Ilter Clinic

Ilter Clinic

www.ilterclinic.se
  • Badge2020

Välkommen till Ilter Clinic! Att vara tunnhårig behöver inte längre vara ett problem. Lösningen finns, och enklare än du tror. Vi på Ilter Clinic är en världsledande klinik inom hårtransplantationer och har utvecklat en modern metod inom hårtransplantationer som ger ett naturligt utseende på håret. Vi leder utvecklingen inom...

47 omdömen om Ilter Clinic

Sedan starten hos Reco 2009

Joakim C
Skrev om Ilter Clinic

På Ilter Clinic får du ett proffessionellt bemötande och utmärkta resultat. Jag är verkligen nöjd .

Fredrik K
Skrev om Ilter Clinic

Väldigt nöjd, fick precis det som utlovades. Personalen är väldigt trevlig och omhändertagande.

Lars L
Skrev om Ilter Clinic

Mkt väl bemött Resultat över förväntan Väntat alldeles för länge- hade jag vetet om att det var så smärtfritt hade jag gkort det för 10 år sen Högsta betyg till Ilterclinic

Khairul M
Skrev om Ilter Clinic

Bra bemötande och lovat resultat på behandling jag fick. Köpte hårtransplantation!

Svar från Ilter Clinic

Stort tack! :) Trevligt att ha dig här.

Simon T
Skrev om Ilter Clinic

Gjorde 2 operationer här och allt var toppen. Kan varmt rekommendera, Dr ilter med personal är extremt kompetenta och supertrevliga :)

Svar från Ilter Clinic

Hej Simon, Hjärtligt tack för den fina komplimangen.

Mathias E
Skrev om Ilter Clinic

Mer än nöjd med resultatet där min tunna lugg/fiskvikar numera inte är långt ifrån hur jag såg ut i 20-års åldern. Besökte även klinik vid Nybroviken som är flitiga med marknadsföring men är så glad över att jag valde Ilterclinic istället. Här är det inte affärsmän som bara är ute efter att tjäna pengar utan en engagerad och kunnig läkare som lägger all sin energi på dig ifrån första stund. 5*. Billigare likaså. Tack för att jag numera får höra superlativ över mitt ”barr” och att jag ser betydligt yngre ut än de faktiska 46 ;-)

Svar från Ilter Clinic

Hej Mathias, Härligt att höra, stort tack för den fina kommentaren. :)

Patricia S
Skrev om Ilter Clinic

Supernöjd med mitt besök. Kunnig och duktig personal.

Per-olov H
Skrev om Ilter Clinic

Professionella, trevliga och tydliga när det gäller information, kontrakt, upplägg och genomförande. Men blir som patient väl omhändertagen vid transplantationer. Man får tydlig information under transplantation, inkl. Om riktlinjer efter genomförande. Jag uppskattade också uppföljningen efter 1 år som i min mening en trygghet.

Svar från Ilter Clinic

Stort tack för den fina komplimangen. :)

Linus V
Skrev om Ilter Clinic

Väldigt bra resultat efter ingreppet, kunnig och trevlig personal.

Bjarne P
Skrev om Ilter Clinic

Jag är en trogen kund hos Ilter Clinik som alltid fått ett proffsigt men ändå personligt bemötande. Väldigt smärtfri behandling o kort återhämtning. Är väldigt nöjd med resultaten

Anders H
Skrev om Ilter Clinic

Proffsigt bemötande bra uppföljning Bra resultat

Jon J
Skrev om Ilter Clinic

Konsultation, blev bra bemött. Hade förväntat mig en mer noggrann undersökning och mer tid med doktorn. Skulle säga att min upplevelse var okej.

Niklas E
Skrev om Ilter Clinic

Jag hade funderat ett tag på att göra en hårtransplantation och jag ångrar verkligen inte att jag valde Ilter Clinic. Hela upplevelsen var otroligt proffsig och jag är väldigt nöjd med resultatet.

Yasmine K gillar detta
Svar från Ilter Clinic

Tack för din fina rekommendation!

Jesper Carl Lars E

En av de mer kunnig klinikerna inom manuella FUE i Sverige. Dock så är Ilter nonchalant under konsultationer och är tydligt partisk gällande sina åsikter och förutfattade meningar. (svår att kommunicera med och märkbart stressad) Han är även begränsad på att skapa naturligt resultat kring hårlinjen och vikarna. Vill man ha ett riktigt bra resultat krig hårlinjen och har pengarna rekommenderar jag starkt att kontakta Dr Blake Bloxham & Dr Allan Feller. Dom både är extremt duktiga på att återskapa en naturlig hårlinje och...

Svar från Ilter Clinic

Hej Jesper och tack för din feedback! Vi beklagar att du känner dig dåligt bemött och tar till oss det. Det du måste förstå utifrån klinikens perspektiv är att dr Ilter strävar efter att kunna ge alla sina patienter ett fullgott och tillfredställande resultat som möter både kundens behov och förväntan. Det kan då hända att han vill att vissa patienter avvaktar med ingrepp för deras eget bästa. Många patienter uppskattar dr Ilter ärlighet då kliniken livnär sig på operationer men han har även ett ansvar som kirurg och...

Abbe I
Skrev om Ilter Clinic

jag är nöjd med resultatet kan stark rekommenderar er.

Kim G
Skrev om Ilter Clinic

När jag var på konsultation var min fokus att få ut så mycket hårsäckar som möjligt på endast en operation men Dr Ilter sa nej till det, då mitt givarområde kan ta skada. Nu i efterhand har jag större förståelse och är glad att jag valde utföra min hårtransplantation på Ilter Clinic. Man har sett skräckbilder och videos vilket gjorde mig väldigt nervös inför operationsdagen men oj vilket lugn från personalen. Riktigt professionella och man är i trygga händer. Rekommenderar Ilter Clinic starkt. har fått ett naturligt resultat...

Gzim H
Skrev om Ilter Clinic

Fantastisk upplevelse samt behandling av allra högsta kvalité, väldigt nöjd och rekommenderar starkt! Mvh Nöjd kund

Elisabeth A
Skrev om Ilter Clinic

Har genomfört hårtransplantation. Blev väl bemött. Förväntningarna var att få mer hår trodde att det skulle bli något tätare. Ska genomföra kompletterande transplantation och hoppas det blir något bättre.

KRISTER E
Skrev om Ilter Clinic

Hej Hamnade på den här sidan av en slump och jag vill bara säga att jag har aldrig mött trevligare och professionellare människor än personalen på Ilter Clinic och jag känner mig mer som en vän än en patient. Demir har oxå varit extremt generös med att ge mig x antal grafts gratis för han har känt att det inte varit helt perfekt, så han är inte bara generös utan även en perfektionist som strävar efter att kunden ska bli nöjd. Jag rekommenderar denna klinik av hela mitt hjärta.👍 Så ni flintisar där ute dra till Ilter ni kommer inte bli besvikna. /Krister

Peter L
Skrev om Ilter Clinic

Kan absolut inte rekommendera Ilter Clinic. Blev lovad ett antal grafts men sedan så sa blev det inte så många som de sagt. Detta på samma dag som operationen skulle göras. Dåligt resultat efter ett år, och ingen garanti, fick enbart info om att jag säkert hade tappat mycket av mitt ej transplanterade hår. Hade aldrig använt mig av dem igen. Så besviken på dem o resultatet. En massa pengar bortkastade.

Jesper Carl Lars E gillar detta
Svar från Ilter Clinic

Hej Peter! Som vi pratade om över telefon så har du skriftlig garanti på ditt ingrepp som du fick fylla i innan operationen. Där står det att du har rätt till garanti-operation om resultatet inte är tillfredställande. Men eftersom du inte har varit på återbesök än så kan vi inte planera något och därför ber vi dig besöka oss så fort du har möjlighet, och därifrån skapa en plan. Av den information vi har från din operation som vi nämnde till dig under telefonsamtalet så fick du de precis de antal grafts som du betalat för! =) Vänliga hälsningar Ilter Clinic

Emilio D
Skrev om Ilter Clinic

Min upplevelse av kliniken var att de leverera vad de lovar. Kundorienterade, mycket seriösa i jämförelse till motsvarande kliniker i sthlm trakten. Dessutom så är deras verktyg det absolut finaste i den svenska marknaden. Jag ger de min allra varmaste rekommendationer.

Richard F
Skrev om Ilter Clinic

Alltid vänliga i sitt bemötande och mycket professionella när det kommer till tjänster. Ingen kan konkurrera med Ilter Clinic.

Gunnar P
Skrev om Ilter Clinic

Bra och proffsigt bemötande och utförande av hårtransplantation.

Roland G
Skrev om Ilter Clinic

Fantastisk service och bemötande, super nöjd med produkten/slut resultatet!

Abeal Y
Skrev om Ilter Clinic

Utmärkt klinik, professionella personal som tar hand om dig som en kung. Kände mig hemma. Bästa läkaren och bästa team.

Jordy G
Skrev om Ilter Clinic

Super bra bemötande och trevlig personal, är väldigt nöjd med resultatet. Rekommenderas starkt

Stefan J
Skrev om Ilter Clinic

Jag kan verkligen rekommendera Inter Clinic. De är professionella och vänliga. Allt är toppklass och de levererar utlovat resultat.

Alexander K
Skrev om Ilter Clinic

Gjorde en hårtransplantation på 1000 grafts för fixa min front för ett år sedan. Trevligt bemötande och både operationen och återhämtningen gick hur smidigt som helst.

Krister E
Skrev om Ilter Clinic

Hej Var där bara för konsultation men jag har varit där tidigare för operation och det är underbar och kunnig personal som jobbar där, och chefen himself (Demir) är en härlig kille och suverän kirurg. Vacker omgivning och hus, man känner sig hemma. Rekommenderar absolut Ilter clinic

Svar från Ilter Clinic

Tack för de fina orden Krister =)

Birgitta L
Skrev om Ilter Clinic

Blev mycket trevligt och seriöst bemött. Fick förtroende för er då ni ärligt säger att ni inte kan hjälpa mig med mina problem. Uppskattar det mycket!

Svar från Ilter Clinic

Tack för recensionen Birgitta! Uppskattas!

Varlan A
Skrev om Ilter Clinic

Ni kan verkligen er grej! Nöjd med resultat och service

Svar från Ilter Clinic

Tack för recensionen! Trevlig helg =)

Jenny G
Skrev om Ilter Clinic

Trevligt bemötande av både doktor och personal, resultatet blev väldigt fint och naturligt. Kände mig väldigt trygg under hela processen.

Svar från Ilter Clinic

Tack så mycket Jenny! Hoppas vi ses snart igen =)

Sebastian T

Trevlig professionell personal!

Svar från Ilter Clinic

Tack för rekommendationen Sebastian! =)

Fredrika E
Skrev om Ilter Clinic

De tar hand om en och resultatet blev bra!!

Svar från Ilter Clinic

Tack för recensionen Fredrika och kul att du är nöjd! =)

Mikael D
Skrev om Ilter Clinic

Bra info/förberedelser inför operation. Väldigt välkomnande och mer en känsla att vara på ett Spa än en medicinsk inrättning. Bra omhändertagande i eftervården där jag dessutom fick ett kompletterande ingrepp efter ett år, då resultatet inte var det förväntande. Dr Ilter är oerhört trevlig liksom övrig personal! Kunde inte ha önskat mig mer!

Svar från Ilter Clinic

Tack för de fina orden Mikael =)

Marcus S
Skrev om Ilter Clinic

Mycket trevlig personal och lugn bra miljö.

Svar från Ilter Clinic

Tack för rekommendationen Marcus! =)

Michael L
Skrev om Ilter Clinic

I had a FUE hair transplant. The surgery was completed with minimal pain or inconvenience. The staff were very professional and happy to help. The company has definitely met my initial expectations, there are still some growth opportunities from my surgery will have a follow around June/July. Overall, a very good experience with Ilter Clinic.

Svar från Ilter Clinic

Thank you Michael for the kind words, We look forward to see you soon!

Andreas S
Skrev om Ilter Clinic

Utmärkt resultat! Trodde först inte det var möjligt att få bort mina vikar men efter operation vid Ilter Clinic känner jag mig som 20 igen :) Rekommenderas!!

Svar från Ilter Clinic

Tack för de fina orden Andreas! :)

Gudmundur B
Skrev om Ilter Clinic

Fantastic experience. I had two hairplants & super happy with the result & the staff ;)

Svar från Ilter Clinic

Thank you for the kind Words! :)

Theresia L
Skrev om Ilter Clinic

proffsig, bra bemötande, bra resultat

Svar från Ilter Clinic

Tack för den fina recensionen Theresia!

Ulf W

superproffsigt. strålande resultat.

Svar från Ilter Clinic

Tack Ulf för de fina orden! :)

Johannes O
Skrev om Ilter Clinic

Tyvärr. Gjorde en HT på kliniken i november 2010. Resultatet blev inte alls bra, eller rättare sagt, det uteblev. Efter 1 år fick en mindre kompletterande HT som "plåster på såren" då de själva erkände att det borde blivit bättre resultat. Inte heller det gjorde någon större skillnad. Bemötandet när jag sa vad jag tyckte var heller kanske inte helt optimalt. Allt kändes stressat. Nu är det längesen och jag har gått vidare men för mig var det 90 K i sjön tyvärr. Idag har jag gjort en till HT hos annan aktör. Äntligen har jag fått mitt hår tillbaka.

Martin
Skrev om Ilter Clinic

Absolut bästa och mest proffsiga kliniken! Mottagandet var av toppklass och personalen var extremt trevlig! Dessutom jobbar de med en ny teknik som gör att håret ser helt naturligt ut. Denna klinik rekommenderar jag Startk!

ove j
Skrev om Ilter Clinic

mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft ==== mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft ==== mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft ==== mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft

Erik J
Skrev om Ilter Clinic

Jag gjorde min transplantation för 7 månader sedan och det har redan börjat växa ut hår. Det känns riktigt skönt att få sitt hår tillbaka och tom min mamma är nöjd. Det enda negativa var att det kostade rätt mycket så jag får vänta med att köpa MC.

Peter P
Skrev om Ilter Clinic

Jag gjorde min operation på Ilter clinic för några år sedan och håret har vuxit ut där jag tidigare hade en flint. Operationen var i stort sett smärtfri och det är bland det bästa jag gjort. Många av mina gamla kompisar har kommenterat mitt utseende och det är rätt kul att se på gamla fotografier. De som inte känner mig brukar gissa fel på min ålder med rätt många år. Jag är helnöjd :-).

Göran S
Skrev om Ilter Clinic

Ett bra och seriörst företag med kunnig och trevlig personal.Efter att själv gjort en hårtransplantation på kliniken, har även jag och mina vänner även besökt deras spa avdelning där man blir väl omhändertagen med sköna behandlingar.Jag vill varmt rekommendera denna lilla pärla.