ICA Supermarket Aptiten

3.7

6 omdömen om ICA Supermarket Aptiten

Stefan S
Skrev om ICA Supermarket Aptiten

Bästa matbutiken kring Mariatorget. Bra utbud av färsk fisk. Bra erbjudanden. Okej pris. Sällan kö i kassan. Trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderas!

johan e
Skrev om ICA Supermarket Aptiten

Bra butik som har ett brett utbud,med bra erbjudanden. Personalen är glada och hjälpsamma, en av de bättre Ica butikerna som jag har stött på.

Goa G
Skrev om ICA Supermarket Aptiten

Var på Ica Supermarket Aptiten på Mariatorget idag efter Redbull's lådbilsrally, och jag måste säga att det var fan en bland dom sämsta matbutikerna jag har besökt tyvärr. För det första så är det sjukt trånga gångar där inne. För det andra så har dom nästan ingen koll på vart varor borde vara. Och för det tredje så borde dom erbjuda karta och kompass till oss konsumenter, för så som allt är placerat gick man runt som en vilse råtta i en labyrint. Det är inte ofta jag sätter dåliga betyg, men för denna affär så är jag tyvärr så illa tvungen att sätta en svag tvåa i betyg.

Gunilla D
Skrev om ICA Supermarket Aptiten

Mycket bra utbud, frukt och grönt, ostar, delikatesser m.m. Superbra erbjudanden varje vecka då jag är kortkund. Jämför du med ICA utanför tullarna så känns det dyrt på Aptiten. Men varning för trängsel under tidig kväll. Du får verkligen slå dig fram.

Simon N
Skrev om ICA Supermarket Aptiten

Bra butik de har ett stort sortminent av amerikansk läsk, godis och sånt!

Sine L
Skrev om ICA Supermarket Aptiten

Väldigt bra utbud av mjölkfria produkter, fräsch grönsaksdisk, välsorterad fisk- och köttdisk. Dock lite butter personal emellanåt.