Ilbirs Bygg

Ranhammarsvägen 29, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkomme till Ilbirs Bygg! Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmar - utan att det ska behöva kosta för mycket.

Vi utför badrumsrenovering, köksrenovering, målning, plattsättning, snickeriarbeten, fasadarbeten och mycket mer. Här får du hög kvalitet till ett bra pris, och vi håller alltid vad vi lovar våra kunder. Vi lägger ner tid, tankar och pengar på att du ska få ett så bra resultat som möjligt och vi är inte nöjda förrän du är nöjd.

Kontakta oss för en fri offert eller för personlig service!

Läs vad 9 kunder tycker om Ilbirs Bygg

• Rong  P
    Rong P skrev om Ilbirs Bygg
    I used this company for renovating the bathroom in 2016 August but after one year it starts to smell badly . Until now the problem is not fixed yet.Until they take the responsibility to fix the problem, I cannot give this company good recommendation yet. Läs mer
  • Alexander  S
    Alexander S skrev om Ilbirs Bygg
    Tillbyggnad i två vån totalt 88 kvm
    Totalentreprenad
    Fantastiskt resultat
    Två mindre små anmärkningar vid slutbesiktning .
    Vi rekommenderar Ilbirsbygg och själv kommer anlita igen detta företag i framtiden.
    Tack Fredrik och Johny

Mvh AS Läs mer
  • Representant för Kompakt Bygg St
    Representant för Kompakt Bygg St skrev om Ilbirs Bygg
    Professionellt utfört arbete
    Bra kundbemötande
    Bästa betyg när det gäller kvalité
    Varmt rekommenderar

Mvh F Läs mer
  • Miia H
    Miia H skrev om Ilbirs Bygg
    Jag är mycket nöjd med totalrenoveringen av mitt kök och även med andra mindre jobb som tillkom under vägen. Offerten och tidsplaneringen hölls. Kommunikationen med företaget har under hela processen fungerat exceptionellt bra. Killarna som var på plats och byggde var otroligt hjälpsamma och service minded. Jag kan varmt rekommendera Ilbirs bygg till andra och kommer med stor sannolikhet att anlita dem igen till andra projekt. Läs mer
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Ilbirs Bygg
    Mer än nöjd!

    

Superbra arbete! Arbetsledaren är en fantastisk bra arbetsledare som kommunicerade hela tiden vid förändring. Han höll tidsramen som han hade lovat och var väldigt tydligt i allt. Chefen var hjälpsam och ställde upp vid behov, fick råd o hjälp om allt. Tummen upp för killarna! Rekommenderar dem definitivt vidare! /Katarina D Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Ilbirs Bygg
    Helt fantastiskt utfört arbete i mitt badrum! Slutresutatet var över förväntan! Alla avtal som vi kom överens om har följts. Bygget klart på utsatt tid. Inga negativa överraskningar.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Ilbirs Bygg
    Jag rekommenderar dem varmt! Det var riktigt bra gjort. Ingen strul och mycket som var bra gjort och i tid! Ni har helrenoverat vårt bad och vi är riktigt nöjda med slut resultatet! Jag kommer att anlita er igen! Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Ilbirs Bygg
    Är mycket nöjd med renoveringen av mitt duschrum. Trevliga och noggranna hantverkare. Renoveringen påbörjades i slutet på november och blev klart efter fem veckor. ( Jul och sånt..) Jag fick efterfråga några gånger efter kvalitetsdokumenten och idag kom de med posten. ( 19/2-16.) Nu väntar jag bara på besiktningen...... ;) Läs mer
  • Hakan S
    Hakan S skrev om Ilbirs Bygg
    Supernöjd med både bemötande och slutresultat. Fredrik fanns med från hela början, alltid tillägnlig över telefon vid frågor och såg till att jag visste vad som hånde steg för steg. Ett plus i kanten är att Fredrik fökjde med vid köp av inredning till badrummet. Mycket bra och professionellt jobbat. Läs mer

Ranhammarsvägen 29, 168 67 Bromma