Imperium Bil

Fakturavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till oss på Imperium Bil!

Hos oss hittar du ett handplockat lager av noggrant utvalda personbilar och tjänstebilar. Gott skick och god historik är våra ständiga ledord i vår bilförsäljning och vårt arbete.

Vi erbjuder massor av fördelar, som exempelvis finansiering via flertalet banker samt lång garanti i samarbete med AutoConcept och Svensk Bilgaranti. Du hittar oss på Fakturavägen 2 i Järfälla. Kom förbi på ett besök så visar vi dig våra alternativ och tar fram precis den bil du behöver i ditt liv!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Imperium Bil

• Pekka R
    Pekka R skrev om Imperium Bil
    Jag köpte en Skoda Yeti bil av Imperium Bil. Bilen var för export när jag bor i Finland. Fick alltid snabba svar på emajl och det var lätt för mej att görä ett köpbesult. När jag kom och hämta bilen var allt pappersarbete redan gjort. Det var bara att klistra på tillfäliga reg. skyltarna och köra till Finlandsfärjan. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Imperium Bil
    Trevligt bemötande, bil i skick som utlovat (åkte från Göteborg), kan verkligen rekommendera bilfirma. //Peter Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Imperium Bil
    Köpte en BMW 325I
    Vänligt bemötande och kände mig trygg och fick allt förklarat på ett bra sätt.
    Känns väldigt seriösa och duktiga.

Dom har inte så många bilar i men desto bättre kvalite på bilarna i hallen och bra pålästa om bilens historia.
    Nöjd kund i djungeln av alla oseriösa handlare där ute.
    Mitt nästa köp blir nog även där i fortsättningen. Läs mer
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Imperium Bil
    När vi köpte grabbens Volvo S60 mötes vi av mycket trevliga och tillmötesgående försäljare.
    Hittade ett litet fel på bilen som det inte vara några problem att få åtgärdat via företaget.
    En mycket nöjd kund. Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Imperium Bil
    Vi köpte våran nya bil av Imperium bil, trevlig säljare. Läs mer
  • Roman G
    Roman G skrev om Imperium Bil
    Bytte in min äldre BMW 3-serie mot en nyare 5-serie häromdagen. Mycket nöjd med bilen, säljarnas bemötande, förhandlingen, affären. Förväntade mig ärligt talat inte denna nivå av kundfokus av en bilfirma...

Det är väldigt uppenbart att det inte bara är fokus på ekonomisk avkastning, utan säljarna är mycket måna att man ska vara nöjd som kund, ser till helheten och är mycket kunniga. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Imperium Bil
    Köpte en riktigt trevlig Octavia från 2014.
    Första och alla efterkommande möten/mail/samtal med Fredrik var riktigt trevliga. En seriös/kunnig säljare som ser till helheten och inte bara pengarna.
    Hittade två små saker på bilen dagen efter köpet och Fredrik beställde delar och hjälpte till att fixa båda.
    Köper/säljer min nästa bil här om jag har möjlighet. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Imperium Bil
    Mkt nöjd,bra bemötande,trevlig och bra service Läs mer
  • Qaroline N
    Qaroline N skrev om Imperium Bil
    Väldigt nöjd med bilköp hos Imperium bil! Fredrik är personlig, vänlig och snabb på att ge svar på frågor och svara på mail. Läs mer
  • Per R
    Per R skrev om Imperium Bil
    Jag har bytt in min äldre bil mot en nyare, också begagnad. Jag är så här långt mycket nöjd med bemötande och service från Imperium bil. Jag är också hittills mycket nöjd med min nya bil :-)

Imperium bil har gett mig ett mycket bra inbytesvärde för min äldre bil och affären har hanterats på ett snabbt och trevligt sätt. Jag har fått hjälp med alla frågor och funderingar jag haft.

Jag kan så här långt varmt rekommendera Imperium bil till alla som letar efter en bra begagnad bil i mycket gott skick.

/Pär Läs mer
  • Sulle H
    Sulle H skrev om Imperium Bil
    Mycket professionellt bemötande och en bra affär vi känner oss väldigt nöjda över. Fredrik är mycket kompetent och hade full koll på både sina bilar men också vår inbytesbil. Det blir garanterat fler affärer 👍👍 Läs mer
  • Aleksander C
    Aleksander C skrev om Imperium Bil
    Kan verkligen starkt rekomendera Fredrik på Imperium bil, grymt bra service på alla nivåer! En försäljare som säljer bilar till bra priser men som samtidigt ger rimlig inbytesvärde. Supernöjd och kommer återkomma i framtiden för fler bilköp. Läs mer
  • Adrian
    Adrian skrev om Imperium Bil
    Super nöjd !
    Mycket trevligt att träffa en säljare som verkligen ger den servicen och tiden man vill ha!
    Måste säga att jag och tjejen är riktigt imponerade över det professionella bemötandet, Fredrik hade koll på sina bilar och hjälpte oss att hitta just den bilen som passade våra behov bäst.
    Har aldrig varit så här trygg och nöjd med en bilaffär !
    kommer definitivt rekommendera Imperium Bil till mina nära och kära. Läs mer
  • Zid G
    Zid G skrev om Imperium Bil
    Är alltid lika nöjd!
    Bra kundservice bara en massa tummen upp för imperium bil! :) Läs mer
  • Fadi A
    Fadi A skrev om Imperium Bil
    Jättetrevligt!
    Så skönt att komma in på en mindre firma där man får bra service och säljaren faktiskt har koll på bilarna dom säljer i jämförelse med dom stora handlarna där allt måste ”kollas upp i deras system”
    Säljaren hade full koll och var väldigt trevlig och ödmjuk.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Imperium Bil
    Kanon bra service Fredrik är mån av sina kunder de märks och har finna bilar kanon kille rekommenderar starkt fast jag inte hittade just den bilen jag vill ha. Läs mer
  • Dani A
    Dani A skrev om Imperium Bil
    Trevligt, professionellt och informativt bemötande och besök hos Fredrik och Imperium Bil. Personalen var ej för på och såg till att vi kunde strossa runt och titta i lugn och ro, våra frågor besvarades och efter ett par besök så kunde vi åka iväg med vår nya bil. Det känns tryggt när man svart på vitt kan se att man bemödat sig att serva bilarna och testat dem ordentligt. Mycket bra upplevelse helt enkelt. Läs mer
  • Kostas P
    Kostas P skrev om Imperium Bil
    Super bra bemötande från start till slut! Läs mer
  • Mohamed M
    Mohamed M skrev om Imperium Bil
    Väl bemött och bra service. Säljaren tog sig tid för alla frågor jag hade inför mitt bilköp. Vilket kändes väldigt tryggt. Köpte min bil vid första tillfället och det kändes bra

Bemötande på högsta grad. Proffs på bilförsäljning. Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Imperium Bil
    Vi köpte en bil som vi är mycket nöjda med. Serviceinriktade, trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Imperium Bil
    Min upplevelse av mötet med imperium bil och dess trevliga ägare Fredrik piffe
    Vi hade hört av bekanta att Fredrik var en mycket duktig säljare, vi kontaktade honom men ett önskemål om en specifik bil med ett visst utrustnings krav, 2 veckor senare kunde Fredrik presentera 2 st utmärkta förslag och vi valde ett av dom. Vi åkte ner till Stockholm från Gävle och gjorde upp affären via det finansbolaget Fredrik samarbetade med, vår kännsla var att Fredrik löste finansieringen på ett mycket proffesionellt sätt till vår fördel.
    Vi fick bilen och den var som Fredrik utlovat, samtliga önskemål hade tillgodosetts och han hade även lokaliserat en uppsättning vinterhjul.

Vi i vårat möte och vår upplevelse med imperium bil och Fredrik är lätt att sumera till att han är ett proffs på de hsn gör rätt man på rätt plats, engagerad, servicekänsla , djup bransch kännedom och han innger ett solid förtroende.

Tack vi kommer handla mer hos Fredrik. Läs mer
  • Georgios R
    Georgios R skrev om Imperium Bil
    Riktigt bra service och bemötande i världsklass!!
    Ödmjuk säljare som lyssnade på mitt behov. Läs mer

Fakturavägen 2, 175 62 Järfälla