Idrottsskadespecialisterna

Varmt välkommen till Idrottsskadespecialisterna, vi hjälper dig snabbt och professionellt när du råkat ut för en idrottsskada. Vi själva är elitidrottare och har därför en mycket stor kunskap och förståelse för hur vi ska behandla din skada på bästa möjliga sätt.
Vi hjälper dig på en gång för att kunna åtgärda skadan snabbt och effektivt. Vi förstår att det är viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt efter att det hänt för att man snabbt ska kunna träna igen och undvika bestående men.
Genom att gå till Idrottsskadespecialisterna får du hjälp av professionell personal som med en genuin vilja gör allt i sin makt för att hjälpa dig att bli bra på så kort tid som möjligt. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och ser till att du på kort tid blir frisk från de åkommor som finns. Vi erbjuder naprapatbehandling, olika träningsprogram, rörelseanalys, dry needling, kinesiotape, skanlab, laser, diadynamisk ström, och självklart den bästa utrustningen
Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning.
  • Experter på idrottsskador

Tegnérgatan 37, Stockholm
4.8 / 28 recos
Södra Agnegatan 29, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar