Ikea Of Sweden AB

4.4

11 omdömen om Ikea Of Sweden AB

Anna P
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Stort, välorganiserat och med den bästa fyndavdelningen. Här kan man strosa runt i en mysig miljö och handla tills plånboken blöder och benen inte längre bär.

Elin J
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Världens första IKEA. Litet, men har ändå mycket att erbjuda. Här kan du fynda på Sveriges största fyndhörna och även bland det ordinarie sortimentet. Är du hungrig efter ditt besök på IKEA sitter det alltid gott med en femkronors korv! :) På IKEA springer tiden iväg och man går aldrig därifrån tomhänt

Emma M
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Hjärtat av IKEA! Att dett aär hjärtat märks på sortiment, lokal samt personal! Mycket kunnig personal! Välorganiserat vilket gör att man hittar man produkterna lätt och gör att det ser rent och fräscht ut. Skiljer sig från övriga IKEA varuhus med sina våningar och lite snirkliga gånger. Sveriges största fynd-hörna finner du här. I restaurangen kan du hitta en "Dagens lunch" till ett mycket bra pris. Naturligtvis lika billigt som vanligt!

Jenny A
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Ett av de bättre IKEA jag har besökt, stort och välsorterat. Att det är världens första IKEA är bara ytterligare en anledning för att titta in. I närheten finns även ett IKEA hotell helt inrett med IKEAs möbler.

Angelica H
Skrev om Ikea Of Sweden AB

IKEA i Älmhult är det äldsta IKEAT, varuhuset är riktigt bra och stort, det bästa med ikea i älhult är fyndhörnan.

charlene r
Skrev om Ikea Of Sweden AB

IKEA är faktist en av Sveriges stora stoltheter. Innan Ikea var vi ett ännu mindre land på kartan men nu förknippas vi inte längre med diverse saker som inte ens är svenskt längre eller överhuvudtaget aldrig har varit svenkst såsom klockor, volvo, ost, osv...Ikea har skapat otroligt mycket arbetstillfällen för svenskar både i och utanför sverige. Minus för den rådande köp och släng mentaliteten som Ikea på sätt och vis bidrar med trots deras ihärdiga försök att få en mer genuin och miljö medveten image...

Malin A
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Ikea är Älmhults stolthet, och med all rätt! Så grymt häftigt att en så stor kedja från början kommer ifrån lilla hålan Älmhult. Och tack och lov för det, för var skulle man annars hitta så mycket fina saker till sitt hem för de priserna? Bra också med fyndavdelningen på varuhuset.

mattias m
Skrev om Ikea Of Sweden AB

På Ikea hittar man allt man behöver för att inreda sitt hem, dessutom till ett lågt pris. Tack vare det låga priset är det optimalt inför flytten till t. ex en studentlägenhet. Personalen är alltid trevlig och hjälpande.

Rebecka L
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Ikea, älmhults hjärta. På ikea i älmhult hittar du allt inför flytten, får härliga och inspirerande inredningstips eller så kan du sätta dig och avnjuta en god lunch eller fika på den lilla resturangen. Ett stort plus är det stora utbudet av fyndvaror nere på fyndavdelningen på ikea i älmhult. De bräcker de flesta andra fyndavdelningar i landet! Och det är billigt också!

Lisa K
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Ikea är Älmhults hjärta och har någonting för alla! Atmosfären är härlig, människor från hela världen skapar en bra arbetsplats. Ikea of Sweden, Blåsippan, bidrar till en bättre värld genom ökad förståelse människor emellan. Här skulle jag vilja jobba, eftersom stämningen på företaget är grymt avslappnad, och för att jag skulle vilja träffa alla dessa härliga personer!

coralie p
Skrev om Ikea Of Sweden AB

Ikea ikea ikea, ja vad ska man säga. man kanske kan kalla det för sveriges stolthet. och vad dom är kända. jag tycker verkligen att denna butik har allt till hemmet till ett så otroligt bra pris att man inte kan hålla sig ifrån. Jag köpte här i veckan både tyg och en slags ram sommna kunde spänna upp tyget på. Vipps hade jag en jätte snygg unik tavla osm ingen annan i hela världen har. Det tycker jag verkligen är helt otroligt. Vilket brett sortiment ikea har.