Matköpet Ekenberg Livs AB

3.3

7 omdömen om Matköpet Ekenberg Livs AB

Erik D
Skrev om Matköpet Ekenberg Livs AB

Okej närbutik. Lämnar en del att önska ang. frys- och köttdisken. Annars mycket olika valmöjligheter.

Kristina L
Skrev om Matköpet Ekenberg Livs AB

Opedagogiskt upplagd butik, svårt att hitta saker...eller är det bara jag? Grönsakssortimentet skulle behöva ett lyft. Kanske ger konkurrensen från nya Coop på Friggagatan resultat?

M

Nikke L gillar detta
Annelie M
Skrev om Matköpet Ekenberg Livs AB

Vill du träffa på Sveriges tråkigaste personal? I så fall har du kommit rätt! ICA Supermarket Olskroken är utan tvekan den värsta matbutik jag någonsin träffat på - och då har jag också handlat på ICA Focus.

Jessica L
Skrev om Matköpet Ekenberg Livs AB

Riktigt bra matbutik som har det mesta. Trevlig personal, men i min mening för få för att hålla det snyggt och ha tid för frågvisa kunder. Butiken är väldigt stor och trevlig att handla i.Stort utbud av frukt och grönsaker, mycket av det ekologiskt. Vegoutbudet är ganska bra. I frysdisken finns falafel och färs som är veganska, lite mer som är vegetariskt. En hel del mjölkproduktssubstitut dock. Många kassor men ofta kö då de flesta handlar ganska mycket.

Robert M
Skrev om Matköpet Ekenberg Livs AB

Ica supermaket Olskroken är en trevlig liten ica affär som har det mesta du behöver för vardagsbruk. Priserna är helt okej, speciellt ifall du jämnför med butiker i närheten som har högre prissättning. Största nackdelen för mig är att det ligger en lite väl långt bort, och det är mycket backar hem, vilket inte är så roligt när man ska hem med allting man har köpt.

Anna-Karin N
Skrev om Matköpet Ekenberg Livs AB

bra utbud, stor och trevlig butik. det finns det mesta där som man behöver vid dagliga inköp, både mat och andra artiklar tex köksredskap å städartiklar. stor fruktavdelning som dock skulle kunna vara fräschare. personalen är mycket trevlig och tillmötesgående