Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 198 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• Per B
    Per B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en bostadsrätt i Barkarbystaden med Erika som mäklare. Det gick bra trots en något svajig marknad. Tycker att Erika är är duktig och kan sitt jobb.
    Vid en eventuell ny försäljning kommer vi att med största sannolikhet anlita henne igen. Läs mer
  • Britt Marie P
    Britt Marie P skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mariana utförde sitt arbete till belåtenhet, kämpade på trots trög bostadsmarknad! Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Britt Marie P
    Tack så mycket för din rekommendation Britt! Vi ses snart igen på tillträdesdagen :)
  • Helena M
    Helena M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt. Anders är mycket vänlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett fint bemötande och hon höll oss uppdaterade under hela processen. Kändes tryggt och smidigt med försäljningen. Vi är jättenöjda med HusmanHagberg och rekommenderar Mariana varmt till andra. Läs mer
    2018-09-10 Mariana Y svarar Maria S
    Tack för er rekommendation. Det var ett nöje från min sida att få hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Jag hoppas det går bra på visningarna av ert nya framtida hem :)
  • Magnus Kjell Mikael E
    Magnus Kjell Mikael E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett radhus genom Anders och är mycket nöjda. Han har gett oss många råd om hur vi ska tänka i försäljningsprocessen och lyckades också sälja huset till ett pris som vi är mer än nöjda med. Läs mer
  • Sirwan S
    Sirwan S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Pålitlig mäklare👌 Noggrann med information samt bra service. Läs mer
  • Stefania O
    Stefania O skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    sålt radhus. bra bemötande och huset blev sålt Läs mer
  • Azita G
    Azita G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt ett radhus i Viksjö av Anders.
    Vår känsla och upplevelse av Anders är inget annat än god. Anders har bemött oss väldigt varmt och trevligt. En ödmjuk och duktig mäklare som vet hur han får sina kunder att falla :). Lätt och snabb i sin kontakt eller återkoppling något som undelättar för köpare. Anders har inte påvisat annat än positiv energi och känsla hos oss och det är vi tacksamma över.
    Mvh. Azita och Sirwan Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan hjälpte oss att fixa en tidspressad och komplicerad skrivelse som innehöll andelsöverlåtelse och säkerhetsbyte. Han var under hela processen mycket trevlig, professionell och serviceinriktad (Botan åkte över 20 mil hem till oss på en söndagsmorgon för att samla in underskrifter).

Kan varmt rekommendera Botan för hans enorma personliga engagemang. Läs mer
    2018-09-13 Botan B svarar Alexander W
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig all lycka i din nya bostad Alexander!
  • Clas A
    Clas A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en större lägenhet vid mälaren genom Johan. Den uthållighet och tålamod han besitter är väl lite unik, här fick han kämpa lite mer än vanligt tror jag. Han är lågmäld och inte för "pushig" vilket gör att spekulanter kan känna sig avslappade och inte på vanligt mäklarvis superstressade. Kan varmt rekommenderas!

Clas Läs mer
  • Samar K
    Samar K skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad via erika hon är trevlig , aktiv och bra tjej , bra bemötning . Läs mer
  • Georg G
    Georg G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Visserligen är försäljningen av lägenheten inte helt genomförd, men hitintills är jag mycket nöjd. Anders är trevlig och inger förtroende. Hanteringen har varit proffsig med tydlig information och återkoppling . Mäklaren lever helt upp till förväntningarna. Jag har faktiskt inget alls att klaga på, jättenöjd så här långt. Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus där Per var mäklare och upplevde honom som kunnig och professionell, förklarade saker på ett tydligt och bra sätt.
    Skulle varmt rekommendera honom Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Dejan R
    Stort tack för dina kommentarer. Önskar er fortsatt lycka till med renoveringen av huset.
  • Anette J
    Anette J skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket engagerad och kunnig, drivande och gör sitt yttersta för både säljare och köpare. Jag har både köpt och sålt hus med Per och varit mycket nöjd! Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Anette J
    Tack för konstruktiv återkoppling och ett bra samarbete under hela processen.
  • Lowe W
    Lowe W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket proffessionell, kunnig, lugn och aktiv mäklare.
    Som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett radhus i Viksjö.
    Vår mäklare Johan Aspenberg var proffesionell, lugn och kunnig. Förklarade tydligt och bra samt gav oss en vänligt bemötande.
    Han var aktiv i att hitta köpare, vi kan verkligen rekommendera honom.
    Lena och Lowe Westlund Läs mer
  • Pär Nicklas E
    Pär Nicklas E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per var mycket skicklig när han sålde vår villa. Han var tydlig, informativ och lyhörd. Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Pär Nicklas E
    Hej, tack för ert omdöme och för ert engagemang.
  • Per-Olof A
    Per-Olof A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt Brf-radhus. Professionellt och bra bemötande som inger förtroende. Han har utgjort ett bra stöd, hans förslag på marknadsföringsaktiviteter var väl underbyggda, hans support inför fotografering och visningar var bra. Försäljningen skedde under en period av osäker bostadsmarknad, hans bedömning av marknadsläget var realistisk, jag är nöjd med slutpriset. Sammanfattningsvis har jag känt mig trygg under hela processen. Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag fick förtroende för Johan. Jag är annars väldigt misstänksam och tycker att säljare ljuger och förskönar saker men det upplevde jag inte att Johan gjorde och det är för mig guld värt! Han hade koll på allt och jag kände mig trygg med att lämna över ansvaret till honom Läs mer
  • Viktoria Lashgar A
    Viktoria Lashgar A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Korrekt och vänlig attityd 😊 Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Dålig kommunikation och beslut som Mariana tog var inte alltid förankrade hos mig. Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Christina H
    Vad tråkigt att du kände så för det var inte alls min mening. Jag hoppas ändå att du är nöjd med försäljningen i övrigt! :)
  • Pakhshan H
    Pakhshan H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej, köpte en villa som Anders sålde åt oss. Anders bemötte oss på ett jätte trevligt sätt, han var väldigt hjälpsam och artig och ville alltid våran bästa. Mina förväntningar var ganska höga, ville att han skulle främst vara hjälpsam och vara aktiv med vårt arbete då vi verkligen ville köpa en villa speciellt den han sålde. Trots alla förväntningar levde Anders upp till alla. Som sagt är han en väldigt trevlig man och är tacksam för allt han gjort för både mig och min familj, är oerhört tacksam för vi fick chansen att träffa honom och köpa hus av honom. Läs mer
  • Anna Paulina E
    Anna Paulina E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders har uppträtt mycket proffsigt och sympatiskt under hela vår försäljningsperiod. Även om vi ej lyckades komma upp i utgångspris så har vi ändå fått till en försäljning till ett pris vi kunnat acceptera. Trots avbokade visningar med kort varsel och andra missöden så har han ändå fortsatt att försöka få till en bra försäljning i rådande marknad och tillslut lyckats med detta. Ytterst tacksam för hans tålamod och idogenhet. I helhet är jag mycket nöjd med hans insats och professionalism. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastiskt bra, goda rekommendationer från mig! Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en kompetent, pålitlig och serviceminded mäklare. Hon är engagerad och gör det lilla extra, exempelvis närvarade hon och hade synpunkter vid fotograferingen av lägenheten, och hon peppade oss när bostadsmarknaden var trög. Vi kände oss helt trygga i hennes händer! Läs mer
  • Ann-Marie R
    Ann-Marie R skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte mej igenom köpet på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2018-05-21 Mariana Y svarar Ann-Marie R
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Ann-Marie! Det var kul att få hjälpa dig genom affären. Vi ses igen när det är dags att deklarera! :)
  • Zeljko T
    Zeljko T skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var frid och fröjd, dom sålde jag köpte. Alla nöjda. Läs mer
  • Hurshed A
    Hurshed A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi tvivlar inte på din proffessionalitet, det syns tydligt att du ät duktig i ditt jobb. Du kunde förklara allt som gäller avtalet, ekonomi, juridik! Förutom dess, var du duktig lyssnare, människokännare, var öppen, lyhörd tyckte vi! Det viktigaste tycker jag att man personligt ska lita på sin mäklare oavsett vad det gäller, att känna förtroende till varandra! Tack!!!

Med vänliga hälsningar,
    Hurshed, Nigora Läs mer
    2018-05-14 Mariana Y svarar Hurshed A
    Tack så mycket för era fina ord Hurshed och Nigora! Jag är så glad för er skull för att vi lyckades gå i mål i dagens tröga marknad och att vi samtidigt fick ett väldigt lyckligt avslut med en trevlig köpare. Detta bevisar att inget är omöjligt!
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Helena Z
    Helena Z skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erfaren mäklare som kan hennes jobb.
    Jag rekommenderar Erika varmt till säljare /köpare! Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var ok från början till slut då jag sålde mitt hus!
    Mycket god kontakt! Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Agneta L
    Gulle du, vi har ju haft det så himla trevligt! Vår första kontakt var redan 2015, 3 år senare gick vi i mål med ny bostad till dig och goda förberedelser av huset. Önskar dig all lycka!
  • Marewan S
    Marewan S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en lägenhet 2 rum o kök. Vart väl bemött av Erika en professionell mäklare som såg till att allt gick rätt till och man fick all information man behövde. Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Marewan S
    Tack Marewan, känns viktigt att du kände dig trygg i köpet!
  • Emma Anna Maria E
    Emma Anna Maria E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vårt radhus i Stäket.
    Vi är mycket nöjda med Anders som mäklare. Trevlig, rak & ärlig och kändes genuin. Vi rekommenderade honom till ett annat par som ska sälja deras villa inom kort. Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    radhus i järfälla. Allt var bra. Läs mer
  • Berit N
    Berit N skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en 3a på tegvägen över förväntat pris. Anders är alltid kunnig och bemöter mig på ett trevligt och tålmodigt vis. Han har det där extra som gör honom till en supermäklare. Man känner att han bryr sig. Han är mycket social och mänsklig.man kan ringa och fråga om vad som helst ( som rör bstadsafären) utan att han får en att känna sig dum.
    Jag känner att jag kan rekommendera honom till andra spesumtiva kunder. Han får högsta betyg av mig. Läs mer
  • Georgos L
    Georgos L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika var professionell genom hela processen. Hon var väldigt driven och tydlig, vilket hjälpte oss i vår process. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick och kan varmt rekommendera hennes tjänster! Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Georgos L
    Snart dags för er att lämna huset, tillträde till nya har ju redan passerat. Det har varit oerhört kul att samarbeta med er och tusen tack för fina omdömen, stort lycka till i nya bostaden!
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en jätte duktig och professionell mäklare!! Läs mer
    2018-04-30 Erika F svarar Viktor B
    Tack Viktor, det har varit en ära varje gång att få vara behjälplig i dina försäljningar likväl som resten av familjens.
  • Sazan P
    Sazan P skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en fantastiskt glad och bemötande mäklare. Hon är professionell och duktig i sitt arbete har goda kunskaper. Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Sazan P
    Vilken lycka att ni äntligen fick er bostad såld så att ni kunde köpa denna, det var meningen helt enkelt. Tack för fina orden och hälsa hela familjen!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Vänlig, proffessionell, hjälpsam, korrekt, kunnig, snygg klädstil Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Hon är duktig, kunnig, hjälpsam,och trevlig :)
    Maria Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Maria N
    Tack Maria, det var kul att kunna hjälpa till! Väl mött på tillträdet
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Lämnade bra information om försäljningen och var lätt att få kontakt med Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Lennart B
    Tack för ditt fina omdöme Lennart! Vi ses igen vid tillträdet.
    Må så gott!
  • Petra L
    Petra L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag valde Erika då jag har haft henne som mäklare tidigare och var mycket nöjd då. Jag är minst lika nöjd nu. Professionell och varm i sitt bemötande, det är enkelt att ha Erika som mäklare och samtidigt är man mycket trygg med att allt sköts på rätt sätt.

Erika Fernström har mina allra varmaste rekommendationer och för mig skulle det vara självklart att anlita henne igen om behovet av mäklare skulle uppstå! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Petra L
    Nu lämnar du ju tyvärr Sthlm, vilket betyder att det nog dröjer länge tills jag får äran att hjälpa dig igen. Att ha följt din resa i livet har varit med blandade känslor, du har ju hunnit med att sälja två gånger och köpa en gång via mig : ) Jag är så glad att du nu tar steget och rör dig vidare, modigt av dig och ett steg i rätt riktning. Det blir bra för er båda! Tack för värmande ord och väl mött på tillträdet!
  • Max B
    Max B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Blev fint bemöt och väl informerad under hela perioden! Läs mer
    2018-03-21 Per S svarar Max B
    Stort tack Max, mycket värdefullt för mig.
  • Abbas Ali M
    Abbas Ali M skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    mycket trevlig och hjälpsam! Tack! Läs mer
  • Erika A
    Erika A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra kontakt. Ärlig! Snabb i återkoppling. Man kände verkligen engagemanget. Läs mer
    2018-03-21 Per S svarar Erika A
    Hej Erika, tack för att du hade möjlighet att ge ditt omdöme, det är viktigt för mig att få information om hur kunderna upplever mitt sätt att arbete.
  • Per Henrik A
    Per Henrik A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Skicklig och proffsig.
    Han levererade precis det han lovade. Läs mer
    2018-03-21 Per S svarar Per Henrik A
    Hej Henrik, stort tack för din återkoppling. Vi hörs framöver.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick rekommendation av anhörig om Per Stenmark och han levde väl upp till det och var väldigt proffesionell och trevlig mäklare Läs mer
    2018-03-07 Per S svarar Fredrik R
    Hej Fredrik, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det är värdefullt för mig att få återkoppling om hur kunderna upplever mitt arbete. Vi hörs.
  • Dödsboet efter Lars M
    Dödsboet efter Lars M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt har fungerat perfekt ifrån första kontakten, mycket bra bemötande och perfekt service.
    Alla frågor har blivit besvarande snabbt och bra. Läs mer
    2018-03-06 Per S svarar Dödsboet efter Lars M
    Hej, tack för värdefull återkoppling.
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ett professionellt bemötande. Erika är en seriöst mäklare som alltid gör sitt yttersta för sin kund. Hon finns alltid tillgänglig vilket är väldigt tryggt för kund. Hon strävar alltod efter det bästa och ger sig inte. En mäklare med pondus och levererar.
    Det finns inget negativt att säga om Erika. Hon är bäst på det hon gör och jag kommer alltid att använda mig utan Erika! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Madeleine F
    Men TACK! Känns skönt att veta att du har "din mäklare" klar för framtiden. Det är en fröjd att följa din bostadsresa, skall bli spännande att se hur nästa bostad utvecklar sig. Tack återigen för dina fina värmande ord!
  • Forrest H
    Forrest H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi är super nöjda. Erika har haft ett stort engagemang och fokus när det gäller vårt hus. Vi har också fått bra vägledning och nyttiga tips inför försäljningen. En mycket seriös och proffsig mäklare. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Forrest H
    Alltid lika kul att träffa er, glädjespridare! Och kul har vi haft längs vägen. Väl mött på tillträdet!
  • Ali B
    Ali B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket trevlig bra bemötande men utrolig långsam och jätte upptagen sällan hon kan svara på samtal och det tar timmar för att man få en svar (sms)från henne jag vet inte om hon är samma sak med köparen men aldrig mer ska jag kontakta den här firman och rekommendera de till någon annat. Läs mer

Bästa mäklarna i Järfälla:

Sveavägen 52, 11134, Stockholm