HusmanHagberg Viksjö

HusmanHagberg Viksjö

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 924 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-01-21 Verifierad kund
    Mariana är en gullig tjej, hon var hjälpsam och vi hade en underbart samarbete.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-01-13 Verifierad kund
    ERIKA står för Engagerad- Rak- Insiktsfull- Kompetent- Ambitiös

Erika Aspenberg är i mitt tycke en lyhörd mäklare som har en fingertoppskänsla när det gäller att para ihop rätt köpare med säljare vid rätt tidpunkt och till rätt pris, och hon lotsade säljare och köpare genom hela försäljningsprocessen på ett tryggt sätt.

Erika gjorde en utmärkt presentation av lägenheten där hon på visningen försåg köpare med en fint genomarbetad folder, där hon lyfter fram lägenhetens fördelar och det unika med den, och hon får också till en minnesvärd hemnetannons (och hon hade också en mycket duktig fotograf till sin hjälp).

Vid frågor om försäljningen gav Erika snabb återkoppling och goda råd och raka besked om till exempel styling, val av städfirma, den ekonomiska och juridiska biten vid försäljningen m.m.

Jag kan med andra ord varmt rekommendera henne som mäklare.

Annika L
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-01-03 Verifierad kund
    Han var bra. 30 tecken. 🏠 🏠 🏠
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillmötesgående och hjälpsam i alla frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-23 Verifierad kund
    Han var tydligt, professionellt och utförde jobbet på effektivt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta, våra förväntningar var en smidig affär och Johan levde upp till det plus så mycket mer. Våran upplevelse är enbart positiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-22 Verifierad kund
    Vänligt, professionellt, kommunikativt och ärligt.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Väldigt professionell och förtroendegivande. Lyckades sälja lägenhet exakt till värderingspriset.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Riktigt bra mäklarna! Skötte allt exemplarisk. Tacksam till Johan för bra info och bra kontakt.
  • Jens E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-20 Verifierad kund
    Anders är en geniun och professionell mäklare som lägger tid och engagemang på sina klienter. Det är andra gången jag anställer Anders och är lika nöjd som första gången. Kan inte rekommendera honom mer.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, hjälpsam upplysning om gällande regler
    Praktiska lösningar
    2021-12-20 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och även enkel att få tag på över ex telefon eller sms. Bra kunskap om bostaden jag köpt och det kändes tryggt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-20 Verifierad kund
    Per Stenmark agerar 100% professionellt och det är en mäklare jag verkligen kan rekommendera.
    Hej Lass, stort tack för ditt omdöme. Vi hörs. Per Stenmark
    2021-12-18 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Johan! Vi kommer att använda oss av hans tjänster i framtida sälj/köp!
    2021-12-17 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och enkla bra svar på alla frågor. Allt gick snabbt och smidigt, mån om att allt ska blir bra, vi är supernöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-17 Verifierad kund
    She’s is quite friendly, however, as a broker she’s not very supportive or helpful at all.
    1. Never address my name in email/SMS or in person which is quite impolite.
    2. Broker should be the bridge between the seller and the buyer, whenever I wanted her to contact the seller, she asked me to do it myself, even though I told her that the seller didn’t respond me.
    3. It was very difficult to schedule a time with her. I always need to chance her to confirm the time for the meetups.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-17 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling på frågor samt höll ihop allt för underleverantörer såsom städfirma, flyttfirma, styling, besiktning osv för min pappas hus. Rekommenderar verkligen Erika!
    Tack för fint omdöme och kul att ni uppskattar den service vi gav er. Det har upplevts som ett bra samarbete med tydliga förutsättningar och mål. Ödmjukt tacksam för den snabbhet ni agerat med och hur vi tillsammans tagit affären framåt. Väl mött framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mäklaren lyssnade på oss.
    Kunde svara på frågor.
    var tydlig med allt hon gjorde.
    bra info om regler…etc.
    Bra att du tyckte att du fick all information du behövde i samband med ditt bostadsköp. Jag hoppas nu att ni ska trivas väl i lägenheten, väl mött framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-16 Verifierad kund
    Erika har varit kunnig, trevlig och helt enkelt toppen. Supernöjd
    Vad härligt att höra! Tack! Så glad att ni snart får se era pojkar springa runt i huset, förstår att det ska bli skönt med ytorna. Allt gott sålänge så ses vi framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-15 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Jason som mäklare.
    Bra kommunikation, väldigt trevlig, hjälpsam och lyhörd.
    Rekommenderas varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra och trevlig mäklare. Rekommenderas
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-15 Verifierad kund
    Goda kunskaper i hur en försäljning genom ställföreträdare går till.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-12 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga och bekväma från första mötet hela vägen till försäljning och kontraktsskrivning med köparen.
    Hej, stort tack för omdömet och på återhörande. Mvh Per Per Stenmark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-09 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Botan Barzanji som mäklare.
    Han är mycket kunnig och trevlig och guidade oss igenom försäljningen på ett bra sätt.
    • Barkarbystaden
    2021-12-08 Verifierad kund
    Vi är otroligt glada att vi valde Botan som mäklare. Han får 10/10 av oss!
    • Barkarbystaden
    2021-12-07 Verifierad kund
    Finns ingen bättre mäklare än Botan! 10/10
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare för god man att anlita vid försäljning av huvudmans fastighet.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Rekord försäljning!!
    Extremt proffsigt hanterat från fösta besöket till slut,
    Vi rekommenderar Botan med högsta betyg.
    Tack för allt du gjorde för oss.
  • Upkar G
    2021-12-01 Verifierad kund
    Erika är en förebild för hur en mäklare ska vara. Vass affärssinne, stark, trevlig och charmig betmötande mot oss och spekulanter. Hjälpsam i alla situationer, delade kontakter till viktiga tjänster och duktiga konsulter som vi behövde, även i andra ärende än vår försäljning. Erika ha verkligen varit en bra stöd och en trygghet för oss igenom hela affärssprocess, och vi kommer håller kontakt framöver!
    Men wow, stort tack för både fina ord och för att du tog dig tid att svara! Jag uppskattar verkligen att ni hörde av er nu när det var dags att sälja huset men har även värdesatt den dialog och det samarbete vi haft. Hoppas innerligt att allt landar så bra det bara går med nya huset så det blir det hus ni drömt om. Tack för allt hittils och vi hörs framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
    • Bolinder Strand - Kallhäll
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vill verkligen rekommendera Erika. Hon är otroligt professionell, engagerad och mån om sina kunder.
    Vi var väldigt nöjda med hela processen kring försäljningen av vår lägenhet.
    Tack, det är inte lätt att sälja sin bostad och framförallt är det ofta en mental resa som kräver stöd. Jag har uppskattat våra dialoger och samarbetet. Väl mött framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-29 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam,
    oerhörd trevlig,
    Förklarar på ett tydligt sätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-28 Verifierad kund
    Trevlig, svår att nå, kunnig,
  • NILS K
    skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-26 Spontant omdöme
    Erika är professionell rakt igenom gör allt för dig som kund skulle sälja fars lgh då han flyttat till äldreboende men han gick bort under processen så det vart lite mer stök med försäljningen men detta löste hon mycket bra och ger klara besked under hela försäljningsgången hon är rak och tydlig så jag rekommenderar henne om ni skall sälja!
    Det värmer att höra - skönt att du uppskattat min tydlighet och jag kan inte mer än instämma i att jag tycker de varit ett bra samarbete. Tack för förtroendet! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-24 Verifierad kund
    Vi tycker att Anders satte ett för lågt utgångspris, men vi fick bättre betalt än vad vi hade hoppats på.
    Det gick bra att samarbeta med Anders.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-23 Verifierad kund
    Mariana hade en avslappnad framtoning. Hon var inte ”för på” utan lugn och trygg. Hon gav ett seriöst intryck från första stund samtidigt som det kändes personligt, som om hon verkligen månade om oss och förstod vår känsla för lägenheten som vi trivts så bra i.
    Mariana levde helt upp till våra förväntningar. Hon var kunnig och påläst, engagerad på ett positivt sätt. Vi fick lägenheten såld till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med Mariana Hanna och skulle varmt rekommendera henne till vänner och närstående i händelse av att de ska sälja sin bostad.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Arbetet var väldigt lätt och enkelt och väldigt bra kommunikation.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Bemötandet var utmärkt och fick svar på allt som behövdes.
    Mycket nöjd!
    Tack på mycket för att du tog dig tiden att skicka ditt fina omdöme, det uppskattas! Vi ses igen vid tillträdet :) Mariana Hanna
    2021-11-18 Verifierad kund
    Botan var trevlig redan från första bemötandet.
    Han var en ärlig och avslappnad mäklare vilket var skönt då många mäklare enbart vill sälja och ser endast lönen som motorn i affären.

Jag kände mig trygg och skulle kunna rekommendera Botan.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Jordnära, transparent, genuin och enkel att ha göra med samt rakt igenom professionell!!
    5/5.
    Blir verkligen glad när det jag eftersträvar som mäklare också är det som upplevs - att vara äkta och genuin bygger relationer och skapar förtroende. Glad att det gjorde det även i detta fall, tusen tack för ärligt och fint omdöme! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-11-17 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande, effektiv, bra kommunikation, tydlig, hjälpsam.
    Rekommenderar starkt!
    Tack Emma och för att jag/vi även fick förmånen att förmedla din bostad. Och så bra det gick : ) Glad för din skull! Vi ses snart igen : ) Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-14 Verifierad kund
    Trevlig och sympatisk, en person som ger förtroende. Lugn, tydlig och vill ”se” alla. Inte alls lika påflugen och buffligt nyfiken som vissa andra mäklare kan vara, utan visar mer ett genuint intresse.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra samarbete/hjälp vid försäljningen av min bostad. Rekommenderar.
    Tack så mycket Lillemor. Det var trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad och även en ära att få hjälpa en tidigare köpare! :) Mariana Hanna
    2021-11-12 Verifierad kund
    Han tar spekulanterna på rätt sätt och håller hela tiden kontakt med säljaren. Vi rekommenderar honom helt klart!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-10 Verifierad kund
    Per Stenmark är trevlig och professionell, som tar tid att visa och förklara på ett enkelt sätt. Tydlig i kommunikation och håller sitt ord. En härlig mäklare helt enkelt.
    Hej, tack för ditt omdöme. Per Stenmark
    2021-11-09 Verifierad kund
    Allt var på högsta nivå!!! Jag förstår inte riktigt svenska och mäklaren hjälpte mig mycket och förklarade att jag inte förstod. Vi är väldigt nöjda med Johan.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra med information och dokumentation inför visning och budgivning.
    Bra att ni kände att ni fick tydlig och bra information om huset, tack för att du tog dig tid att svara så ses vi framöver igen! Allt gott. Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-11-09 Verifierad kund
    Tillgänglig och bra på att ta fram information snabbt
    Snabb måste man vara tänker jag, kul att det uppskattades! Glad för er skull att huset nu snart är ert. Uppskattade vår ärliga dialog, allt gott! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-11-08 Verifierad kund
    Kompetent, effektiv och klok. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete. Agneta
    Det värmer att höra både ordet kompetens och klokhet, tack! Jag är väldigt glad att jag fick förmånen att hjälpa er då det varit ett samarbete som förgyllt min arbetsvardag. Så glad att allt landade så bra för er med både försäljning och köpet. Ni är två väldigt fina människor - var rädda om varandra! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-11-08 Verifierad kund
    Super trevlig & genuin! Ger en trygg känsla & väldigt kunnig.
    Tack Maja och vad kul att du kände så! När ni inte heller bodde i bostaden så förstår jag att det är extra viktigt att kunna känna en trygghet i sin mäklare. Stort tack för att just jag fick förtroendet att hjälpa er och stort lycka till nu! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-11-08 Verifierad kund
    Det har varit en trevlig resa att tillsammans med Erika sälja vårt hus. Bra kommunikation, noggrann och samtidigt lättsam gjorde färdvägen behaglig. Slutmålet blev över förväntan. Vi rekommenderar verkligen Erika. Hälsningar: Jan o. Christel
    Åh kära ni, detsamma! Kommer sakna er härliga inställning till livet och de dialoger vi haft. Ni bryr er verkligen om era medmänniskor och jag ber er nu att fortsatt vara rädda om varandra. All lycka på nya orten! Erika Aspenberg fd. Fernström