Alla kategorier Reklambyrå Västra Götaland Göteborg Inco Marketing AB

Inco Marketing AB

Andra Långgatan 29, 413 27 Göteborg — Visa karta

Karlagatan 28, 41661, Göteborg
Charles H:
Proffsigt bemötande. Snygg och modern design. Vi har fått hjälp med hemsida, visitkort mm.

Reklambyråer nära Inco Marketing AB:

Karlagatan 28, Göteborg
► Strategisk designpartner som erbjuder professionella tjänster till fast pris i... Läs mer ›
Charles H:

Läs vad 5 kunder tycker om Inco Marketing AB

• Signe s
    Signe s skrev om Inco Marketing AB
    Dåliga chefer som utnyttjar unga som är arbetslösa. Skitställe
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Inco Marketing AB
    Kan verkligen inte rekommendera detta företag. Blåser anställda på löner och lurar sina kunder. Har själv bevittnat hur man systematiskt ljuger om sina uppdrag. Jag föreslår att ni kollar upp Inco på ratsit 4 stycken bolag med nästan samma namn. Man utnyttjar anställningar genom detta och fakturerar genom andra bolag. Fy fan säger jag bara. Akta er för detta (dessa) bolag!
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Inco Marketing AB
    Småbrudar som sitter på facebook så fort "chefen"vänder ryggen till. Han gick iofs bara o limmade på småbrudarna. Hagaindiander allihop.
  • John D
    John D skrev om Inco Marketing AB
    Det här är kanske inte drömjobbet direkt. Många timanställda och tråkig arbetsmiljö. Ok för studenter och ungdomar.
    Sanna N gillar detta
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Inco Marketing AB
    Jobbade här en längre tid. Jag avråder alla från att ta anställning här och på liknande callcenters. Arbetsbelastningen är helt enkelt för hög, i relation till den usla lönen. När jag sade upp mig var min inställning till mina chefer att de var högst osympatiska, men idag inser jag att även de på sätt och vis led/lider av att arbeta på företaget. De måste hålla skenet uppe liksom. Jobba hellre som tidningsbud, servitris eller liknande, inte här! Världen klarar sig utan såna här typer av företag. De som anlitar callcenter borde istället ta ansvar för sin egen service, inte bara lägga över det på företag som bäst vet hur man pressar priser (och folks löner).
    Sanna N gillar detta

Andra Långgatan 29, 413 27 Göteborg