
  • Abdul A

2019-12-02

Abdul A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt radhus.
    Blev bemött på bästa sätt, ärlighet.
    Mina förväntningar levde mäklaren upp till.
    vi är så glad att just Erika var mäklaren. Hon va ärlig, trevlig, rak på sak samt tillgänglig.
    Abdul. Läs mer
    2019-12-10 Erika F svarar Abdul A
    Det är inte lätt när något sker för första gången och det skall bemötas med hjälpsamhet och respekt. Jag är glad att ni snabbt kände er trygga med mig och processen som sådan, ni har ju dessutom köpt finaste radhuset, stort grattis igen!
  • 2019-11-28

Ylva A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt i Järfälla som Erika förmedlade. Erika ingav mycket stort förtroende genom att vara trevlig, professionell och påläst. Läs mer
    2019-11-28 Erika F svarar Ylva A
    Tack Ylva, skönt att höra att mitt mål är uppnått i hur du som köpare upplever mig och processen. Väl mött vid tillträdet i februari och en god jul önskar jag dig sålänge!
  • 2019-11-22

Azhar Saleem M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag ville sälja mitt hus och jag kontakt med Husman Hagberg. Anders Trotzig som mäklare hjälpte mig att sälja ut. Han är mycket erfaren och professionell mäklare. Jag är mycket glad och nöjd Läs mer
  • 2019-11-21

Linus M skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en etta på 30 kvadratmeter.

Jag tog kontakt med henne under pågående försäljning av bostaden. Hon var helt fantastisk och lät mig komma på en privat visning tidigt på morgonen. Så jag fick se lägenheten. Uppskattas väldigt mycket att hon tog sin dyrbara tid och gjorde det.
    Hon var väldigt glad och positiv.

Mina förväntningar: En mer stel person som var insatt i jobbet bara.
    Mäklaren: Mjuk och tillmötesgående. Hon gav mycket information som jag som första-lägenhets-köpare tackar ödmjukast för. Alla mina ”dumma” frågor besvarades med ett lugn och med ett intresse för mig som person.
    TLDR: Hon överträffade alla mina förväntningar av en mäklare.

En otroligt bra mäklare som tog sin tid att besvara mina frågor och funderingar. Hon tog sig tid för mig och var pedagogisk i allt. Jag fick ett otroligt fin förtroende för Erika. Jag tipsar gärna alla att ha henne som mäklare. När jag säljer om några år så vet jag vem jag ska anställa i alla fall! Läs mer
    2019-11-21 Erika F svarar Linus M
    Men wow, vad glad jag blir Linus! Stort grattis till din första bostad och det värmer att du känner dig så trygg och väl bemött. Önskar dig en fin helg!
  • 2019-11-20

Jamie A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Professionellt bemötande och väldigt noggrann med sitt arbete, rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-11-20

Piyaporn A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jätte trevlig och kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-11-19

Stefan Erik Åke L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan Barzanji har sålt vårat radhus i viksjö och vi har varit väldigt nöjda med honom. Vi har alltid fått snabba svar från honom och han har hela tiden varit tillgänglig för oss. Vi letade efter en mäklare som vi kände förtroende för och som vi kunde höra av oss till med våra frågor och funderingar. Botan har visat att han är en mäklare som man kan lita på och som gör sitt yttersta för att säljare och köpare ska bli nöjd. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-11-19

Sophie I skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av Per
    En bra stöttning och uppdatering under hela processen

Är riktigt nöjd och glad! Läs mer
    2019-11-19 Per S svarar Sophie I
    Hej Sophie, stort tack för din feedback, viktigt för mig.

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla