Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Idrottsskadespecialisterna Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm — Visa karta

Idrottsskadespecialisterna är experter på idrottsskador och hjälper dig snabbt och professionellt. Vi är själva elitidrottare och har därför stor förståelse för hur din skada ska behandlas på bästa sätt.

På mottagningen på Kungsholmen kan du få hjälp med allt från hälseneinflammation till muskelbristningar, knäskador eller värk i rygg och nacke. Kontakta oss så får du en kostnadsfri rådgivning om vilka behandlingar som passar dig och dina problem bäst.

Vi brinner för skadefria idrottare och snabba resultat!

Läs vad 23 kunder tycker om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

• Birgitta T
    Birgitta T skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Hej!
    Efter att ha varit runt på två ställen innan där jag inte fått hjälp hade jag turen att få hjälp av Elina hos er.
    Allt har varit toppen och jag har äntligen fått ordning på min hälsporre som jag gått med i över ett år och haft mycket besvär av.
    Stort tack för er professionella hjälp!
    Med vänlig hälsning
    Birgitta Thunander
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag kontaktade Idrottsskadesspecialisterna för att få hjälp med mitt löparknä. Jag blev mycket proffisionelt och trevligt bemött. Rehhabprogrammet och behandlingen har fungerat utmärkt. Jag känner att jag fått förstklassig och personlig rådgivning.
    2017-04-10 Daniel T svarar Jakob W
    Tack för den fina rekommendationen Jakob!
  • Lars J
    Lars J skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bra bemötande och bra behandling.
  • Catrine T
    Catrine T skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fått hos Stefan på idrottsskadespecialisten. Jag har fått professionell behandling och rehabträning under hela behandlingsperioden. Resultatet är ett helt knä och starkare kropp.
  • Jerry
    Jerry skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    fint bemötande, har fått hjälp med hälsporre, blir sakta bättre. blivit väldigt väl mottagen och behandlad.
  • Ida M
    Ida M skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag har varit hos Daniel Thörnroos och fått behandling för mitt löparknä och är otroligt nöjd. Daniel har på ett tydligt sätt förklarade vad mitt problem var och syftet med respektive övning som jag fått. Han har även givit mig hopp om att detta kommer gå att lösa och sett till att jag fått tillbaka min motivation! Tusen tack för all support! Jag kommer absolut att rekommendera er vidare.
    2017-02-17 Daniel T svarar Ida M
    Tack för den fina rekommendationen Ida!
  • Victor W
    Victor W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande då min naprapat var till grym hjälp för min skada på syndesmosen jag fått. Rehabeliteringsövningarna hjälpte otroligt mycket, tack vare dem är jag hel idag!
  • Annsofie Ö
    Annsofie Ö skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Fick besökstid snabbt. Mycket trevligt bemötande i lugn miljö. Hjälp med träningsprogram samt tips om utprovning av lämpliga skor!
    Jag är mycket nöjd!
  • Jan-olof F
    Jan-olof F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Fick tid snabbt och bra bemötande.
    Behandlingen funkade båda gångerna och fick tydliga och enkla
    rehabövningar. Om gubbkroppen pajar igen vet jag vart jag
    vänder mig för tyvärr enivsas jag fortsätt med dumheter som
    rullskidor och långlopp på skidor :-)
  • Torbjörn F
    Torbjörn F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Trevligt bemötande. God förklaring till förloppet av rehab för axelskadan.
  • Peter B
    Peter B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande av kunnig och professionell personal. Min första behandling gav genast resultat till det bättre.
  • Maria H
    Maria H skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag sökte hjälp för smärtor under hälen, s.k. hälsporre, och fick snabbt en tid. Första intrycket vid första behandlingen var mycket gott, både när det gäller fackkunskap (såvitt jag som lekman nu kan bedöma det) och bemötande. Jag fick svar på de frågor jag ställde och kände genast förtroende. Efter ett antal veckor med övningar i hemmet och ytterligare behandlingar är jag nu helt smärtfri. Jag är mycket nöjd och har rekommenderat andra att gå till Idrottsskadespecialisterna.
    2016-11-28 Daniel T svarar Maria H
    Tack för den fina rekommendationen Maria!
  • Fraz A
    Fraz A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Utmärkt behandling. Jag skadade mitt knä (Pattelar tendinos). Behandlingen varade i ungefär tre månader. Det var holistisk och jag styrdes genom ut rehab period följt av en kort valfri löpteknik analys och förbättringsprogram. Kort sagt har jag inte bara återhämtat sig helt, men jag springa mycket bättre än någonsin tidigare. Jag kommer gärna rekommendera dem till alla som arbetar med idrottsrelaterade eller överanvändning skador.
    2016-11-28 Daniel T svarar Fraz A
    Tack för den fina rekommendationen Fraz!
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag är supernöjd och rekommenderar varmt Idrottskadespecialistern!
  • Angela C
    Angela C skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Sökte för långvarig smärta i häl- och fotledssenor; hade gått med kryckor t o fr i tre år, det senaste året i stort sett varje dag.. hade sökt hjälp hos ortopedklinik men inga hjälpmedel hade fungerat till fullo och jag hade nästan gett upp hoppet. Blev behandlad av Stefan Jadestig som med stor professionalitet och mycket inkännande undersökte mig och förklarade dels att det finns behandlingar dels hur dessa kan anpassas just för mig som lider av en hel del krämpor bl a övervikt. Fick dessutom ett enkelt motionsprogram samt hjälpmedel till det. Allting har fungerat over förväntan bra, nu efter 10 behandlingar kan jag gå utan kryckor, känner inga smärtor alls, kan även springa och motionera precis som förr. Jag hade aldrig vågat tro att det skulle gå så bra, hade jag vetat detta tidigare hade inte jag spillt tid på ortopedmottagningar, MR-undersökningar, etc. Jag har fått mitt gamla "unga" jag tillbaka! /Angela
  • Maria B
    Maria B skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har haft problem med hopparknä och fick bra hjälp. Nu är jag helt återställd och har fått med mig bra stöd framåt så att jag inte hamnar i samma skada igen!
  • Peter G
    Peter G skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Professionellt bemött och behandlad. Tydlig skadeanalys och en ordentlig heltäckande behandling, som ledde till att jag nu kan springa smärtfritt igen.
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Kunde inte bli mer nöjd som kund, blev helt fri från en långvarig benhinneinflammation. Daniel Thörnroos från idrottsskadespecialisterna är bäst!
    2016-04-27 Daniel T svarar Gustav A
    Tack för den fina rekommendationen Gustav! Kör hårt med thaiboxningen :)
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Jag fick hjälp av Stefan med behandling och goda råd, både för att påskynda läkningen och slippa liknande åkommor framöver. Jag upplevde att råden var anpassad inte bara till skadan i sig utan även till mig och min ambitionsnivå. Det gjorde mig helt klart motiverad att jobba på hemma.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Bra bemötande och kunnig personal
  • Svante L
    Svante L skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Mkt bra bemött under hela behandlingen. Proffsig behandling och pedagogisk förklaring
  • Cajsa W
    Cajsa W skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Det gick fort att få tid till behandling av hälsporren!
    Behandlingsupplägget kändes bra och adekvat för min läkningsprocess!
    Nöjd kund!
  • Marina F
    Marina F skrev om Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen
    Har sökt hjälp för problem med hälsena, bra bemötande från början till slut. Samt att jag har blivit av med problemet.

Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm