Alla kategorier Mataffär Gävleborg Sandviken ICA Supermarket Björksätra

• Ann-Catrin B
    Ann-Catrin B skrev om ICA Supermarket Björksätra
  • Ulla-Britt B
    Ulla-Britt B skrev om ICA Supermarket Björksätra
    Eftersom jag har ms sparar jag mycket tid och energi på att mejla ICA Björksätra på kvällen och nästa dag får jag hem de varor jag har beställt, allt för en kostnad på 100 kr. Det negativa är att de är lite dyrare och inte har lika stort utbud som Maxi, det positiva är att man sparar pengar genom att inte göra en massa onödiga impulsinköp. När jag mejlade ICA Maxi om hemkörning av varor fick jag ett avsnoppande svar om att de inte hade folk till det, ICA Björksätra däremot har alltid varit väldigt serviceminded.
  • Joppe
    Joppe skrev om ICA Supermarket Björksätra
    ICA Björksätra har ett mycket bra utbud och en riktigt trevlig personal. Snabba kassaköer är ett klart plus, de är alltid alerta när köerna börjar växa och öppnar genast en kassa till. Manuell charkdisk är också trevligt, det är inte ofta man ser det nuförtiden. En stark 4 till er! Det enda som drar ner betyget från 5:an är det lite sjaskiga utanför affären, men det kanske kommer att rustas upp med? (Parkeringen är ju omgjord nyligen t.ex.)

Björksätra Mitt, 811 50 Sandviken