Ilbirs Bygg

HAMMERSTAVÄGEN 5, 145 65 Norsborg — Visa karta

Ilbirs Bygg hjälper er att förverkliga era drömmar - utan att det ska behöva kosta för mycket!

Läs vad 6 kunder tycker om Ilbirs Bygg

• Miia H
    Miia H skrev om Ilbirs Bygg
    Jag är mycket nöjd med totalrenoveringen av mitt kök och även med andra mindre jobb som tillkom under vägen. Offerten och tidsplaneringen hölls. Kommunikationen med företaget har under hela processen fungerat exceptionellt bra. Killarna som var på plats och byggde var otroligt hjälpsamma och service minded. Jag kan varmt rekommendera Ilbirs bygg till andra och kommer med stor sannolikhet att anlita dem igen till andra projekt.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Ilbirs Bygg
    Mer än nöjd!

    

Superbra arbete! Arbetsledaren är en fantastisk bra arbetsledare som kommunicerade hela tiden vid förändring. Han höll tidsramen som han hade lovat och var väldigt tydligt i allt. Chefen var hjälpsam och ställde upp vid behov, fick råd o hjälp om allt. Tummen upp för killarna! Rekommenderar dem definitivt vidare! /Katarina D
  • Jan S
    Jan S skrev om Ilbirs Bygg
    Helt fantastiskt utfört arbete i mitt badrum! Slutresutatet var över förväntan! Alla avtal som vi kom överens om har följts. Bygget klart på utsatt tid. Inga negativa överraskningar.
    Rekommenderas!
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Ilbirs Bygg
    Jag rekommenderar dem varmt! Det var riktigt bra gjort. Ingen strul och mycket som var bra gjort och i tid! Ni har helrenoverat vårt bad och vi är riktigt nöjda med slut resultatet! Jag kommer att anlita er igen!
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Ilbirs Bygg
    Är mycket nöjd med renoveringen av mitt duschrum. Trevliga och noggranna hantverkare. Renoveringen påbörjades i slutet på november och blev klart efter fem veckor. ( Jul och sånt..) Jag fick efterfråga några gånger efter kvalitetsdokumenten och idag kom de med posten. ( 19/2-16.) Nu väntar jag bara på besiktningen...... ;)
  • Hakan S
    Hakan S skrev om Ilbirs Bygg
    Supernöjd med både bemötande och slutresultat. Fredrik fanns med från hela början, alltid tillägnlig över telefon vid frågor och såg till att jag visste vad som hånde steg för steg. Ett plus i kanten är att Fredrik fökjde med vid köp av inredning till badrummet. Mycket bra och professionellt jobbat.

HAMMERSTAVÄGEN 5, 145 65 Norsborg