Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Indian Ocean Tre Indier AB

Indian Ocean Tre Indier AB

Åsögatan 92, 118 29 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Sofia H:
Jättegod mat, fin miljö och trevlig personal. Jättenöjd med mitt besök.

Restauranger nära Indian Ocean Tre Indier AB:

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Ulrika S:
Bra bemötande av personal och mycket god mat! supernöjd!

Bondegatan 54, STOCKHOLM
Börja din dag och avsluta din kväll hos oss på Bistroteket! Här serverar vi väll... Läs mer ›
Anna T:
Helt ok service men förväntade mig mer. Bra soltimmar på uteserveringen.

Läs vad 6 kunder tycker om Indian Ocean Tre Indier AB

• Brian T
    Brian T skrev om Indian Ocean Tre Indier AB
    Actually my favourite Indian restaurant, possibly the best in Sweden. Have tried others just to be sure. But always return. Food has always been fresh, tasty and served by friendly staff with a nice sense of humour. As I am addicted to Indian food I go regularly and sometimes they even tell me what I should eat "today", and may even remember what I ate last time, when I have forgotten myself..
  • Adam W
    Adam W skrev om Indian Ocean Tre Indier AB
    Mycket att välja på, nöjd med alla rätter jag har testat. Är nog bästa indiern på söder
  • Annika H
    Annika H skrev om Indian Ocean Tre Indier AB
    Tre Indier är en bra indisk restaurang som serverar lite fler rätter än de självskrivna. Trevlig personal och god mat!
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Indian Ocean Tre Indier AB
    Huvudrätten var god och enligt förväntan. Men att få ljummen naan-bröd indikerar på att de använder mikrovågsugn. Att servitören dessutom inte frågade om maten smakade bra och att han mumlade något efter att notan betalades utan dricks var oerhört märkligt. Jag kommer aldrig ge dem en andra chans.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Indian Ocean Tre Indier AB
    Duger i värsta fall. De har tvingats stänga "för ombyggnad" ett gäng gånger, och jag tycker att det märks på maten.
  • kajsa b
    kajsa b skrev om Indian Ocean Tre Indier AB
    Okej och trevlig restaurang med väldigt god mat. Maten är väldigt prisvärd. Tråkig inredning dock inte speciellt mysigt. Passar perfekt för take away eftersom det inte är så mysigt.

Åsögatan 92, 118 29 Stockholm