Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Idrottsskadespecialisterna Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
Rekommenderat företag 2016 - Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadespecialisterna är experter på idrottsskador och hjälper dig snabbt och professionellt.

Vi är själva elitidrottare och har därför stor förståelse för hur din skada ska behandlas på bästa sätt.

Läs vad 13 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

• Peter B
    Peter B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till det bättre.
  • Maria H
    Maria H skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag sökte hjälp för smärtor under hälen, s.k. hälsporre, och fick snabbt en tid. Första intrycket vid första behandlingen var mycket gott, både när det gäller fackkunskap (såvitt jag som lekman nu kan bedöma det) och bemötande. Jag fick svar på de frågor jag ställde och kände genast förtroende. Efter ett antal veckor med övningar i hemmet och ytterligare behandlingar är jag nu helt smärtfri. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat andra att gå till Idrottsskadespecialisterna.
    2016-11-28 Daniel T svarar Maria H
    Tack för den fina rekommendationen Maria!
  • Fraz A
    Fraz A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Utmärkt behandling. Jag skadade mitt knä (Pattelar tendinos). Behandlingen varade i ungefär tre månader. Det var holistisk och jag styrdes genom ut rehab period följt av en kort valfri löpteknik analys och förbättringsprogram. Kort sagt har jag inte bara återhämtat sig helt, men jag springa mycket bättre än någonsin tidigare. Jag kommer gärna rekommendera dem till alla som arbetar med idrottsrelaterade eller överanvändning skador.
    2016-11-28 Daniel T svarar Fraz A
    Tack för den fina rekommendationen Fraz!
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag är supernöjd och rekommenderar varmt Idrottskadespecialistern!
  • Angela C
    Angela C skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Sökte för långvarig smärta i häl- och fotledssenor; hade gått med kryckor t o fr i tre år, det senaste året i stort sett varje dag.. hade sökt hjälp hos ortopedklinik men inga hjälpmedel hade fungerat till fullo och jag hade nästan gett upp hoppet. Blev behandlad av Stefan Jadestig som med stor professionalitet och mycket inkännande undersökte mig och förklarade dels att det finns behandlingar dels hur dessa kan anpassas just för mig som lider av en hel del krämpor bl a övervikt. Fick dessutom ett enkelt motionsprogram samt hjälpmedel till det. Allting har fungerat over förväntan bra, nu efter 10 behandlingar kan jag gå utan kryckor, känner inga smärtor alls, kan även springa och motionera precis som förr. Jag hade aldrig vågat tro att det skulle gå så bra, hade jag vetat detta tidigare hade inte jag spillt tid på ortopedmottagningar, MR-undersökningar, etc. Jag har fått mitt gamla "unga" jag tillbaka! /Angela
  • Maria B
    Maria B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har haft problem med hopparknä och fick bra hjälp. Nu är jag helt återställd och har fått med mig bra stöd framåt så att jag inte hamnar i samma skada igen!
  • Peter G
    Peter G skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Professionellt bemött och behandlad. Tydlig skadeanalys och en ordentlig heltäckande behandling, som ledde till att jag nu kan springa smärtfritt igen.
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Kunde inte bli mer nöjd som kund, blev helt fri från en långvarig benhinneinflammation. Daniel Thörnroos från idrottsskadespecialisterna är bäst!
    2016-04-27 Daniel T svarar Gustav A
    Tack för den fina rekommendationen Gustav! Kör hårt med thaiboxningen :)
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag fick hjälp av Stefan med behandling och goda råd, både för att påskynda läkningen och slippa liknande åkommor framöver. Jag upplevde att råden var anpassad inte bara till skadan i sig utan även till mig och min ambitionsnivå. Det gjorde mig helt klart motiverad att jobba på hemma.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bra bemötande och kunnig personal
  • Svante L
    Svante L skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Mkt bra bemött under hela behandlingen. Proffsig behandling och pedagogisk förklaring
  • Cajsa W
    Cajsa W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Det gick fort att få tid till behandling av hälsporren!
    Behandlingsupplägget kändes bra och adekvat för min läkningsprocess!
    Nöjd kund!
  • Marina F
    Marina F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har sökt hjälp för problem med hälsena, bra bemötande från början till slut. Samt att jag har blivit av med problemet.

Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm