Alla kategorier Mataffär Stockholms län Solna ICA Kvantum

Solna Centrum, 171 45 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om ICA Kvantum

• Bitte S
    Bitte S skrev om ICA Kvantum
    En lite krångligt byggd butik, där det inte är helt lätt att hitta det man söker. Mycket trevligt sortiment av varor. Ibland väldigt bra priserbjudanden.

Avgiftsbelagda p-platser gör det mindre attraktivt för oss bilburna att handla i butiken. 3 timmar gratis på helger hjälper inte för då är det omöjligt att hitta p-plats. Som parkeringssituationen nu ser ut har jag slutat besöka ICA Kvantum Solna och Solna Centrum. Det är väldigt surt att få p-böter kvällstid efter ett snabbt besök på ICA. Nej, inför ett par timmar gratis parkering med p-skiva dagligen som andra närliggande trevliga köpcentra!

Betyget hade varit högre med gratis parkering.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om ICA Kvantum
    Det stora utbudet och priserna gör att ICA Kvantum i Solna för tillfället är min mataffär nummer ett. Jag har upplevt många mataffärer i Stockholm som trånga men det är verkligen inte Kvantum. Extra plus för välsorterad lösgodisdisk.
  • Anna ö
    Anna ö skrev om ICA Kvantum
    Ica kvantum för mig är som ett andra hem,då jag "hänger" där rätt ofta pga mitt jobb (hemtjänst). Säga vad man vill,men en bättre butik att handla i får man leta efter. Glad och framförallt hjälpsam personal gör att man känner sig välkommen som kund. Sen att de har väldigt fina killar att titta på,ser jag som en bonus på arbetstid :)). Som sagt: Bra personal med gott utbud av varor gör att mitt val är enkelt när jag ska göra "mina kunder" nöjda. Tack för mig!

/Anna
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om ICA Kvantum
    Tråkig ICA som saknar manuella diskar. Ont om personal ute i butiken. Möjlighet till självscanning, dock ingen separat kassa utan endast en kombinerad kassa för självscanning/kundkorg där självscanningskunder går före (till övriga kunders förtret).

Solna Centrum, 171 45 Solna