Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hygienteknikerna i Stockholm AB

www.hygienteknikerna.se
  • BadgeSixYears

Vi är ett flexibelt serviceföretag som gör vårt yttersta för att underlätta i din vardag! Med många års erfarenhet inom städbranschen utför vi hushållsnära tjänster, såsom hemstädning, fönsterputsning, flytthjälp och flyttstädning för privatpersoner. Vi erbjuder även städning av kontor, trapphus och butiker och trädgårdsskötsel....

448 omdömen om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Sedan starten hos Reco 2017

Anna L
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Mycket nöjd med Hygienteknikerna som vi anlitade för att städa vår kolonistuga, som behövde en ordentlig grundstädning. Bra och tydlig kommunikation samt väl utförd städning! Extra plus för flexibilitet att kunna anpassa städningen till det som behövdes hos oss. Rekommenderar!

Sameh A
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Extremt professionella, snabba och noggranna. Detta var utan tvekan den bästa firman som vi har använt oss utav. Hade gett fler poäng om det vore möjligt!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt jobb. Det betyder mycket för oss att höra att vi var den bästa firman du har använt dig av. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Tack igen för ditt stöd och ditt fina omdöme!

Malin B
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Trevligt bemötande och snabb hjälp. Bokade en storstädning med fönsterputsning, vi blev så nöjda och kommer garanterat anlita hygienteknikerna igen. Noggranna och skapade ett skinande hem. :)

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket för den fina feedbacken, Malin! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och att ditt hem blev som du hade hoppats på. Det var ett nöje att hjälpa dig och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga resultat. Tack för att du valde Hygienteknikerna! :)

Hans Göran R
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Bra och smidigt arbete. Dessutom ett vänligt bemötande.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde vårt arbete som bra och smidigt, samt att du uppskattade vårt vänliga bemötande. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en trevlig och professionell upplevelse, och det är alltid skönt att höra att vi har lyckats. Tack igen för din feedback, och välkommen tillbaka när som helst!

Eugen C
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Snabb flytt, lite småmissar i städningen som de erbjöd sig att fixa senare men tid fanns inte så jag fick lösa det själv på kvällen. Min kontaktperson slutade svara när jag frågade om jag kunde få kompensation.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack för ditt fina omdöme och för att du delade din erfarenhet med oss. Vi beklagar att det uppstod småmissar i städningen och att det inte fanns tid att åtgärda det direkt. Vi ser all feedback som värdefull och vi ska se över våra rutiner för att förbättra vårt arbete i framtiden. Vi är ledsna att höra att din kontaktperson slutade svara när du frågade om kompensation och vi ska se till att detta inte händer igen. Om det är något annat vi kan göra för att kompensera dig, är du varmt välkommen att kontakta oss. Tack för din förståelse och vi hoppas att du annars är nöjd med din flytt.

Ann Katrine H
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Är en ny kund och har ännu inte så lång erfarenhet av hygienteknikerna men det jag hittills har upplevt är mycket positivt, kontakterna med kontoret var utmärkta och Ajtan som städade första gången förra veckan var en mycket vänlig.och trevlig person och gjorde ett utmärkt arbete. Känner att jag gjorde ett bra val med att välja Hygienteknikerna. Men vänlig hälsning Ann-Katrine Karlsson

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Ann-Katrine, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du valde oss på Hygienteknikerna. Vi är glada att höra att din upplevelse hittills har varit positiv och att du är nöjd med både kontakterna med kontoret och den städning som Ajtan utförde. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en bra service och det gläder oss att höra att du känner att du gjorde ett bra val med att välja oss. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig en hög kvalitet på våra tjänster i framtiden. Vänliga hälsningar, Hygienteknikerna

Rikard B
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Jag anlitade Hygienteknikerna för både flytthjälp och flyttstädning och blev mycket nöjd med båda resultaten. De var snabba och effektiva vid flytt och de såg till att inga möbler skadades under transport eller vid in-/utlyftning. Vid flyttstädning blev lägenheten väldigt väl rengjord och jag blev synnerligt imponerad av den rengöring som gjordes av ugnen. Lägenheten jag flyttade till var långt ifrån lika bra städad. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd med både flytthjälpen och flyttstädningen. Vi strävar alltid efter att vara snabba, effektiva och noggranna i vårt arbete för att du ska få en smidig och stressfri flyttupplevelse. Vi lägger även stor vikt vid att lämna lägenheten skinande ren efter oss. Vi uppskattar verkligen din rekommendation och hoppas att du kommer att vända dig till oss igen vid behov. Tack för att du valde Hygienteknikerna!

Zana B
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Punktliga och professionellt utfört arbete.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack för det fina omdömet! Vi strävar alltid efter att vara punktliga och leverera professionellt utfört arbete till alla våra kunder. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Tack för att du valde oss!

Silan E
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Så bra och professionell service, kommer absolut vända mig tillbaka till Hygienteknikerna för hjälp! Rekommenderar starkt till er som söker bra flytthjälp och hemstäd!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att du känner dig nöjd med hjälpen vi kunde ge dig. Det betyder mycket för oss att få höra att våra kunder är så nöjda och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tack för att du rekommenderar oss till andra, det uppskattar vi verkligen!

Shewainesh T

Bra bemötande, service intiktade

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och vår service. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda och väl omhändertagna. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och fortsätta leverera en bra upplevelse för dig.

Bo K
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Man gjorde jobbet bra och effektivt till ett bra pris.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket Bo. Vi gör vår bästa för att göra er nöjd!

Pia Ann-Mari G
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vänliga och trevliga. Gör ett bra jobb. Får alltid samma flicka vilket betyder mycket för oss. Tyvärr är hon svår att kommunicera med då hon inte talar så bra svenska trots att vi haft henne i flera år!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack för din feedback. Vi är glada att höra att du uppskattar vårt arbete o Tack för att du tar dig tid att berätta för oss hur vi kan bli ännu bättre.

Mia J
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Bra städat, smidig bokning. Vi är återkommande kunder som kommer boka städning igen.= nöjda

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Mia J! Det var trevligt att du kunde ta dig tid att ge omdöme och vi ser fram emot att utföra tjänst för er. Vi önskar er också en trevlig år 2024.

Jenny Q
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Superbra, riktigt rent och fint!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Jenny Q! Vi är alltid glada att ni tar er tid att ge omdöme och i detta fall så blev vi glada och uppmuntrade av din kommentar, vi önskar dig en trevlig år 2024. Mvh///Hygienteknikerna

Prajakta Kapil S
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

We had good experience with this cleaning services. It was quick and perfect. Thanks

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our cleaning services. We strive to provide quick and perfect results for all of our clients. Thank you for choosing us and we look forward to serving you again in the future.

Isa N

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Mehpare J

Är helnöjd! Rekommenderar till alla! Meri

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tack så mycket! Det gläder mig att du är helnöjd och rekommenderar min tjänst till andra. Jag uppskattar verkligen din feedback och hoppas att jag kan fortsätta leverera bra service till dig och andra kunder. Tack igen!

Yue G
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Pålitlig, effektiv och bra kommunikation

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Yoe Tack för er fina omdöme av vår tjänst hem städning. Tack även för att du tog tid att bedöma vår verksamhet Selin

Christer M
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Bra att ni kunde hjälpa mig kompletterande flyttstädning. Nya hyresgästen var inte nöjd med ursprunglig flyttstädning. Jag vet inte hur befogat det var… Utflykten tog längre tid eftersom värden inte tyckte det var prio att hissen fungerade. Jag uppfattade att min städ var bra. Ok pris!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Christer M! Trevligt att höra från dig i dessa bråda tider att skriva Omdömen om oss, vi är alltid glada att kunna lösa kundens behov i detta fall så blev du nöjd och då är vi väldigt Glada och Nöjda. Vi önskar dig en trevlig helg och Ljusare tider som vi går emot snart är det vår. Mvh///Hygienteknikerna

Mohamed H
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Bästa flytt/städ firma i Bromma/Stockholm enligt mig. Trevlig personal som gör det lilla extra när det behövs. Personalen gör hembesök för att få rätt uppfattning på uppdraget vilket gör hela uppdragete lättre 👍🏼

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Mohamed H! Vi uppskattar att du har tagit dig tid att ge omdöme och vi tyckte också att ni var jätte trevliga det gör jobbet mycket lättare, vår personal uppskattar att få sådana omdömen, vi önskar er god hälsa och framgång. Mvh///Hygienteknikerna

Sanan M
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

De gjorde storstädd i min lägenhet. Super service, högkvalitativt arbete. Jag råder alla att välja detta företag.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Sanan M! Hej och tack för så trevlig kommentar, det värmer hjärtat i dessa kalla tider. Vår personal kommer att få veta vad ni tycker och det kommer att uppmuntra dem att utföra arbetet på bästa sätt. Önskar er en trevlig vecka. Mvh///Hygienteknikerna

Glenn A
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Mycket bra städning i sedvanlig ordning. Vi är fullt nöjda.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Glenn! Vi uppskattar att ni har tagit er tiden att ge omdöme och speciellt när vi får respons att ni är nöjda det gläder oss och vårt städpersonal blir motiverade att utföra jobbet till er belåtenhet. Tack MVH///Hygienteknikerna

Agri I
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Jättebra på alla sätt och vis!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Agri! Vi blir glada att du tar dig tid för att ge oss omdöme och vi blir extra glada för att det funkar. Önskar dig en trevlig Arbetsvecka. Mvh///Hygienteknikerna

Sofia B
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Trevlig och duktig personal. Lätt att ändra/avboka enstaka tillfällen vid behov.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Sofia! Tack för det fina omdömet och tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet, vår motto är kundens i Centrum och även dess behov. Det gläder oss att du uppskattar vår städpersonal. Mvh///Hygienteknikerna

Ulas S
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Jag är väldigt nöjd med såväl flyttstädning, som flytt och hemstädning som Hygienteknikerna utförde. Har löpande hemstädning numera och vi är supernöjda med städningen och bemötandet från arbetare och arbetsledare.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Ulas! Vi blir glada att få ditt omdöme om både flyttstädning, flytt och även hemstädning. Tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet, vår motto är kundens i Centrum och även dess behov. Det gläder oss att du uppskattar både städpersonal och arbetsledarna. Mvh///Hygienteknikerna

Lars L

Den fakturan betalades den 10 nov Mvh Lars Lundberg

Michel C
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Tyckte att det var som vi förväntade oss att det skulle vara. Bra städat!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Michel! Vi tyckte att det var trevligt svarat av dig och självklart hoppas vi på att alltid kunden skall känna sig både nöjd med vår service och att vi kan ha ett långt samarbete. Mvh///Hygienteknikerna///Isa '

Samira S
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Super bra service och kommunikation!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Samira Vi tyckte att det var superbra svarat av dig det gläder oss och vi ser gärna att kunden skall känna sig nöjd och tillfreds och vi skall framföra detta till städpersonalen. Vi ser fram emot ett långt samarbete. Mvh///Hygienteknikerna///Isa

Sven Y
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Mycket bra företag med god service och bra information

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Sven! Kul att få kunden att känna sig nöjd och i detta fall att kunden uppskattar servicen det värmer oss i denna kalla period vi har framför oss och önskar dig också en trevlig arbetsvecka. Mvh///Hygienteknikerna///Isa

Sara Z
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Alltid lika nöjd med den flyttstäd vi beställer

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Sara! Uppskattar att du har tagit dig tid att ge omdöme och vi uppskattar att samarbeta med er framöver. Mvh///Hygienteknikerna///Isa

Wiktor B
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Alltid bra städat och bra kommunikation.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Wiktor! Kul att man kan kommunicera och utföra ett bra arbete och att du kände dig nöjd det känns bra för vår Städpersonal som är naveln i att ni skall känna er nöjda. Tack för ert omdöme och recension. Mvh///Hygienteknikerna///Isa

Zeynep Ö
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Very happy working with Hygienteknikerna.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hi Zeynep! We appreciate the work we do with you and that you appreciate our cleaning staff, thank you for your review and wish you a pleasant working week. Sincerely///Hygienteknikerna///Isa

Khald A
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Väldigt enkla att ha med att göra, proffesionellt bemötande och fläckfritt jobb. Rekommenderar starkt!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Khald A! Först vill vi tacka för ditt omdöme om oss och uppskattar att kunden känner sig väl bemöt och nöjd med vårt arbete, och att du rekommenderar oss det är ett STORT+ Vi önskar dig en trevlig arbetsvecka och god hälsa. Mvh///Hygienteknikerna///Isa

Jonas M
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Mycket väl utfört arbete. Noggrant och väl strukturerat. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Jonas Tack för det fina omdömet och tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet kontorsstädning/

Helena E
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Supertrevliga och proffsiga! Vi är jättenöjda med stödet hos oss.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Helena Tack för det fina omdömet och tack för att ni tog er tid att bedöma vår verksamhet hem städning. Vi ser fram emot fortsatt samarbete efter er renovering.

Carina A
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vi är så nöjda med Hygienteknikerna. Det är en fröjd att komma hem till ett välstädat hem.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Carina tack för den fina recensionen och att ni tog er tid att bedöma vår tjänst hemstädning, Er personal Lia blir glad över att få höra detta.

Hevrê Y
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Fläckfri städning. Otroligt imponerad! De fick bort fläckar vi inte trodde gick att få bort. Vi är supernöjda!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Hevre tack för den fina recensionen av vår tjänst storstädning/visning städning för er lägenhet. Tack även för att du tog dig tid att bedöma vår tjänst. Lycka till med visningen och försäljningen.

Tommy W
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Proffsigt företag med duktiga medarbetare. En helstädning av min lägenhet som höll i sig länge, vilket var väldigt värdefullt då jag hade flera visningar av lägenheten inför försäljning.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Tommy Tack för de fina omdömet det värmde. Vad roligt att du fick en sådan fin upplevelse av vår tjänst visning städning. Lycka till med försäljningen och hör av dig vid flytt och flyttstädning så ska vi hjälp er.

Kalle J
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Bortförsel av möbler, apparater m.m utfördes snabbt o effektivt. Mycket bra kommunikation under hela med firman. Jag kommer att anlita dem igen.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej kalle tack för det fina omdömet och tack för att du bedömde vår tjänst bortforsling. Ha en fin ledighet.

Marcus L
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Alltid nöjd, har använt Hygienteknikerna många gånger. Rekommenderas!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Marcus alltid lika trevligt att få städa dina objekt. Tack för det fina omdömet av vår tjänst flyttstädning. Lycks till i nya boendet....

Julia L
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Med kort varsel kunde jag boka städning som blev precis som jag önskat. Kan varmt rekommendera för den som önskar väl utförd städning till ett överkomligt pris.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Julia Vad roligt att vi kunde hjälpa dig med storstädningen. Tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet. Hälsa pappa Hans för ett trevligt bemötande. Ha en fortsatt trevlig sommar

Anita C
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vi har använt Hygienteknikernas tjänster i många år och alltid varit nöjda. De städade vårt stora hus på Essingen och nu när vi nu efter pension flyttat till lägenhet så blir det inte lika ofta men lika bra!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Anita, tack för den fina recensionen och tack för att du tar dig tid att bedöma vår tjänst hemstädning och storstädning. Hälsa dotter Juli och Hans från oss. Ha en fin fortsatt sommarledighet.

Marie E
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Snabb service och bra utfört arbete med fantastiskt rena fönster

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Marie tack för den fina recensionen och att du tog dig tid att bedöma vår tjänst fönsterputsning// Ha en fortsatt fin sommar,

Ola F

Mycket bra flyttstädning Över förväntan

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Ola vad roligt att ni blev så nöjda, tack även för att du tog dig tid att bedöma vår tjänst flytt städning. Ha en fin sommar och lycka till i nya boendet.

Anna N
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vi har blivit bemötta väldigt väl. Vi har haft lite missförstånd men de har vi kunna prata om och lösa. De är väldigt lyhörda och vill att kunderna ska vara nöjda. Vi köper trapp städ av de. Och är nöjda i helhet

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Anna Tack för det fina omdömet av vår tjänst trappstädning för er Brf, tack även för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet och vår tjänst trappstädning för er Brf . Ha en fin sommar och ledighet.

Maud B
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Andra gången jag anlitade Hygienteknikarna och är mycket nöjd. Båda flytten, städningen och kommunikationen funkade u.a. tyckte dessutom att det var mycket prisvärd.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Maud Tack för den fina recensionen och tack för att du tog dig tid att bedöma vår tjänst flytthjälp och flytt städning. Hälsa Nicklas ha en jättefin sommar och lycka till i nya boendet.

Mona I
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Vi beställde städning med fokus på badrummen inför fotografering, blev jättefint!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Mona tack för det fina omdömet och att du tog dig tid att bedöma vår städtjänst. Lycka till vid fotograferingen/visningen/försäljningen och ha en fin sommar..

Maja Charlotta L
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Kan varmt rekommendera Ayten på Hygienteknikerna, fantastisk städning!

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Maja tack för er fina omdöme av vår tjänst hem städning. Tack även för att du tog tid att bedöma vår verksamhet. Hoppas ni blev nöjda med nya dammsugaren?

Anna H
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

Jättebra tvättat, har nu rena fönster. Däremot var personen som var hos mig lite vårdslös med fönstren. Upptäckte att fästet/låset på ena fönstret har slagits i det andra fönstret så målarfärg skavts av lite på två fönsters fönsterlist och målarfärgsflisor låg på golvet. Det är gamla fönster från 30-talet, så krävs att man är försiktig.

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Anna tack för det fina omdömet och tack för att du tog dig tid att bodega vår tjänst fönstertvätt. Vi försöker alltid att vara försiktiga med inredning och det lösa i bohaget. Ibland kan det tyvärr bli att färg flisor mm lossnar pga. färgen uttorkat och blivit torrt. Men vi ska tänka på detta framöver. Ha en fin sommar och ledighet.

Lena A
Skrev om Hygienteknikerna i Stockholm AB

De gör ett bra jobb. Synd att era städerskor inte pratar svenska

Svar från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Hej Lena tack för ditt fina omdöme och tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet hemstädning. När det kommer till städpersonalen och språk så är det så att i bästa av våra världar så skulle vi också önska att all vår personal kunde svenska. Vi är som alla andra i vår bransch tvungna att hämta arbetskraft utomlands. Vi har försökt i ca 7 års tid att ta in arbetskraft från Sverige men det är snudd på omöjligt finns inget intresse att utföra detta yrke här hemma..