ICA Supermarket

Årstavägen 43, 120 52 Årsta — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om ICA Supermarket

• Robin C
    Robin C skrev om ICA Supermarket
    Kan bara hålla med Andreas som skrivit föregående reco. ICA Årsta är en labyrint och det är svårt att navigera till och med när man bott i området i tre år och handlat där regelbundet. En ombyggnation hade varit på sin plats, och kommer att krävas när konkurrensen ökar från Lidl 200 meter bort och stormarknader i närheten.

Det röriga upplägget gör också att färskvaror känns ofräscha och man kollar alltid en extra gång på utgångsdatum. Det ska inte behövas.

En eloge dock till personalen som har god servicekänsla, alltid möter med ett leende och ger den hjälp man frågar efter.
  • Andreas I
    Andreas I skrev om ICA Supermarket
    Trodde det var en liten närbutik när jag kom in i affären men jag bedrogs direkt. Det här är troligen den mest röriga mataffären i Sverige. Hela butiken är som en trång labyrint där man får utmana sig själv för att hitta varorna man behöver. Även andra som handlade verkade ha samma intryck, under de tio minuterna jag var i butiken så hörde jag i alla fall 3-4 andra personer som högt kallade det för labyrint.
    Nej, de borde bygga om den butiken. Bra utbud och om det inte finns ngn annan bra mataffär i närheten (har dålig koll på området runt Årsta torg) så funkar det.

Årstavägen 43, 120 52 Årsta