Idrottsskadeexperten

Idrottsskadeexperten

Ring 0770-17 50 51 idrottsskadeexperten.se
4.4

Idrottsskadeexperten är i grunden legitimerade naprapater eller kiropraktorer med lång erfarenhet av idrottsskador. Alla vi som behandlar är själva aktiva idrottare och sportare och vet därför precis hur irriterande och tråkigt det är att drabbas av en skada när man gör något man älskar. Vi behandlar patienter i Stockholm,...

374 omdömen om Idrottsskadeexperten

Anton L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag har haft ett par väldigt lärorika och läkande möten. Jag tyckte att det var väldigt lätt att prata med kiropraktorn och man fick klara svar. Behandlingen var riktigt bra och mina ben har aldrig mått bättre. Det här är allt som jag kräver.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1025 omdömen 4.7 av 1025 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Christina O
Skrev om Idrottsskadeexperten

Diagnos och behandling av knäskada.

Simon W
Skrev om Idrottsskadeexperten

Fick stor hjälp för min son som hade problem pga schlater knä.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Kerstin G
Skrev om Idrottsskadeexperten

Fint och professionellt bemötande, trygg personal som vet vad de kan. Jag kände mig genast bekväm med terapeuten

Anita H
Skrev om Idrottsskadeexperten

ischias symtom Bra bemötande överlag Behandlingen levde helt upp till mina förväntningar Kändes dock lite skakigt pga Corona, uppfattade inte att de vidtagit några extra åtgärder med anledning av detta förutom handsprit i reception. Ingen skärm vid disken ,det är ju svårt hålla avstånd i ett litet väntrum och när man ska betala ...... Terapeuten bra och kunnig mycket bra omhändertagande Dock kändes det inte bra att ligga på ett skrynkligt inte heltäckande papper och på en bänk där mun och näsa hamnade direkt mot...

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 861 omdömen 4.7 av 861 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Eva A

Utmärkt behandling av hälsporre

Christer M
Skrev om Idrottsskadeexperten

Hög kompetens och bra bemötande

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Andreas P
Skrev om Idrottsskadeexperten

Har haft problem med känningar i mitt knä och fick ett väldigt bra bemötande av Nicklas Wiltman på Bodycheck i Göteborg, trevlig och professionell! Går nu på rehab med övningar jag fått och hoppas på bra resultat. Har dock behövt vänta i väntsalen båda gångerna en bra bit över tiden, annars en femma.

Andreas P
Skrev om Idrottsskadeexperten

Gick till Idrottsskadeexperten med en överansträngning i underbenet med smärta nedåt hälsenan. Jag fick ett kunnigt och trevligt bemötande.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Abigail S
Skrev om Idrottsskadeexperten

Rätt diagnos direkt, bättre än både min läkare och min fysioterapeut. Snabb och effektiv behandling.Får toppbetyg av mej!!

Adam R

Bra mottagande, bra behandling

Kristoffer G
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag hade problem med en höft som jag fått i samband med löpning. Efter bara en behandling så blev det mycket bättre. Jag fick med mig lite övningar hem och de har verkligen hjälpt.

Jenny G
Skrev om Idrottsskadeexperten

En av Idrottskadeexpertens kiropraktorer (Rebecka) hjälpte mig i samband med en knäskada. Jag har fått ett mycket professionellt och bra bemötande av både kiropraktorn och övriga på mottagningen. Jag är nöjd med behandlingen av skadan.

Ann A
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag har fått alldeles fantastisk hjälp av Rebecca Hagström på Engelbrekts Kiropraktorcenter. Efter att i flera års tid haft besvär med en fot och besökt flera fysioterapeuter, ortopeder, stegtekniker så har jag äntligen fått hopp om livet igen. Känns så bra!

Halbast I
Skrev om Idrottsskadeexperten

Det märktes att Idrottsskadeexperten var kunnig men hade önskat att han hade lite mer helhetsförståelse, att han såg helhetsskadan mer.

Magnus H
Skrev om Idrottsskadeexperten

Oerhört kunniga och väldigt kommuikativa och lyhörda. Har fått väldigt bra hjälp.

Louise L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Mycket bra bemötande och fick snabbt en tid Bra och kunnig kiropraktor

Peter L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Grymt bra och seriöst! Vad finns mer att säga, du får det bästa!

Kjell-åke O
Skrev om Idrottsskadeexperten

Naprapattjänst för hälsporre,jag blev exemplariskt bemött,jag hade inga förväntningar då jag vet av bekanta att det tar lång tid att bli av med det.Som patient vet man inte om tiden hade givit samma resultat,eller om behandlingen påskyndade skeendet.Det känns bra när jag gick därifrån,så jag inbillar mig att det är värt pengarna.

Louise W
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag har fått mycket bra hjälp och stöd av Rebecca för mina ischiasbesvär. Hon lyssnar in och anpassar behandling och tips efter min dagsform. Kan verkligen rekommendera henne och återkommer gärna i framtiden även för förebyggande behandling.

Cecilia D
Skrev om Idrottsskadeexperten

Fick hälsporre innan jul. Haltade mig igenom helgerna. Beställde rehab hos Idrottsskadeexperten. Efter några besök där så kan jag nu gå relativt bra igen. Glad att ha fått hjälp snabbt.

Angelina A
Skrev om Idrottsskadeexperten

Dotter problem med Plantar Fasciit. Trevligt bemötande och bra behandling. Rekommenderas.

Mats J

Bra behandling - kändes proffsiga

Felicia K
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag sökte hjälp pga ryggskada och jag blev mycket väl bemött av personalen. Jag hade relativt höga förväntningar, behandlingen tog lite tid men det var värt det och till slut uppfylldes mina mål. Tack vare idrottsskadeexperten kan jag nu träna för fullt utan någon smärta. Jag rekommenderar verkligen detta kiropraktorcenter för man kan lita på dom som jobbar där och dom är tydliga med vad dom gör.

Hugo M
Skrev om Idrottsskadeexperten

* Något som ska få mina benhinnor att bli bra *Via Mail *Träffa någon kunnig inom det som visar engagemang och intresse i att det ska bli bättre. Och nej de har inte levt upp till dem. Gör mer sitt jobb (stötvågsbehandlingen) o sen är det klart, ”nu tar vi nästa kund” typ.

Annika N
Skrev om Idrottsskadeexperten

Lätt hitta info om er på nätet - enkelt att boka - bra bemötande på plats - är ej färdigbehandlad bara i uppstart så kan ej uttala mig om effekt av behandling ännu

ALEX J
Skrev om Idrottsskadeexperten

Frode Bakken är magisk. Helt exceptionell i sin profession, och är klart lämpad att behandla medelålders män med onda fötter och många frågor. Varm rekommendation för dig som bor i Stockholmstrakten.

Anna E
Skrev om Idrottsskadeexperten

Kiropraktor Mycket bra Vet inte än, helst läkning och att bli återställd

Karin S
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag har varit på Bodycheck, naprapat. Fick ett trevligt och bra bemötande. Fick bra hjälp med behandling och olika övningar att arbeta med hemma.

Jessica A
Skrev om Idrottsskadeexperten

-Behandling för falsk ischias. -Mycket bra! - Mycket bra behandling med övningar hemma. - MYCKET BRA!

Camilla H
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag hade inga förväntningar, första gången hos en kiropraktor. Kände mig sedd och bekräftad och fick en noggrann undersökning och tydlig förklaring på allt som skulle hända.

Marie L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag behandlas på Engelbrektkliniken för hälsporre och tycker att jag har fått ett trevligt proffsig och kunnigt bemötande och hjälp.

Kerttu L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag sökte hjälp för min onda häl. Trevligt mottagande och mycket proffsigt, varmt bemötande av kiropraktor Frode. På tre besök blev min häl bra.

Peter A
Skrev om Idrottsskadeexperten

Mkt bra, professionella och kunniga

Alicia R
Skrev om Idrottsskadeexperten

Mycket professionellt bemötande och är väldigt nöjd över den hjälp vi har fått!

Lars M
Skrev om Idrottsskadeexperten

Problem med gubbvad. Fick stötvågsbehandling, massage, samt rehabupplägg. Bra bemötande, engagerad naprapat.

Jan R
Skrev om Idrottsskadeexperten

Behandlingen har fungerat mycket bra och följt det förväntade förloppet. Mycket nöjd!

Mattias L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Effektiv lösning på mitt problem

Maria H
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag har varit två gånger på naprapatbehandling i Hammarby sjöstad, hos Andre Lysell. Han känns oerhört proffsig och jag upplevde att behandlingen hjälpte.

Sophie B
Skrev om Idrottsskadeexperten

Utmärkt bra. Förtroende och utmärkt vård.

Agnetha E
Skrev om Idrottsskadeexperten

Hjälp med hälsporre. Proffesionellt bemötande.

Martina S
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag tycker det var bra. Jag fick delvis hjälp.

Kate J
Skrev om Idrottsskadeexperten

Proffsigt bemötande, trevlig och kunnig personal

Göran S
Skrev om Idrottsskadeexperten

Jag har givit ett betyg och det får räcka.

Marie H
Skrev om Idrottsskadeexperten

Axel ur funktion Fick fantastisk bra hjälp av Rebecca som proffsigt ställde diagnos, behandlade och gav mig tips på egenvård. Superproffsigt bemötande i receptionen

David S
Skrev om Idrottsskadeexperten

Köpte analys av skada samt behandlingar. Samtliga sessioner har känts väldigt professionella. Märker att personal har mycket goda kunskaper kring just knän. Kände stor trygghet i hur personal pratar kring skadan och att de stött på liknande skador innan. Jag fick uppfattningen att man hade en tydlig plan för just min situation

Mårten L
Skrev om Idrottsskadeexperten

Fick snabbt tid, bra och relevant hjälp med min hälsporre.

Ann-marie S
Skrev om Idrottsskadeexperten

Efter 6 månader med svåra hälproblem vände jag mig till Engel-brekts kiropratorcenter. Hade inga större förväntningar men trevligt bemötande av företaget och en duktig kiropraktor gjorde att jag kände mig nöjd redan efter första besöket. Gick därefter 2 gånger till och känner mig nu relativt besvärsfri. Företaget levde alltså upp till förväntningarna och jag kommer att vända mig dit vid framtida besvär.

Sofie H
Skrev om Idrottsskadeexperten

Rebecca Hagström har verkligen hjälp mig på bästa sätt med min hälsporre. Jag kunde knappt gå när jag kom första gången och redan efter första besöket blev jag märkbart bättre. Hon är nogrann, trevlig och väldigt proffsig. Sofie i receptionen är supertrevlig och alltid glad när man kommer. Jag rekommenderar starkt att gå hit om man behöver naprapat eller kiropraktor

Rikard B
Skrev om Idrottsskadeexperten

Strumpan som var för/mot hälsporre var verkligen usel. Den tänjde ut sig efter tre gånger till en vanlig strumpa..!