HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 455 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

• 2019-10-19

Hamayon A skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana har varit mycket trevlig och proffsig i sitt arbete 👍 Läs mer
  • 2019-10-17

Christopher F skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lätt att kommunicera med, tydlig, förstående och bra idéer.
    Det var en långdragen försäljning och i och med det, kändes även han lite trött på den. Läs mer

Eva E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt.
    Förväntningarna var inte så väldigt höga men Botan levde upp till dem och lite till.
    Upplevelsen var mycket positiv och Botan var en del av den. Läs mer

Niclas J skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har vid detta tillfälle sålt en bostadsrätt.
    Jag är en återkommande kund till just Botan.
    Har haft han som mäklare vid tre tillfällen, ett köp och två försäljningar.

Botan är en duktig och engagerad mäklare. Han antar sig objekten och lägger själ i dom.
    Han får mig som kund att känna mig trygg och att jag får en bra överblick över det som händer i affären.

Jag är mycket nöjd och kommer att komma tillbaka vid förtida försäljningar/ köp! Läs mer
  • 2019-10-14

Birgitta Maria Katarina D skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en bostadsrätt 4 rok.
    Botan har varit trevlig, kunnig och hela tiden hållit mig uppdaterad om vad som hänt och vad som blir nästa steg i processen.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-13

Nese K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt paranötsgränd av honom.
    Vår upplevelse var att han lyssnade och kom till saken.
    Mycket tydlig
    Vi var nöjda Läs mer
  • 2019-10-10

Uno S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    jag har sålt en etagelägenhet på 90 kvadratmeter, och på 4rok.

På ett bra sätt.

Jag hade inga färväntningar utan mäklaren har gjort vad han kunde med tanke på säljmarknaden.

så här efteråt tycker jag att han har gjort ett bra jobb.
    Jag tycker att samarbetet fungerade utmärkt mellan mig och mäklaren. Så jag är nöjd att försäljningen av min lägenhet.
    Jag har stort förtroende för Husman Hagberg som jag tidigare
    haft att göra med.
    Mina bästa hälsningar till Per Stenmark.
    Från Uno Stedman. Läs mer
    2019-10-11 Per S svarar Uno S
    Hej Uno, stort tack för ditt omdöme. Vi fick verkligen kämpa tillsammans.
  • 2019-10-10

Zhiyu L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    bra bra bara bra och bra och bra och bra och bra Läs mer
  • 2019-10-09

Faezeh S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lägehet
    Ekedalsvägen
    Mäklaren är dåligt på sitt jobb
    Jag är nid och tack sam Läs mer
    2019-10-10 Per S svarar Faezeh S
    Hej, tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid. Lite osäker på vad du menar när nu skriver att mäklaren är dålig på sitt jobb, samtidigt som du ger högsta betyg. Kan det vara så att något blev lite fel i din formulering? Vi ses på tillträdet.
  • 2019-10-09

Dhimitraq C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    He was very helpful during the whole process. He answered all our questions and guide us in the best possible way.
    I can recommend him without a doubt. Läs mer
  • 2019-10-08

Linda N skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet. Mycket bra bemött, samt återkoppling vid frågor kring lägenheten och försäljningen. En mäklare som jag starkt rekommenderar. Läs mer

Mattias N skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Tillmötesgående. Trevlig. Noggrann. Proffsig.
    Fick hjälp att sälja en trea på 84 kvm. Supernöjd! Läs mer

Sara Helena S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket proffsig och erfaren mäklare. Alltid lätt att få kontakt med, ger bra råd och stöd och är samtidigt lyhörd för vad vi som säljare önskar. Skulle absolut välja Per igen om försäljning skulle bli aktuell igen i framtiden. Läs mer
    2019-10-08 Per S svarar Sara Helena S
    Hej Sara, stort tack för att du tog dig tid att ge mig konkret feedback, det känns oerhört angeläget att hela tiden försöka utveckla sitt arbetssätt.

Anette O skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, ödmjuk & utmärkt service Läs mer

Göran S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa i Viksjö.
    Per är alltid tillgänglig, snabb på att ge bra svar på de frågor vi har haft. Läs mer
    Per S gillar detta
  • 2019-10-01

Annelie E skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa! Snabb på att återkoppla, trevlig och proffsig! Läs mer

Eva L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan sålde vår 3a helt problemfritt. Han lyssnade på våra önskemål och kom med rekommendationer utan att bestämma över våra huvuden. Trevlig , rolig och ärlig kille! Läs mer

Stefan E skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    har agerat utmärkt på alla plan. Seriös och kompetent. Skulle verkligen rekommendera honom . Läs mer

Karl E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en tvåa på Lädersättravägen 107. Vi är väldigt nöjda med vårt bemötande och fortsatt kontakt med Botan. Det var i vissa stunder det var svårt att få kontakt eller veta vad som hände, men det löste sig alltid bra. Väldigt genomgående och hjälpsam under både visningar och kontraktskrivningen. Läs mer
  • Carola H

2019-09-30

Carola H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en fin 2a på 71 kvm i Viksjö
    Anders har bemött på bästa sätt
    Och ingett gott förtroende.
    Han har visat stort kundfokus och förståelse.
    Bra hantering av själva processen innan/efter affär
    Med stor kunskap som ingav ett lugnande intryck och trygghet
    I affären.
    MvhCarola Läs mer
  • 2019-09-27

Sofie-Louise Å skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet i Kallhäll.
    Bra och tryggt bemötande. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Emilia Z

2019-09-24

Emilia Z skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte vårat första radhus från Mariana Hanna allt gick snabbt och smidigt. Hon var snabb på att svara, flexibel när vi skulle ses för att skriva kontrakt, Professionell, och pålitlig. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-09-23

Zana M skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana var enkel att ha och göra med, väldigt tillmötesgående och snabb på att svara. Lyckades pyssla ihop en träff med säljaren samma dag vi la vårat bud för ett snabbt och smidigt köp. Läs mer
  • 2019-09-22

Parivash G skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en fristående hus på Plommonvägen 1 i Viksjö.
    Jag upplevde Johan från första möte och till idag som en trevlig, kunnig, hjälpsam, förtroendegivande och pålitlig mäklare.
    Han är strukturerad vilket är extrem viktig. Läs mer

Lotta B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en lgh i Barkarbystaden. Har gjort affärer med samme mäklare tidigare. Alltid samma proffsiga bemötande. Han är noggrann, tydlig. Återkopplar alltid med vad som händer. Partisk åt båda hållen. Helt enkel toppenkille. Läs mer
    2019-09-23 Torbjörn J svarar Lotta B
    Hej!
    Tack för dina fina ord och tack för att jag återigen har fått förtroendet att få hjälpa till med ytterligare en försäljning.
    Ha det fint så hörs vi igen inför tillträdet.

Halidan N skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är trevlig, tydlig, hjälpsam och ansvarsfull. Läs mer

Patrick B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Enkel och trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb. Kändes personligt och inte enbart som ett arbete. Läs mer
  • 2019-09-20

Per Andreas K skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt och sålt villa.
    Seriöst och rakt bemötande. Läs mer

Emma C skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har både köpt & sålt bostad genom Mariana och är så nöjda. Mariana är tydlig, pedagogisk och hjälpte oss hålla lugnet under hela affären. Hon är dessutom duktig på att kommunicera och följa upp vilket gav oss en oerhörd trygghet. Har redan rekommenderat Mariana till vänner och kommer fortsätta med det! Läs mer

Beate R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 rum och 73 kvm

Mycket trevligt bemötande, återkom direkt när man sökt Per och han var upptagen.

Jjag viĺle sälja min lägenhet och Per förmedlade den på ett proffsigt sätt.

Per var trevligt att ha att göra med, öppen och Glad. Läs mer
    2019-09-19 Per S svarar Beate R
    Hej Beate, stort tack för att ditt omdöme och för att du tog dig tid av svara. Det är viktigt för mig.

Lukas L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett Q-märkt torp i Kallhäll, ett väldigt speciellt objekt. Erika hade en fin känsla för hur vi skulle marknadsföra detta och vi kom tillsammans fram till bra idéer inför försäljningen. Hon både lyssnade in och kom med bra förslag.

Under försäljningen skötte Erika all kontakt med kommunen då köparna hade mycket frågor kring Q-märkning och annat, och det kändes tryggt att lämna över det ansvaret till henne. Hon har haft bra koll på allt under försäljningsprocessen, men samtidigt inbjudit till att vi kunnat komma med tankar och idéer.

Trots att vi inte valde att betala utifrån provision så hade Erika ett stort engagemang genom hela försäljningen. När vi redan hade fått några bud som landat på en nivå vi hade kunnat nöja oss med så gick vi på mäklarens förslag ändå vidare med en extra visning som gjorde att budgivningen gick högre än vi hade väntat oss.

Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-09-19

Johanna O skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en villa. Erika gav från första början ett seriöst intryck. Hon var väl förberedd inför vårt första möte och man fick en känsla av att hon var genuint intresserad och seriös på ett tryggt sätt. Försäljningen gick över förväntan både ur ett ekonomiskt och tidsmässigt perspektiv och jag vet att hon jobbade hårt med att vara så tydlig som möjligt mot spekulanter. Erika verkade mån om att både vi som säljare och de vi sålde till skulle bli nöjda och känna sig trygga, och det är ett stort plus. Särskilt när det gäller en så stor affär som en villaförsäljning. Läs mer
    2019-09-19 Erika F svarar Johanna O
    Åh, tusen tack för det fina omdömet! Det gläder mig att du känner så och att jag lyckats förmedla den trygghet jag hoppats på. Och som du skriver, för mig är det viktigt att köpare och säljare känner sig nöjda och att värna om en trygg affär utan risk för missförstånd. Särskilt när objektet är så pass unikt såsom ert. Jag kommer fortsätta att tro på det jag gör och att det är rätt väg att gå som mäklare, mer hjärta och mänsklighet till mäklarbranschen helt enkelt : ) Tack för fint samarbete!
  • Kerstin Margareta N

2019-09-18

Kerstin Margareta N skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt duktig ,sympatisk och duktig mäklare. Vi är väldigt nöjda ! Läs mer
  • 2019-09-18

Ida S skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana har genomgående varit professionell samtidigt som hon visat personligt engagemang. Läs mer
  • 2019-09-17

Sebastian S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad.
    Allt var bra och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-19 Erika F svarar Sebastian S
    Kul att ni känner så, tyckte vi hade en bra dialog och tack för ert tålamod i processen som ändå särskiljde sig lite från det normala. Väl mött framöver!
  • 2019-09-15

Nawsad Kardak A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Det var bara jag köpte ett rådhuset. Jag träffade han på visning. Läs mer
  • 2019-09-15

Armando T skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte hus där Torbjörn va mäklare. Han är professionell och kunnig samt inget förtroende. Mycket nöjd med affären och kan rekommendera Torbjörn! Läs mer
    2019-09-19 Torbjörn J svarar Armando T
    Hej Armando!
    Tack för att du tog dig tid att svara och lämna ett så fint omdöme.
    Vi hörs igen när det börjar dra ihop sig för inflyttning.
    Ha det gott!
  • 2019-09-14

Anwar M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte radhus
    Per var väldigt hjälpsam och trevligt Läs mer
  • 2019-09-14

Helen L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en trea med hjälp av Johan och han har varit en väldigt bra och professionell mäklare. Finns alltid att nå, trevlig och hjälpsam.
    Toppen mäklare! Läs mer

Carl-Magnus Rolf S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastiskt bra koll på lokal marknad, extremt bra service, bra tillgänglighet och återkoppling, mycket bra support och rekommendationer vid försäljning. Absolut högsta rekommendation. Läs mer
    2019-09-23 Torbjörn J svarar Carl-Magnus Rolf S
    Hej!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme om mitt jobb. Det har varit en ära att få hjälpa till med er försäljningen av er fantastiska fastighet och trevligt att få ha er som uppdragsgivare. Må så gott så hörs vi igen inför det stundande tillträdet.
  • Magnus H

2019-09-13

Magnus H skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan var helt rätt mäklare när vi sålde vår villa. Han var enkel att samarbeta med och ett bra stöd i alla delar av försäljningen. Hans långa erfarenhet tillsammans med stort engagemang, gjorde att affären blev lyckad. Jag kan verkligen rekommender honom till alla som behöver en duktig villamäklare. Läs mer

Fares K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte bostad av Botan. Bästa människan som hjälpte mig genom hela processen.
    Han var noggrann och förklarade allt för mig på ett pedagogiskt sätt. Som första gångs köpare så kände jag mig trygg hela vägen.
    Ska jag sälja så kommer jag definitiv sälja med honom. Läs mer

Victoria R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra och proffsig mäklare. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-09-16 Torbjörn J svarar Victoria R
    Hej Victoria!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och roligt att ni känner er nöjda med ert köp och med mitt arbete.
    Lycka till med den egna försäljningen, så hörs vi igen inför inflyttningen.
    Ha det gott!

Derya K skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en tvåa i det fina Barkarby från Erika. Ödmjuk, hjälpsam och tillmötesgående.
    Kan sin sak! Rekommenderar Erika! Läs mer
    2019-09-12 Erika F svarar Derya K
    Tack för det fina omdömet, jag bli extra glad när du som köpare är nöjd! Du kommer trivas så bra i din nya lägenhet : )

Niklas B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Påläst och bra snabba svar. Köpte äldre hus och fick bra information kring detta Läs mer
  • 2019-09-11

Emirhan Y skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte bostadsrätten i Barkarbystaden för ett och ett halv år sedan nu bestämde oss för att sälja den vi valde Erika efter rekommendation . Erika är fin som person och en duktigt fastighets mäklare hon kan sitt jobb mycket fint bemötande och att ta hand om sina klienter . Läs mer
    2019-09-12 Erika F svarar Emirhan Y
    Kul att du är nöjd, det betyder mycket! Jag är glad att det gick så smidigt för er skull. Ses senare i höst!

Niklas I skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett radhus. Mariana har varit väldigt proffsig och hjälpsam under hela processen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-09-09

Kjell Alfred L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Toppen toppen allt va bra dvs toppen Läs mer
  • 2019-09-06

Marita L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa. Lugnt och sakligt bemötande av Johan, vilket jag uppskattar. Bra återkoppling under säljperioden. Läs mer
  • 2019-09-05

Malin S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet. Trevligt bemött. Upplevdes proffesionellt. Snabb återkoppling. Läs mer

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla