HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 599 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• 2020-07-11

Eva F skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en villa i Skälby.
    Anders har skött hela processen på ett utmärkt sätt.Bra bemötande,kompetent och dessutom har han humor. Läs mer
  • 2020-07-06

Saqib R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Smidigt och förtroendeingivande. Mycket bra upplevelse av vårt husköp. Läs mer
  • 2020-06-29

Gabriel C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är väldigt duktig,pålitlig, går väldigt lätt att ta kontakt med honom.
    Jag är 100% nöjd med att ha anlitat honom för försäljning av min bostadsrätt. Rekomenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-06-26

Johan K skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är en mycket professionell fastighetsmäklare. Han svarade på alla våra frågor och lotsade oss genom husförsäljningen på ett tryggt och lugnt sätt. Även om vår försäljning tog lite längre tid än beräknat så kände vi hela tiden att Torbjörn, med sin långa erfarenhet, var rätt mäklare för oss.

Vill du ha en mäklare med mycket erfarenhet, tydlig kommunikation och hög känsla för service ska du välja Torbjörn på HusmanHagberg. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn J svarar Johan K
    Hej Johan och Cecilia!
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning och tack också för ert fina omdöme som ni har lämnat.
    Det har varit trevligt att få hjälpa till i en sån här viktig affär och det är alltid lika uppskattat och roligt när mina kunder är så nöjda.
    Jag önskar er en fortsatt fin sommar så hörs vi igen inför den kommande flytten.
    Ha det så bra hälsar
    Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • 2020-06-24

Carin Per Birgitta L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande
    Tillgänglig, svarar snabbt på frågor.
    Har gått igenom taktik med oss.
    - Fick lite mindre än förväntat för huset, kanske inte Pers fel men om vi hade fått begärt eller högre hade han fått 5+ Läs mer
    2020-06-26 Per S svarar Carin Per Birgitta L
    Hej Carin, tack för feedback. Hälsningar Per
  • 2020-06-22

TOBIAS O skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett kedjehus av Torbjörn i början av juni. Genom hela processen upplevdes vi Torbjörn som väldigt transparent, snabb på att svara på ev. frågor över sms eller mail och mån om att alla parter blir nöjda och är införstådda med köpet vilket verkligen märktes på kontraktskrivningen som var väldigt bra utan att upplevas för långrandig.

Mindre förbättringar vi kan komma på är att budgivningen ibland upplevdes lite långsam samt att vi varit på andra visningar (dock inte särskilt många) där mäklaren i ännu större grad "äger visningen" och ex. håller en presentation i vardagsrummet om huset för alla besökare. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn J svarar TOBIAS O
    Hej Tobias!
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och och att ni är nöjda med ert husköp.
    Intresset vid de båda visningarna, som ägde rum på en söndag och måndag, var väldigt stort och det var många som tittade på huset, varför vi som mäklare vill säkerställa med samtliga intressenter hur deras intresse ser ut. Detta tar alltid lite tid och det är inte alltid enkelt att få tag i alla, varför det kan dra ut någon dag extra. I det här fallet så avslutades budgivningen under torsdagen med kontrakt på fredagen, vilket vi får anse vara normalt. Jag förstår att ni som köpare vill komma i "mål" så snart som möjligt och detta ligger naturligtvis i allas intresse. Jag håller helt med att om det är bra att kunna genomföra en presentation inomhus, men eftersom vi befinner oss i mitt i en pandemi, så vill vi inte samla våra kunder i en grupp med en ökad risk för smittspridning. Vi måste vidta största försiktighet vid våra visningar. Jag önskar er en fortsatt skön sommar så hörs vi igen inför den kommande flytten.

Med vänlig hälsning

• 2020-06-18

Susanne B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan hjälpte mig sälja min lägenhet i Viksjö våren 2020. Tajmingen var inte optimal då vi gick ut med en första visning precis när corona bröt ut i Sverige. Det kom inga spekulanter alls på de första visningarna men Johan var lugn och ingav en känsla av förtroende i en väldigt ovanlig situation. Han är proffsig, realistisk och påläst och man känner sig trygg med de råd han ger. När lägenheten blev såld fungerade processen väldigt smidigt. Jag kan varmt rekommendera Johan om du ska sälja ditt boende! Läs mer
  • 2020-06-18

Magdalena L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett hus som förmedlades av Anders.
    Han har varit snabb på att svara vid frågor och väldigt lätt att ha att göra med samt professionell. En jättebra mäklare där både köpare och säljare nöjda avslutade affären! Läs mer
  • 2020-06-17

Tommy B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en lägenhet i Viksjö.
    Blev mycket väl bemött av honom.
    Har fått ett gott förtroende.
    Kommer att anlita honom mera. (Om drygt ett år) Läs mer
  • 2020-06-15

Jonas B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt hus genom Per och är väldigt nöjda med hela processen. Vi letade i över 1 år och träffade där igenom många olika mäklare som har givit många olika intryck. Husköp är oftast den största affären man gör i livet och det finns mycket att tänka på som vi var oroliga över, det finns ingen tvekan om att Per är den som givit oss störst känsla av trygghet. Han är lugn, korrekt, har stor erfarenhet och är ett bra bollplank. Köper vi ett nytt hus vill vi köpa av Per igen. Läs mer
    2020-06-15 Per S svarar Jonas B
    Hej Jonas, stort tack för din feedback, som är oerhört viktigt för min fortsatta utveckling. Hälsa Rebecca.
  • 2020-06-08

Agneta N skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    vi har köpt lägenhet .Tycker vi har blivit väl bemötta o fått bra förklaringar .Vi hade inga förväntningar vi skulle bara titta o gilla lägenheten . allt går ju väldigt fort när man inte är van .nu är vi nöjda som den blev vår .tycker Torbjörn gjort ett bra jobb o förklarat . Läs mer
    2020-06-24 Torbjörn J svarar Agneta N
    Hej Agneta!
    Tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme och att ni känner er nöjda med mitt arbete. Roligt att det gick snabbt och bra med er husförsäljning i Sollentuna också. Jag önskar er en fortsatt skön och fin sommar så hörs vi igen inför den kommande tillträdesdagen.
    Ha det gott!

Med vänlig hälsning

• 2020-06-07

Matilda B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra kommunikation, trevlig och tillmötesgående.
    Jättenöjd! Läs mer
    2020-06-07 Per S svarar Matilda B
    Hej Matilda, tack för din återkoppling.
  • Sandra V

2020-06-07

Sandra V skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought a house and had very good experience with Torbjörn.
    He was very supportive answering different questions, both related to the house we were buying and potential future improvements, house value increase options, broker tips.
    He gained our trust already during house showing with being descreet and answering wide range of questions.
    During the whole buying process he has been very professional and positive.
    Best recommendations! Läs mer
    2020-06-24 Torbjörn J svarar Sandra V
    Hi!
    Thank you for your great and kind words about my work and I am glad to hear that you are satisfied with the process.
    We will keep in touch before you moving in.
    I wish you a great day and best regards!
  • 2020-06-05

Suhad H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte bostadsrätt.
    Jag träffade Anders på visning .
    Han är väldigt trevlig person . Jag hade träffat många men inte som honom som försöker att hjälpa till och ge råd och tips .
    Han är snyggt och stilig . Läs mer
  • 2020-06-03

Rebecca K skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en bostad och tyckte att jag blev bra bemött.
    Det gick lätt och smidigt. Kändes professionell. Läs mer
  • 2020-06-02

Lotta S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en villa och var mycket nöjda med Johan från början till slut Han bemötte oss hur bra som helst på alla sätt Vi kände oss trygga och ska vi sälja nåt u framtiden så anlitar vi Johan helt klart Och jag rekommenderar honom varmt Läs mer
  • 2020-06-02

Maria Å skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hade Johan som mäklare när jag sålde min lägenhet. Han var mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
  • 2020-06-01

Inez W skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är så himla trevlig och proffsig! Vi är väldigt nöjda att vi fick henne som mäklare :) en riktigt stjärna! Läs mer
  • 2020-05-31

Birgitta L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en bostad och ska sälja en villa genom Johans
    strålande, skickliga och sympatiska bistånd. Seriöst och trevligt!
    Min 'förstagångserfarenhet' av mäklare var givande och gav
    även lugnande svar på 'miljoner' frågor. Som kund kan jag verk-
    ligen rekommendera Johan! Min nya erfarenhet av mäklare var
    100 % fyllda förväntningar. Läs mer
  • 2020-05-30

Raghad A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en villa och sålde lägenheten med hjälp av Johan och fick väldigt bra bemötande. Han är proffsig mäklare, rekommenderar starkt Honom.
    Raghad A. Läs mer
  • 2020-05-25

Magdalena O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en tomt via Johan Aspenberg och blev väldigt positivt bemött av en respektingivande och vänlig mäklare. Han gick noga igenom kontraktet och förklarade innehållet på ett pedagogiskt sätt vilket också gav intryck av att vi fick all tid i världen för att skriva kontrakt. Härmed kändes det som att han prioriterade vår tid på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2020-05-20

Kerstin K skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde en fin 3:a i Söderdalen Jakobsberg.
    Mäklare Maria har med stor kännedom och skicklighet skött försäljningen över förväntan och önskan.
    Hon är en proffesionell, ärlig och engagerad mäklare.
    Jag har känt mig trygg i affären genom henne.
    Rekommenderar Maria det varmaste,
    Kerstin K Läs mer
  • 2020-05-20

Malin T skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en bostadsrätt. Första kontakten var en intresseanmälan om visning varefter han snabbt ringde upp och datum bestämdes. Vi träffades på visningen och jag fick ett positivt intryck. Han var påläst och kunde besvara mina frågor.
    Botan har varit flitig med att informera om alla steg i processen, vilket jag uppskattar som förstagångsköpare.
    Det enda negativa var att det blev ett missförstånd gällande tillträdesdatumet, vilket även delvis ligger på att säljaren inte gett all information om hens situation. Läs mer
  • Jesse W

2020-05-20

Jesse W skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders hjälpte oss att sälja vårat hus i Viksjö, Järfälla.

Huset såldes redan innan visning, vilket i alla fall enligt oss var ett stort plus, då mycket utav förberedelser inför fotografering och visning uteblev.
    En husvisning vid försäljning kan vara av godo såklart, men under rådande omständigheter vid just denna försäljning så uppskattade vi en snabb affär, och vi vill tro att det är just Anders breda erfarenhet och nätverk som låg bakom.

Vi har flera års samarbete med Anders bakom oss, då han även sålde vårat förra boende, ett BRF-radhus i Skälby, samt att vi även köpte vårat nyligen avyttrade boende utav honom.

Hans alltid så positiva och drivna attityd är ett stort plus och man hyser stort förtroende för honom.
    Anders agerar alltid väldigt professionellt och rättvist, och man känner sig trygg med hans arbete för kundens bästa. Läs mer
  • 2020-05-19

Kevin R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt 2 hus av Anders och varit riktigt nöjd båda gångerna! Läs mer
  • 2020-05-18

Kristina F skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostadsrätt i Järfälla. Fick ett bra bemötande och kontakten efter avslutad budgivning fram till kontraktskrivning fungerade väldigt snabbt och smidigt. Ett litet önskemål hade varit att kunna få bättre svar på möjlighet att hyra parkering vid köp av bostad, men det är inte specifikt för denna mäklare utan har upplevt att det generellt har varit svårt att få svar på även när jag har kollat på andra lägenheter. Sammanfattningsvis en väldigt positiv upplevelse så här långt. Läs mer
  • 2020-05-17

Marie V skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Toppklass. Professionell, kunnig, noggrann, korrekt och framförallt mycket trevlig. Läs mer
    Per S gillar detta
  • 2020-05-16

Stig D skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en bostadsrätt.
    Per Stenmark har varit lätt att ha och göra med. Samarbetet har varit jättebra. Alltid fått återkoppling vid kontakterna. Läs mer
    2020-05-17 Per S svarar Stig D
    Hej Maud, stort tack för ditt omdöme. Det är som alltid viktigt för mig att få återkoppling från hur kunderna upplever mitt arbetssätt.
  • 2020-05-15

Anders N skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en lägenhet om 1 1/2 rok i Järfälla. Supernöjd! Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-14

Marianne V skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra, tydlig, höll tidsplanen och sålde objektet på ett snabbt och smidigt sätt.

Rekommenderas💰 Läs mer
  • 2020-05-12

Stefan A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per är extremt erfaren, service minded och dessutom noggrann och väldigt ärlig och trevlig som person. Läs mer
    2020-05-12 Per S svarar Stefan A
    Hej Stefan, stort tack för att du tog dig tid att ge konstruktiv återkoppling, som är oerhört betydelsefullt för mig i min fortsatta utveckling.
  • 2020-05-11

Hanna Karolina F skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kan starkt rekommendera Anders som mäklare för din nästa bostadsförsäljning. Sätter kunden främst och gör ett kanonjobb. Läs mer
  • 2020-05-11

Carlos E skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra professionell mäklare. lätt att ha och göra med!!! Läs mer
    2020-05-11 Torbjörn J svarar Carlos E
    Hej Carlos!
    Grattis till husköpet och stort tack för ditt fina omdöme som du har lämnat här. Roligt att ni känner er nöjda med min tjänst. Vi hörs igen inför det stundande tillträdet i juni.
    Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson
  • 2020-05-08

Johan B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min villa med Johan som mäklare, och kan verkligen rekommendera honom. Han är lugn, påläst, väldigt engagerad och kom med väldigt bra råd och tips. Han var ett stort genom hela processen, från start till mål. Slutresultatet blev väldigt bra där jag fick ut mer för mitt hus än jag räknat med. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Susanne L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostadsrätt.
    Väldigt fin o tilltalande beskrivning.
    Kunnig, proffsig, lugn och skapar trygghet. Kunde alltid hjälpa till, svarade på frågor och informerade. Kände mig alltid vänligt bemött. Läs mer

Anders L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet, bra bemötande och tydlig information och snabb återkoppling. Flexibel och tillmötesgående.
    Skulle definitiv rekommendera henne och gärna använda mig av hennes tjänster igen. Läs mer

Paul El C skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria har på ett fantastiskt bra sätt förmedlat försäljningen och lyckats få min bostad såld som dessutom var uthyrd. Maria upplevs som mångsidig och genomförde försäljningsprocessen i samarbete med hyresgäst, budgivare, köpare och säljare på ett väldigt bra och smidigt sätt. Läs mer
  • 2020-05-01

Joakim P skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett bostadsrättsradhus av Johan och fick från första stund väldigt bra bemötande.

Mycket bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-04-30

ELIN R skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kan inte rekommendera denna mäklare. Vi vann budgivningen på ett hus i Järfälla i april 2020 och hade kontraktskrivning inbokad - när Johan Aspenberg och säljaren plötsligt går bakom vår rygg och skriver kontakt med en som budat lägre än oss, utan att informera oss om att detta är på väg att ske. Vi blir informerade först när kontraktet med den andra budgivaren redan är påskrivet. Detta är givetvis inte god mäklarsed. Vi är mycket besvikna över detta dåliga och oproffsiga beteende. Läs mer
    2020-05-01 Johan A svarar ELIN R
    Hej Elin och tack för din feedback.
    Det hade dock känts bättre om du hade ringt mig då det tycks bygga på missförstånd både gällande den uppkomna situationen och min roll som mäklare. All kontakt i denna försäljning har dessutom skett mellan mig och din sambo, så det är möjligt att du inte fått allting korrekt återgivet.
    Jag har full förståelse för er besvikelse över att ni inte fick köpa fastigheten ifråga, men det är inte jag i egenskap av mäklare som avgör vem köparen blir utan säljaren ensam.
    Det är riktigt att ni hade det högsta budet men det garanterar inte att ni väljs som köpare, vilket alltid är säljarens val.
    Någon kontraktsskrivning var aldrig bokad utan försökte bokas, men villkoren kring köpet var först tvunget att utredas innan köpare kunde utses och därefter kontraktsskrivning bokas, vilket var skälet till att säljaren slutligen valde en annan köpare. Jag var vid flera tillfällen tydlig med din sambo att säljaren stod i valet och kvalet i att välja mellan er och kunden med budet strax under ert och att det därför var viktigt att få ert svar om vilka villkor som var förenade med ert bud. Det svaret fick vi aldrig av er trots upprepade försök, vilket säljaren tolkade som en osäkerhet och därför slutligen valde den andra kunden. Kontrakt bokades då in med väldigt kort varsel och i enlighet med instruktionerna från min uppdragsgivare informerades ni inte om detta fören efter att kontraktet var skrivet. Allt i enlighet med god mäklarsed och min roll som opartisk mellanman, vilket ibland kan vara en otacksam roll där jag som mäklare får möta många olika känslor hos både köpare, säljare och spekulanter.
    Under mina snart 13 år som mäklare gläder det mig ändå att merparten av mina kunder under alla dessa år visat stor kundnöjdhet och ofta återkommer till mig vid nya köp och försäljningar.
    Jag är inte bara mäklare utan också människa och förstår absolut er besvikelse men hoppas att vi ses på andra visningar och jag får möjligheten att hjälpa er i rådgivning i samband med ert kommande husköp.
    Allt gott, mvh Johan
  • 2020-04-26

Anna A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en 4:a i Viksjö. Anders har väldigt väl bemött mina förväntningar. Han är alltid tydlig och ärlig.
    Mina förväntningar var just att få kontinuerlig information om läget oavsett om det är bra eller mindre bra info och det fick jag.
    Anders använder sig bra av HusmanHagbergs kundbas och har mycket bra koll på hela marknaden vilket gör att han inte bara har en visning utan jobbar för att kunder ska komma dit. Läs mer
  • 2020-04-25

Peter Pirelli B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick Pers hjälp att sälja min tomt. Allt gick smidigt och bra. Läs mer
    2020-04-26 Per S svarar Peter Pirelli B
    Hej Peter, tack för förtroendet och för din feedback. Vi håller kontakten.
  • 2020-04-18

Richard W skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde vår lägenhet via Per Stenmark och han var en mycket bra mäklare. Helt outröttlig trots ett svårt läge. Vi hade många visningar och till slut hittade han en lösning. Vi är mycket nöjda. Svarar eller återkommer alltid väldigt fort. Tydlig på att förklara och man fick en känsla att man aldrig lämnades ensam trots som jag skrev en mycket svår situation. Jag skulle varmt rekommendera Per om du vill sälja din bostad. Läs mer
    2020-04-19 Per S svarar Richard W
    Hej Richard, stort tack för din feedback. Även om jag jobbat länge i den här branschen så är det oerhört viktigt att hela tiden få del av kundernas uppfattning. Nu ska vi också bara slutföra försäljningen också.
  • 2020-04-17

Par-Arne V skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan har gett en ärlig framtoning Läs mer
    2020-04-22 Botan B svarar Par-Arne V
    Hej Par-Arne
    Tack för ditt omdöme.
    Väl mött!
  • 2020-04-17

Shahriyar Hossein Z skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan har gjort ett fantastiskt jobb och hans tillvägagångssätt har varit 10/10 när det gäller alla aspekter. Redan från dag ett så märkte man drivet, professionalitet och den erfarenheten han besitter på. Tydlig, duktig och strategisk men även bra på att lyssna och ta ens förväntningar i beaktande.

Botan tog kontakt även efter att min bostad blev såld för en avstämning, var ett bollplank i mitt sökande för min nya bostad, och höll mig uppdaterad hela tiden. Det är bland annat sådana handlingar som utmärker han från resten. Han är steget före hela tiden! Jag rekommenderar Botan Barzanji till alla målgrupper där ute, helt klart top 1. Läs mer
    2020-04-22 Botan B svarar Shahriyar Hossein Z
    Hej Shahriyar
    Stort tack för tydlig och en sådan fin feedback!
    Så härlig att du känner dig så nöjd, det är precis så jag önskar mig att mina säljare ska känna.
    Lycka till med bostadssökande och vi ses på tillträdesdagen!
  • 2020-04-16

Zizi K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket professionell och kunnig Läs mer
    2020-04-17 Per S svarar Zizi K
    Hej Zizi, tack för din feedback. Nu ska vi bara slutföra affären.
  • 2020-03-30

Anders Lennart C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Radhus Viksjö
    Lyssnande, värderande, ingen "säljartyp"
    Saklig, lugn metodisk men ändå väldigt snabb i agerandet!
    Fick förtroende
    Resultatet överträffade vårt mål
    Vi är väldigt nöjda, trodde aldrig processen skulle gå så fort som den gjorde
    All heder åt Botan, ett kanonjobb! Läs mer
  • 2020-03-29

Ellen B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en lägenhet i Kallhäll och är mycket nöjda med den hjälp och det bemötande vi har fått. I en orolig tid på bostadsmarknaden har det känts tryggt att Torbjörn har hållit i vår bostadsförsäljning. Han har varit lösningsorienterad, lugn och flexibel och har tagit hand om både oss och våra köpare på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2020-03-31 Torbjörn J svarar Ellen B
    Hej!
    Tack för ert fina omdöme och förtroendet att få hjälpa till med er försäljning. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder är nöjda med sin försäljning och i synnerhet just nu som omvärlden ser ut. Må så gott så hörs och ses vi igen.
  • 2020-03-26

Rabia Y skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en 4: a i Viksjö som Per har sålt. Per är kompetent, kunnig och flexibel mäklare. Trevlig och god bemötande samt snabb på att svara. Jag är jätte nöjd! Läs mer
    2020-03-26 Per S svarar Rabia Y
    Hej Rabia, stort tack. Vi ses snart.
  • 2020-03-24

Kristian L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en lägenhet i källhäll.
    Blev väldigt bra bemött och Johan var väldigt bra påläst om lägenheten, föreningen och Kallhäll.
    Två tummar upp! Läs mer
  • 2020-03-23

Anette O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lägenhet! Mäklaren har varit professionell och haft tålamod. Läs mer

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla