Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 381 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• 2019-06-22

Maki W skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag träffade Torbjörn ca 4 år sedan och tyckte att han var trevlig och hjälpsam. Därför jag kände mig tryggt att köpa lägenhet hos Husman Hagberg/honom. Han var duktigt på att förklara, ha en god humor :) Vi är mycket nöjd. Läs mer
    2019-06-25 Torbjörn J svarar Maki W
    Hej Maki!
    Tack för att ni tog er tid att svara och för ditt fina omdöme om mig som mäklare. Det är alltid lika trevlig att höra att mina kunder är mycket nöjda. Ha det gott - vi hörs igen.
    Torbjörn J gillar detta
  • 2019-06-22

Ulf Q skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra mäklare , erfaren och pålitlig.
    Bara positivt.
    Mvh Uffe Qvarfordt 0 Läs mer
    2019-06-25 Torbjörn J svarar Ulf Q
    Hej Ulf!
    Tack för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet om mig som mäklare. Jag vill också rikta ett stort tack för förtroendet att återigen få hjälpa er med er försäljning.
    På återhörande och med en önskan om en fortsatt fin sommar.
    Ha det gott!
  • 2019-06-16

Sofia A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Engagerad, rak, tålmodig. Mäklare i världsklass! Läs mer
    2019-06-18 Erika F svarar Sofia A
    Tack för fina ord och förtroendet som löpt under lång tid samt den trevliga dialog vi haft. Mycket uppskattad kontakt och stort grattis till försäljningen! Du gjorde det så bra!
  • 2019-06-12

Kent P skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och engagerad Dock är inte köpet genomfört ännu Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Kent P
    Hej Kent! Det stämmer att tillträdet ännu inte är genomfört men du har skrivit avtal och därmed köpt bostaden : ) Oerhört glad för din skull att du fick den fina bostaden som du tyckte kändes så rätt, det gläder både mig och säljaren att du värderade den så fint med alla sinnen. Väl mött framöver : )
  • 2019-06-12

Akram G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde vår bostadsrätt via Erika. Hon har ett fantastiskt fint bemötande. Erika är lyhörd och engagerad. Vi hade inte stora förväntningar på att sälja så snabbt, då marknaden inte såg ljust ut för försäljning. Däremot gick det förvånansvärt snabbt och smidigt, tack vare det stora engagemanget Erika har. Via vår mäklare fick vi otroligt fina foton på vår lägenhet. Bilderna utmärkte sig från alla andra objekt på Hemnet. Vi är så tacksamma att vi valde Erika. Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Akram G
    Kära du och ni, stort tack för fin feedback! Det värmer oerhört. Ni har varit fantastiska att samarbeta med och jag har uppskattat våra dialoger, era tankar och funderingar och er målmedvetenhet om att vilja göra både rätt och det lilla extra varje gång. Tillsammans skapade vi ett wow resultat och jag är så glad att vi förberedde allt i god tid med bilder etc. De blev verkligen magiska! Fler kunder borde lära sig av er med att förbereda i god tid fastän försäljningen inte ligger runt knuten. Återigen, stor eloge till er fina insats och goda lyhördhet och dialog med mig : ) Jag har verkligen uppskattat det förtroende ni gett mig under försäljningsprocessens gång och att ni förlitat er på min kompetens som mäklare. TACK!

Hanna F skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt Drakengatan 3. Vi har haft bra kontakt & fått all information vi har behövt. Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Hanna F
    Ja, äntligen när er bostad var såld kunde ni köpa denna pärla. En fantastisk lägenhet med wow känsla direkt innanför dörren. Många vänner som kommer vilja spendera soliga dagar på er terrass : ) Stort grattis och tack för tålamodet i budgivningsprocessen. Väl mött på tillträdet!
  • 2019-06-10

Simona A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min bostadsrätt och blev vänligt och proffsigt bemött i alla led. Är oerhört nöjd. Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Simona A
    Å så möttes vi igen... så fantastiskt härligt att få hjälpa dig igen! Du sprider så mycket glädje och energi, och jag värdesätter verkligen den fina, raka och ärliga dialog vi haft och fortsatt kommer ha i samband med ditt sökande av ny bostad. Stort tack för denna gång och väl mött på tillträdesdagen. Lycka till med deadlines och allt dessförinnan : )

Karin P skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Radhusköpet verkar gå bra, vi är inte helt klara än men hittills har vår upplevelse av processen varit positiv. Läs mer
  • 2019-06-06

Normatova Shahlo A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt ett lägenhet som ligger i nära Jakobsberg vård centralen . Jag vill säga med ett ord att Per Stenmark är jättehjälpsam och han förklarat allt som jag behövde . Läs mer
  • 2019-06-04

Stina H skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    En enkel och smidig affär som ledde till att vi fick köpa vårt drömhem! Läs mer
    2019-06-10 Mariana H svarar Stina H
    Tack för din rekommendation Stina! Önskar er en trevlig sommar så ses vi igen i augusti :)
  • 2019-06-04

Tobias William W skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Super trevlig och duktig , sålt Linsvägen 11 i viksjö Läs mer
    2019-06-10 Mariana H svarar Tobias William W
    Tack för rekommendationen Tobias! :)
  • Björn N

2019-06-03

Björn N skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en Bostadsrätt. Mariana har ett proffsigt bemötande och hon är ständigt till lags. Jag hoppades få en lugn harmonisk mäklare som jag hade möjlighet att bolla frågor med på en naturligt sätt - Mariana levererade detta! Överlag skulle jag vilja säga att Mariana är en skicklig Mäklare som har ett stort fokus på service - rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-10 Mariana H svarar Björn N
    Tack Björn för din fina rekommendation! Det har varit jättetrevligt att även få hjälpa dig med din försäljning efter att i fjol ha förmedlat din brors bostad. Jag ser fram emot och hoppas jag får förmånen att även bli resterande familjs fastighetsmäklare! :)

Cecilia D skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt hus, mycket proffsigt och kompetent bemötande. Kan varmt rekommendera Per Stenmark. Läs mer
    Per S gillar detta

Ahnete N skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lägenhet.
    Johan gav alltid ett vänligt, lugnt och professionellt bemötande. Enkel att kommunicera med och lyhörd.
    Hela processen har gått väldigt bra och smidigt.
    Rekommenderar Johan varmt! Läs mer

Fahimeh H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    mycket professionell och hjälpsam Läs mer
  • 2019-05-30

Jessica H skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostadsrätt av Johan, bra bemötande, närvaro och serviceminded.

Vid kontrakt skrivning lika trevlig och bra bemötande. Läs mer
  • Daniel A

2019-05-27

Daniel A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde min lägenhet i viksjö. Johan levde upp till våra krav mycket bra och var lugn och sansad, trevlig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-24

Börje B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köp av bostadsrättslägenhet.
    Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt. han levde upp till våra förväntningar med råge.
    Hela proceduren har fungerat på ett mycket tillfredsställande sätt. Läs mer
  • 2019-05-20

Andreas L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte min första lägenhet med Per som mäklare.
    Per gav ett väldigt seriöst och vänligt bemötande. Det gick alltid att få tag på Per och jag fick snabbt svar på mina frågor.
    Jag är mycket nöjd över att ha Per som mäklare! Läs mer
    2019-05-20 Per S svarar Andreas L
    Hej Andreas, stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det är som alltid viktigt att få återkoppling från sina kunder.
  • Sigurd W

2019-05-19

Sigurd W skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en äldre, liten fyrarumslägenhet i Järfälla. Mäklaren var själv väldigt förtjust i denna gamla lägenhet och var mycket positiv och entusiastisk att få ta hand om försäljningen. Allt flöt på bra med fotografering och med annons- och broschyrtexter. Mycket gott samarbete mellan oss. Många spekulanter på visningen, men tyvärr sedan utan intresse eller tillräckligt med pengar för att buda. Mäklaren fick ha tre visningar plus en privat visning och arbeta mycket med att följa upp kunderna, vilket gjordes med stor noggrannhet och fortsatt positivism. Mäklaren var aldrig orolig, beroende på att det tar längre tid idag att sälja. Vi fick en köpare som betalade vårt utgångspris. Vi hade väl dock båda önskat att priset skulle bli lite högre i slutändan. Men vi är nu supernöjda med både mäklare och de köpare som fick lägenheten. En positiv, skicklig mäklare som hela tiden återkopplar till både säljare och kund. Även på obekväma arbetstider. Stort plus!!!! Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Sigurd W
    Tack rara du! Oj vad trevligt vi haft det. Fina samtal och funderingar om livet, stort som smått. Det gläder mig verkligen att jag gjort er nöjda och att du och ni uppskattat mitt arbete. För mig är det så viktigt att ni som säljare känner det förtroendet och en tillit till mig i den mer trögrörliga marknad som råder. Jag tycker verkligen att samarbetet löpt på väl och jag har värdesatt den relation som utvecklats, för visst blir det ju så... att jobba så intensivt under en kortare period och tala med varandra mer eller mindre varje dag, ibland flera gånger om dagen... ja, det skapar fina minnen och förgyller min vardag som mäklare. Tack för blomma och kort och lycka till med packning och rensning, något jag vet både glädjer och smärtar. Styrkekram till er!
  • 2019-05-18

Hans A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Seriös, ordentlig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    2019-05-21 Torbjörn J svarar Hans A
    Hej Hans!
    Hoppas att allt känns bra efter husköpet. Tack för att ni tog er tid att svara och att ni har upplevt att det har känts bra vid köpet.
    Lycka till med den egna försäljningen så hörs vi inför tillträdesdagen.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn på HusmanHagberg i Järfälla
  • 2019-05-18

Ilone E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vänligt bemötande proffsig ödmjuk Läs mer
  • 2019-05-17

Frida G skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hjälpt mig och fått mig att känna mig trygg i mitt första köp Läs mer
  • 2019-05-16

Mikael L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan sålde min 3a en mycket duktig på det han gör! Mycket bra bemötande! Proffsig mäklare Läs mer
  • 2019-05-16

Hanna Ö skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte hus av Erika för 4 år sedan och har nu sålt samma hus med henne som mäklare.

Personlig och väldigt kunnig mäklare, hon känns proffsig! Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2019-06-10 Erika F svarar Hanna Ö
    Tack, ni ligger mig ju extra varmt om hjärtat och det har verkligen varit en ära att få hjälpa er. Fantastiskt kul att följa hur er familj växt och visst blir inte alltid livet som planerat och er tredje guldklimp valde att göra entré en vecka innan visningen. Men oj så bra ni löste det, stor eloge till er! Önskar ert stort lycka till nu i Västerås!
  • 2019-05-14

Monica Charron C skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har på ett professionelt sätt tagit emot oss och visa 2st objekt, objektivt vägt fördelar och nackdelar. Hon har åtekommit med besked direkt och kontakten varit bra. Läs mer
    2019-05-16 Erika F svarar Monica Charron C
    Det gläder mig att ni är nöjda. Jag har uppskattat vår kontakt och gläds åt er dotters nya bostad. Väl mött vid tillträdet!
  • 2019-05-13

Varna Vang S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är duktig på sitt jobb och en snäll man! Läs mer
    2019-05-16 Torbjörn J svarar Varna Vang S
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att svara. Roligt att höra att du är nöjd med ditt köp.
    Vi hörs igen inför din inflyttning.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn på HusmanHagberg
  • Inga-britt O

2019-05-08

Inga-britt O skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana har hjälpt mig att sälja en lägenhet i Jakobsberg. Hon har varit mycket professionell i allt. Hon lyssnar, ger råd, utför allt på det sätt som jag hade hoppats på. Britt Olsson Läs mer
    2019-05-08 Mariana H svarar Inga-britt O
    Tack Britt för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med förmedlingen av denna bostad! Må så gott och på återseende :)
  • 2019-05-03

Johanna R skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min lägenhet i Jakobsberg via Husman Hagberg och med Erika som mäklare. Jag var mycket nöjd med hennes bemötande och hela processen från start till mål. Erika ingav såväl förtroende som positiv energi. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare! /Johanna Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Johanna R
    Åh Tack Johanna för dina fina ord! Jag har uppskattat vårt samarbete och din insiktsfullhet i hur marknaden ser ut och värdering av att faktiskt komma vidare i livet. Det gjorde att vi kom i mål på din önskade nivå och att du numera kan njuta av sambolivet i stan. Stort grattis till det och väl mött på tillträdet!
  • 2019-05-02

Naci B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn var väldigt professionell på alla möjliga sätt.
    Hanterade affären just precis som vi ville på ett effektivt sätt.

Rekommenderar Torbjörn till alla som vill sälja sin fastighet! Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn J svarar Naci B
    Hej!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen och att ni uppskattade mitt arbete.
    Ha det gott så hörs vi inför tillträdet i sommar.
  • 2019-05-01

Anna F skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt våran första lägenhet via Torbjörn.
    Mycket gott bemötande och snabba svar om man frågade något.
    Hjälp att förstå saker eftersom vi inte har någon erfarenhet alls eftersom detta var vårat första köp. Mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn J svarar Anna F
    Hej Anna!
    Stort tack för att ni svarade och det fina omdömet om min tjänst.
    Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder är nöjda och att de känner att det har gått bra.
    Må så gott så hörs och ses vi igen.
  • 2019-05-01

Johan N skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad. Trevlig, sympatisk och återkom snabbt vid kontakt. Väl rekommenderad! Läs mer
    2019-05-03 Mariana H svarar Johan N
    Tack så mycket Johan för din rekommendation!
  • Emma A

2019-04-30

Emma A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan hjälpte mig att sälja min 2a i Jakobsberg. Han var genomgående varm, öppen och genuin, och jag kunde som säljare känna att han alltid gjorde sitt bästa för att jag skulle känna mig nöjd och säker.
    Botan kontaktade mig alltid med uppdateringar när det hänt något nytt, eller när vi skulle gå vidare i processen vilket gjorde att jag kände mig väldigt involverad. Vidare mötte han mig på min nivå, förklarade vad alla steg innebar och varför de skulle tas.
    Jag vill å det varmaste rekommendera Botan, han är både professionell och en härlig människa att ha kontakt med.
    //Emma Läs mer
  • 2019-04-28

Martina C skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket positivt och proffsigt bemötsnde. Sålt villa. Förväntningar uppfyllda. Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn J svarar Martina C
    Hej Martina!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fastighet och ert fina omdöme om min tjänst.
    Vi hörs igen inför överlämnandet av huset.
  • 2019-04-26

Jeanette S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    En bra och proffsigt bemötande och hjälp med frågor och funderingar runt köp Läs mer
  • 2019-04-25

Sara J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt engagerad och trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med och lyssnar på ens önskemål. Läs mer
  • 2019-04-25

Maria R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra.
    Proffsig och erfaren.
    Bra bemötande.
    Rekommenderar Läs mer
    2019-04-25 Per S svarar Maria R
    Hej, stort tack för din återkoppling.
  • 2019-04-19

Gabriela Carina O skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought an apartment in Jacosbery.
    Mäklaren was really nice, she was explained everything to us and gave us all information that we need. Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Gabriela Carina O
    Thanks Gabriela! I am so glad that I make you feel safe about the process. I am looking forward to meet you on the moving day!
  • 2019-04-18

Imran M skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    She is professional, positive, helpful & quickest in her work I have ever met in Järfälla.

Cheers to Erika :) Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Imran M
    Thanks Imran, I wish you all the best and good luck with the apartment!
  • 2019-04-17

Damián Efraín G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en lägenhet i Jakobsberg. Det var lättare än som vi trodde att fixa "papper". Erika var så snäll mot oss varje gång som vi behövde hjälp med tekniska grejer vi visste så mycket om.
    Och sen, vi känner sig trygga hela tiden. Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Damián Efraín G
    Tack, så kul att just ni köpte bostaden och säljaren pratar så gott om er. Hörde att ni skulle ses på en fika i lägenheten innan de tömmer den. Jag förstår att det inte är lätt att köpa bostad för första gången i Sverige så jag är glad att ni känt er trygga hela vägen och att jag lyckats väglett er rätt, ser fram emot att träffa er på tillträdesdagen då ni får era nycklar. Må så gott sålänge!
  • 2019-04-17

Viktor L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick väldigt bra hjälp av mariana att sälja och köpa lägenhet. Proffsigt bemött. Läs mer
    2019-04-29 Mariana H svarar Viktor L
    Tack för din rekommendation Viktor, det var kul att jag fick hjälpa er med både ert sälj och köp!
  • 2019-04-16

Mikael J skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en liten 2a.
    Fick fantastiskt bra hjälp med mina ganska speciella frågor om anpassningar för rullstol etc. Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Mikael J
    Så glad att det löste sig för dig Mikael, att du hittade en bostad som passade dina behov! Kul att jag kunde få hjälpa till, väl mött vid tillträdet.

Baumann M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en nyproduktion. Mäklaren var snabb med respons och gav hjälp under hela processen. Han såg till att förklara allt som var relevant för mig som köpare att veta.
    Jag blev väl bemött och kan rekommendera Per Stenmark för andra som är intresserade av hans och Husman Hagbergs tjänster. Läs mer
    Per S gillar detta

Susanne K skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Anders är bästa tänkbara mäklare. Tillmötesgående och realistisk i prissättningen. Kan inte tänka mig en bättre mäklare!!! Läs mer

Niclas B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt av Anders. Mycket trevligt bemötande och han besvarade de frågarna jag hade. Läs mer
  • 2019-04-10

Johan Mikael S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra tydlig och levererar alltid Läs mer
  • 2019-04-07

Tobias F skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus där Johan var ansvarig mäklare. Vi hade frågat om förhandsvisning då vi inte kunde aktuella visningsdagar och Johan var angelägen om att hjälpa oss hitta en lösning att gåse huset. Johan har varit lätt att få (och ha) kontakt med angående frågor etc.

Mina förväntningar motsvarades helt.

En bra mäklarupplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-04-07

Angela M skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn hjälpte oss sälja vår villa i Järfälla. Han var kunnig och lyhörd för våra önskemål genom hela processen och jag mycket nöjd med vårt samarbete . Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Angela M
    Hej Angela!
    Tack så mycket för att du tog dig tid att svara. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med samarbetet och att ni känner att ni är nöjda med mitt arbete vid försäljningen.
    Sköt om er och må så gott!
  • 2019-04-05

Erik Stefan M skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en villa. Proffsigt bemötande av Torbjörn som visade sig ha bra erfarenhet och koll på området. Vi fick ut vad Vi räknat med. Trots att det var skakigt så höll Torbjörn huvudet kallt och fick till en bra lösning. Bra input under hela processen. Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Erik Stefan M
    Hej Stefan!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Stefan och skönt att höra att ni är nöjda med mitt arbete vid försäljningen.
    Ha det gott så på återhörande inför tillträdesdagen.
  • 2019-04-05

Erik B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    I vår köpprocess var Torbjörn öppen, återkopplande och mycket trevlig. Vi kände oss trygga genom processen från visning(ar) till avslutad affär med honom.
    Personligen var jag imponerad över att han är den enda mäklare jag mött på som är mån om efterlevnad av GDPR. Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Erik B
    Hej Erik!
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna omdömet. Roligt och mycket uppskattat att höra, att ni upplever att det har gått bra och att ni har känt er trygga i er viktigaste affär. Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset.
    Ha det gott så hörs vi igen inför tillträdesdagen.

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla