Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm iClinic Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - iClinic Stockholm

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, 114 53 Stockholm — Visa karta

På iClinic är vi specialiserade på skönhet och estetiska injektionsbehandlingar med Botulinum och Fillers. All vår personal är medicinskt utbildade och erhåller certifikat samt mångårig erfarenhet. Hela vår verksamhet präglas av en passion där vi tillsammans med vår kompetens och dina önskemål uppnår fantastiska estetiska resultat. I Stockholm håller vi till precis vid Östermalmstorgs tunnelbana. Bor du i någon annan stad och vill vara värd/värdinna för ditt eget Botoxparty så kan vi ordna så att du och dina vänner kan mingla samtidigt som ni får en botox eller fillerbehandling, direkt på plats. Som tack för att du vill vara värd/värdinna för ett sådant party bjuder vi dig på en kostnadsfri injektionsbehandling. Välkommen till oss på iClinic!

Läs vad 36 kunder tycker om iClinic Stockholm

• Sissela N
    Sissela N skrev om iClinic Stockholm
    Jag är återkommande kund här och kan verkligen rekommendera Kilian och IClinic! Fin och diskret liten salong. Kilian lyssnar verkligen på hur man vill ha det och jag har alltid gått nöjd därifrån! Gör snyggaste läpparna! Bäst i stan!
  • Lina S
    Lina S skrev om iClinic Stockholm
    Tusen tack! Så nöjd! Kilian var lugn och mycket proffesionell! Kan verkligen rekommendera!
  • Freja S
    Freja S skrev om iClinic Stockholm
    Kilian är så otroligt proffesionell och ger ett naturligt och vackert resultat varje gång.

Stort PLUS är att han är så lugn och får en verkligen att slappna av.

Toppklass!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • Nova B
    Nova B skrev om iClinic Stockholm
    iClinic håller toppklass för dig som har höga krav på kvalitet & resultat. Min behandlare Kilian är riktigt professionell, han kan det han gör och ser mig som hel människa. Hans fantastiskt fina & inlyssnande bemötande gör att jag känner mig trygg & speciell. Because I'm worth it. Det är du också.
  • Julia B
    Julia B skrev om iClinic Stockholm
    sjukt bra service och bemötande & ett nöjt resultat! tack Iclinic, vi ses snart igen! :)
  • ronja H
    ronja H skrev om iClinic Stockholm
    Bästa stället att gå till för ett perfekt resultat och profisionell behandling!
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om iClinic Stockholm
    När jag kom iclinic fick ett trevligt bemötande och allt kändes professionellt och rent. Min första behandling av filler gick jätte bra och Kilian som utföre behandlngen var mycket lugn och mjuk, jag kände inte speciellt mycket smärta. Genom att jämföra med en annan klinik jag har gått till så får verkligen Kilian och Iclinic mycket bra betyg.
  • IA
    IA skrev om iClinic Stockholm
    Kilian är klart en av de bästa behandlare jag träffat. Kunnig och professionell inom sitt yrke, lyssnar på kunden och alltid lika trevlig. Säker på sin sak. Man känner sig helt enkelt i goda händer. Har man träffat Kilian vet man vad han går för och slutar leta.
  • Parisa S
    Parisa S skrev om iClinic Stockholm
    iClinic är den bästa kliniken man kan besöka. Mycket bra personal och väldigt bra kvalité på behandlingarna. Man får alltid ett välkomnande känsla när man kliver in. Det bästa me Kilian förutom att han är så trevlig och duktig så är han även väldigt kunnig i sitt yrke, dvs professionell på hög nivå. Sen får man också ett gott bemötande och man har lätt att kommunicera me honom för att få fram sina önskemål och få det bästa resultat man kan önska sig.
    Så hela kliniken, personalen, behandlingarna och resultatet,
    allt i sig är verkligen en tiopoängare!!
  • Nadja
    Nadja skrev om iClinic Stockholm
    Kilian är supertrevlig och professionell :) Blir alltid glad och nöjd när jag varit på iclinic.
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om iClinic Stockholm
    Bra bemötande av personal och fin lokal. Känner mig bekväm och professionellt omhändetagen på min behandling! Har rekommenderat vidare till vänner!
    Kilian K, Sophie-Antonie F gillar detta
  • sanna n
    sanna n skrev om iClinic Stockholm
    Kilian är fantastisk! Så nöjd och han är så himla trevlig. Aldrig känt mig så vacker och skull inte gå någon annanstans =)
    Kilian K, Sophie-Antonie F gillar detta
  • Natalia K
    Natalia K skrev om iClinic Stockholm
    professionell och trevlig personal. Var jätte nöjd med mitt besök!
    2015-10-21 Kilian K svarar Natalia K
    Hej Natalia!
    Vad för ditt fina omdöme men vad synd att du endast gav oss en 2a i betyg. Vänligaste iClinic
  • Petra M
    Petra M skrev om iClinic Stockholm
    Besökte Kliniken för Filler och Botox touch up. Kilian är otroligt serviceminded och skicklig, jag känner mig alltid lika trygg i hans händer. Kilian föreslår lämpliga åtgärder och vi gör tillsammans upp en plan för att nå önskat resultat. Om det inte blir bra fixar Kilian till det utan extra kostnad. Jag skulle aldrig gå till någon annan.
    Sophie-Antonie F gillar detta
  • Saira Q
    Saira Q skrev om iClinic Stockholm
    Otroligt nöjd med resultatet av filler i mungipor och läppar samt botox! Mycket bättre än när jag besökte en annan klinik. Trevligt och kunnigt bemötande. Kommer absolut bli stamkund!
    Sophie-Antonie F gillar detta
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om iClinic Stockholm
    Super nöjd med mitt besök hos kilian! Kan absolut rekommendera denna klinik :)
  • Sonia S
    Sonia S skrev om iClinic Stockholm
    Trevlig och kunnig personal. Jag är jättenöjd med Kilian! Har fått bästa resultatet och rekomenderar starkt!!!
  • Therese
    Therese skrev om iClinic Stockholm
    Kilian är den trevligaste och duktigaste kille jag träffat. Han ger en ärlig åsikt och bedömning. Man känner sig så trygg i hans händer och vet att han skulle aldrig låta en gå därifrån missnöjd. Gjorde mina läppar hos Kilian och fick ett så mycket bättre resultat än vad jag fått när jag varit hos de stora välkända klinikerna.
  • Tamo T
    Tamo T skrev om iClinic Stockholm
    Jätte trevlig personal och mycket god kvalitet på behandlingar
  • robin s
    robin s skrev om iClinic Stockholm
    Man får ett varmt välkomnande när man kommer till kliniken och har massa tidningar till sitt förfogande medans man väntar. Personalen är trevlig och Killian som gör behandlingar är ännu trevligare. Han har vård utbildning som grund för sitt yrke vilket är oerhört viktigt när man arbetar med alla typerna injektioner. Jag har varit på salongen två gånger hittills och har varit nöjd med mitt resultat varje gång!
  • Mona Lisa S
    Mona Lisa S skrev om iClinic Stockholm
    Jätte trevlig och duktig personal som får en att känna sig avslappnad, välkommen och trygg. Lyssnar på ens önskemål och resultatet blev jätte fint! fin salong och bra läge. Jag tycker det är väldigt viktigt att personalen är lätt att prata med och att den tar sig tid för en och så är det på iclinic!
    Nova B, robin s gillar detta
  • Ida C
    Ida C skrev om iClinic Stockholm
    Mycket bra!
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om iClinic Stockholm
    Väldigt trevlig personal och fick ett jättebra resultat. :)
  • Tanja S
    Tanja S skrev om iClinic Stockholm
    Proffesionellt och trivsamt. Väldigt nöjd med mitt besök! :)
  • Emma
    Emma skrev om iClinic Stockholm
    Bra service och Kilian är väldigt skicklig med sprutan! Grymt resultat!
  • Sara
    Sara skrev om iClinic Stockholm
    Jag rekommenderar varmt iclinic fem plus utan tvekan! Kilian är otroligt professionell och alltid trevlig och har ett väldigt konstnärligt öga! Har gått hos honom länge nu och alltid blivit supernöjd!!:D:):):)
  • Lina
    Lina skrev om iClinic Stockholm
    Lugn och positiv han vet vad han gör! Stort tack Kilian :)
  • Matilda
    Matilda skrev om iClinic Stockholm
    Kände mig välkommen och och det gick snabbt. Var nervös innan men det släppte med hans hjälp!
  • Sara
    Sara skrev om iClinic Stockholm
    Super bra service väldigt tryggt och lugnt ställe. Är super nöjd! :)
  • Lisa
    Lisa skrev om iClinic Stockholm
    Lyhörd för önskemål och anpassade behandlingen på ett fint sätt. Resultatet blev mycket bra!
  • Amanda
    Amanda skrev om iClinic Stockholm
    Väldigt bra service och mottagande! Förstod direkt hur jag ville ha mina läppar och blev väldigt nöjd med både resultat och information :)
  • Rebecka
    Rebecka skrev om iClinic Stockholm
    Första gången jag gjorde hos Kilian och jag är super nöjd, både med läpparna och hur man blev bemött! Kanon bra!
  • Sabina
    Sabina skrev om iClinic Stockholm
    Blev supernöjd!
    Fick faktiskt exakt det resultatet jag ville ha!
    Varmt och så otroligt bra bemötande!
    Rekommenderar verkligen!
  • Michaela
    Michaela skrev om iClinic Stockholm
    Fantastisk klinik med centralt läge och härligt, positivt bemötande. Behandlaren Kilian är superhärlig och lyssnar väldigt noga på kundens önskemål och ger en alltid ett perfekt resultat precis som man önskat sig, om inte bättre till och med! Riktigt bra, hållbara produkter med kvalitet som används under behandlingarna för det bästa priset du nog kan hitta i landet. Efter besök för läppförstoring hos flera andra även större kliniker tidigare kan jag lugnt säga att ingen annan någonsin varit så estetiskt lagd och presterat såna grymma resultat varje gång som Iclinic, därför vänder jag mig alltid till Iclinic utan tvekan!
  • Natacha L
    Natacha L skrev om iClinic Stockholm
    Var hos Killian och gjorde läpparna, de blev helt fantastiska! Han lyssnade på mina önskemål och gjorde exakt som jag hade tänkt mig :) Vill även tillägga att han är sjukt trevlig och underbar, man kände sig trygg i hans händer och salongen/kliniken var super fräsch!
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om iClinic Stockholm
    En suverän behandlare och trevlig.Duktig på det estetiska.Och väldigt trevlig och lyssnar utan stress.Rekommenderar starkt.
    Nova B, Kilian K gillar detta

Grevgatan 35, 114 53 Stockholm