Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Idrottsskadespecialisterna Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadespecialisterna är experter på idrottsskador och hjälper dig snabbt och professionellt. Vi är själva elitidrottare och har därför stor förståelse för hur din skada ska behandlas på bästa sätt.

På mottagningen på Kungsholmen kan du få hjälp med allt från hälseneinflammation till muskelbristningar, knäskador eller värk i rygg och nacke. Kontakta oss så får du en kostnadsfri rådgivning om vilka behandlingar som passar dig och dina problem bäst.

Vi brinner för skadefria idrottare och snabba resultat!

Läs vad 40 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

• Elisabeth J skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Skadat låret med medföljande ryggproblem.
    Bra och professionellt bemött
    Ja mina förväntningar infriades
    Bra med både behandling och ett upptrappat rehabprogram allteftersom skadan blev bättre Läs mer
  • Onur P
    Onur P skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Strikt, upplevs genuina, god mottagning, bra feedback och upplevs veta vad dem gör. Rekommenderar dem starkt till andra.
    Fick omfattande hjälp och stöd. Läs mer
    2018-09-09 Stefan J svarar Onur P
    Tack för din beskrivning! Lycka till framåt!
    Daniel T, Stefan J gillar detta
  • Linnea N skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Kanonbra och konkret hjälp med behandling av min envisa benhinneinflammation! Läs mer
  • Christer T skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Problem med ena vaden i samband med löpning. Blev mycket professionellt bemött och upplevde behandling och uppföljning som ytterst seriöst.

Företaget levde verkligen upp till de rekommendationer som jag fått. Läs mer
    2018-06-29 Daniel T svarar Christer T
    Tack för den fina rekommendationen Christer!
  • Dino J
    Dino J skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag har fått behandling av två olika skador vid olika tillfällen, ena gällde knäskada det andra var höftskada båda i samband med löpning.

Båda gångerna har jag blivit bemött på ett välkomnande och professionellt.
    Intrycket har varit ett genuint intresse för att ge mig hjälpen jag behöver.

Båda gångerna har de lokaliserat problemet direkt och satt igång med en effektiv behandling.

Kan starkt rekomendera idrottskadespecialisterna.

Mestadels har jag varit hos Daniel Thörnroos han är kanon. Läs mer
    2018-04-28 Daniel T svarar Dino J
    Tack för omdömet Dino! Roligt att höra:)
  • Linda S skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Mycket bra bemötande från första mötet till det, förhoppningsvis, sista. Gått på behandling för hälsporre. Naprapaten Daniel Thörnroos kändes mycket kunnig på området och har gett bra behandling och träningsprogram. Läs mer
    2018-03-16 Daniel T svarar Linda S
    Tack för rekommendationen Linda! Vi hörs framåt!
  • Hans S
    Hans S skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Idrottsskadespecialisterna!
    Stefan J räddade min skidsäsong så att jag både kunde åka Engelbrektsloppet, Stafettvasan och Vasaloppet, samt skidläger i Orsa Grönklitt.
    Helt otroligt med tanke på att jag fick en muskelbristning i höger vad 21 januari! (3 veckor innan Engelbrektsloppet och 6 veckor innan Vasaloppet) .
    Det var mycket bra behandlingar och mycket bra att diskutera med Stefan. Man fick verkligen stort förtroende. Läs mer
    2018-08-31 Stefan J svarar Hans S
    Tack Hans! Lycka till med fortsatt träning!
  • Gabriel C skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag blev bemött bra och fick direkt övningar för mina ben. Övningarna har varit till en bra hjälp då jag känner att de faktiskt minskat problemen med mina ben. Detsutom var personalen väldigt trevlig och bra. Läs mer
    2018-01-30 Stefan J svarar Gabriel C
    Tack, Lycka till med fotbollen och träningen framöver!
  • Helena V skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bra och professionellt bemötande hela vägen! Jag hittade Idrottskadespecialisterna på nätet och jag kontaktade dem via mail. Jag fick snabbt svar och snabbt en tid. Upplägget på behandling hade en tydlig plan som jag lätt kunde förstå och ta till mig. Allt funkade smidigt. Från personlig kontakt till administration kring tidsbokningar och betalningar. Jag hade en och samma person som behandlade mig alla gånger, en mycket trevlig kontakt. Jag blev fri från mina besvär också såklart! Läs mer
  • Malin L skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har gått hos Stefan för behandling av min fot som jag hade smärta i när jag promenerade och sprang. Efter 7-8 behandlingstillfällen är jag nu mycket bättre. Stefan är mycket professionell och kunnig. Jag är mycket nöjd med både bemötande och behandling. Läs mer
  • Malin S skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Professionell, bra behandling med effektiva hemläxor. Läs mer
    2018-01-23 Stefan J svarar Malin S
    Tack Malin, Ge hemläxor är jag bra på. Heja heja! :-)
  • Alva N skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag tycker att jag har blivit bra bemött från mitt första möte till mitt sista hos Idrottsskadespecialisterna på Kungsholmen. Jag tog kontakt med dem i september 2017 för en muskelbristning i ena låret. Redan vid första mötet lyckades min naprapat hitta problemet och behandlingen sattes igång direkt. Jag har sedan gått där regelbundet, i början var det två gånger i veckan och sedan blev det en gång i månaden. Jag har nu gått där i fyra månader och idag hade jag mitt sista besök. Jag har fått bra träningsprogram som har varit helt anpassade till mig och varje övning har jag gått igenom med min naprapat innan den lades till på programmet. Upplägget har varit tydligt och jag har känt mig delaktig under hela processen. Min naprapat har beskrivit min skada på ett sätt som gör att jag förstår hur jag har fått den och hur jag ska undvika att få en liknande skada i framtiden. Jag har även blivit motiverad till att verkligen jobba med träningsprogrammen och för varje besök har det blivit bättre. Jag rekommenderar starkt denna klinik, personalen är mycket kunnig och anpassar allt efter individen. Läs mer
    2018-01-23 Stefan J svarar Alva N
    Tack Alva för din fina beskrivning! Lycka till med träningen och tävlingarna framöver! Håller tummarna.
  • Paola M
    Paola M skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bemötandet med naprapaten Stefan var toppen från början till slut. Jag gick till Stefan för att få hjälp med hälsporre och sedan hjälpte han mig med mina knän. Jag har gått till Stefan i nästan 1 år och han hjälpte mig med mina hälar och knän så bra att jag inte har besvär längre. Tack vare Stefan har jag nu också en hälsosam livsstil med regelbunden träning och det är tack vare träningsplanen jag fick av honom. Han var också alltid pratglad och trevlig att man faktisk såg fram emot besöken. Jag rekommenderar starkt idrottskadespecialisterna till alla som har besvär och behöver hjälp! Läs mer
    2018-01-23 Stefan J svarar Paola M
    Stort tack Paola!
    Det värmer att få höra hur du har lyckats med träningen och att du är skadefri!
  • Anita R skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Proffsig och positivt bemötande. Sökte för ett löparknä jag inte fått bukt med själv. Har fått behandlingar och massa användbara styrkepass att jobba vidare med.
    Rena fräscha lokaler. Tipsar gärna vänner om er! Tack Läs mer
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Mycket bra, kunnig kille som jag gick till. All som allt MYCKET nöjd. Läs mer
  • Anna-maria E skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Proffsig service, modern återkoppling Läs mer
  • Mauricio B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jättenöjd med bemötandet och behandlingen. Jag kan varmt rekommendera Idrottskadespecialisterna. Läs mer
  • Birgitta T skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Hej!
    Efter att ha varit runt på två ställen innan där jag inte fått hjälp hade jag turen att få hjälp av Elina hos er.
    Allt har varit toppen och jag har äntligen fått ordning på min hälsporre som jag gått med i över ett år och haft mycket besvär av.
    Stort tack för er professionella hjälp!
    Med vänlig hälsning
    Birgitta Thunander Läs mer
  • Jakob W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag kontaktade Idrottsskadesspecialisterna för att få hjälp med mitt löparknä. Jag blev mycket proffisionelt och trevligt bemött. Rehhabprogrammet och behandlingen har fungerat utmärkt. Jag känner att jag fått förstklassig och personlig rådgivning. Läs mer
    2017-04-10 Daniel T svarar Jakob W
    Tack för den fina rekommendationen Jakob!
  • Lars J skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bra bemötande och bra behandling. Läs mer
  • Catrine T skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fått hos Stefan på idrottsskadespecialisten. Jag har fått professionell behandling och rehabträning under hela behandlingsperioden. Resultatet är ett helt knä och starkare kropp. Läs mer
  • Jerry skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    fint bemötande, har fått hjälp med hälsporre, blir sakta bättre. blivit väldigt väl mottagen och behandlad. Läs mer
  • Ida M skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag har varit hos Daniel Thörnroos och fått behandling för mitt löparknä och är otroligt nöjd. Daniel har på ett tydligt sätt förklarade vad mitt problem var och syftet med respektive övning som jag fått. Han har även givit mig hopp om att detta kommer gå att lösa och sett till att jag fått tillbaka min motivation! Tusen tack för all support! Jag kommer absolut att rekommendera er vidare. Läs mer
    2017-02-17 Daniel T svarar Ida M
    Tack för den fina rekommendationen Ida!
  • Victor W
    Victor W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande då min naprapat var till grym hjälp för min skada på syndesmosen jag fått. Rehabeliteringsövningarna hjälpte otroligt mycket, tack vare dem är jag hel idag! Läs mer
  • Annsofie Ö
    Annsofie Ö skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Fick besökstid snabbt. Mycket trevligt bemötande i lugn miljö. Hjälp med träningsprogram samt tips om utprovning av lämpliga skor!
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Jan-olof F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Fick tid snabbt och bra bemötande.
    Behandlingen funkade båda gångerna och fick tydliga och enkla
    rehabövningar. Om gubbkroppen pajar igen vet jag vart jag
    vänder mig för tyvärr enivsas jag fortsätt med dumheter som
    rullskidor och långlopp på skidor :-) Läs mer
  • Torbjörn F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Trevligt bemötande. God förklaring till förloppet av rehab för axelskadan. Läs mer
  • Peter B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till det bättre. Läs mer
  • Maria H skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag sökte hjälp för smärtor under hälen, s.k. hälsporre, och fick snabbt en tid. Första intrycket vid första behandlingen var mycket gott, både när det gäller fackkunskap (såvitt jag som lekman nu kan bedöma det) och bemötande. Jag fick svar på de frågor jag ställde och kände genast förtroende. Efter ett antal veckor med övningar i hemmet och ytterligare behandlingar är jag nu helt smärtfri. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat andra att gå till Idrottsskadespecialisterna. Läs mer
    2016-11-28 Daniel T svarar Maria H
    Tack för den fina rekommendationen Maria!
  • Fraz A
    Fraz A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Utmärkt behandling. Jag skadade mitt knä (Pattelar tendinos). Behandlingen varade i ungefär tre månader. Det var holistisk och jag styrdes genom ut rehab period följt av en kort valfri löpteknik analys och förbättringsprogram. Kort sagt har jag inte bara återhämtat sig helt, men jag springa mycket bättre än någonsin tidigare. Jag kommer gärna rekommendera dem till alla som arbetar med idrottsrelaterade eller överanvändning skador. Läs mer
    2016-11-28 Daniel T svarar Fraz A
    Tack för den fina rekommendationen Fraz!
  • Jacob H skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag är supernöjd och rekommenderar varmt Idrottskadespecialistern! Läs mer
  • Angela C skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Sökte för långvarig smärta i häl- och fotledssenor; hade gått med kryckor t o fr i tre år, det senaste året i stort sett varje dag.. hade sökt hjälp hos ortopedklinik men inga hjälpmedel hade fungerat till fullo och jag hade nästan gett upp hoppet. Blev behandlad av Stefan Jadestig som med stor professionalitet och mycket inkännande undersökte mig och förklarade dels att det finns behandlingar dels hur dessa kan anpassas just för mig som lider av en hel del krämpor bl a övervikt. Fick dessutom ett enkelt motionsprogram samt hjälpmedel till det. Allting har fungerat over förväntan bra, nu efter 10 behandlingar kan jag gå utan kryckor, känner inga smärtor alls, kan även springa och motionera precis som förr. Jag hade aldrig vågat tro att det skulle gå så bra, hade jag vetat detta tidigare hade inte jag spillt tid på ortopedmottagningar, MR-undersökningar, etc. Jag har fått mitt gamla "unga" jag tillbaka! /Angela Läs mer
  • Maria B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har haft problem med hopparknä och fick bra hjälp. Nu är jag helt återställd och har fått med mig bra stöd framåt så att jag inte hamnar i samma skada igen! Läs mer
  • Peter G skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Professionellt bemött och behandlad. Tydlig skadeanalys och en ordentlig heltäckande behandling, som ledde till att jag nu kan springa smärtfritt igen. Läs mer
  • Gustav A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Kunde inte bli mer nöjd som kund, blev helt fri från en långvarig benhinneinflammation. Daniel Thörnroos från idrottsskadespecialisterna är bäst! Läs mer
    2016-04-27 Daniel T svarar Gustav A
    Tack för den fina rekommendationen Gustav! Kör hårt med thaiboxningen :)
  • Gunnel F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag fick hjälp av Stefan med behandling och goda råd, både för att påskynda läkningen och slippa liknande åkommor framöver. Jag upplevde att råden var anpassad inte bara till skadan i sig utan även till mig och min ambitionsnivå. Det gjorde mig helt klart motiverad att jobba på hemma. Läs mer
  • Emelie A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • Svante L skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Mkt bra bemött under hela behandlingen. Proffsig behandling och pedagogisk förklaring Läs mer
  • Cajsa W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Det gick fort att få tid till behandling av hälsporren!
    Behandlingsupplägget kändes bra och adekvat för min läkningsprocess!
    Nöjd kund! Läs mer
  • Marina F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har sökt hjälp för problem med hälsena, bra bemötande från början till slut. Samt att jag har blivit av med problemet. Läs mer

Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm