Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 231 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• Dan-erik H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har just sålt ett annorlunda (unikt) gammalt funkishus i Järfälla. Mäklaren höll kontakten med oss i mer än två år utan att tappa tålamodet innan vi var mogna att gå till aktiv försäljning.
    Alla detaljer, all samordning av otroligt bra och kompetenta kontakter och till slut prospektet på huset höll absolut toppklass.
    Facit blev 55-60 olika intressenter var fysiskt och tittade på huset, 10 budgivare och avslut inom tre veckor.
    Rekommenderar Erika framför alla andra mäklare jag stött på. Läs mer
  • Nouha A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad. Snabb återkoppling. Hård men rättvis. Mycket duktigt, pålitlig och kompetent ! Kommer definitivt anlita Erika när jag ska sälja! Läs mer
  • Nghia L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är trevlig, tillmötesgående och vet vad hon sysslar med. Har mött många amatörer i branschen och Maria är absolut inte en av dem! Läs mer
  • Kristina M skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria förmedlade vårt kära hus på ett mycket professionellt och vänligt sätt... Vi har sålt ett hus som varit ett kärt boende i många år så mäklarens roll har varit mycket viktig. Med Marias stöd i genomförandet har vi känt oss trygga i samtliga delar av processen! Läs mer
  • Felipe R skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffesionell, tydlig och kunnig. Vi känner oss säkra på att Erika gjorde sitt bästa för att tillgodose våra behov som köpare, samtidigt som hon gjorde sitt yttersta för säljarens räkning. Läs mer
  • Håkan D skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en villa.

Vi valde Anders Trotzig på rekommendation. Det är betydelsefullt för oss att välja erfaren mäklare med hög kompetens. Vi har höga krav.

Vi är mycket nöjda med att vi valde Anders Trotzig, från första mötet och sedan hela processen.

Anders Trotzig är professionell, saklig och driven. Har stor erfarenhet som han praktiskt tillämpar. Inger stort förtroende, både hos säljare och köpare genom sin kompetens och sitt trevliga bemötande.

Vi kan kan verkligen rekommendera Anders Trotzig! Läs mer
  • Miguel Coello B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt och såld ett hus. Jag har upplevt ett bra bemötande. Anders har bra koll på arbetsmarknaden i Viksjö och har bra råd och tips. Som säljare/köpare är oftast orolig och lite stressa och jag tycker att det som sker inom företaget borde stanna intern. Det är viktigt att inte inkludera kunder i en intern konflikt mellan mäklare. Men som sagt jag tycker att Anders en säljare med känsla och kunskap. Läs mer
  • Eva Ann-Charlott D skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en villa.

Vi kan kan verkligen rekommendera Anders Trotzig! Läs mer
  • Karin C skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Från det att vi köpte ett hus tills Anders sålt vårt nuvarande, tog det på pricken 3 veckor. På denna marknad är det nästan overkligt bra. Läs mer
  • Magnus B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har köpt ett hus via Erika. Gav ett mycket proffisionellt intryck i kombination med ett trevligt bemötande.
    Kan tänka mig att rekommendera henne till vänner om dom behöver en mäklare i Jakobsberg. Läs mer
  • Rut Ingeborg S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt har fungerat bra. Vi är nöjda. Läs mer
  • Gunborg N skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 rum och kök i centrala Jakobsberg åt min gamla mamma. Jag hade inga större förväntningar på mäklaren men hade fått ett tips om Anders Trotzig av min dotter. Jag är helnöjd med den kontakten! Snabbt, proffsigt och tryggt.

Jag tror inte det hade kunnat bli bättre! Läs mer
  • Margareta Ida M
    Margareta Ida M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har under hela processen fått ett mycket fint bemötande då vi sålt vår villa med hjälp av Anders. Vi hoppades på tips och råd om marknaden, tips och råd inför fotografering och visning, efter visningen och vid budgivning, en smidig, snabb försäljning samt ett bra försäljningspris och trots det inte så gynnsamma läget på bostadsmarknaden fick vi allt detta. Anders är inkännande, mjuk och ärlig, och har precis de kvaliteter vi sökte i en mäklare - någon man kan lita på, som är lätt att ha att göra med, opretentiös, saklig och mycket kunnig inom samtliga delar av sitt område. Sammantaget en riktigt fin erfarenhet och en mäklare vi varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Rami Pekka R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Villa
    Anders har fixat detta utmärkt bra
    Fantastisk bra bobbat
    Tack Läs mer
  • Kristin C skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte hus och ERika skötte alla detaljer och kontraktsskrivning, utmärkt. Snabbt på att svara på e-mail när man har frågor. Uppskattar det, Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Kristin C
    Tack! Jag försöker alltid att agera så snabbt som möjligt, kul att du uppskattar det! Det är en fröjd att just ni köpte och säljaren är så nöjd över det. Väl mött på tillträdet!
  • Jörgen L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en toppen trevlig mäklare som jag/vi använt tidigare både vid köp och sälj.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Jörgen L
    Tack Jörgen! Väldigt trevligt att få vara familjens mäklare : ) Det betyder mycket för mig att ni och du känt er nöjda genom både köp och försäljning. Ett kul och givande samarbete för min del, tack!
  • Timothy C skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt hus, fantastisk och snabb vändning Läs mer
    Erika F gillar detta
  • Gabriella Edwardsdotter H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trots problem med att första köparen hoppade av, sköte Erika det hela utmärkt och vi fick ett snabbt avslut. Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Gabriella Edwardsdotter H
    Ja, det blev en spännande resa för er och jag är så glad att vi ändå kom i mål på bästa möjliga sätt. Vi har ju samarbetat i över 2 år nu och det är med tårar i ögonen som jag kommer krama er hejdå på tillträdet. Det är en speciell relation vi skapat. Tack för det!
  • Mirjana R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Sålt bostad och Botan hjälpte hos hela vägen med försäljning vi va nöjda med försäljning och Botan va väldigt professionell. Läs mer
  • Svante S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa i Jakobsberg. Johan är trevlig, lugn, kunnig och tålmodig. Det blev en ok affär till sist i en avvaktande marknad, men jag hade kanske sett att Johan var lite mer aktiv med att söka spekulanter och vid uppföljningen från visningar. Vi valde en mäklare vi själva tror vi hade velat köpa av, men kanske med facit hand skulle vi i den dåvarande marknaden valt någon som "säljer" lite mer. Samtidigt finns inget absolut facit och slumpen spelar förstås in kring matchning av objekt, spekulant och mäklare. Rekommenderar gärna Johan. Läs mer
  • Elias A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana levde upp till alla våra förväntningar då vi sålde vår lägenhet och löste uppgiften på ett smidigt och professionellt sätt. Med 100% tillgänglighet får hon definitivt 5/5. Läs mer
    2018-10-15 Mariana Y svarar Elias A
    Tack Elias för rekommendationen och för att jag fick förmånen att hjälpa er komma i mål med förmedlingen av er bostad. Nu kan vi fokusera på ert nya boende!
  • Elias A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostad i engelbrektesv 37 järfälla.
    jag blev bra bemött av henne.
    Hon har gjort allt som behövs. Läs mer
    2018-10-09 Mariana Y svarar Elias A
    Tack för din rekommendation Elias!
  • Johan Magnus E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lgh och hus.
    Väldigt proffesionellt genom hela affären. Bra och tydligt bemötande, med en realistisk syn på försäljningspriserna.
    Fick ett väldigt stort förtroende för Per. Läs mer
    2018-10-03 Per S svarar Johan Magnus E
    Hej Magnus, stort tack för din feedback. Den är viktig för mig i min fortsatta utveckling.
  • Ann-Charlotte S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt bostad, mycket professionellt bemötande, kunnig mäklare som inger trygghet. Bra försäljningspris.
    Kan rekommenderas! Läs mer
    2018-10-02 Per S svarar Ann-Charlotte S
    Hej Lotta, tack för ditt omdöme och för förtroendet.
  • Maria S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per hjälpte oss med köp av vårt hus. Varit tillgänglig och kunnig om huset och juridiska frågor. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Iris L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt bostadsrättradhus. Per uppträder mycket ödmjukt och är en erfaren och uppskattad mäklare/person.
    Lätt att prata med och håller det han lovar. Håller god service.
    Överträffade förväntningarna gällande priset

Jag rekommenderar Per med bästa rekommendationer Läs mer
    2018-09-26 Per S svarar Iris L
    Hej, stort tack för er återkoppling, som är viktig för mig.
  • Leif S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Rutinerat och professionellt bemötande mot mig som säljare. God kunskap om området. Läs mer
    2018-09-26 Per S svarar Leif S
    Hej Leif, stort tack för att du tog dig tid att ge mig konstruktiv återkoppling.
  • Eva H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vårt hus via Erika Fernström på HusmanHagberg i Jakobsberg. Spekulanterna var många och försäljningen genomfördes mycket professionellt. Vi blev väl bemött av Erika på ett trevligt och rättframt sätt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Eva H
    Tack Eva för att du rekommenderar mig vidare, jag värdesätter det högt! Försäljningen och vårt samarbete löpte på mycket väl och jag hade väldigt roligt med er under tiden. Väl mött på tillträdet!
  • Nyamtseren B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en bostad det var gick jätte bra med mäklaring också. Läs mer
  • Bushra M skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Jag har köpt ett hus i fint området däremot har jag fått hjälp av mäklaren som gav mig bra tips o tydliga svar på mina frågor
    Jag blivit bra bemötas av min mäklare som var trevlig o kunnig tycker jag
    Jag är nöjd faktiskt . Läs mer
  • Inas O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    *Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet.
    *Ett profotionelt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Christer A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Försäljningen av villan gick över förväntan smidigt, snabbt och med ett slutresultat som översteg vår förhoppning med råge. Erika gav oss alltid ett glatt och trevligt bemötande, samtidigt som hon genomförde försäljningen på ett effektivt sätt. Vi rekommenderar gärna Erika och HusmanHagberg. Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Christer A
    Ja, det gick över förväntan och jag tycker vi hade ett mycket givande och trevligt samarbete med mycket skratt. Tack för era goda äpplen och plommon! Stort tack även för förtroendet, det har varit oerhört kul att jobba tillsammans med er.
  • Anna R skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria var väldigt trevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en 1:a som som är rymlig och passar perfekt i min smak.

Jag blev bemöt professionellt och med ett varmt välkommande redan från första dagen.

Det kändes bra Läs mer
  • Per B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en bostadsrätt i Barkarbystaden med Erika som mäklare. Det gick bra trots en något svajig marknad. Tycker att Erika är är duktig och kan sitt jobb.
    Vid en eventuell ny försäljning kommer vi att med största sannolikhet anlita henne igen. Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Per B
    Det gläder mig att höra men jag hoppas såklart att det nya huset kommer passa er så pass bra att det tar många år innan jag hör från er igen, men man vet aldrig, jag hjälper er såklart alltid! Tack för fint samarbete igen.
  • Britt Marie P
    Britt Marie P skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mariana utförde sitt arbete till belåtenhet, kämpade på trots trög bostadsmarknad! Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Britt Marie P
    Tack så mycket för din rekommendation Britt! Vi ses snart igen på tillträdesdagen :)
  • Helena M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt. Anders är mycket vänlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Maria S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett fint bemötande och hon höll oss uppdaterade under hela processen. Kändes tryggt och smidigt med försäljningen. Vi är jättenöjda med HusmanHagberg och rekommenderar Mariana varmt till andra. Läs mer
    2018-09-10 Mariana Y svarar Maria S
    Tack för er rekommendation. Det var ett nöje från min sida att få hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Jag hoppas det går bra på visningarna av ert nya framtida hem :)
    Mariana Y gillar detta
  • Magnus Kjell Mikael E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett radhus genom Anders och är mycket nöjda. Han har gett oss många råd om hur vi ska tänka i försäljningsprocessen och lyckades också sälja huset till ett pris som vi är mer än nöjda med. Läs mer
  • Sirwan S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Pålitlig mäklare👌 Noggrann med information samt bra service. Läs mer
  • Stefania O skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    sålt radhus. bra bemötande och huset blev sålt Läs mer
  • Azita G
    Azita G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt ett radhus i Viksjö av Anders.
    Vår känsla och upplevelse av Anders är inget annat än god. Anders har bemött oss väldigt varmt och trevligt. En ödmjuk och duktig mäklare som vet hur han får sina kunder att falla :). Lätt och snabb i sin kontakt eller återkoppling något som undelättar för köpare. Anders har inte påvisat annat än positiv energi och känsla hos oss och det är vi tacksamma över.
    Mvh. Azita och Sirwan Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    Botan hjälpte oss att fixa en tidspressad och komplicerad skrivelse som innehöll andelsöverlåtelse och säkerhetsbyte. Han var under hela processen mycket trevlig, professionell och serviceinriktad (Botan åkte över 20 mil hem till oss på en söndagsmorgon för att samla in underskrifter).

Kan varmt rekommendera Botan för hans enorma personliga engagemang. Läs mer
    2018-09-13 Botan B svarar Alexander W
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig all lycka i din nya bostad Alexander!
  • Clas A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en större lägenhet vid mälaren genom Johan. Den uthållighet och tålamod han besitter är väl lite unik, här fick han kämpa lite mer än vanligt tror jag. Han är lågmäld och inte för "pushig" vilket gör att spekulanter kan känna sig avslappade och inte på vanligt mäklarvis superstressade. Kan varmt rekommenderas!

Clas Läs mer
  • Samar K skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad via erika hon är trevlig , aktiv och bra tjej , bra bemötning . Läs mer
    2018-10-30 Erika F svarar Samar K
    Tack för det Samar! Viktigt att du som köpare känner dig trygg.
  • Georg G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Visserligen är försäljningen av lägenheten inte helt genomförd, men hitintills är jag mycket nöjd. Anders är trevlig och inger förtroende. Hanteringen har varit proffsig med tydlig information och återkoppling . Mäklaren lever helt upp till förväntningarna. Jag har faktiskt inget alls att klaga på, jättenöjd så här långt. Läs mer
  • Dejan R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus där Per var mäklare och upplevde honom som kunnig och professionell, förklarade saker på ett tydligt och bra sätt.
    Skulle varmt rekommendera honom Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Dejan R
    Stort tack för dina kommentarer. Önskar er fortsatt lycka till med renoveringen av huset.
  • Anette J skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket engagerad och kunnig, drivande och gör sitt yttersta för både säljare och köpare. Jag har både köpt och sålt hus med Per och varit mycket nöjd! Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Anette J
    Tack för konstruktiv återkoppling och ett bra samarbete under hela processen.
  • Lowe W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket proffessionell, kunnig, lugn och aktiv mäklare.
    Som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Lena W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett radhus i Viksjö.
    Vår mäklare Johan Aspenberg var proffesionell, lugn och kunnig. Förklarade tydligt och bra samt gav oss en vänligt bemötande.
    Han var aktiv i att hitta köpare, vi kan verkligen rekommendera honom.
    Lena och Lowe Westlund Läs mer

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla