Alla kategorier Mataffär Västra Götaland Trollhättan ICA Kvantum Jätten

Skogmansgatan 22, 461 41 Trollhättan — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om ICA Kvantum Jätten

• P.I.K. P
    P.I.K. P skrev om ICA Kvantum Jätten
    Jätten är Västsveriges bästa butik det har Dom fått Diplom för, alltid utmärkt service av kunnig och trevlig personal varorna är av högsta klass (är oturen framme så byts varan utan knussel), saknas något i deras sortiment som man önskar, så ordnar dom det också!
  • Christine H
    Christine H skrev om ICA Kvantum Jätten
    Jätten är en suveränt bra affär. Jag handlar där ofta. Det är en ren affär, du hittar aldrig några mosade varor på golvet. Alltid färska varor, frukt och grönsakerna är alltid fräscha. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam.

Minus måste jag säga är charken. Jag tycker det är bra att dom har en, men det är ofta långa köer och det är inte alltid att chark personalen är så trevlig.
  • Maria E
    Maria E skrev om ICA Kvantum Jätten
    Extremt bra affär! Det är rent, snyggt och fräscht. (inga ruttna grönsaker i grönsaksdisken, inga mosade frukter på golvet, tillskillnad ifrån andra matbutiker i trollhättan.) Trevlig personal. Det är visserligen lite dyrare än i andra butiker, men det är det värt med tanke på kvalitén!
    P.I.K. P gillar detta
  • Elin K
    Elin K skrev om ICA Kvantum Jätten
    En mycket bra ica affär där det är lätt att hitta och personalen är trevlig! att det dessutom finns en chark med betjäning ger det ett stort plus!
  • Anna D
    Anna D skrev om ICA Kvantum Jätten
    Jag handlar på jätten varje vecka och de är jätte bra! Deras chark är fräsch och varorna är jätte goda. Dom säljer sitt egna märke ica då som är mycket ekologiskt de är jätte bra! Personalen är alltid trevlig och de är lätt att hitta i affären.

Skogmansgatan 22, 461 41 Trollhättan