HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla — Visa karta

Viksjö är vackert. Det är inte bara vi mäklare på HusmanHagberg som tycker det. Området blir allt mer populärt och allt fler bostadssökande letar sig hit för att hitta en lägenhet, ett radhus eller en villa.

Vi på HusmanHagberg har koll på området Viksjö och även Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runtom i landet och vi har en stor passion för bostadsaffärer. Kontakta oss så hjälper vi dig - vare sig du vill köpa, sälja, värdera eller diskutera!

Läs vad 501 kunder tycker om HusmanHagberg Viksjö

Sedat A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Kändes bra att ha Torbjörn som mäklare för affären. Han är kunnig inom sitt område, flexibel och tydlig. Läs mer

Monica Linnéa S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötande, pålitlig och professionell. Han gjorde sitt jobb så som jag förväntat mig. Läs mer
    2019-12-09 Per S svarar Monica Linnéa S
    Hej Monica, stort tack för att du tog dig tid att ge mig din feedback och för ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen av din bostad.

Jon-reidar B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffsigt bemötande. Sålde min lägenhet snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-07

Malin B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    I en skakig marknad har Erika gjort min försäljning till den bästa möjliga. Jag valde Erika som min mäklare efter vårt första möte, hon kändes rätt på alla sätt och hon har bevisat sitt värde för mig 100 gånger om.
    Jag flyttade från min bostadsrätt och bosatte mig 50 mil bort redan innan försäljningen drog igång, trots detta har själva försäljning av bostadsrätten inte varit något problem trots avståndet, tack vare Erikas intresse och engagemang för mig som kund. Hon har hjälpt till med allt hon kunnat för att underlätta för mig.
    Hade jag valt mäklare igen, så hade jag valt Erika. Läs mer
  • 2019-12-05

Taban N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    vi har köpt tomt hon har varit positiv och rekommenderas som bra säljare och hon var trevlig och social parson vi tack henna
    for allt Läs mer
  • 2019-12-04

Nathalie L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är otroligt serviceminded och har varit mån om att hålla oss uppdaterade under hela processen och säkerställt att vi har fått den informationen som vi behöver. Han inger förtroende nästan direkt och har ett trevligt bemötande. Vidare är han tillgänglig dygnet runt, flexibel och svarade på alla frågor vi hade. Han har mött alla våra förväntningar och det känns som han gör det där lilla extra för en. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår upplevelse och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-12-03

Mari Ingeborg W skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt hus. Anders hade stor förståelse för vad uppdraget innebar. Läs mer
    Anders T gillar detta
  • 2019-12-03

Daniel S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus och fick all hjälp jag kunde begära. Samt ett trevligt bemötande.
    //Daniel Läs mer
  • Abdul A

2019-12-02

Abdul A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt radhus.
    Blev bemött på bästa sätt, ärlighet.
    Mina förväntningar levde mäklaren upp till.
    vi är så glad att just Erika var mäklaren. Hon va ärlig, trevlig, rak på sak samt tillgänglig.
    Abdul. Läs mer
  • 2019-11-28

Ylva A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt i Järfälla som Erika förmedlade. Erika ingav mycket stort förtroende genom att vara trevlig, professionell och påläst. Läs mer
    2019-11-28 Erika F svarar Ylva A
    Tack Ylva, skönt att höra att mitt mål är uppnått i hur du som köpare upplever mig och processen. Väl mött vid tillträdet i februari och en god jul önskar jag dig sålänge!
  • 2019-11-22

Azhar Saleem M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag ville sälja mitt hus och jag kontakt med Husman Hagberg. Anders Trotzig som mäklare hjälpte mig att sälja ut. Han är mycket erfaren och professionell mäklare. Jag är mycket glad och nöjd Läs mer
  • 2019-11-21

Linus M skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en etta på 30 kvadratmeter.

Jag tog kontakt med henne under pågående försäljning av bostaden. Hon var helt fantastisk och lät mig komma på en privat visning tidigt på morgonen. Så jag fick se lägenheten. Uppskattas väldigt mycket att hon tog sin dyrbara tid och gjorde det.
    Hon var väldigt glad och positiv.

Mina förväntningar: En mer stel person som var insatt i jobbet bara.
    Mäklaren: Mjuk och tillmötesgående. Hon gav mycket information som jag som första-lägenhets-köpare tackar ödmjukast för. Alla mina ”dumma” frågor besvarades med ett lugn och med ett intresse för mig som person.
    TLDR: Hon överträffade alla mina förväntningar av en mäklare.

En otroligt bra mäklare som tog sin tid att besvara mina frågor och funderingar. Hon tog sig tid för mig och var pedagogisk i allt. Jag fick ett otroligt fin förtroende för Erika. Jag tipsar gärna alla att ha henne som mäklare. När jag säljer om några år så vet jag vem jag ska anställa i alla fall! Läs mer
    2019-11-21 Erika F svarar Linus M
    Men wow, vad glad jag blir Linus! Stort grattis till din första bostad och det värmer att du känner dig så trygg och väl bemött. Önskar dig en fin helg!
  • 2019-11-20

Jamie A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Professionellt bemötande och väldigt noggrann med sitt arbete, rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-11-20

Piyaporn A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jätte trevlig och kunnig mäklare Läs mer

Stefan Erik Åke L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan Barzanji har sålt vårat radhus i viksjö och vi har varit väldigt nöjda med honom. Vi har alltid fått snabba svar från honom och han har hela tiden varit tillgänglig för oss. Vi letade efter en mäklare som vi kände förtroende för och som vi kunde höra av oss till med våra frågor och funderingar. Botan har visat att han är en mäklare som man kan lita på och som gör sitt yttersta för att säljare och köpare ska bli nöjd. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Sophie I skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av Per
    En bra stöttning och uppdatering under hela processen

Är riktigt nöjd och glad! Läs mer
    2019-11-19 Per S svarar Sophie I
    Hej Sophie, stort tack för din feedback, viktigt för mig.

Nese K skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt vår radhus via Johan.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet av honom. Bästa är att han är lugn och besvarar alla frågor med stor kunskap och trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-11-18

Bernt S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Professionell
    Duktig och kunnig Läs mer
  • 2019-11-18

Annika G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har letat bostadsrätt i Jakobsberg och hittade så småningom ett objekt som var intressent. Vi uppfattar Anders som en mycket seriös mäklare och han satte rimliga förväntningar på objektet. Läs mer
  • 2019-11-17

Botan Ezadin H skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt lägenhet med 4 rum. Vi har haft jätte bra kontakt med mäklaren och fick alla våra frågor och funderingar besvarade. Vi hade blivit rekommenderad till mäklaren och han var kunnig. Läs mer
  • 2019-11-17

Wiktor B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett radhus och Johan var tydlig och snabb i sitt arbete. Han lyssnade vad jag kunde uppfatta till både säljarens och våra önskemål. Rekommenderar starkt husman Hagberg Läs mer
  • 2019-11-14

Ulla J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anlitade Torbjörn för försäljning av en lägenhet och allt fungerade
    bra. Läs mer
  • 2019-11-12

Piyaporn A skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt duktig ,sympatisk och flexibel mäklare. Är super nöjd! Läs mer
    2019-12-03 Mariana H svarar Piyaporn A
    Tack för det fina omdömet. Vi ses snart igen inför tillträdet!

Beyan B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet i Barkarby. Blev bemött väl. Läs mer
    2019-12-09 Torbjörn J svarar Beyan B
    Hej Beyan!
    Tack för att du svarade och lämnade ett fint omdöme.
    Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet och att hela familjen kommer att trivas.
    God Jul och Gott Nytt År hälsar

Elinor S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köp av bostadsrättslägenhet. Har endast hunnit titta på lägenheten 1 gång och skrivit under köpeavtal.
    Bra bemötande. Läs mer

Björn Johan H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt friliggande villa om 156 m2.
    Mäklaren bemötte oss med tydliga besked om hur processen kommer gå till samt vad vi bör fokusera på inför de olika stegen. Han var ärlig och tydlig och gav inte ogrundat hopp om ett högt fsg pris. När väl detta landat och processen avslutats var vi ganska nära förväntningarna men en bit kvar till förhoppningarna. Samtidigt får vi väl tolka det som att mäklaren har väldigt bra koll på marknaden i vårt område och är synnerligen kompetens inom sin verksamhet. Läs mer
  • 2019-11-10

Vahdeta A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köp en lägenhet, bemötande av mäklaren var ok Läs mer
  • 2019-11-10

Marielle J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte ett hus av Torbjörn. Han var tillgänglig och tog sig tid att svara på alla frågor.
    Han försökte få till affär. Noggrann och trevlig. Det som var tråkigt var att det kom in bud efter att vi bokat att skriva kontrakt. Tycker att man bör säga till säljare och köpare att vill ni boka kontraktstid så tar vi inte emot fler bud fram tills tiden för kontraktskrivningen.
    Känslan när man ställt sig in på att köpa ett hus för ett pris och sen dyker nya köpare upp känns inte bra. Det gör tyvärr att hela känslan för köpet dras ner. Läs mer
    2019-12-09 Torbjörn J svarar Marielle J
    Hej Marielle!
    Tack för att du tog dig tid att svara och lämna ett omdöme. Det är alltid tråkigt när det kommer in fler bud efter att budgivningen har avslutats och tid för kontrakt har bokats. Vi måste alltid som mäklare föra fram de bud som inkommer innan kontraktet har undertecknats till säljarna, som sedan får avgöra om det nya budet skall beaktas eller inte. Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hus och önskar dig ett stort lycka till och en God Jul och ett Gott Nytt År.
    Med vänlig hälsning
  • 2019-11-09

Rana N skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt bostadsrätt och jag fick alla information från Per Stenmark som mäklare. Han förklarade för mig vad innehåller i handlingar och skickar mejlar till mig. Läs mer
  • 2019-11-08

Susann A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min syster har sålt vår mors lägenhet. Per Stenmark var en mycket bra hjälp. Per är tydlig och effektiv, tar ett helhetsansvar över affären. Dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-11-08

Ameera N skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Jag har köpt ett hus och möte var väldigt bra med Per han beskriv och berätta om allt jag är jätte nöjd med honom. Han bra mäklaren Läs mer

Lena L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus med Erika som mäklare och vi är nöjda! Erika var ett proffs hela vägen i husaffären! Tack Läs mer
    2019-11-25 Erika F svarar Lena L
    Stort tack Lena, oerhört glad att ni upplever det som så!
  • 2019-11-07

Martin S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vårt hus. Hon var väldigt engagerad från start till mål. Vi hade höga förväntningar redan innan, men som hon också överträffade. Vi är supernöjda och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-11-07 Erika F svarar Martin S
    Tack Martin, det gläder mig att höra att du känner dig så nöjd och att det blev trevliga och bra köpare.
  • 2019-11-07

Therese S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Otroligt engagerad och duktig. Läs mer
    2019-11-07 Erika F svarar Therese S
    Tusen tack för förtroendet och det värmer att du känner dig nöjd!
  • 2019-11-02

Sebastian F skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en lägenhet på 57 kvm.
    Johan är otroligt proffesionell i sitt arbete. Han ger ett lugnt och skönt intryck till sina kunder (mig). Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Johan är i min bok 5 av 5. Läs mer
  • 2019-10-29

Ann-mari A skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana är mycket kompetent, trevlig och framförallt envis mäklare. Hon hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Viksjö och trots trög marknad gav hon inte upp utan körde envist på med visningar vilket till slut gav resultat! Hon hade kontinuerlig kontakt med mig från början till slut vilket kändes professionellt och förtroendeingivande. Jag kan varmt rekommendera Mariana. Läs mer
    2019-12-03 Mariana H svarar Ann-mari A
    Tack så mycket för din fina rekommendation Ann-Mari och tack för ett gott samarbete! Det var härligt att komma i mål efter långt kämpande. Skam den som ger sig! ;)
  • 2019-10-27

Hoshiar A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpet ett kedjehus.
    Jag har bemötts jätte bra
    Jag förväntade mig ett trevligt och proffsigt bemötande, och det fick jag. Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Hoshiar A
    Det gläder mig att du upplever det så eftersom jag lägger ner mycket tid på att få köpare att känna sig trygga inför sitt livs största affär. Tack!
  • 2019-10-27

Janne L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kunnig och noggrann.
    Trevlig och kunnig och noggrann.
    Trevlig och kunnig och noggrann. Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Janne L
    Tack Janne, skönt för er båda att bostaden är såld och ni kan blicka vidare mot nya mål i livet. Tackar ödmjukast för förtroendet att fått hjälpt er!
  • 2019-10-26

Caroline H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har på alla sätt varit otroligt hjälpsam och tillmötesgående, kan rekommendera henne till alla - köpare som säljare... Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Caroline H
    Vad gulligt av dig, tack! Lägenheten kommer passa er utmärkt, och vilka solnedgångar ni får njuta utav! Magiskt! Tack till er båda för fin kontakt och förståelse för processen i samband med budgivningen. Må så gott!

Nawar S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon var trävlig och professionell. Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Nawar S
    Tack detsamma, vi ses framöver!
  • Sofia Johanna Ö

2019-10-23

Sofia Johanna Ö skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Detta var andra gången jag sålde hus med Anders. Jag är super nöjd med honom. Anders har en energi som jag inte sätt hos många andra mäklare, han finns alltid tillgänglig och förklarar sin strategi på ett pedagogiskt sätt.
    Anders var på plats under besiktningen och fotograferingen för att kunna ge köpare så bra hjälp som möjligt.
    Han kommer med bra tips och väljer med omsorg de andra personerna som finns med i processen när man säljer hus (besiktningsmän och fotograf).

Jag rekommenderar Anders för andra som vill ha en engagerad och tillförlitlig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-23

Mikael S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt bostadsrätt. Hon lägger ner mycket energi för att både köpare och säljare ska bli nöjda. Hanterar försäljningen snabbt och förklarar alla knepigheter på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Mikael S
    Tack, det gläder mig att du är nöjd och kände ett förtroende för mig och min kompetens och erfarenhet. Alla knepigheter blev lösta och du en erfarenhet rikare efter många år i Jakobsberg och bostaden. Väl mött på tillträdet!
  • 2019-10-23

Christina R skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en trea av Erica, mkt proffsig och personlig. Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Christina R
    Tack Tina! Det löste sig ju bra tillslut, glad för din skull!
  • Jonas L

2019-10-22

Jonas L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi både köpte och sålde vårt radhus tillsammans med Erika. Jag är jättenöjd med henne. Hon ingav inga falska förhoppningar och gav mig en trygghet i försäljningen. Läs mer
    2019-10-28 Erika F svarar Jonas L
    Tack Jonas! Att få samtalet från er om att ni var så nöjda 2013 när ni köpte och nu vill ha min hjälp i försäljningen, det värmde mycket! Mer än ni kanske tror. Det har varit ett fint samarbete där jag nu av hela mitt hjärta hoppas att ni kommer vidare på bästa möjliga sätt. Tack för förtroendet och väl mött vid tillträdet.
  • 2019-10-20

Oktay S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är ärlig noggran mycket samarbeta med båda köpare och själare. Läs mer
  • 2019-10-19

Hamayon A skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana har varit mycket trevlig och proffsig i sitt arbete 👍 Läs mer
  • 2019-10-17

Christopher F skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lätt att kommunicera med, tydlig, förstående och bra idéer.
    Det var en långdragen försäljning och i och med det, kändes även han lite trött på den. Läs mer
    2019-12-09 Torbjörn J svarar Christopher F
    Hej Christopher!
    Tack för att du tog dig tid att svara och lämna ett omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen.
    Ha det så bra så ses vi vid tillträdet.

Eva E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt.
    Förväntningarna var inte så väldigt höga men Botan levde upp till dem och lite till.
    Upplevelsen var mycket positiv och Botan var en del av den. Läs mer

Niclas J skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har vid detta tillfälle sålt en bostadsrätt.
    Jag är en återkommande kund till just Botan.
    Har haft han som mäklare vid tre tillfällen, ett köp och två försäljningar.

Botan är en duktig och engagerad mäklare. Han antar sig objekten och lägger själ i dom.
    Han får mig som kund att känna mig trygg och att jag får en bra överblick över det som händer i affären.

Jag är mycket nöjd och kommer att komma tillbaka vid förtida försäljningar/ köp! Läs mer
  • 2019-10-14

Birgitta Maria Katarina D skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en bostadsrätt 4 rok.
    Botan har varit trevlig, kunnig och hela tiden hållit mig uppdaterad om vad som hänt och vad som blir nästa steg i processen.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Viksjöplan 11, 175 45 Järfälla