Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Reveny Livs AB

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Reveny Livs AB

• Anna A
    Anna A skrev om Reveny Livs AB
    Vällskött butik, bra sortiment, billigare än City gross.
    En butik som jag trivs i och den är logisk plannerad!
    Anna
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Reveny Livs AB
    Jag handlade alltid innan på Malmborgs innan jag flyttade (blev för långt då). Så, jag har sett när Malmborgs ändrat om till det bättre, dels större och dels mer sortiment bland varorna. Du hittar allt här. Det är snyggt uppradat i hyllorna och luftiga gångar. Du slipper trängas med familjer och andra när du väl handlar här. Köer är långa beroende på vilken tidpunkt du kommer hit. Oftast när folk slutat arbeta eller på helger. En förmiddag trängs du med pensionärerna ;)+i kanten för många kassor. Det hade inte fungerat med ett mindre antal. Så, Malmborgs får trots jag ej handlar där så ofta längre en 4 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Reveny Livs AB
    Fräsch Ica butik placerad mitt i ett köpcentra. Välsorterad. Priserna kan vara lite högre än i andra butiker, men ej stor skillnad. Kan vara hemskt långa köer på helger och populära tider. Men är man ändå på Mobilia kan man lika bra passa på att handla mat. Här finns även ett "postkontor". "Postkontoret" är inte världens bästa. Känner dock ej att jag kan såga det helt, för det är ej utbildad "post personal" utan "Ica personalen" som jobbar där. Blir "4/5 recos" till denna Ica Butik.
    Kerstin A gillar detta

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö