HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 689 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• 2020-10-28

Jonas M skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt professionell och trygg i sin kommunikation. Exakt vad vi efterfrågar i en mäklarrelation Läs mer
  • 2020-10-28

Mats Arne N skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötande och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-10-27

Soni S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought an apartment in Kvarnvägen, Järfälla in October 2020. Torbjörn was very professional and smoothly co-ordinated the whole process between us and the seller. He always answered our queries as soon as possible. We're very satisfied and would definitely recommend him. Läs mer
  • 2020-10-26

Rohit K skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought an apartment recently. It was a lovely apartment and we instantly liked it. We were first time buyers, so we had lot of questions. He was very helpful and nice. He arranged private visning for us when we wanted to see the house again. He kept us informed about the bidding situation. He answered our questions patiently.
    We were pleasantly happy with the service provided. Läs mer
  • 2020-10-23

Mohammed Diaa N skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jättebra mäklare och visar gärna det bästa för en efter dess behov. Läs mer
  • 2020-10-21

MELIS K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Grym och snabb försäljning! Kan stark rekommendera Botan! ☺️ Läs mer
  • 2020-10-21

Philip K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte våran nuvarande bostad med hjälp av Per och är supernöjda! Vi hade backat från en budgivning för ett liknande objekt och då tog Per kontakt med förra ägaren av vårt nuvarande hus, som var på väg att annonseras. Vi kom överens och gjorde en fantastisk bostadsaffär! Per skötte det hela mycket professionellt, därför hade vi fullt förtroende för honom. Allt gick jätte smidigt och vi kände att vi fick all information vi behövde. Vi rekommenderar Per till alla er som är redo att sälja eller köpa bostad. Ni kan känna er trygga! Läs mer
  • 2020-10-20

Folke B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    han var var jättebra. trevlig, informativ, tydlig,återkopplade bra och lite rolig oxå. Läs mer
  • 2020-10-20

Sofie L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt kunnig mäklare och gav oss som köpare ett lugn inför vårt köp. Läs mer
  • MTO Bilcenter

2020-10-19

MTO Bilcenter skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Pålitlig, duktig och kämpade in till slutet för att vi skulle nå vårt önskade pris på bostaden. Vi kan starkt rekommendera Botan till alla som vill köpa/sälja. Läs mer
  • 2020-10-14

Josip D skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Very professional through whole process.
    Hope we will cooperate In the future again.. Läs mer
  • 2020-10-14

Claudia C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt ett hus från Botan. Han har varit väldigt hjälpsam från början till slut! Rekommenderar honom! Läs mer
  • 2020-10-12

Maria P skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag är väldigt nöjd med honom....han sålde min lägenhet...han förklarade och svarade på mina frågor på det besta sätet... Läs mer
    2020-10-15 Torbjörn J svarar Maria P
    Hej Maria!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av lägenheten och roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete. Roligt att det också har löst sig med det nya boendet, där jag hoppas att ni kommer att trivas. Vi hörs igen inför tillträdesdagen.
    Ha det så bra hälsar
  • 2020-10-11

Linda Viktoria L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    När vi skulle sälja vårt hus så valdes Anders Trotzig att bli vår mäklaren pga att han som lyssnade och gav bra tips. Vi känner att det blev ett bra första möte, han fanns där för oss som kunder vilket var viktigt för oss.

Rekommenderar verkligen Anders från Husman Hagberg, trevligt, säker, lyhörd och genuint duktig på det han gör! Läs mer
  • 2020-10-10

Meenashi Sundaram R skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sold my aprtment.
    Such a pleasent experience.
    Very helpful.
    -Recommended Läs mer
  • 2020-10-09

Megueni M skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Prof kunnig helt enkelt kan sitt jobb hjälpsam Läs mer
    2020-10-15 Torbjörn J svarar Megueni M
    Hej Megueni!
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme om mig som mäklare och att du upplever att det har gått bra. Lycka till med lägenheten. Vi hörs igen om det är något som du undrar över.
    Ha det gott hälsar

Pier B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    En bra mäklare som gör klart affärer kort o gott. Tryggt och göra affär med Botan. Läs mer

Ali A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en bostad via Per.
    Trevlig bemötande.
    Per är duktig och tydlig., mm Läs mer

Claes Mikael L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hur bra som helst. Ett stort engagemang. Läs mer

Bengt Å skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag svarar för min fars räkning vad gäller försäljning av lägenhet i Kallhäll, 3 rok. Vi har anlitat Per som mäklare tidigare och jag har förtroende för honom. Alltid professionellt och trevligt bemötande. Per hittade rätt köpare till lägenheten. Bra! Läs mer
    2020-10-08 Per S svarar Bengt Å
    Hej, stort tack för att du delar med dig av hur du upplevde transaktionen så här långt. Vi hörs framöver.

Malin S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi var kanske inte den smidigaste kunden som köpt ett hus, men Per hanterade det flexibelt och bra. Läs mer

Ankie Ö skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en lgh på Tegvägen i Viksjö, Järfälla. Jag har fått bra tips, information och återkoppling under processens gång. Läs mer
    2020-10-15 Torbjörn J svarar Ankie Ö
    Hej Ankie!
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här. Som vi pratade om så hjälper jag mer än gärna till med deklarationen när det är dags. Lycka till med det nya boendet i din nya stad.
    Må så gott hälsar

Hanna P skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan har hjälpt oss med flera bostadsaffärer och har har alltid varit enkel att ha att göra med. Mycket tillmötesgående och inget krångel. Läs mer

Kabir K skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria was extremely helpful from the start. She explained us the entire process and the translated the contract in English, which was particularly very helpful for us.
    She is a very pleasant and prompt with all her responses.
    Excellent experience interacting with her.

Thank you! Läs mer

Marivan S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en lägenhet i Jakobsberg.
    Trevlig och otrolig driven mäklare som anpassar sig efter ens situation. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-06

Daniel O skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en bostadsrätt och vi har blivit mycket trevligt bemötta och proffsigt hanterade. Maria har varit kunnig i alla frågor vi haft och köpprocessen gick mycket snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-10-05

Carl Sjunne Kenneth N skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är kunnig och har ett väldigt trevligt bemötande. Han kämpar hårt med lägenhetsvisningar och kontakt med spekulanter.
    Jag rekommenderar honom som Mäklare Läs mer
  • 2020-10-05

Johanna L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett hus av Per. Uppfattningen var att han var kunnig inom viss byggteknik och underhåll.
    Han bad aldrig om personnummer eller att få se lånelöftet men känslan var att han ifrågasatte om vi verkligen hade lånelöfte då han frågade ca 5 gånger. Budgivningen blev konstig då vi la ett bud på förmiddagen efter visning men vi fick ingen bekräftelse på att det var mottaget förrän 18:30 på kvällen och då sa han att det fanns tre bud innan oss, som förmodligen var dolda.
    Dagen efter kom budgivningen igång men alla bud registrerades i efterhand och fel tider och det blev förvirrat i vilken ordning dom lades. Efter att jag skrev att jag tyckte det hanterades dålig, det var först då "sms-kedjan" kom igång.
    Jag var besviken på detta då det kändes som att han förhalade budgivningen för att vänta in fler.
    Under kontraktsskrivningen brukar mäklarna berätta de ingående delarna och vad de innebär men Per gick igenom vartenda ord och det tog nästan 3 timmar att skriva kontrakt.
    Jag ringde min egen mäklare några gånger och frågade om det skulle gå till på det här sättet..
    Lite besviken som köpare, men säljarna sa att dom var nöjda med hans arbete. Läs mer
    2020-10-05 Per S svarar Johanna L
    Hej, tack för att du delar med dig av ur du upplevde hanteringen av ärendet och jag tar till mig av dina synpunkter och försöker löpande förbättra hanteringen. Just budgivningsprocessen är inte alltid helt okomplicerad att hantera. Beklagar också om ni upplevde kontraktsskrivningen som utdragen, men för egen del tycker jag att det är oerhört viktigt att alla parter känner sig bekväma innebörden och konsekvenserna av avtalet.
  • 2020-10-04

Nooshin B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en bostad i Järfälla. Vi träffade mäklare under visningen och hon var ärlig och hjälpsam från början. Vi har berättat våran syfte med att köpa bostad. Vi fick hjälp och det kändes att vi är i goda händer och ska inte bli lurade. Läs mer
  • 2020-10-04

Margareta E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Avväntar till uppdraget är slutfört Läs mer
  • 2020-10-03

Evy K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per är professionell och trevlig och gjorde försäljningen av min bostadsrätt enkel. Pers arbetsinsats översteg mina förväntningar, han var mycket engagerad t.ex. utförde flera extra visningar
    Per informerade mycket bra om hur allt skulle gå till och fortskridandet under budgivningen.
    Toppenbra jobbat! Läs mer
    2020-10-05 Per S svarar Evy K
    Hej Evy, tack för din återkoppling och för att du tar dig tid att dela med dig av dina synpunkter och upplevelser.

Gunnel S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en bostadsrätt genom honom. Han var kunnig och hade ett trevligt bemötande sen gav han all information som han delgav mig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag är jättenöjd med mitt köp. Rekommenderar varmt honom som mäklare! Läs mer

Pertti Kalevi L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vid försäljning av bostadsrätt:
    Kunnig, tillgänglig, snabb, effektiv och väldigt trevlig!
    Har stenkoll på marknaden i området och levde absolut upp till förväntningarna. Läs mer

Anette L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde ett radhus och fick mycket bra hjälp och bra råd. Läs mer

Emil J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en lägenhet ute vid Jakobsberg, fick ett otroligt bra bemötande av Torbjörn! Som första intryck var han väldigt genuin, saklig & löste helt enkelt sin uppgift på ett proffesionellt sätt. Väldigt hjälpsam & förstående eftersom då i mitt fall var det första gången att investera i en lägenhet. Med allt sagt rekommenderar jag Torbjörn alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-10-15 Torbjörn J svarar Emil J
    Hej Emil!
    Stort tack för så fina ord om mig som mäklare och roligt att du känner dig nöjd med ditt köp. Du är mer än välkommen att återkomma om du har några frågor annars hörs vi igen när det närmar sig inflyttning. Ha det så bra så hörs vi igen.

Ingrid F skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej!
    Var mycket inkännande och proffsig! Kändes trygg och var mycket trevlig! Skulle gärna rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-10-02 Per S svarar Ingrid F
    Hej Ingrid, tack för ditt omdöme, som är viktigt för mig för att få en uppfattning av hur kunderna upplever vårt och mitt arbete.

Per H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per hjälpte oss sälja ett kedjehus i Viksjö. Bemötandet var professionellt och mycket trevligt genom hela processen. Våra förväntningar kring att förstå marknaden, aktiviteter och konkreta prioriteringar utmed vägen uppfylldes. Sammantaget ett mycket väl genomfört arbete med tydlighet och klok strategi som ledde till lyckad affär. Läs mer
    2020-10-02 Per S svarar Per H
    Hej Per, stort tack för din feedback. Det är alltid lika kul att arbeta med engagerade uppdragsgivare, då blir också resultatet bättre.

Karl Olof Kristoffer K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har varit i kontakt med Per Stenmark vid två tillfällen, vid köp av vår bostad och nu senast vid försäljning av densamma. Vid första mötet fick vi som köpare stort förtroende för Per då han med sitt tydliga och trevliga sätt guidade oss genom processen och ingav oss en trygghet. Därför valde vi att åter kontakta Per Stenmark när det var dags för försäljning. Med samma kunniga tydlighet guidade han nu oss genom processen att stå på andra sidan, som säljare. Lyhörd, kunnig, tydlig, och ett varmt bemötande gentemot våra funderingar är nog det som jag uppskattat mest med att ha Per Stenmark som vår mäklare! Läs mer
    2020-10-02 Per S svarar Karl Olof Kristoffer K
    Hej, stort tack för att ni återigen kontaktade mig och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Det är oerhört viktigt för mig att få konkret återkoppling från mina kunder, för att på så sätt hela tiden utvecklas och möta kundernas förväntningar.

Farman H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet 4:a. Väldigt bra bemötande och kommunikation med honom. Otroligt bra och trevlig. Hjälpsamm och alltid lika kul att kontakta honom. Läs mer

Mostafa J skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet och Johan Aspenberg är en av de duktiga mäklaren som finns det. Han förklarar allting och hjälper både säljare och köpare!
    Mvh Mostafa Läs mer
    2020-10-05 Johan A svarar Mostafa J
    Roligt att höra och grattis till ditt bostadsköp. Vi håller fortsatt kontakt och ses i samband med tillträdet. Mvh Johan

Lovisa S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt ett radhus i Viksjö.
    Johan har haft ett mycket bra bemötande och varit lätt att få tag på vid frågor.
    Vi vill även tacka Therese som också haft ett bra bemötande! Läs mer

Nicklas S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt radhus på Trumpet v 132 o tidigare svärfars lägenhet genomgående toppbetyg
    Proffsigt o mycke trevlig tack !! Läs mer

Max B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är lugn och förtroendeingivande i kundbemötandet och mycket professionell i sin yrkesutövning. Hon skötte bostadsförsäljningen på bästa tänkbara sätt. Toppklass! Läs mer
  • 2020-09-30

Rebecca J skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är ett proffs med en bred kunskap inom sitt område! Rekommenderar henne starkt till den som antingen skall sälja eller köpa lägenhet! Läs mer
  • 2020-09-28

Elyas N skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    If I go back, I would definitely choose Johan again for selling my property.
    Thoroughly enjoyed working with him. Professional at his job and very accurate. Läs mer
  • 2020-09-27

Josefine A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Traktorvägen, proffsigt bemött. Levde upp de till förväntningar jag hade.
    Han gjorde det kul att sälja Läs mer
  • 2020-09-14

Katarina M skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en bostadsrätt och jag tyckte att mäklaren var trevlig och lätt att göra med. Läs mer
  • 2020-09-13

Masoud H skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bästa mäklare som jag har träffat Läs mer
  • 2020-09-11

Jari P skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    - Sålt bostad, lägenhet.
    - mycket professionellt och sakligt beteende
    - försäljnings målet uppnåddes kring priset och med förutsättningarna som fanns så har det varit en väl genomförd mäkling.
    - Hela processen har gått bra med tanke på den icke förväntade återhållsamheten av intressenter kring objektet. Läs mer
  • 2020-09-10

Ali A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ärligt och väldigt professionellt Läs mer
    2020-09-22 Torbjörn J svarar Ali A
    Hej Ali!
    Tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme om mig som mäklare. Jag önskar er lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
    Ha det gott hälsar

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla