Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Täby Ilter Clinic AB

Ilter Clinic AB

Djursholmsvägen 14, 183 56 Täby — Visa karta

Ilter Clinic är en världsledande klinik inom hårtransplantationer. De har utvecklat en modern metod inom hårtransplantationer som ger ett naturligt utseende på håret.
Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM
Beauty & Medical Team
Sofia H:
Mycket bra och trevlig personal

Skönhetssalonger nära Ilter Clinic AB:

Rindögatan 28, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klip... Läs mer ›
Ellen F:
Linda är jättetrevlig och jag är jättenöjd med resultatet, mysig salong.

Västmannagatan 88, STOCKHOLM
Tei kroppsbehandlingar kombinerar elektrisk stimulering och infraröd värme. Det ... Läs mer ›
Carina L:
Bemötandet har alltid varit bra. Däremot är det ytterst irriterande att de alltid försöker sälja på en dyra produkter vilket förstör hela up...

Läs vad 6 kunder tycker om Ilter Clinic AB

• Johannes O
    Johannes O skrev om Ilter Clinic AB
    Tyvärr. Gjorde en HT på kliniken i november 2010. Resultatet blev inte alls bra, eller rättare sagt, det uteblev. Efter 1 år fick en mindre kompletterande HT som "plåster på såren" då de själva erkände att det borde blivit bättre resultat. Inte heller det gjorde någon större skillnad. Bemötandet när jag sa vad jag tyckte var heller kanske inte helt optimalt. Allt kändes stressat. Nu är det längesen och jag har gått vidare men för mig var det 90 K i sjön tyvärr. Idag har jag gjort en till HT hos annan aktör. Äntligen har jag fått mitt hår tillbaka.
  • Martin
    Martin skrev om Ilter Clinic AB
    Absolut bästa och mest proffsiga kliniken! Mottagandet var av toppklass och personalen var extremt trevlig! Dessutom jobbar de med en ny teknik som gör att håret ser helt naturligt ut. Denna klinik rekommenderar jag Startk!
  • ove j
    ove j skrev om Ilter Clinic AB
    mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft
    ====
    mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft ==== mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft
    ====
    mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft
  • Erik J
    Erik J skrev om Ilter Clinic AB
    Jag gjorde min transplantation för 7 månader sedan och det har redan börjat växa ut hår. Det känns riktigt skönt att få sitt hår tillbaka och tom min mamma är nöjd. Det enda negativa var att det kostade rätt mycket så jag får vänta med att köpa MC.
  • Peter P
    Peter P skrev om Ilter Clinic AB
    Jag gjorde min operation på Ilter clinic för några år sedan och håret har vuxit ut där jag tidigare hade en flint. Operationen var i stort sett smärtfri och det är bland det bästa jag gjort. Många av mina gamla kompisar har kommenterat mitt utseende och det är rätt kul att se på gamla fotografier. De som inte känner mig brukar gissa fel på min ålder med rätt många år.
    Jag är helnöjd :-).
  • Göran S
    Göran S skrev om Ilter Clinic AB
    Ett bra och seriörst företag med kunnig och trevlig personal.Efter att själv gjort en hårtransplantation på kliniken, har även jag och mina vänner även besökt deras spa avdelning där man blir väl omhändertagen med sköna behandlingar.Jag vill varmt rekommendera denna lilla pärla.

Djursholmsvägen 14, 183 56 Täby