Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 287 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• 2019-01-10

Margareta B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Solna Sundbyberg
    55 kvm Solna
    Snabbare försäljning än väntat och mer betalt!
    Bravo Botan! Läs mer

Christina R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra och trevligt bemötande som motsvarade mina förväntningar. Tydlig information och inget hetsande säljsnack. Är mycket nöjd med hur mitt ärende hanterades när jag köpte bostadsrätten. Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Christina R
    Hej Christina!
    Tack för så fint om mig som mäklare. Jag önskar dig ett stort lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Det är bara att återkomma om du undrar över något.
    Ha det gott!

Hanna Ö skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Hanna Ö
    Hej Hanna!
    Ett stort och varmt tack för ett så fint omdöme om mig som mäklare och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Ha det gott så ses vi snart igen.

Lena H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt nyproduktion och allting gick väldigt smidigt till. Proffesionellt bemötande och Erica var oerhört trevlig. Läs mer
  • 2019-01-02

Kifleyesus D skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bostadsrätt
    Mäklaren bemötte oss på ett bra vis.
    Våra förväntningar av mäklaren Var att få bodstaden såld snabbt och för ett bra pris.
    Vår upplevelse går att summera som mycket nöjda av arbetet från Johan. Läs mer
  • 2019-01-02

Zhigang L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per Stenmark var så aktiv/possitiv hela väg och jag rekommenderar honom starkt när ni ska sälja din bostad! Läs mer
  • Aso N

2018-12-24

Aso N skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Saknade en spegeldörrar, det är en brist, men han talade inte om antingen säljaren köpa ett nytt skjutdörr eller köparen, och gav intet tid att tala om det, och räknade inte att jag ta hand om dödsboet på min eget bekostnad , skulle hade jag fått i form av avdrag eller få hela dödsboet . Men de talade också om halva februari månads hyran som jag vill inte betala förrän mars månad, eftersom jag måste ha tillträde och tid för att laga kakel i badrummet som istället få den lagad jag erbjudit få hela dödsboet, vilket som jag sagt halva dödsboet måste kastas köra till tippen för återvinning, det är mer besvär än att nytta. Men vi får se vad jag kommer och få i ersättning som vi har kommit överens för kakel och spegel skjutdörr. Jag menar det borde han var lite snällare mot mig eftersom jag accepterade utgångspriset, men han printat ut allt utan men medvetenhet och bad mig skriva på mer än 50 signatur jag har gjort.och på första och andra visning var stressigt och avtal skrivning var skrivits utan mig. Men jag hoppas på gott avslutning, vi få se hur det blir? Men han är helt ok.. tack för er alla på Husman Hagberg, god jul och gått nytt år. Läs mer
  • 2018-12-22

Olof Chama L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vid slutet av budgivningen när vi hade åsikter om krav så borde han ha föreslagit lösningar i stället för att antyda att det kan bli krångligt - och därmed försöka att övertyga oss att inte göra det. Läs mer
  • 2018-12-22

Ulrik B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa och har fått ett bra stöd från mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Torbjörn J svarar Ulrik B
    Tack för det Ulrik.
    Ha en fin ledighet så hörs vi igen.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • 2018-12-19

Anna C skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus som han ansvarade för. Professionell och lätt att göra med. Läs mer
  • 2018-12-18

Solveig T skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en lägenhet. Erika har skött försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Alla förväntningar på mäklaren infriades. Rekommenderar henne om ni söket en bra och ärlig mäklare. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Solveig T
    Tack Solveig, fint skrivet av dig och det gläder mig att höra att du upplever det som jag vill eftersträva i tjänsten. Önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år!

Jenny N skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snabb och smidig affär för mig av fastighet på Vältvägen 7 i Viksjö :)
    Känner mig bra bemött av Mariana. Läs mer
    2018-12-17 Mariana H svarar Jenny N
    Tack Jenny för din rekommendation! :)

Majken Ö skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt min lägenhet i Viksjö. Johan har bemött mig proffessionelt och ändå personligt, och därmed hjälpt mig göra en utmärkt affär. Läs mer

Kenneth B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn har hjälp mig med försäljning av ett radhus 2010 och därefter försäljningen av en vill 2018. Därefter hjälpte han mig med köp av en bostadsrätt 2018.

Torbjörn är en saklig och kunnig mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Han har bra koll på marknaden och priser och på så sätt skapar han ett förtroende som är oerhört viktigt för säljare och köpare.

Han är hjälpsam med alla typer av frågor som innefattar allt som en säljare och köpare oftast inte har kunskap om.

Att ha Torbjörn med sig som mäklare har för mig varit ovärderligt. Han är oerhört professionell i sin roll som mäklare. Läs mer
    2018-12-18 Torbjörn J svarar Kenneth B
    Hej Kenneth!
    Ett stort och varmt tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare och för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning än en gång.
    Sköt om dig och må så gott, så hörs vi igen på det nya året.

Ingrid T skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kallhäll, Järfälla. Johan har från första mötet till den senaste kontakten varit otroligt bemötande, hjälpsam, förtroendeingivande, sanningsenlig. Han har kommit med goda råd och styrning men alltid låtit mig ta besluten. Han har återkopplat om allting snabbt och givit känslan av att han har varit engagerad och brytt sig om mig och min affär. Jag kan idag ännu inte fatta att det blev någon affär utifrån det dåliga intresset men det är helt hans förtjänst att det resultat. Jag kan rekommendera honom alla dagar i veckan till vem som helst. Läs mer
  • Mikael E

2018-12-14

Mikael E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per var excellent i alla hänseenden Läs mer
    2018-12-14 Per S svarar Mikael E
    Hej Mikael, stort tack för din feedback och stort lycka till i era respektive lägenheter.
  • 2018-12-09

Sven Börje A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa
    Bra och snabb feedback under processen
    Seriöst bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
    Rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-08

Gunnar H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt, bemött med bra service och respekt .Tydligt och ärlig information .
    Mycket bra samarbete . Läs mer
    2018-12-09 Per S svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tack för att du tog dig tid att redovisa dina intryck. Jag önskar er lycka till med renoveringen av lägenheten och hoppas att ni kommer att trivas i den.
  • 2018-12-08

Helena G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus via husman Hagberg våren 2017. Erikas bemötande var väldigt trevligt och professionellt. Hon återkopplade snabbt till oss om vi hade några frågor. Vi kan rekommendera Erika som mäklare. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Helena G
    Tack, hoppas ni fortfarande trivs bra och inte kommer behöva kontakta mig på länge : ) Mer än vid värdering och så såklart. Hälsa och må så gott allihopa!
  • 2018-12-07

Zdenjka B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en 2a i Barkarbystaden av Erika. Hon är trevligt och professionellt. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Zdenjka B
    Hoppas ni skall trivas väl, tack för att du lämnade en rekommendation! : )
  • 2018-12-07

Tsogbadrakh B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    hej Vi såg en annons på facebook och hittade denna lägenheten och mäklaren var Per Stenmark. Han är jätte trevlig, trovärdig, duktig på sitt jobb. Vi har ingen åning hur funkar med att köpa en bostad. Då hjälpte han mycket med sakerna och forklarade tydligt. Vi är super nöjda att samarbetade med Per Stenmark. Läs mer
  • Grzegorz Maciej S

2018-12-07

Grzegorz Maciej S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Professionell och tillmötesgående, upplevelse när vi sålde lägenhet av Erika. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Grzegorz Maciej S
    Tack, hoppas Spanien och solen tar väl han om er : )
  • Markus T

2018-12-06

Markus T skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per är alltid tillgänglig och har en gedigen kunskap om både objekt och marknaden. Utstrålar trygghet vid möte med kund och är väldigt social Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Markus T
    Hej Markus, stort tack för att jag återigen fick möjligheten och förtroendet att få hjälpa dig med en bostadsaffär. Jag önskar dig stort lycka till i din nya bostad, den här gången utanför Järfälla.

Petra L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon va knappt närvarande vid köpet av vår bostad utan det va en superduktig kille som hette Johan som skötte allt fram till kontraktsskrivning. Hon kändes väldigt stroppig och presentera sig knappt vid kontraktsskrivningen. Ingen vi skulle anlita vid eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Petra L
    Hej Petra! Jag minns väl att vi i ert köp delade upp kunderna emellan oss och att jag inte hade kontakt med just er men däremot hjälpte till vid kontraktsskrivningen. Tanken var såklart att ni skulle få utvärdera Johan, som ni hade kontakt med, och inte mig. Ser till att så sker : ) Tråkigt såklart med er upplevelse av mig även om vi aldrig hade någon riktig kontakt oss emellan, jag ber om ursäkt för felaktigt utskick och tackar för din feedback!
  • Gustav V

2018-12-06

Gustav V skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en 3a i viksjö av erika, hon var super trevlig,professionell och påläst ksn varmt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Gustav V
    Tack Gustav! Det gläder mig att höra. Jag vet, baserat på egen erfarenhet när jag letat bostad, hur viktigt det är att känna tillit till mäklaren och att han/hon är påläst. Hälsa alla där hemma!

Hiwa M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpt en lägenhet på berkabystad, vi tycker att han var jätte bra på att förklara allt ang köpt av lägenheten, så vi önskar Per Stenmark Gud jul och gott nytt år.
    Hiwa mairof Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Hiwa M
    Hej, stort tack för er återkoppling. Det är viktigt för mig att löpande få kunders reaktioner på vad jag gör och hur det uppfattas.

Hamad Amin O skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Enkel att få kontakt med och tydlig genomgång Läs mer
    Per S gillar detta
  • 2018-12-05

Galil A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en villa på västra jakobsberg.
    Mäklaren Erika har varit till stor hjälp att både köpa nu varande bostad och sälja fd.bostaden.
    Jag och min familje stor trivs i vår nyköpt bostad. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Galil A
    Hej Galil! Så himla kul att ni trivs i nya huset, det värmer att höra att ni är nöjda med mig både vid ert köp och vid er egna försäljning. Hoppas nu att det blir många år i huset och att barnen landat väl i nya området. Hälsa familjen!
  • 2018-12-05

Ulla B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde radhus
    Köpte radhus .
    Supergullig !
    Var rädd om Erika 👍😊 Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Ulla B
    Kära Ulla, tack för hälsningen på kontoret tidigare under hösten. Din blomma lever fortfarande och jag tar väl hand om den : ) Tack för fint samarbete och relation under både ditt köp och din försäljning. Sådana som du förgyller min mäklarvardag! TACK
  • 2018-12-04

Sirpa L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej. Jag har sålt en trea i Kallhäll. Anders var lätt att prata med och lätt att få förtroende för. Snabb på återkopling..
    Har ingenting att klaga På! Läs mer

Maria W skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte radhus genom HusmanHagberg och Erika var ansvarig säljande mäklare.
    Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och alltid en glad, trevlig atttityd.
    En bra och trygg affär för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Maria W
    Tack Maria! Gulligt av dig att ge sådan fin och bra feedback.Det gläder mig verkligen att läsa att ni varit nöjda och att det jag önskar skall upplevas faktiskt tas emot precis så som jag tänkt mig. Verkligen kul, fortsatt stort lycka till i huset!

Jack B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lägenhet. Väldigt bra bemött och proffesionell. Väldigt lätt att nå och bra strategier för att sälja lägenhet i en trög marknad. Kommer absolut vända mig till Johan igen vid nästa försäljning. Läs mer

Göran S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en villa. Vi blev bra bemötta. Vi är nöjda med köpet, och all hjälp vi fick av mäklaren. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Göran S
    Så himla kul att ni är nöjda både med mig och med villan. Ni fick ju dessutom utmärkt hjälp av Johan vid er försäljning av lägenheten. Kul att huset passade er så väl och att just ni köpte, njut av livet närmre barn och barnbarn : )
  • 2018-12-03

Johanna N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi upplevde Erika Aspenberg som mycket professionell och kunnig. Vi var i stort behov av ett större och mer praktiskt boende när marknaden kändes som sämst, och hon gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss med det. Letar ni efter en kompetent och driven mäklare som inte kör med billiga säljknep utan är ärlig och trygg, då är Erika rätt person! Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Johanna N
    Men wow, gulliga du! Tack för ärliga ord. Hoppas livet går toppen med tvillingarna och hälsa så gott till hela familjen. Samarbetet har varit en fröjd. Kram till er!

Amir L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt vänliga och professionella vid köp av lägenhet 😊 Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Amir L
    Det gläder mig att höra Amir : ) TACK!

Veronika B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Helt okej men kunde varit mer tillgänglig och lättare att nå i form av snabbare respons per mail och bättre på att svara i telefon även kvällstid. Läs mer

Oifa J skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en 2:a, och Erika var utmärkt som försäljare😊 Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Oifa J
    Tack, kul att du tyckte det var och blev bra!

Lena Å skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har varit en gullig o supertrevlig mäklare,som verkligen engagerar sig i sitt jobb.Bättre mäklare finns inte ,Jag är jättenöjd med henne. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Lena Å
    Tack för julblomman kära du! Och tack för fint samarbete. Vi ses vid deklarationen igen : )
  • Sara H

2018-11-30

Sara H skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en villa Johan sålde. Han var trevlig, tydlig och kunnig. Vi kände oss trygga i köpet. Läs mer
  • 2018-11-30

Per T skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika agerade mycket kompetent, professionellt och inkännande i samband med försäljningen av vår bostad. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Per T
    Det var en fin relation och samarbete rakt igenom som jag värdesatte högt och som förgyllde min mäklarvardag där och då. Tack för all hjälp från dig och det känns så gott att din far landade så väl i nya bostaden. Hälsa honom från mig!
  • 2018-11-30

Maria L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en villa, Johan var flexibel med våra önskemål och tillmötesgående. Också mycket noggrann. Han uppfyllde våra förväntningar väl.Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-11-28

Fredrik A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snabbt och bra handlat av M.Y under hela resan. Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Fredrik A
    Tack Fredrik för din rekommendation!
  • 2018-11-28

Linda T skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Tydlig
    Bra bemötande
    Trevlig
    Tillgänglig
    Köpt bostad Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Linda T
    Tack Linda för din rekommendation samt för en trevlig besiktningsgenomgång i förra veckan!
  • 2018-11-26

Eva-Lotta L skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötande! Snabb återkoppling! Har ett stort förtroende för Mariana😍 Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Eva-Lotta L
    Tack så mycket för dina ord och för att jag fick äran att förmedla din bostad! Det har varit väldigt trevligt och vi ses snart igen :)
  • 2018-11-25

Elisabeth Z skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika var väldigt kunnig och engagerad i försäljningen och hade dessutom ett trevligt sätt. Jag köpte en brf och banken tog tid på sig med lånen och Erika lyckades få banken att snabba på processen. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Elisabeth Z
    Jag gjorde allt som stod min makt just då och är så glad för din skull att det löste sig så bra, hoppas innerligt att du trivs i nya bostaden tillsammans med barnen. Stort tack för fin kontakt och lycka till!
  • 2018-11-23

Hampus E skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erikas professionella bemötande fick mig att känna mig trygg och välinformerad.
    Hon är verkligen en glad och positiv tjej som hjälpte oss på bästa sätt. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Hampus E
    Tack Hampus, och stort grattis till er första lägenhet! Det blev som för mig och min man, att ni köpte det första ni kikade på och det behöver ju inte vara fel, inte sant? : ) Det gläder mig att ni kände er väl bemötta och att ni var i trygga händer, för mig är det viktigt i samband med ert första köp. Hälsa!

Kerem A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kompetent, behaglig process. I överlag nöjd. 5/5 Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Kerem A
    Tack för rekommendationen Kerem!

Anders C skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min sambo fick den hjälp vi ville/behövde ha när vi gjorde våran första bostadsaffär. Vi fick svar på de frågor vi ville ha svar på och blev bemötta väldigt bra av mäklaren. Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Anders C
    Tack så mycket för din rekommendation Anders! Nu ser vi fram emot tillträdet :D
  • 2018-11-22

Niloufar M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är trevlig, hjälpsam och ärlig. Läs mer
  • 2018-11-21

Ingrid A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt hus
    Blev väl bemött av mäklaren
    Jag hade inte riktigt några förväntningar men jag upplevde inte Mariana som säljig och påklistrad utan tycker hon ger en uppriktig, genuin och trevlig energi. Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Ingrid A
    Tack Ingrid för din rekommendation. Jag hoppas att ni mår bra och att ni har trivts väl under er första tid i huset!

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla